Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Компанія мошенників обманюють співробітників із заробітною платою і в кількості виплаченої і с затримкою; і примушують оплачувати прострочену продукцію і куча інших жахливих моментів.
Дякуємо за ваш відгук. Ми відповідально ставимося до всіх фінансових зобов’язань перед нашими колегами. Заробітна плата у компанії офіційна, "біла" та нараховується прозоро відповідно до чинного законодавства. Усі виплати здійснюються у повному обсязі та підтверджені документально. Якщо у вас є питання, потрібні роз’яснення, чи ви маєте зауваження, ви завжди можете звернутися до відділу кадрів за допомогою та підтримкою Показать 1 ответ
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Добрий день. Я рік тому працювала на заправці на посаді помічника бухгалтера. м. Київ, Затишна, 3. Директор Ярослава. Працювала лише місяць. Звільнятися попросили. Через мою повільну роботу так аргументували. Не виплатили 75% моєї зарплатні. Робота помічник бухгалтера на цій заправці це продавець з викладки товару, грузчик і трохи роботи з документами. Дуже багато води, соку потрібно було виставляти, ніг не... Читать отзыв Добрий день. Я рік тому працювала на заправці на посаді помічника бухгалтера. м. Київ, Затишна, 3. Директор Ярослава. Працювала лише місяць. Звільнятися попросили. Через мою повільну роботу так аргументували. Не виплатили 75% моєї зарплатні. Робота помічник бухгалтера на цій заправці це продавець з викладки товару, грузчик і трохи роботи з документами. Дуже багато води, соку потрібно було виставляти, ніг не відчувала. І, на жаль, це не те що не оцінили, а ще й кинули на гроші. У мене родина яку потрібно годувати, я через них влізла в борги яких ніколи не було. Чесно кажучи, розумію, що таких як я там було дуже багато. На жаль, потрібно колективно звертатися до суду щоб була управа на тих недобросовісних роботодавців. Чому не окремо до суду пояснюю. На той момент оф зарплатня 3600. Інші гроші мали видати у конверті. Цю суму офіційну вони видають інші забирають собі. Ось така схема у них. Далі, директор їде відпочивати в Єгипет. А після приїзду вони розводять руками посилаючись на бухгалтера який має виплатити стільки скільки вони захочуть.
Вітаємо, весь штат компанії працевлаштований офіційно та отримує всі виплати офіційно, жодна з виплат не відбувається у конверті на руки. Ми цінуємо та поважаємо працю кожного і готові чути та взаємодіяти з кожним співробітником, для цього працює окремий відділ по роботі з персоналом, куди ви завжди можете звернутись для обговорення умов праці, оплати додаткового навантаження та конструктивного діалогу. Без діалогу, скарги у мережі залишаться лише скаргами. Дякуємо за розуміння!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Доброго дня , хочу розібратися в ситуації , працюваа на азк 109 влаштувався на посаду кухаря обіцяли зп 20000 грн з графіком 2/2 11год. , відпрацював 8 змін після чого на наступний день після обіду мене звільнили сказавши написати заяву на звільнення за власним бажанням з причини що я повільно готую , хоча до цього не було ні яких скарг... Читать отзыв Доброго дня , хочу розібратися в ситуації , працюваа на азк 109 влаштувався на посаду кухаря обіцяли зп 20000 грн з графіком 2/2 11год. , відпрацював 8 змін після чого на наступний день після обіду мене звільнили сказавши написати заяву на звільнення за власним бажанням з причини що я повільно готую , хоча до цього не було ні яких скарг і т.д. , сказали що через два дні прийде зп за відпрацьовані дні , тобто +-10000 грн вчора прийча смс про нарахування коштів прийшло 5800 , на питання чому так мало мені відповіли що зняли мотиваційну систему тому що я міг щось пошкодити , це взагалі нормально , мотиваційна система -50% від зп , я нічого не пошкодив а з мене зняли 5000грн , поху розібратися в цьому питанні та виплатити чесно зароблені гроші .
Вітаємо, для детального розгляду вашого питання ви маєте звернутися до відділу кадрів, який має доступ до повної інформації і зможе допомогти вам ґрунтовно розібратись у ситуації.
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Не поставили кришку на палевний бак.Приїхав через пару днів,ніхто нічого не бачив,таке собі.Прийшов до касирів,грубо відповідають.Короче жах!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Сьогодні с дружиною в перше скуштувати страви на заправці Upg. Ваші бургери найсмачніщі з тих що ми коштували. Оператор дуже приємна дівчинка розповіла увесь асортимент і допомогла з вибором. Ми не очікували що бургер на заправці готують з під ножа, це нам дуже сподобалось. Сервіс високий, гарна зала, чиста вбиральня і дуже дуже ввічливий персонал. Замовлення принесли швидко. Загалом оцінка... Читать отзыв Сьогодні с дружиною в перше скуштувати страви на заправці Upg. Ваші бургери найсмачніщі з тих що ми коштували. Оператор дуже приємна дівчинка розповіла увесь асортимент і допомогла з вибором. Ми не очікували що бургер на заправці готують з під ножа, це нам дуже сподобалось. Сервіс високий, гарна зала, чиста вбиральня і дуже дуже ввічливий персонал. Замовлення принесли швидко. Загалом оцінка 12 з 10
Дякуємо, що приділили увагу та поділились вашими враженнями. Кухнею нашого VIVO cafe ми дійсно руйнуємо стереотипи харчування на АЗК, все меню розроблене та регулярно оновлюється висококласними шеф-кухарями. Всі страви готуються з-під ножа з найсвіжіших продуктів, тому отримують таку позитивну оцінку відвідувачів. Ми впевнені, що з кожним новим візитом, ваша оцінка ростиме ще більше [:yes:][:smile:]
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Хочу написати вам за ваше обслуговування. Працівники коли не заїду завжди посміхаються, немає такого щоб вони були замучені чи чимось не довольні! Тому за це вам респект!
Наша команда отримує щире професійне задоволення, забезпечуючи кожного нашого клієнта не тільки високоякісним пальним, а і висококласним сервісом. Це дійсно щастя, коли клієнт їде до нас зі щирим задоволенням. Радіємо, що ви теж оцінили наш сервіс, та вдячні вам за схвальний відгук
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 На вихідних відпочивали сім'єю та заїхали до вас перекусити. Як завжди усе на найвищому рівні, страви приготували дуже швидко, а які вони були смачні! Дітки насолоджувалися дитячим меню та вашою дитячою зоною! І звичайно хочу сказати за ваш персонал, який дуже привітний.
Достоинства:
Смачні страви та великий вибір. Чисто та привітний персонал
Радіємо, що вся ваша родина отримала задоволення від візиту на нашу АЗК. Ми дійсно творимо атмосферу відпочинку з гарантовано високим рівнем обслуговування, затишком та смачною кухнею з вишуканим меню. Як для людей, з дальньої дороги, так і для затишного місця для комфортного сімейного візиту без метушні
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Сьогодні заїхала до вас на заправку, і не можу не поділитись враженням! Обслуговування - просто чудове, всі працівники посміхаються, створюючи приємну атмосферу. Кухня просто смакота, а в якості пального теж абсолютно впевнена. Дякую за чудовий день та високий стандарт обслуговування!
Ми щиро вдячні за Ваші теплі слова та за те, що поділилися своїм позитивним враженням від нашого обслуговування та атмосфери. Ми завжди готові зустрічати Вас з усмішкою і продовжимо підтримувати високий рівень обслуговування та Ваших гастрономічних вражень. Ваші слова є важливим джерелом натхнення для нашої команди!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Доказывал мне друг, что у вас топливо не ок, а я у вас всегда заправляюсь. Пришло время ТО и что вы думаете. Мастер так же сказал, что фильтры нормальные и что топливо на заправке upg хорошее. Так что ждите ещё одного постоянного клиента в лице моего друга ;)
Дмитре, вітаємо! Ми з командою наполегливо працюємо, щоб Вам на АЗК завжди було комфортно. Заправляйтеся якісним. Бережіть себе та рідних! До зустрічі на UPG!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Одна із небагатьох азс куди завжди хочеться приїжджати. Тут тобі і сервіс і нормальне паливо і відношення до клієнтів як треба. Іншим заправкам ще довго до вас
Віталію, вітаємо! Дякуємо за відгук. Він – у саме серденько! Ми із командою наполегливо працюємо, щоб Вам на АЗК завжди було комфортно. Бережіть себе та рідних! До зустрічі на UPG!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Заправляю авто в Києві на Здолбунівський. Хочу подякувати персоналу за сервіс та якість палива!!!! Молодці, ви єдині тримаєте марку. кращі серед кращих!
Максиме, вітаємо! Дякуємо за позитивну оцінку якості нашого сервісу та пального! Обов’язково поділимося із командою! Приємно, що Ви залишаєтеся задоволеними. Отже, ми – на правильному шляху. До зустрічі на наших АЗК!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Заезжали с кумой на заправку юпг, ничего в кафе не планировали покупать. А вот кассир предложила попробовать мороженое, которое они сами делают. Детям понравилось, а это главное. Ми же с кумой себя тоже не сдерживали, ведь лето подходит к концу и ничего страшного Под кофтой не будет видно
Добрий день, Раїсо! Дякуємо, що ділитеся позитивом! Приємно, що Вам смакує ice U саме так, як ми задумали – з насолодою! Заправляйтеся настроєм на UPG! Завжди раді вам у VIVO café! Бережіть себе та Україну!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Їхали з Умані в Київ. Заїхали на азс, там нам касир запропонувала морозиво. Рекомендую, бо справді смачне!
Добрий день, Катерино! Дякуємо, що ділитеся позитивом! Приємно, що Вам смакує ice U саме так, як ми задумали – з насолодою! Заправляйтеся настроєм на UPG! Завжди раді вам у VIVO café! Бережіть себе та Україну!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Прийшов час написати відгук... Буде багато критики ... дуже багато нажаль такі реалії роботи на АЗС UPG! Проте перед цією критикою хочу подякувати своєму колективу АЗК109 ви найкращі, дуже люблю вас, Богданна Ярославівна, дякую що дали мені можливість з вами попрацювати, це був дуже приємний досвід працювати разом з вами в колективі! Також хочу подякувати Юлії працівнику відділу кадрів за... Читать отзыв Прийшов час написати відгук... Буде багато критики ... дуже багато нажаль такі реалії роботи на АЗС UPG! Проте перед цією критикою хочу подякувати своєму колективу АЗК109 ви найкращі, дуже люблю вас, Богданна Ярославівна, дякую що дали мені можливість з вами попрацювати, це був дуже приємний досвід працювати разом з вами в колективі! Також хочу подякувати Юлії працівнику відділу кадрів за те що зателефонували мені стосовно моєї вакансії, а також подяка декільком дівчатам із гарячої лінії та відеонагляду ви дуже хороші іноді без вас проблему не вирішити... І на тому приємні моменти моєї роботи закінчились(((
Плюси це графік бо він хороший але це дотих пір поки хтось не піде у відпустку не захворіє чи не звільниться! Дальше починається проблема тому що тобі потрібно виходити понаднормово і всі твої плани ідуть котику під хвостик нажаль !!!! Хоча це єдиний плюс від цієї роботи.
МІНУСИ, а їх багато...
1! Дирка в товарі - що за дурня... Якщо є дирка значить товар взяли правильно, якщо його не підставили значить є мабуть наплив людей (випадки із роботи відеонагляд АРТУР особлива вдячність пише відгуки про дирки з часом якого ще навіть немає при тому що товар в момент його дзвінка уже підставлений також на АЗС не маленький потік клієнтів... Сенс такого відгуку? Якщо дирка у товарі 10 хв? І товар ще лежить на прилавку у оператора?
2! План тут звісно хочеться трішки лаятись, але не буду! План є НЕМОЖЛИВИМ! Тому що більшість речей є сезонними, літом у суху погоду омивач для скла майже нікому не потрібен суджу по собі! Так само і кава якщо клієнт її забажає він обовязково про це повідомить. Тепер стосовно плану на морозиво! Як нам сказало вище керівництво кожен 4 повинен виходити із морозивом в мене одразу ж запитання хто його повинен робити????? Також запитання до КЕРІВНИКІВ, а ви подумали що морозиво - це калорійний продукт, можливо у когось діабет, а в когось непереносимість лактози, а хтось можливо просто не любить морозиво, хтос ьможливо немає грошей зайвих щоб купити собі морозиво(... Як ви гадаєте скільки відсотків клієнтів відмовиться від морозива!?
3! Відношення до тебе як до людини... Це взагалі жах, хочеться просто плакати
Людина як придумала гугл форму для того куди наскільки довго відлучаються працівники із робочого місця, вручаю грамоту, просто склалось враження що поїхав у КНДР Якщо я двчина і в мене сьогодні особливі фізіологічні потреби тобто мені потрібно відлучитись 5-7 разв в день для заміни не буду казати чого, мені так і писати пішла замінити ...?(нагадаюсь що в компанії 90% працівників залу це жінки) Чи щось зїв не те і скрутило живіт, також треба писати скільки часу я витрачав-ла на фізіологічні потреби? Я розумію що компанія хоче надати відмінні послуги клієнтам але ми не РОБОТИ і в нас як і у наших клієнтів є фізіологічні потреби, тому на таке треба звертати увагу а не навпаки робити з цього щось надзвичайне. Також хочу підкреслити те що в Україні зараз війна і майже кожного дня літають ракети шахіди і тд., чому ми обєкт з підвищеною небезпекою в такий момент взагалі працюємо? коли ти вже в дійсності чуєш вибухи... Чому не можна просто закрити АЗС і всім піти в укриття не залишаючи нікого, ні оператора ні пістолетчика... всі ми люди! ми не РОБОТИ що можна купити новий... У цьому пункті можна продовжувати вічно тому що відношення ніби ми в КНДР де ще існує рабство
4! Заробітня плата
Коли компанія почне платити вчасно заробітню плату? Таке взагалі планується? Ви вважаєте що аванс 29 числа це адекватно? Або зарплата 16? Чи можливо потрібно подати уже якусь скаргу на компанію про виплати заробітньої плати тому що це вже перебір платити на тиждень, а то і більше зарплатню.
5! Бонусна система Коли вона уже буде працювати нормально? Можливо про якісь технічні роботи керівництво ІТ-відділу буде повідомляти АЗС наперед а не в той момент коли вже всі каси повисли на бонусній системі, і ІТ-відділ не відповідає... Потім телефонує гаряча лінія, і задає дуже нерозумне запитання "Чому на АЗС черга?", можливо відділам потрібно якось між собою спілкуватись, чому працівники АЗС (оператори) повинні відволікатись у такі моменти ще і на дзвінки від гарячої лінії, в такі моменти в нас велика кількість роботи тому що потрібно кожному клієнту повідомити що є проблеми з звязком чи інші проблеми для вирішення проблем щоб небуло конфліктів. Чому приват банк проводить регламентні роботи в комендатнську годину також повідомляє про це, а UPG так не може, чому?
6! Табличка ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА! Для чого вона взагалі? Чому оператори не можуть спокійно зробити планову інвентаризацію, закрити зміну? Це ж треба обовязково щоб клієнт на тебе гарчав у залі, а ти стояв і дивився на нього як дурник що ніби все ок. Чому я в залі під час закриття зміни взагалі щось повинен-на пояснювати клієнту, чому в той момент взагалі хтось у залі, коли оператор може спокійно порахувати готівку і зібрати гроші в сейф? Чи гроші самі рахуються і самі в банку якось дивним чином зявляються, потім чому на АЗС крадіжки, тому що коли оператори рахують гроші в ЗАЛІ НІКОГО НЕМАЄ БУТИ, клієнт не повинен взагалі цих грошей бачити Технічна перерва для чогось взагалі створена! Це не просто табличка для краси в кутку запраки де її ніхто не бачить. Принцип а зараз швиденько закриємо зміну (зробимо планову інвентаризацію) поки клієнт пє каву НЕ ПРАЦЮЄ, цінуйте час клієнта, тому що його ви не цінуєте, що правда то правда!
7! Звільнення з роботи (вишенька на тортику) Чому я не можу просто прийти і написати заяву за два тижні до звільнення? Ні замість мене повинен ще хтось прийти когось треба постажувати, а реально ніхто не приходить, і ти реально втрачаєш свій дорогоцінний час на компанію яка не цінує тебе як працівника
8! Робота в комендантську годину Це взагалі абсурд, ви думаєте це збільшує пролив на АЗС? чи збільшує продаж на АЗС? Вночі немає майже нікого окрім тих служб які є цілодобовими (швидка поліція) і які і без того знають що ми працюємо!!!, якщо реально комусь потрібно із них заправитись ласкаво просимо ми заправимо покормимо і напоїмо просто не потрібно показувати що люди там працюють тому що приїзджаючи вночі наданий момент люди порушують комендантську годину! Для кого тоді її створювали? Те ж саме для кого ми світимось як вишенька на тортику після 00:00 і до 5 ранку? Чому компанія не хоче хоть трішки зекономити не електроенергії, яка в наш час є дуже дорогою?
9! Каса та касова дисципліна Хто собі придумав що перша каса у нас завжди працює, там що РОБОТ? У людини також є фізіологічні потреби це по перше! Чому я як оператор повинен ставати на першу касу якщо відповідаю лише за свою? Для мене каса це гроші а гроші це відповідальність... Якщо недайбоже у когось по касі виліз би мінус то хто його має оплатити той оператор що стояв на касі від ранку чи всі що стояли на касі? Або ж навпаки на касі плюс недай боже де шукати на кого думати? (так я хоч буду думати що я протупив і буду шкати де що скільки взяв а так мені ще треба думати хто коли стояв на моїй касі навіщо це??? в сільпо перша каса не завжди також працює навіть якщо їх 4 так само в атбе тому що там люди працють, а у нас здається РАбИ думаю ви посил розумієте!!!!)У нас на АЗС не одна каса а 4 і до другої каси один крок думаю той клієнт який зайде йому в секунді скажуть "Підходьте замовляйте". Каса 1 не може не працювати, а також не може відправляти клієнтів куди подалі! Це ваші правила проте коли на АЗК тех проливи провірка прк перша каса не працює а робить пролив, нічого ??? Ваші правила десь трішки загубились(((
Про недоліки цієї компанії можна говорити вічно, тому що їх дуже багато, по факту цей відгук пишу для людей які захочуть іти туди працювати, а не для компанії тому що я майже на всі 100% впевнений що їм байдуже буде на цей відгук, максимум цей коментрал прочитає якийсь працівник відділу кадрів, Хоча я б ДУЖЕ Сильно хотів щоб цей коментар побачили багато керівників ІТ відділ гаряча лінія прочала Чабанович на яку писав не одну пояснуючу ніпрощо так аби було( нажаль (хоча думаю вона навіть їх і не читала)
Запитаєте чи буду я рекомендувати АЗК UPG комусь відповім ТАК якщо хтось хоче заправити зозульку, чи скуштувати смачненький бургер у Vivo-cafe, комусь відповім НІ якщо хтось надумає йти туди працювати.
Сфера обслуговування завжди була важкою тому що це люди і вони різні проте я не ображений на своїх клієнтів чи компанію на тих які раді мене бачити чи навпаки приходять із поганим настроєм, це взагалом ЛЮДИ як мають право на розуміння тому що в певниій мірі клієнт завжди правий, проте ніколи не розумів і не зрозумію керівництво цієї компанії. І більше ніж впевнений що пан Петренко навіть і половини не знає того що відбувається в його компанії нажаль(
Достоинства:
Тільки графік
Недостатки:
Тебе є**** за все, і як на Київ за такий кекс то гроші копійчані
Вітаємо! Ми вдячні Вам за такий відвертий відгук. Адже лише перебуваючи у діалозі та розуміючи глибину болей наших співробітників, у команди буде можливість вивчити ситуацію та удосконалити підходи до організації процесів. Запевняємо Вас, що Ви не лише будите почуті, а й відчуєте якісні зміни.
Дякуємо, що залишаєтеся лояльними до бренду. Передаємо Вашу скаргу у відповідний підрозділ для детального вивчення та з’ясування всіх обставин.
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Нещодавно мав негативний досвід шахрайських дій АЗС UPG відносно мене,а саме АЗС ,яке знаходиться в м. Києві по вул. Затишна 3. Приїхавши на АЗС за вище вказаною адресою хотів заправитися на 200 грн.так як близько 1км.тому засвітилась лампочка пального. Після заправки та запуску двигуна ,виявив ,що датчик пального залишився на тій самій позначці ,що і до заправки і лампочка так... Читать отзыв Нещодавно мав негативний досвід шахрайських дій АЗС UPG відносно мене,а саме АЗС ,яке знаходиться в м. Києві по вул. Затишна 3. Приїхавши на АЗС за вище вказаною адресою хотів заправитися на 200 грн.так як близько 1км.тому засвітилась лампочка пального. Після заправки та запуску двигуна ,виявив ,що датчик пального залишився на тій самій позначці ,що і до заправки і лампочка так і не потухла, хоча авто маю малолітражне з невеликим об'ємом паливного баку. Лічильник колонки показав ,що заправка відбулася. Повідомивши оператора АЗС ,вона відповіла , що це не можливо і заправка відбулася в повному обсязі. Заправщик ,який заправляв моє авто, переконавшись що лампочка палива так і не потухла, на дану претензію відповів - " А що ви хотіли, щоб у вас від 4,5л. потухла лампочка?" Звернувшись на гарячу лінію оператор Євгеній чемно відповів стандартними фразами ,що такого не може бути,все обладнання у них працює справно та опломбоване. Через 40 хв. мені зателефонувала керуюча даної заправки та почала мене переконувати , що заправка все таки відбулася, обладнання їх працює справно і ніякої їхньої вини немає! Виїхавши з їхньої АЗС ,я заїхав на АЗС KLO, яке знаходиться поруч та також заправився на 200 грн. на що відповідно відреагував датчик баку ,та лампочка потухла. Раніше був постійним клієнтом АЗС UPG,але після даного інциденту користуватися послугами більше не буду! Відгук написано з метою інформування інших клієнтів та убезпечення їх від подібних шахрайських дій даного АЗС. Перевіряйте кількість заправленого палива ,замовленого на АЗС! Тому що при заправці на велику суму ,цього недоливу,я б навіть не помітив! Всім добра))
Шановний Антоне, вітаємо! Дякуємо, що знайшли час і залишили відгук! Хочемо зазначити, що після заправки автомобіля на такий малий об'єм пального потрібен час, аби ДРП показав коректні цифри. Оскільки Ви здійснили ще одну заправку — сумарно об'єм пального став більшим, тому й лампочка рівня пального згасла. Ми відповідаємо за точність нашого обладнання з відпуску пального, оскільки усі прилади регулярно проходять перевірку та технічне обслуговування. Ви також можете перевірити точність відпуску пального через контрольний пролив. Будемо раді бачити Вас в мережі АЗК UPG 💚
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Довго вагався, чи заправлятися на UPG, двигун з турбіною... Заїхав на заправку біля Великої Димерки (чернігівська траса). Заправив UPG 95. Був приємно здивований, авто відреагувало адекватно. Але вже через кілька днів заправив авто у Києві, на вул. Затишна,3. Проїхав коло по району і повернувся на "Кло" розбавити 100. Як так може відрізнятися бензин? Де той хвалений румунський? Або його немає,... Читать отзыв Довго вагався, чи заправлятися на UPG, двигун з турбіною... Заїхав на заправку біля Великої Димерки (чернігівська траса). Заправив UPG 95. Був приємно здивований, авто відреагувало адекватно. Але вже через кілька днів заправив авто у Києві, на вул. Затишна,3. Проїхав коло по району і повернувся на "Кло" розбавити 100. Як так може відрізнятися бензин? Де той хвалений румунський? Або його немає, або менеджмент (тайно), а може свідомо "бадяжит" і підриває авторитет компанії.
Вітаємо😊! Дякуємо за наданий відгук. Все пальне, що реалізується в мережі АЗК UPG постачається виключно з країн Європи, супроводжується сертифікатами якості та деклараціями відповідності. Ми цілковито впевнені в якості нашого продукту, який реалізується в мережі АЗК UPG. Якщо у Вас виникли сумніви щодо якості, готові цілковито сприяти у перевірці продукту 💚
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Вимикали світло годин на 7 на районі, тож поїхали перекусити бо чули від знайомих про смачну кухню та позаряджати гаджети з паверами. Якщо чесно та відверто то мак і поруч не стоїть, звістно в маку вони смачні, але тут бургери - це зовсім інший рівень - котлета з справжнього м'яса а не з картону)) тож навіть якщо ви без авто... Читать отзыв Вимикали світло годин на 7 на районі, тож поїхали перекусити бо чули від знайомих про смачну кухню та позаряджати гаджети з паверами. Якщо чесно та відверто то мак і поруч не стоїть, звістно в маку вони смачні, але тут бургери - це зовсім інший рівень - котлета з справжнього м'яса а не з картону)) тож навіть якщо ви без авто то заїдьте до їх кафе по бургери, не пожалкуєте
Клас! Клас! Клас! Надзвичайно приємно читати такі відгуки! Дякуємо, що знайшли час та поділилися! Приємно, що відмітили нашу соковиту бургерну котлетку, готуємо для вас завжди все власноруч із найсвіжіших продуктів! Завжди раді бачити на наших АЗК! upg – готуємо з 💚
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Подорожуємо постійно з сином . Дуже спасають бізіборди і привітні касири :) велике дякую їм за те 🙌 особливо, дівчинка Саша на Визволителів - великий Їй привіт 🤗
Шановна Юлія 😊, вдячні за відгук! Нашій команді дуже радісно отримати від Вас високу оцінку! Мережа АЗК UPG наполегливо працює заради комфорту кожного гостя 💚 Безпечних доріг та гарного дня! Чекаємо Вас в мережі UPG!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Приємне обслуговування, тепла атмосфера. Є можливість зарядити телефон, та смачно перекусити. Персонал в складній ситуації тримається на висоті. Респект та пошана таким працівникам які тримаються до останнього клієнта.
Доброго дня, Ольга Володимирівна! Дякуємо Вам за відгук, радіємо отримати від Вас високу оцінку! Нашій команді приємно, що Ви залишилися задоволені тим, як пройшов Ваш візит до АЗК UPG. Продовжуємо працювати в сладних умовах і чекаємо кожного 💚 Безпечних доріг та гарного дня!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 сьогодні по дорозі на роботу вистояв чергу та заїхав на заправку, але заправитись так і не змін зі скарбнички, тому що вони просто змінили назву дизеля і тепер заправитись не можна. підкажіть, будь ласка, як повернути кошти зі скарбнички? тому що вони написали з гарячої лінії, що потрібно написати заяву і предоставити чек.... чек, Карл. я купував дизель не одним... Читать отзыв сьогодні по дорозі на роботу вистояв чергу та заїхав на заправку, але заправитись так і не змін зі скарбнички, тому що вони просто змінили назву дизеля і тепер заправитись не можна. підкажіть, будь ласка, як повернути кошти зі скарбнички? тому що вони написали з гарячої лінії, що потрібно написати заяву і предоставити чек.... чек, Карл. я купував дизель не одним чеком, а по трохи (по 5л - 10л). можливо у когось є зразок заяви і куди її потрібно нести, чи це потрібно цифровий варіант відправити
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Сьогодні 28.05.2022 р Приїхав на азс UPG, що по адресі,Затишна 3,вистояв в черзі,годину і сорок хв,приїжає в наглу на заправку авто(брендоване таксі 571)і стає на колонку збоку де бочка з права від заправочних колонок,заправщик підключає газ,запитав в нього чому він без черги заїхав заправитись у відповідь сказав це мій брат,хочу заправляю,він мене возить з вокзала на роботу(в карман положив чаюху),заїжаю... Читать отзыв Сьогодні 28.05.2022 р Приїхав на азс UPG, що по адресі,Затишна 3,вистояв в черзі,годину і сорок хв,приїжає в наглу на заправку авто(брендоване таксі 571)і стає на колонку збоку де бочка з права від заправочних колонок,заправщик підключає газ,запитав в нього чому він без черги заїхав заправитись у відповідь сказав це мій брат,хочу заправляю,він мене возить з вокзала на роботу(в карман положив чаюху),заїжаю на колонку,йду до оператора і запитую чи це нормально так робити,на що вона відповіла:Вам як пояснити нормально чи в грубій формі!!!Відповідає оператор:це наш знайомий він на хвилинку заїхав!В нас проїзд з Ніжина коштує 700 грн! Зробивши оператору зауваження,вона сказала зробіть висновки і міняйте заправку! Прошу вплинути керівницьтво заправки на скаргу і зробити висновки,так як ваші працівники відштовхують клієнтів!
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Не понимаю половины отзывов, у меня американский Тигуан 2.0 TSI, по городу до 8 литров получается на UPG, впрочем как на WOG или ОККО, а вот если бодягу какую-то небрендовую залить то и авто не едет и расход выше. Все советуют 100 бензин попробовать, всё никак не решусь, но отзывы от знакомых идеальные
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 03.01.2022 Киев ул.затышна 3 в 13:57,сотрудники приват банка делают инкассацию без маски,и при етом им ничего не говорят! А вот месяц назад покупателю не продали товар на той же заправке не продали товар бо был без маски! И где справедливость?
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 30.07.21 в 15.44 заправлялся на улице Затышной. Насчитали бонусы и выигрыш одной буквы. Через час после посещения заправки в 16.50 бонусы отобрали. Я так понимаю, это та же история, что с воровством топлива со скрыньки
Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 В воскресенье на данной заправке на 7-й колонке залил 10 литров 92-го, то что медленный оператор собрал громадную очередь на кассе,то просто молчу. Заправившись отъехал километра три и началось- все классические признаки заправки д...м. Выходной день потерян,промывка топливной. Спасибо Юпиджи.
АЗК UPG
АЗК UPG — национальная сеть автозаправочных комплексов, которая представлена в 20 областях Украины и насчитывает 84 АЗК, 45 кафе под брендом VIVO café и 20 нефтебаз. Деятельность компании сосредоточена на двух основных направлениях: оптовые продажи (бензовозные нормы) и розничные продажи светлых нефтепродуктов (сеть АЗК UPG). Все виды топлива, реализуемые сеть... подробнее
Жахливе ставлення до співробітників
Компанія яка кидає робітників на гроші
Я рік тому працювала на заправці на посаді помічника бухгалтера. м. Київ, Затишна, 3. Директор Ярослава.
Працювала лише місяць. Звільнятися попросили. Через мою повільну роботу так аргументували. Не виплатили 75% моєї зарплатні.
Робота помічник бухгалтера на цій заправці це продавець з викладки товару, грузчик і трохи роботи з документами. Дуже багато води, соку потрібно було виставляти, ніг не... Читать отзыв Добрий день.
Я рік тому працювала на заправці на посаді помічника бухгалтера. м. Київ, Затишна, 3. Директор Ярослава.
Працювала лише місяць. Звільнятися попросили. Через мою повільну роботу так аргументували. Не виплатили 75% моєї зарплатні.
Робота помічник бухгалтера на цій заправці це продавець з викладки товару, грузчик і трохи роботи з документами. Дуже багато води, соку потрібно було виставляти, ніг не відчувала. І, на жаль, це не те що не оцінили, а ще й кинули на гроші. У мене родина яку потрібно годувати, я через них влізла в борги яких ніколи не було. Чесно кажучи, розумію, що таких як я там було дуже багато. На жаль, потрібно колективно звертатися до суду щоб була управа на тих недобросовісних роботодавців. Чому не окремо до суду пояснюю. На той момент оф зарплатня 3600. Інші гроші мали видати у конверті. Цю суму офіційну вони видають інші забирають собі. Ось така схема у них. Далі, директор їде відпочивати в Єгипет. А після приїзду вони розводять руками посилаючись на бухгалтера який має виплатити стільки скільки вони захочуть.
Не выплатили кошти
Заправщики не уважні
Чудове обслуговування
Кухнею нашого VIVO cafe ми дійсно руйнуємо стереотипи харчування на АЗК, все меню розроблене та регулярно оновлюється висококласними шеф-кухарями. Всі страви готуються з-під ножа з найсвіжіших продуктів, тому отримують таку позитивну оцінку відвідувачів. Ми впевнені, що з кожним новим візитом, ваша оцінка ростиме ще більше [:yes:][:smile:]
Обслуговування
Тому за це вам респект!
Це дійсно щастя, коли клієнт їде до нас зі щирим задоволенням.
Радіємо, що ви теж оцінили наш сервіс, та вдячні вам за схвальний відгук
Як завжди все дуже сподобалося! Швидко та якісно
Сьогодні заїхала до вас на заправку, і не можу не поділитись враженням!
ТОПЛИВО крутое!
Ми з командою наполегливо працюємо, щоб Вам на АЗК завжди було комфортно. Заправляйтеся якісним. Бережіть себе та рідних! До зустрічі на UPG!
Бест заправка
їх 95 бензин
Дякуємо за позитивну оцінку якості нашого сервісу та пального! Обов’язково поділимося із командою! Приємно, що Ви залишаєтеся задоволеними. Отже, ми – на правильному шляху. До зустрічі на наших АЗК!
Ужас какое вкусное мороженое
Приємно, що Вам смакує ice U саме так, як ми задумали – з насолодою!
Заправляйтеся настроєм на UPG!
Завжди раді вам у VIVO café!
Бережіть себе та Україну!
морозиво на азс нормальне
Приємно, що Вам смакує ice U саме так, як ми задумали – з насолодою!
Заправляйтеся настроєм на UPG!
Завжди раді вам у VIVO café!
Бережіть себе та Україну!
Не UPG, а КНДР бо там рабство
Буде багато критики ... дуже багато нажаль такі реалії роботи на АЗС UPG!
Проте перед цією критикою хочу подякувати своєму колективу АЗК109 ви найкращі, дуже люблю вас, Богданна Ярославівна, дякую що дали мені можливість з вами попрацювати, це був дуже приємний досвід працювати разом з вами в колективі! Також хочу подякувати Юлії працівнику відділу кадрів за... Читать отзыв Прийшов час написати відгук...
Буде багато критики ... дуже багато нажаль такі реалії роботи на АЗС UPG!
Проте перед цією критикою хочу подякувати своєму колективу АЗК109 ви найкращі, дуже люблю вас, Богданна Ярославівна, дякую що дали мені можливість з вами попрацювати, це був дуже приємний досвід працювати разом з вами в колективі! Також хочу подякувати Юлії працівнику відділу кадрів за те що зателефонували мені стосовно моєї вакансії, а також подяка декільком дівчатам із гарячої лінії та відеонагляду ви дуже хороші іноді без вас проблему не вирішити...
І на тому приємні моменти моєї роботи закінчились(((
Плюси це графік бо він хороший але це дотих пір поки хтось не піде у відпустку не захворіє чи не звільниться! Дальше починається проблема тому що тобі потрібно виходити понаднормово і всі твої плани ідуть котику під хвостик нажаль !!!! Хоча це єдиний плюс від цієї роботи.
МІНУСИ, а їх багато...
1! Дирка в товарі - що за дурня... Якщо є дирка значить товар взяли правильно, якщо його не підставили значить є мабуть наплив людей (випадки із роботи відеонагляд АРТУР особлива вдячність пише відгуки про дирки з часом якого ще навіть немає при тому що товар в момент його дзвінка уже підставлений також на АЗС не маленький потік клієнтів... Сенс такого відгуку? Якщо дирка у товарі 10 хв? І товар ще лежить на прилавку у оператора?
2! План тут звісно хочеться трішки лаятись, але не буду! План є НЕМОЖЛИВИМ! Тому що більшість речей є сезонними, літом у суху погоду омивач для скла майже нікому не потрібен суджу по собі! Так само і кава якщо клієнт її забажає він обовязково про це повідомить.
Тепер стосовно плану на морозиво!
Як нам сказало вище керівництво кожен 4 повинен виходити із морозивом в мене одразу ж запитання хто його повинен робити????? Також запитання до КЕРІВНИКІВ, а ви подумали що морозиво - це калорійний продукт, можливо у когось діабет, а в когось непереносимість лактози, а хтось можливо просто не любить морозиво, хтос ьможливо немає грошей зайвих щоб купити собі морозиво(... Як ви гадаєте скільки відсотків клієнтів відмовиться від морозива!?
3! Відношення до тебе як до людини...
Це взагалі жах, хочеться просто плакати
Людина як придумала гугл форму для того куди наскільки довго відлучаються працівники із робочого місця, вручаю грамоту, просто склалось враження що поїхав у КНДР
Якщо я двчина і в мене сьогодні особливі фізіологічні потреби тобто мені потрібно відлучитись 5-7 разв в день для заміни не буду казати чого, мені так і писати пішла замінити ...?(нагадаюсь що в компанії 90% працівників залу це жінки) Чи щось зїв не те і скрутило живіт, також треба писати скільки часу я витрачав-ла на фізіологічні потреби? Я розумію що компанія хоче надати відмінні послуги клієнтам але ми не РОБОТИ і в нас як і у наших клієнтів є фізіологічні потреби, тому на таке треба звертати увагу а не навпаки робити з цього щось надзвичайне.
Також хочу підкреслити те що в Україні зараз війна і майже кожного дня літають ракети шахіди і тд., чому ми обєкт з підвищеною небезпекою в такий момент взагалі працюємо? коли ти вже в дійсності чуєш вибухи... Чому не можна просто закрити АЗС і всім піти в укриття не залишаючи нікого, ні оператора ні пістолетчика... всі ми люди! ми не РОБОТИ що можна купити новий...
У цьому пункті можна продовжувати вічно тому що відношення ніби ми в КНДР де ще існує рабство
4! Заробітня плата
Коли компанія почне платити вчасно заробітню плату? Таке взагалі планується? Ви вважаєте що аванс 29 числа це адекватно? Або зарплата 16?
Чи можливо потрібно подати уже якусь скаргу на компанію про виплати заробітньої плати тому що це вже перебір платити на тиждень, а то і більше зарплатню.
5! Бонусна система
Коли вона уже буде працювати нормально? Можливо про якісь технічні роботи керівництво ІТ-відділу буде повідомляти АЗС наперед а не в той момент коли вже всі каси повисли на бонусній системі, і ІТ-відділ не відповідає... Потім телефонує гаряча лінія, і задає дуже нерозумне запитання "Чому на АЗС черга?", можливо відділам потрібно якось між собою спілкуватись, чому працівники АЗС (оператори) повинні відволікатись у такі моменти ще і на дзвінки від гарячої лінії, в такі моменти в нас велика кількість роботи тому що потрібно кожному клієнту повідомити що є проблеми з звязком чи інші проблеми для вирішення проблем щоб небуло конфліктів. Чому приват банк проводить регламентні роботи в комендатнську годину також повідомляє про це, а UPG так не може, чому?
6! Табличка ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА!
Для чого вона взагалі? Чому оператори не можуть спокійно зробити планову інвентаризацію, закрити зміну? Це ж треба обовязково щоб клієнт на тебе гарчав у залі, а ти стояв і дивився на нього як дурник що ніби все ок. Чому я в залі під час закриття зміни взагалі щось повинен-на пояснювати клієнту, чому в той момент взагалі хтось у залі, коли оператор може спокійно порахувати готівку і зібрати гроші в сейф? Чи гроші самі рахуються і самі в банку якось дивним чином зявляються, потім чому на АЗС крадіжки, тому що коли оператори рахують гроші в ЗАЛІ НІКОГО НЕМАЄ БУТИ, клієнт не повинен взагалі цих грошей бачити Технічна перерва для чогось взагалі створена! Це не просто табличка для краси в кутку запраки де її ніхто не бачить. Принцип а зараз швиденько закриємо зміну (зробимо планову інвентаризацію) поки клієнт пє каву НЕ ПРАЦЮЄ, цінуйте час клієнта, тому що його ви не цінуєте, що правда то правда!
7! Звільнення з роботи (вишенька на тортику)
Чому я не можу просто прийти і написати заяву за два тижні до звільнення? Ні замість мене повинен ще хтось прийти когось треба постажувати, а реально ніхто не приходить, і ти реально втрачаєш свій дорогоцінний час на компанію яка не цінує тебе як працівника
8! Робота в комендантську годину
Це взагалі абсурд, ви думаєте це збільшує пролив на АЗС? чи збільшує продаж на АЗС? Вночі немає майже нікого окрім тих служб які є цілодобовими (швидка поліція) і які і без того знають що ми працюємо!!!, якщо реально комусь потрібно із них заправитись ласкаво просимо ми заправимо покормимо і напоїмо просто не потрібно показувати що люди там працюють тому що приїзджаючи вночі наданий момент люди порушують комендантську годину! Для кого тоді її створювали? Те ж саме для кого ми світимось як вишенька на тортику після 00:00 і до 5 ранку? Чому компанія не хоче хоть трішки зекономити не електроенергії, яка в наш час є дуже дорогою?
9! Каса та касова дисципліна
Хто собі придумав що перша каса у нас завжди працює, там що РОБОТ? У людини також є фізіологічні потреби це по перше! Чому я як оператор повинен ставати на першу касу якщо відповідаю лише за свою? Для мене каса це гроші а гроші це відповідальність... Якщо недайбоже у когось по касі виліз би мінус то хто його має оплатити той оператор що стояв на касі від ранку чи всі що стояли на касі? Або ж навпаки на касі плюс недай боже де шукати на кого думати? (так я хоч буду думати що я протупив і буду шкати де що скільки взяв а так мені ще треба думати хто коли стояв на моїй касі навіщо це??? в сільпо перша каса не завжди також працює навіть якщо їх 4 так само в атбе тому що там люди працють, а у нас здається РАбИ думаю ви посил розумієте!!!!)У нас на АЗС не одна каса а 4 і до другої каси один крок думаю той клієнт який зайде йому в секунді скажуть "Підходьте замовляйте". Каса 1 не може не працювати, а також не може відправляти клієнтів куди подалі! Це ваші правила проте коли на АЗК тех проливи провірка прк перша каса не працює а робить пролив, нічого ??? Ваші правила десь трішки загубились(((
Про недоліки цієї компанії можна говорити вічно, тому що їх дуже багато, по факту цей відгук пишу для людей які захочуть іти туди працювати, а не для компанії тому що я майже на всі 100% впевнений що їм байдуже буде на цей відгук, максимум цей коментрал прочитає якийсь працівник відділу кадрів, Хоча я б ДУЖЕ Сильно хотів щоб цей коментар побачили багато керівників ІТ відділ гаряча лінія прочала Чабанович на яку писав не одну пояснуючу ніпрощо так аби було( нажаль (хоча думаю вона навіть їх і не читала)
Запитаєте чи буду я рекомендувати АЗК UPG комусь відповім ТАК якщо хтось хоче заправити зозульку, чи скуштувати смачненький бургер у Vivo-cafe, комусь відповім НІ якщо хтось надумає йти туди працювати.
Сфера обслуговування завжди була важкою тому що це люди і вони різні проте я не ображений на своїх клієнтів чи компанію на тих які раді мене бачити чи навпаки приходять із поганим настроєм, це взагалом ЛЮДИ як мають право на розуміння тому що в певниій мірі клієнт завжди правий, проте ніколи не розумів і не зрозумію керівництво цієї компанії.
І більше ніж впевнений що пан Петренко навіть і половини не знає того що відбувається в його компанії нажаль(
Ми вдячні Вам за такий відвертий відгук. Адже лише перебуваючи у діалозі та розуміючи глибину болей наших співробітників, у команди буде можливість вивчити ситуацію та удосконалити підходи до організації процесів.
Запевняємо Вас, що Ви не лише будите почуті, а й відчуєте якісні зміни.
Дякуємо, що залишаєтеся лояльними до бренду.
Передаємо Вашу скаргу у відповідний підрозділ для детального вивчення та з’ясування всіх обставин.
АЗС UPG Крадуть гроші у своїх клієнтів!
Відгук написано з метою інформування інших клієнтів та убезпечення їх від подібних шахрайських дій даного АЗС.
Перевіряйте кількість заправленого палива ,замовленого на АЗС! Тому що при заправці на велику суму ,цього недоливу,я б навіть не помітив!
Всім добра))
Дякуємо, що знайшли час і залишили відгук!
Хочемо зазначити, що після заправки автомобіля на такий малий об'єм пального потрібен час, аби ДРП показав коректні цифри. Оскільки Ви здійснили ще одну заправку — сумарно об'єм пального став більшим, тому й лампочка рівня пального згасла. Ми відповідаємо за точність нашого обладнання з відпуску пального, оскільки усі прилади регулярно проходять перевірку та технічне обслуговування. Ви також можете перевірити точність відпуску пального через контрольний пролив. Будемо раді бачити Вас в мережі АЗК UPG 💚
Пальне сумнівної якості.
Як так може відрізнятися бензин? Де той хвалений румунський? Або його немає,... Читать отзыв Довго вагався, чи заправлятися на UPG, двигун з турбіною... Заїхав на заправку біля Великої Димерки (чернігівська траса). Заправив UPG 95. Був приємно здивований, авто відреагувало адекватно. Але вже через кілька днів заправив авто у Києві, на вул. Затишна,3. Проїхав коло по району і повернувся на "Кло" розбавити 100.
Як так може відрізнятися бензин? Де той хвалений румунський? Або його немає, або менеджмент (тайно), а може свідомо "бадяжит" і підриває авторитет компанії.
Дякуємо за наданий відгук. Все пальне, що реалізується в мережі АЗК UPG постачається виключно з країн Європи, супроводжується сертифікатами якості та деклараціями відповідності. Ми цілковито впевнені в якості нашого продукту, який реалізується в мережі АЗК UPG. Якщо у Вас виникли сумніви щодо якості, готові цілковито сприяти у перевірці продукту 💚
Офігезний бургер
Завжди раді бачити на наших АЗК!
upg – готуємо з 💚
Зручно подорожувати з дитиною
особливо, дівчинка Саша на Визволителів - великий Їй привіт 🤗
Якість облсуговування на висоті
Є можливість зарядити телефон, та смачно перекусити.
Персонал в складній ситуації тримається на висоті.
Респект та пошана таким працівникам які тримаються до останнього клієнта.
як повернути кошти зі скриньки?
підкажіть, будь ласка, як повернути кошти зі скарбнички? тому що вони написали з гарячої лінії, що потрібно написати заяву і предоставити чек.... чек, Карл. я купував дизель не одним... Читать отзыв сьогодні по дорозі на роботу вистояв чергу та заїхав на заправку, але заправитись так і не змін зі скарбнички, тому що вони просто змінили назву дизеля і тепер заправитись не можна.
підкажіть, будь ласка, як повернути кошти зі скарбнички? тому що вони написали з гарячої лінії, що потрібно написати заяву і предоставити чек.... чек, Карл. я купував дизель не одним чеком, а по трохи (по 5л - 10л).
можливо у когось є зразок заяви і куди її потрібно нести, чи це потрібно цифровий варіант відправити
Розчарування азс
Приїхав на азс UPG, що по адресі,Затишна 3,вистояв в черзі,годину і сорок хв,приїжає в наглу на заправку авто(брендоване таксі 571)і стає на колонку збоку де бочка з права від заправочних колонок,заправщик підключає газ,запитав в нього чому він без черги заїхав заправитись у відповідь сказав це мій брат,хочу заправляю,він мене возить з вокзала на роботу(в карман положив чаюху),заїжаю... Читать отзыв Сьогодні 28.05.2022 р
Приїхав на азс UPG, що по адресі,Затишна 3,вистояв в черзі,годину і сорок хв,приїжає в наглу на заправку авто(брендоване таксі 571)і стає на колонку збоку де бочка з права від заправочних колонок,заправщик підключає газ,запитав в нього чому він без черги заїхав заправитись у відповідь сказав це мій брат,хочу заправляю,він мене возить з вокзала на роботу(в карман положив чаюху),заїжаю на колонку,йду до оператора і запитую чи це нормально так робити,на що вона відповіла:Вам як пояснити нормально чи в грубій формі!!!Відповідає оператор:це наш знайомий він на хвилинку заїхав!В нас проїзд з Ніжина коштує 700 грн!
Зробивши оператору зауваження,вона сказала зробіть висновки і міняйте заправку!
Прошу вплинути керівницьтво заправки на скаргу і зробити висновки,так як ваші працівники відштовхують клієнтів!
Достойный конкурент WOG и ОККО
Без масок сотрудники киев
Забрали бонусы
Заправка в Киеве на Затишной 3.