Не UPG, а КНДР бо там рабство - Отзывы об АЗК UPG

АЗК UPG
Отзыв написан 2 июля, 2023 год 164 просмотра
 Отзыв об АЗК UPG по адресу Київ, ул. Затишная, 3 Прийшов час написати відгук...
Буде багато критики ... дуже багато нажаль такі реалії роботи на АЗС UPG!
Проте перед цією критикою хочу подякувати своєму колективу АЗК109 ви найкращі, дуже люблю вас, Богданна Ярославівна, дякую що дали мені можливість з вами попрацювати, це був дуже приємний досвід працювати разом з вами в колективі! Також хочу подякувати Юлії працівнику відділу кадрів за те що зателефонували мені стосовно моєї вакансії, а також подяка декільком дівчатам із гарячої лінії та відеонагляду ви дуже хороші іноді без вас проблему не вирішити...
І на тому приємні моменти моєї роботи закінчились(((

Плюси це графік бо він хороший але це дотих пір поки хтось не піде у відпустку не захворіє чи не звільниться! Дальше починається проблема тому що тобі потрібно виходити понаднормово і всі твої плани ідуть котику під хвостик нажаль !!!! Хоча це єдиний плюс від цієї роботи.

МІНУСИ, а їх багато...

1! Дирка в товарі - що за дурня... Якщо є дирка значить товар взяли правильно, якщо його не підставили значить є мабуть наплив людей (випадки із роботи відеонагляд АРТУР особлива вдячність пише відгуки про дирки з часом якого ще навіть немає при тому що товар в момент його дзвінка уже підставлений також на АЗС не маленький потік клієнтів... Сенс такого відгуку? Якщо дирка у товарі 10 хв? І товар ще лежить на прилавку у оператора?

2! План тут звісно хочеться трішки лаятись, але не буду! План є НЕМОЖЛИВИМ! Тому що більшість речей є сезонними, літом у суху погоду омивач для скла майже нікому не потрібен суджу по собі! Так само і кава якщо клієнт її забажає він обовязково про це повідомить.
Тепер стосовно плану на морозиво!
Як нам сказало вище керівництво кожен 4 повинен виходити із морозивом в мене одразу ж запитання хто його повинен робити????? Також запитання до КЕРІВНИКІВ, а ви подумали що морозиво - це калорійний продукт, можливо у когось діабет, а в когось непереносимість лактози, а хтось можливо просто не любить морозиво, хтос ьможливо немає грошей зайвих щоб купити собі морозиво(... Як ви гадаєте скільки відсотків клієнтів відмовиться від морозива!?

3! Відношення до тебе як до людини...
Це взагалі жах, хочеться просто плакати

Людина як придумала гугл форму для того куди наскільки довго відлучаються працівники із робочого місця, вручаю грамоту, просто склалось враження що поїхав у КНДР
Якщо я двчина і в мене сьогодні особливі фізіологічні потреби тобто мені потрібно відлучитись 5-7 разв в день для заміни не буду казати чого, мені так і писати пішла замінити ...?(нагадаюсь що в компанії 90% працівників залу це жінки) Чи щось зїв не те і скрутило живіт, також треба писати скільки часу я витрачав-ла на фізіологічні потреби? Я розумію що компанія хоче надати відмінні послуги клієнтам але ми не РОБОТИ і в нас як і у наших клієнтів є фізіологічні потреби, тому на таке треба звертати увагу а не навпаки робити з цього щось надзвичайне.
Також хочу підкреслити те що в Україні зараз війна і майже кожного дня літають ракети шахіди і тд., чому ми обєкт з підвищеною небезпекою в такий момент взагалі працюємо? коли ти вже в дійсності чуєш вибухи... Чому не можна просто закрити АЗС і всім піти в укриття не залишаючи нікого, ні оператора ні пістолетчика... всі ми люди! ми не РОБОТИ що можна купити новий...
У цьому пункті можна продовжувати вічно тому що відношення ніби ми в КНДР де ще існує рабство

4! Заробітня плата

Коли компанія почне платити вчасно заробітню плату? Таке взагалі планується? Ви вважаєте що аванс 29 числа це адекватно? Або зарплата 16?
Чи можливо потрібно подати уже якусь скаргу на компанію про виплати заробітньої плати тому що це вже перебір платити на тиждень, а то і більше зарплатню.

5! Бонусна система
Коли вона уже буде працювати нормально? Можливо про якісь технічні роботи керівництво ІТ-відділу буде повідомляти АЗС наперед а не в той момент коли вже всі каси повисли на бонусній системі, і ІТ-відділ не відповідає... Потім телефонує гаряча лінія, і задає дуже нерозумне запитання "Чому на АЗС черга?", можливо відділам потрібно якось між собою спілкуватись, чому працівники АЗС (оператори) повинні відволікатись у такі моменти ще і на дзвінки від гарячої лінії, в такі моменти в нас велика кількість роботи тому що потрібно кожному клієнту повідомити що є проблеми з звязком чи інші проблеми для вирішення проблем щоб небуло конфліктів. Чому приват банк проводить регламентні роботи в комендатнську годину також повідомляє про це, а UPG так не може, чому?

6! Табличка ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА!
Для чого вона взагалі? Чому оператори не можуть спокійно зробити планову інвентаризацію, закрити зміну? Це ж треба обовязково щоб клієнт на тебе гарчав у залі, а ти стояв і дивився на нього як дурник що ніби все ок. Чому я в залі під час закриття зміни взагалі щось повинен-на пояснювати клієнту, чому в той момент взагалі хтось у залі, коли оператор може спокійно порахувати готівку і зібрати гроші в сейф? Чи гроші самі рахуються і самі в банку якось дивним чином зявляються, потім чому на АЗС крадіжки, тому що коли оператори рахують гроші в ЗАЛІ НІКОГО НЕМАЄ БУТИ, клієнт не повинен взагалі цих грошей бачити Технічна перерва для чогось взагалі створена! Це не просто табличка для краси в кутку запраки де її ніхто не бачить. Принцип а зараз швиденько закриємо зміну (зробимо планову інвентаризацію) поки клієнт пє каву НЕ ПРАЦЮЄ, цінуйте час клієнта, тому що його ви не цінуєте, що правда то правда!

7! Звільнення з роботи (вишенька на тортику)
Чому я не можу просто прийти і написати заяву за два тижні до звільнення? Ні замість мене повинен ще хтось прийти когось треба постажувати, а реально ніхто не приходить, і ти реально втрачаєш свій дорогоцінний час на компанію яка не цінує тебе як працівника

8! Робота в комендантську годину
Це взагалі абсурд, ви думаєте це збільшує пролив на АЗС? чи збільшує продаж на АЗС? Вночі немає майже нікого окрім тих служб які є цілодобовими (швидка поліція) і які і без того знають що ми працюємо!!!, якщо реально комусь потрібно із них заправитись ласкаво просимо ми заправимо покормимо і напоїмо просто не потрібно показувати що люди там працюють тому що приїзджаючи вночі наданий момент люди порушують комендантську годину! Для кого тоді її створювали? Те ж саме для кого ми світимось як вишенька на тортику після 00:00 і до 5 ранку? Чому компанія не хоче хоть трішки зекономити не електроенергії, яка в наш час є дуже дорогою?

9! Каса та касова дисципліна
Хто собі придумав що перша каса у нас завжди працює, там що РОБОТ? У людини також є фізіологічні потреби це по перше! Чому я як оператор повинен ставати на першу касу якщо відповідаю лише за свою? Для мене каса це гроші а гроші це відповідальність... Якщо недайбоже у когось по касі виліз би мінус то хто його має оплатити той оператор що стояв на касі від ранку чи всі що стояли на касі? Або ж навпаки на касі плюс недай боже де шукати на кого думати? (так я хоч буду думати що я протупив і буду шкати де що скільки взяв а так мені ще треба думати хто коли стояв на моїй касі навіщо це??? в сільпо перша каса не завжди також працює навіть якщо їх 4 так само в атбе тому що там люди працють, а у нас здається РАбИ думаю ви посил розумієте!!!!)У нас на АЗС не одна каса а 4 і до другої каси один крок думаю той клієнт який зайде йому в секунді скажуть "Підходьте замовляйте". Каса 1 не може не працювати, а також не може відправляти клієнтів куди подалі! Це ваші правила проте коли на АЗК тех проливи провірка прк перша каса не працює а робить пролив, нічого ??? Ваші правила десь трішки загубились(((

Про недоліки цієї компанії можна говорити вічно, тому що їх дуже багато, по факту цей відгук пишу для людей які захочуть іти туди працювати, а не для компанії тому що я майже на всі 100% впевнений що їм байдуже буде на цей відгук, максимум цей коментрал прочитає якийсь працівник відділу кадрів, Хоча я б ДУЖЕ Сильно хотів щоб цей коментар побачили багато керівників ІТ відділ гаряча лінія прочала Чабанович на яку писав не одну пояснуючу ніпрощо так аби було( нажаль (хоча думаю вона навіть їх і не читала)

Запитаєте чи буду я рекомендувати АЗК UPG комусь відповім ТАК якщо хтось хоче заправити зозульку, чи скуштувати смачненький бургер у Vivo-cafe, комусь відповім НІ якщо хтось надумає йти туди працювати.

Сфера обслуговування завжди була важкою тому що це люди і вони різні проте я не ображений на своїх клієнтів чи компанію на тих які раді мене бачити чи навпаки приходять із поганим настроєм, це взагалом ЛЮДИ як мають право на розуміння тому що в певниій мірі клієнт завжди правий, проте ніколи не розумів і не зрозумію керівництво цієї компанії.
І більше ніж впевнений що пан Петренко навіть і половини не знає того що відбувається в його компанії нажаль(

Достоинства:
  1. Тільки графік
Недостатки:
  1. Тебе є**** за все, і як на Київ за такий кекс то гроші копійчані




Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЗК UPG 3 июля, 2023 год
Вітаємо!

Ми вдячні Вам за такий відвертий відгук. Адже лише перебуваючи у діалозі та розуміючи глибину болей наших співробітників, у команди буде можливість вивчити ситуацію та удосконалити підходи до організації процесів.

Запевняємо Вас, що Ви не лише будите почуті, а й відчуєте якісні зміни.



Дякуємо, що залишаєтеся лояльними до бренду.

Передаємо Вашу скаргу у відповідний підрозділ для детального вивчення та з’ясування всіх обставин.


АЗК UPG
Все отзывы

3.1 5
949 отзывов / 271465 просмотров
АЗК UPG
АЗК UPG — национальная сеть автозаправочных комплексов, которая представлена в 20 областях Украины и насчитывает 84 АЗК, 45 кафе под брендом VIVO café и 20 нефтебаз.
Деятельность компании сосредоточена на двух основных направлениях: оптовые продажи (бензовозные нормы) и розничные продажи светлых нефтепродуктов (сеть АЗК UPG). Все виды топлива, реализуемые сеть... подробнее

АЗС
АЗС WOG
АЗС WOG

Рейтинг: 2.1
2624 отзыва
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.1
37 отзывов
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 отзыва
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 отзывов
АЗС Авиас
АЗС Авиас

Рейтинг: 1.7
465 отзывов
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 отзывов
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта АЗС

Рейтинг: 1.9
1204 отзыва
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 отзывов
Веста Сервис (Vesta)
Веста Сервис (Vesta)

Рейтинг: 3
38 отзывов
AЗС Sunoil
AЗС Sunoil

Рейтинг: 1.8
18 отзывов