Аліна Отзыв написан 3 июля, 2019 год128 просмотров
По роботі часто приходиться іздити по напрямку Кременчук-Київ, рейсом Автолюкс Запоріжжя-Київ. Про численні запізнення і затримки у від"їзді я вже мовчу, це дрібниці в порівнянні з тим як служба Автолюкс "піклується" про пасажирів коли вони відміняють рейс. Робити лише ОДИН телефонний дзвінок повідомляючи про ВІДМІНУ рейсу-це м'ягко кажучи недостаньо. Де паралельне сповіщення через повідомлення, в месенджерах, email будь яким іншим алтернативним шляхом. Ми ж живемо в сучаснмоу світі. В кінці кінців ТРЕБА телефонувати НЕ ОДИН раз, а декілька, до тих пір, допоки пасажир проінформований про відміну поїздки особисто. Жахливий сервіс, і нажаль кращої альтернативи теж особливо немає.
Будь ласка зверніть уваги на те що окрім дзвінків пасажирам треба ще надсилать повідомлення, телефонувати декілька разів щоб таких неприємних ситуацій не виникало, коли пасажир просто гає свій час. І ще будь ласка, відправляться з пункту відправлення Київ треба вчасно, а не з запізненням на 30-50 хв і без слова вибачення від водіів. Дякую!
Неналежне сповіщення про відміну рейсів - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
Жахливий сервіс, і нажаль кращої альтернативи теж особливо немає.
Будь ласка зверніть уваги на те що окрім дзвінків пасажирам треба ще надсилать повідомлення, телефонувати декілька разів щоб таких неприємних ситуацій не виникало, коли пасажир просто гає свій час. І ще будь ласка, відправляться з пункту відправлення Київ треба вчасно, а не з запізненням на 30-50 хв і без слова вибачення від водіів.
Дякую!
отзыв
Комментарии к отзыву