DOK.ua отзывы

Отзывы владельцев, клиентов и автолюбителей
DOK.ua
1.8 5
390 отзывов / 22161 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

отвратительное обслуживание

Проблема решена
Тетяна Тетяна 37 мин 26 сек назад
сделала заказ на сайте, менеджер перезвонил принял заказ, отправили реквизиты на оплату , заказ оплатила . После перезвонили что по техническим причинам не возможно связать оплату по счету и курьерскую доставку. На сайте информация не прописана.
Менеджеры не компетентные.
Не товара не денег.
Не рекомендую.
Достоинства:
  1. нету
Недостатки:
  1. не компетентные менеджера
  2. мошенники

Зручний вибір та покупка автозапчастин

Олег П. Олег П. среда, 24 сентября
Сайт дуже зручний у навігації, знайшов необхідні запчастини швидко. Ціни здаються адекватними, а асортимент досить широкий. Замовлення прийшло на наступний день, що було приємним сюрпризом.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua четверг, 25 сентября
Олеже, щиро дякуємо за Ваш відгук. Нам приємно, що Вам було зручно користуватись нашим сайтом і швидкість доставки перевершила очікування. Будемо раді бачити Вас знову та зробимо все можливе, щоб і надалі радувати Вас широким асортиментом, а подальші покупки були такими ж зручними та приємними.

Mitsubishi l200

Кочура Олег Кочура Олег пятница, 19 сентября
Бажаю здоров"я!
На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік.
З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)!
В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники.
Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам... Читать отзыв
Бажаю здоров"я!
На Док.юа замовляю запчастини вже не перший рік.
З початку повномасштабноі працюємо дуже плідно!Так як я військовий і в нас завжди є авто,які треба ремонтувати(самі розумієте по яким дорогам вони їздять та які завдання виконують)!
В нас замало часу сидіти на сайтах,та вибирати запчастини та розхідники.
Я,та мої побратими,просто пишемо на вайбер менеджеру Дмитру що нам потрібно!
Він закриває всі питання на раз!
Сам підбирає запчастини та розхідники!
Завжди приходить те що треба!
Дмитро як завжди на висоті!
І ще,в мене та моїх побратимів ніколи не було претензій до роботи Дмитра,
він просто робить свою справу на відмінно!
Щира подяка таким постачальникам!
Дякую за щиру українську!
Рідна ненька понад усе!
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua пятница, 19 сентября
Дуже дякуємо, пане Олеже, за довіру і щирі слова! 🙏
Нам надзвичайно приємно читати такі відгуки, особливо від військових, які щодня роблять неймовірно важливу справу.

Окрема подяка за високу оцінку роботи нашого менеджера Дмитра — передамо йому ваші слова, це найкраща нагорода для нього. Раді, що можемо бути корисними вам і вашим побратимам, і завжди готові допомагати швидко, чітко й без зайвого клопоту.

Дякуємо за вашу службу!

шахрайство при оплаті за доставку

Олександр Олександр вторник, 16 сентября
Магазин знімає плату за доставку майже вдвічі більшу ніж реально сплачує відправник. Це стало відомо коли була зроблена переадресація і пошта повідомила суму яку сплатив відправник. Це схоже на шахрайство. Пояснення продавця дуже схоже на вислів "ти мене сьогодні поцілуй а я тебе колись потім якщо захочу". Але від цього це не перестало бути шахрайством.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua среда, 17 сентября
Олександре, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо пояснити детальніше: для наших клієнтів діє фіксована вартість доставки — 69 грн. Саме для того, щоб всі клієнти одразу бачили остаточну суму доставки при оформленні замовлення й не мали непередбачуваних витрат. У випадках, коли фактична ціна у перевізника вища, різницю оплачує компанія. Якщо ж нижча-вона не змінюється, адже для всіх клієнтів діє єдина прозора фіксована сума. Таким чином, ніякого шахрайства тут немає — це стандартна практика співпраці з перевізником, і ми завжди дотримуємося умов, які публічно зазначені на сайті та у фіскальному чеку. Що ми неодноразово пояснювали Вам під час спілкування.  Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди відкрито надаємо чесну інформацію. Показать 1 ответ

Повернення товару та обмін

Сергій Сергій 26 августа, 2025 год
Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише... Читать отзыв Менеджер Владимир ,Обіцяв спочатку що можна товар забрати самовивіз,коли товар повернення прийшов їм на склад ,зателефонував мені зранку сказав що самовивіз товару не можливий ,бухгалтерія щось там не пропускає,це бізнес такий , тільки відправка новою поштою,потім сказав що сьогодні товар відправлять ,я запитав чому не можливо самовивіз він просто ігнорять!Зайшов на сайт моє замовлення писало що доставка прийде 27.08.вже пише 28.08.Просто треш який ,Куда дивиться керівництво 😡😡😡
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 26 августа, 2025 год
Сергію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!

Бракована запчастина

Олександр Олександр 18 августа, 2025 год
02.05.2025 купив наконечник рульової тяги фірми SWAG при встановленні 15.08.2025 недокінця затянувся палець наконечника-зірвалась різьба. Так як встановлював ,самостійно менеджери сказали гарантія неросповсюджується. Нерекомендую замовляти запчастини на сайті DOK.ua
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 19 августа, 2025 год
Олександре, ми щиро шкодуємо, що у Вас виникла така ситуація з наконечником рульової тяги.
Звертаємо увагу, що гарантія на автозапчастини поширюється лише у випадку встановлення на сертифікованому СТО з відповідним підтверджуючим актом. У разі самостійного монтажу виробник, не приймає претензії, оскільки немає можливості перевірити умови встановлення.
Ми розуміємо Ваше невдоволення, однак у даній ситуації дійсно не можемо застосувати гарантійні зобов’язання.
Якщо у Вас виникатимуть будь-які питання щодо підбору чи рекомендацій по монтажу деталей — наші спеціалісти завжди готові допомогти.

Аферисти з сайту Dok.ua

Юрий Смирнов Юрий Смирнов 18 августа, 2025 год
Купляв ремкомплект главного тормозного діаметром 22 а реально вислали непотріб на 19.Звязку немає,ніхто не відповідає.Аферисти саме так і працюють.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 19 августа, 2025 год
Юрію, підбір запчастини до Вашого авто був виконаний правильно. Ми зв’язувались з Вами та пропонували оформити повернення, проте Ви відмовились, висловивши сумнів щодо отримання коштів і не схотіли продовжувати спілкування.
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження, адже компанія працює з 2013 року та завжди дотримується своїх зобов’язань перед клієнтами.
Звертаємо увагу, що якщо ремкомплект головного гальмівного циліндра має товарний вигляд і непошкоджене пакування, Ви можете скористатись правом на його обмін або повернення протягом 30 днів з моменту отримання.
Ми завжди готові допомогти у вирішенні будь-яких питань. Якщо буде потрібна допомога - зв'яжіться з нами за тел. 0800 339 639 з Пн. до Пт. (09:00 - 18:00).

Некомпетентність менеджерів

Михайло Токаренко Михайло Токаренко 1 августа, 2025 год
Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не... Читать отзыв Замовляв ремкомплект супорта. Бот що в тг де як мені повідомили по телефону відповідають реальні менеджери, це повна лажа взагалі не розуміють про що йде мова, не можуть перечитати чи вдумчиво прочитати текст. Добре що по телефону мене зрозумів менеджер в вайбері скинув йому він код допоміг з підбором. Пообіцяв відправку на наступний день. На наступний день ніхто нічого не відправив, інший менеджер в чаті на сайті докюа розповідав про те що товар приїде до вечора, і відправка буде в цей же день. На емоціях пишу йому що займаєтеся хуйнею оскільки я спецом замовив у вас через те що пообіцяли на наступний день відправити, відмінив замовлення там де замовив до цього дешевше просто на більш пізнішу дату, так як дуже потрібно авто. І тут така підстава, присилають смс що відправки не буде сьогодні о 21:00. Дуже киданули, причому думаю що менеджер це зробив спецом тому що відповідав бидлувато з притензіями. Думаю зіграв людський фактор. Дуже розчарований профанами менеджерами, та сервісом в цілому.
Недостатки:
  1. Некомпетентність менеджерів, донесення неправдивої інформації, не виконання взятих на себе обов'язків.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 4 августа, 2025 год
Михайле, щиро дякуємо за Ваш відгук. Після детального аналізу етапів обробки Вашого замовлення, ми дізнались, що затримка у відправці сталася через помилку в номері телефону. На вказаний номер була сформована ТТН, яка згодом була анульована, оскільки номер виявився недійсним. Затримка з боку менеджера не могла бути навмисною. Ми цінуємо кожного клієнта, тому додатково проведемо роз’яснювальну роботу з командою.
Дякуємо, що прийняли наші вибачення під час телефонної розмови. Сподіваємось, надалі Ви будете задоволені якістю нашого сервісу.

Не повертають кошти

Liudmyla Liudmyla 29 июля, 2025 год
negative Повернула Не повертають кошти за повернений товар. Дуже прикро. Не рекомендую нікому!negativenegative
Недостатки:
  1. Не поветають гроші за повернений товар.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 30 июля, 2025 год
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним.
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.

Не повертають гроші.

Liudmyla Liudmyla 29 июля, 2025 год
Замовила на цьому сайті відеореєстратор. Повернула, бо не сподобався. А гроші не повертають. Мотивують тим, що є сліди встановлення!!! Знайшли якісь мікроскопічні потертості від того, що я вмикала реєстратор. Ви серйозно? Дуже розчарована! .
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 30 июля, 2025 год
Людмило, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо, що досвід взаємодії з нашим магазином виявився для Вас неприємним.
Під час перевірки повернутого товару було зафіксовано сліди підключення — потертості на корпусі та металі. Ви також підтвердили, що товар підключали, аби протестувати, і зазначили, що він працює, але просто Вам не сподобався та виникли труднощі з використанням.
Згідно з умовами нашого магазину, ми приймаємо товари до повернення або обміну протягом 30 днів, за умови відсутності будь-яких слідів використання чи встановлення. Це правило діє на весь асортимент, незалежно від категорії.
Ми розуміємо Вашу ситуацію, однак зобов’язані дотримуватись однакових умов для всіх клієнтів. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити Вас серед наших покупців знову.

Прислали прострочку

Ігорь Ігорь 24 июля, 2025 год
Замовляв багато разів на Док.юа , але тепер дуже розчарований . Замовив оливу Мітсубісі для АКПП , прислали 2017 року виготовлення , тобто їй вже дев'ятий рік пішов . Я б нічого не мав би проти (могли помилитися) , але вони навмисно заклеїти дати виготовлення своїми стікерами , отже вони знали що відправляли неліквід і на обман йшли навмисно
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 24 июля, 2025 год
Ігоре, щиро дякуємо за ваш відгук і за довіру, яку ви неодноразово виявляли, обираючи наш магазин. Нам дуже прикро, що цього разу ваше враження від замовлення виявилось негативним.

Описана вами ситуація викликає занепокоєння. Ми не практикуємо свідоме приховування інформації про товар і не маємо наміру вводити наших клієнтів в оману. Якщо дата виготовлення була заклеєна, це, ймовірно, сталося внаслідок технічної помилки під час маркування чи пакування. Перепрошуємо, якщо це викликало сумніви з вашого боку.

Будемо вдячні, якщо ви надасте номер замовлення або зв’яжетесь із нами за телефоном 0800 339 639 — нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!
Показать 1 ответ

Жахливо не рекомендую

Николай Николай 17 июля, 2025 год
Замовив запчастину по він коду авто.Повернув тому що відправили зовсім не те. Тепер звинувачують що вона встановлювалася.Ніяких експертиз не провели не ознайомили.Не рекомендую мати з ними справу взагалі!
Недостатки:
  1. Просто жах якийсь!
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 17 июля, 2025 год
Миколо, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв'яжіться з нами за телефоном 0800 339 639. Нам дуже важливо розібратися у ситуації. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок!

Задоволений покупками в DOK.ua

Олександр Олександр 11 июля, 2025 год
Неодноразово купував запчастини для свого автомобіля через сайт DOK.ua. Ціни здаються конкурентоспроможними, а асортимент досить широкий. Доставка завжди вчасна, проте одного разу довелося повертати деталь через невідповідність. Вирішили питання швидко і без зайвих проблем.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 11 июля, 2025 год
Олександре, щиро дякуємо за ваш відгук!
Раді, що ви з нами і задоволені сервісом, цінами та доставкою.
Приємно, що навіть питання з поверненням вдалося вирішити швидко й без зайвого клопоту 😊
Завжди раді новим замовленням — звертайтесь!

Не варто з ними мати справу

Олександр Олександр 19 июня, 2025 год
Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме... Читать отзыв Замовив поглинач запахів Hi-Gear Pro Line HG5186 так як було вказано про наявність в магазині. Передзвонив представник за деякий час і каже,що прийшов товар з дефектом і вони сьогодні його не мають змоги відправити і відправлять завтра,а на ранок наступного дня по дзвінку повідомили,що товару нажаль на складі не має. Вже не перший раз така з ними історія. І саме головне,що досі висить на сайті цей поглинач з статусом в наявності.
Достоинства:
  1. Не має так,як не знають,що мають в наявності і що відсутні товари взагалі.
Недостатки:
  1. Не компетентність персоналу
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 20 июня, 2025 год
Олександре, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись із повторною затримкою та некоректним відображенням залишків на сайті.

Проблема виникла через виявлення дефекту товару на складі під час фінального огляду перед відправкою, після чого з'ясувалось, що інших одиниць цієї позиції немає в наявності. На жаль, оновлення статусів на сайті відбувається з незначною затримкою, що і стало причиною непорозуміння.

Ми вже передали інформацію у відповідний відділ для коригування залишків та вдосконалення процесу відображення товарів у режимі реального часу.

Ще раз перепрошуємо за незручності й будемо вдячні за можливість виправити враження у майбутніх замовленнях.

Повернення товару

Тойво Тойво 31 мая, 2025 год
Для перевірки порядності DOK.UA замовив інструмент на суму 306грн. В тому числі наліпку за 200грн за донати. Інструмент виявився не підходящим, довелося повернути.
Після повернення ніякої реакції від DOK.UA нема. Гроші не повертають,СМС не приймають, Вайбер "тимчасово" не працює номер телефону не для зв'язку!?
Сума незначна, але факт підозрілий.
Зв'язуватись з ними не рекомендую!
Достоинства:
  1. Поставка чітка і швидка.
Недостатки:
  1. У випадку повернення товару гроші не повернуть!
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 3 июня, 2025 год
Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером телефону 0800 339 639 або напишіть у viber 068 552 03 93 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли оперативно вирішити Ваше питання. Також Ви можете написати нам на нашому сайті у вікні «Маєте питання?»
Ми завжди повертаємо кошти за товари в належному товарному вигляді. Після отримання товару клієнту автоматично надходить СМС, в якому є посилання для заповнення реквізитів на повернення коштів. На сайті у нас вказані діючі номери телефонів 0 (800) 330-707 (050) 315-38-07 (067) 484-63-84 (093) 622-33-94 , які завджи доступні для зв’язку з 08:00 до 21:00.

Відкуг про замовлення товару, а точніше про консультантів

Крістофор Крістофор 28 мая, 2025 год
Консультанти занижують суми донатів і самовільно збільшують вартість замовлень. Куди насправді йдуть ці кошти — невідомо
Достоинства:
  1. Товар наче нормальний.
Недостатки:
  1. Консультанти занижують суми донатів і самовільно збільшують вартість замовлень. Куди насправді йдуть ці кошти — невідомо
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 28 мая, 2025 год
ДКрістофор, дякуємо за Ваш відгук

Ми дуже серйозно ставимося до подібних звинувачень. З боку компанії діють чіткі правила прозорості щодо донатів та формування вартості замовлень. Усі операції фіксуються в системі, а звітність по донатах ведеться відкрито.

Уся інформація про донати, включно з цілями, сумами та звітами, доступна на нашому офіційному сайті. Ми готові надати підтвердження при необхідності.

Дякуємо за зворотний зв’язок — саме завдяки Вам ми можемо швидко реагувати та вдосконалювати нашу роботу.

Відшкодують вартість, але зіпсують настрій.

Олена Олена 27 мая, 2025 год
Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого... Читать отзыв Зверталась з питанням повенення та відшкодування товару, проте зіткнулась з доволі зухвалим ставленням онлайн-консультантів. Відповіді були поверхневими, іноді не по суті, що створює враження, ніби моє звернення небажане. Очікувала професійної поведінки, особливо коли мова йде про сервісну підтримку. Сподіваюсь, що ви звернете увагу на цей момент та будуть відповідні навчання персоналу. Подібна поведінка псує репутацію компанії, що відштовхує від подальшого звернення до вашого магазину!
Достоинства:
  1. після 10 днів постійного нагадування, відшкодували вартість товару.
Недостатки:
  1. Зіпсований настрій, нема бажання купувати повторно на DOK.ua
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 27 мая, 2025 год
Олено, велике прохання вказати номер замовлення, або зв’язатись з нами за номером телефону 0800 339 639 - відділ Управління Клієнтським Досвідом, щоб ми могли розібратись в ситуації.
Ми завжди працюємо над покращенням якості нашого сервісу, тому нам дуже прикро, що у Вас виник негативний досвід від співпраці з нами.

Категорично не рекомендую

Ярослав Ярослав 9 мая, 2025 год
Купив з/ч, причому виробник вище середнього рівня. Прийшла неробоча, док.юа зістрибує на постачальників. Проблему не вирішують, всі дії направлені щоб не відшкодовувати або незаміняти запчастини. Жуліки!
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 12 мая, 2025 год
Ярославе, дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід.
Будь ласка, напишіть номер замовлення, щоб ми могли розібратись в ситуації або зв’яжіться з нами. Заздалегідь дякуємо.

Відправили неякісні запчастини.

Владислав Владислав 7 мая, 2025 год
Опорні підшипники Febi великим люфтом у всі сторони.Вкладиши стійок не комплект. Компромісів не бачать не сподівайтеся.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 9 мая, 2025 год
Владиславе, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.

поверненя товару який не підійшов

Юрій Юрій 5 апреля, 2025 год
хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).
люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок... Читать отзыв
хочу повернути магнітлу яка не підійшла . вимагають висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників).

люди явно не читали закон прав споживачів.
17 стаття (витяг сама стаття значно більша)--> продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
понапридумували самі собі правил!!!
ще раз попробую по хорошому якщо не прийтуть то подам до суду чисто з принципа .
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 7 апреля, 2025 год
Юрію, просимо вказати номер замовлення для того, щоб різібратись в ситуації з відмовою в поверненні.

Сайт отстой

Юля Снурникова Юля Снурникова 20 марта, 2025 год
До тех поддержки чтоб задать вопрос не допишешся, игнорят в чате, пытаются срубить с тебя бабло и к врачу можно обратиться только через них. Спросила есть ли онлайн консультация с врачом, меня тупо проигнорили
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 20 марта, 2025 год
Юліє, хочемо уточнити, що ми є інтернет-магазином автозапчастин dok.ua, а не медичним сервісом DOC.UA.

Якщо вам потрібні автозапчастини або будь-яка допомога з підбором, будемо раді допомогти!

Загалом непогано, але є деякі питання

Вахтанг Кожухар Вахтанг Кожухар 19 марта, 2025 год
Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але:
1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так!
2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з... Читать отзыв
Бажаю здоров'я. Магазин ваш загалом непоганий та зручний, але:
1) НАВІЩО ви включаєте вартість доставки в вартість товару? Вам хто надав таке право? А якщо я, як військовослужбовець, хочу скористатись безкоштовною доставкою через Армія+? Чому ви вирішуєте за мене, як буде оплачена доставка? Будь ласка не робіть більше так!
2) ЧОМУ на сайті показує сумісність певної запчастини з моїм автомобілем (витрачен час на пошук наявності запчастини та порівняння цін), а потім менеджер каже, що "програма йому нічого не показує, воно не підходить"! Як таке може бути?? Іноді не можу придбати у вам якусь запчастину тільки чере некомпетентність менеджерів, хоча та запчастина насправді є в наявності. Як було наприклад з сайленьблоками переднього підрамника на мою Ауді П6 С4 універсал 2.8 АСК quattro 1997 року, а потім передзвонили і виявилось що вони є.
Якщо усунути ці пару моментів - то загалом магазин шикарний.
Достоинства:
  1. Дуже зручно находити запчастини
Недостатки:
  1. Включення вартості доставки в вартість товару без мого дозволу.
  2. Іноді недостатня компетентність менеджерів.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 19 марта, 2025 год
Вахтанге, дякуємо вам за відгук і за те, що поділилися своїми зауваженнями!

🔹 Щодо вартості доставки. Хочемо уточнити, що ми не додаємо її вартість у ціну товару – доставка має фіксовану вартість і вказується окремо у товарному чеку.

🔹 Щодо підбору запчастин. Функція підбору на нашому сайті створена для зручності клієнтів і допомагає швидше знайти запчастини, які можуть підходити до вашого автомобіля. Але сайт може давати певну похибку, оскільки не може врахувати усі особливості комплектації авто, саме тому менеджер робить перевірку за VIN-кодом авто, щоб уникнути можливих неточностей.

В телефонному режимі наш співробітник з вами зв'язався та відповів на ваші питання.

Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, щоб зробити ваш досвід покупок ще комфортнішим.

Якщо у вас залишилися питання або потрібна додаткова допомога, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639 – будемо раді допомогти!

Некачественный товар

Виталий Виталий 18 марта, 2025 год
Слил масло ,выкрутил фильтр,открыл коробку,а там такой сюрприз и ,что делать?Не проверяете товар перед отправкой? Печально очень
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 18 марта, 2025 год
Віталію, будь ласка, вкажіть номер замовлення або зв’яжіться з нами, щоб ми могли розібратися та допомогти вирішити ситуацію.
Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та будемо вдячні, якщо ви зможете уточнити деталі.
Показать 1 ответ

Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям.

Євген Євген 10 марта, 2025 год
Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був... Читать отзыв Зробив замовлення 4.03.25р. до міста Харків, мені прислали треккод що замовлення відправили по Укрпошті. Але через сайт Укрпошти він не відслідковувався. Я зателефонував в магазин dok.ua 9.03.25 уточнити де моє замовлення мені відповіли що таке з Укрпоштою буває. 10.03.25 я зайшов у поштове відділення та попросив пошукати посилку по їх базам, мені відповіли що посилку у відділення не доставляли був створений тільки треккод. Після другого звонка в магазин мені почали розказувати що винна компанія доставки, після чого з'явився треккод що посилка прийнята в місті Київ, де я і замовляв 4.03.25р. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям. DOK.ua - Магазин не відповідає своїм ключовим цінностям.
Недостатки:
  1. Забули відправити товар!
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 12 марта, 2025 год
Євгене, дякуємо за зворотний зв’язок.

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.

У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.

Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!

Гарного дня!

Відмовились вирішувати проблему

Антон Антон 19 февраля, 2025 год
купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть... Читать отзыв купляв колеса, continental, після встановлення виявилось, що їх неможливо від балансувати. Робив балансування на 3 станціях, останній на станку з прижимним роликом, майстер повісив 70 грам, та сказав що колеса мають неоднорідну жорсткість. Магазин відмовився приймати товар, вказуючи на те, що я повинен за свій кошт зробити незалежну експертизу (де і як її робите теж невідомо) і потім вони зможуть розглянути моє звернення. Вказували на те, що в мене несправний автомобіль, та вібрація не від колес.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 11 марта, 2025 год
Євгене, дякуємо за зворотний зв’язок.

Нам дуже прикро, що сталася така ситуація і ми не змогли виконати Ваше замовлення в обіцяні терміни.

У телефонній розмові ми інформували Вас, що замовлення було передано перевізнику вчасно – 05.03. Наша компанія неодноразово зверталася до перевізника з проханням пришвидшити відправлення, і лише 10.03 вони зареєстрували відправку в системі.

Ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися, та приносимо щирі вибачення за завдані незручності. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога – будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером 0800 339 639, будемо раді допомогти!

Гарного дня!

Компания запчастей dok.ua

Николай Николай 1 февраля, 2025 год
Отвратительно,гарантии не соответствуют, ещё и пересылка за свой счёт. Также детали не всегда соответствуют,а менеджеры нормально не могут объяснять
Недостатки:
  1. Только минусы
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 3 февраля, 2025 год
Миколо, будь ласка, уточніть номер замовлення та з якими саме питаннями Ви зіткнулися – ми обов’язково їх перевіримо та постараємося знайти рішення.
Ми прагнемо забезпечувати якісний товар і належне обслуговування, тому хотіли б детальніше розібратися у Вашій ситуації.
Дякуємо за Ваш відгук, адже він допомагає нам ставати кращими.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 27 января, 2025 год
Олександре, дякуємо за ваш відгук. Перевіривши ваше замовлення №6036186, хочемо пояснити, що наша компанія повертає кошти виключно за вартість товару. Витрати на доставку, згідно з нашими умовами, не компенсуються, оскільки ці послуги надаються окремо перевізником.

Для нас дуже важливий момент коректності підбору запчастин, тому ми зі свого боку додатково перевірили ще раз підбір, з упевненістю можемо сказати, що 9608602 AYD Стійку стабілізатора підібрано коректно, згідно з наданим VIN-кодом.

Ми щиро шкодуємо, що це спричинило непорозуміння, і завжди готові надати детальну консультацію щодо наших правил повернення. Якщо у вас залишились запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу клієнтської підтримки за номером 0800 339 639.

Неправильний підбір

Михайло Михайло 14 января, 2025 год
Замовив комплект шрусів на ауді а4.дома виявив що внутрішні не підходять на авто.хоча ізначально замовляв на сайті підходящі,оператор порекомендував інші,які й виявились не такими.
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 15 января, 2025 год
Михайле, просимо Вас вказати номер замовлення або зв’язатися з нами за телефоном 0800 339 639. Ми прагнемо з’ясувати, чому наші спеціалісти не змогли підібрати необхідні Вам запчастини, адже коректність підбору для нас
є пріоритетом. Нам важливо вирішити це питання та детально розібратись в ситуації. Наперед дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!

Біда а не магазин

Valerii Reznik Valerii Reznik 10 января, 2025 год
Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював... Читать отзыв
Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова)
Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua
Що траплялось?
Датчик здох. Пояснюючи симптоми.
Ок вам потрібно...
Заповнити папери.
Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка)
І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат.
200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть.
Датчик коштував 2000т
Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде)
Обійдуться 2130 гр
То вже більша вартість.
Бензин не рахуем(адже то копійки)))

Панове! ВИВОД з вище сказаного.
Сидять баааааригггги в тилу, на броні.
І дурять вас на рівному місті.
Цікаво скільки заробив виробник?

Та понакручували бааааариггггги?
І скільки таких як я?????
Не рекомендую потрачені нерви, час такошти.
Лохотрооон 90х
І буде написано
Нам дуже шкода... звяжіться з нами.

Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити.
Видно війна та совість не про них
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Сплошний
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 13 января, 2025 год
Валерію, нагадуємо, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, п. 1), у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або у випадку фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право:

Вимагати повернення коштів за придбаний товар;
Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.
Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:

Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;
Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;
Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).
Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.

Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.

Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти!
Показать 1 ответ

Поганий магазин

Євгеній Євгеній 10 января, 2025 год
Замовив датчик распредвалу,прийшов не робочий. Кошти не повернули. Не раджу щось покупати в Doc.ua
А,ціна питання 1200 грн
Недостатки:
  1. Не повертають кошти за неробочий датчик
DOK.ua Ответ представителя DOK.ua 10 января, 2025 год
Євгене, після детального розгляду вашого питання хочемо уточнити наступне:
- Придбана вами запчастина була встановлена на автомобіль, що підтверджують сліди оливи, затяжки та сліди монтажу на пінах.
- З огляду на ваше звернення та нарікання на роботу запчастини, ми повідомили, що це гарантійний випадок.
Ви отримали всі необхідні документи для подачі рекламації. Додатково зазначаємо, що для деталей електрогрупи обов'язковою умовою є проведення електродіагностики автомобіля, надавати її Ви відмовилися..

Гарантійні умови:
6 місяців або 20 000 км пробігу.
Протягом цього періоду ви можете відправити датчик на розгляд по рекламації із повним пакетом документів та електродіагностикою авто. Термін розгляду становить 14-30 днів. З більш детальною інформацією про процедуру повернення запчастин неналежної якості ви можете ознайомитися на нашому сайті.

У випадку, якщо виробником підтвердиться брак деталі, Вам будуть повернуті кошти.

Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся до відділу Управління клієнтським досвідом за телефоном:
📞 0800 339 639 (безкоштовно по Україні)🕘 Графік роботи: Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Ми завжди готові допомогти!
DOK.ua
DOK.ua
Рейтинг 1.8 из 5 на основании 390 отзывов

Автозапчасти
Renix.ua
Renix.ua

Рейтинг: 4.9
9 отзывов
Kyivparts.com
Kyivparts.com

Рейтинг: 5
2 отзыва
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1103 отзыва
Bronex
Bronex

Рейтинг: 4
95 отзывов
Svedex Автозапчасти
Svedex Автозапчасти

Рейтинг: 5
2 отзыва
Japan Kars
Japan Kars

Рейтинг: 1.6
10 отзывов
​Интернет-магазин DaCar
​Интернет-магазин DaCar

Рейтинг: 4.9
28 отзывов
​Интернет-магазин Strans-shop
​Интернет-магазин Strans-shop

Рейтинг: 5
25 отзывов