Diana Отзыв написан 3 сентября, 2025 год17 просмотров
Залишаю свій відгук про сервіс компанії «Автолюкс». 29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
Достоинства:
1. Не виявлено
Недостатки:
1. ? Затримка відправлення: автобус подали із запізненням на 15 хвилин.
2. ? Технічні несправності: автобус ламався тричі дорогою.
-Перша поломка: відключився кондиціонер, в салоні було близько +35 ° C, пасажири більше 30 хвилин сиділи без повітря та інформації.
-Друга поломка: зупинка на узбіччі на півтори години, водій безуспішно намагався усунути проблему, жодного зв'язку з диспетчером чи службою підтримки.
-Третя поломка: автобус остаточно затих на проїжджій частині жвавої траси, виникла потенційна загроза життю пасажирів.
3. Пересадка в інший автобус: пересадили ТІЛЬКИ після довгих умовлянь, але місця не вистачило: частина людей їхала стоячи у проході разом із речами та багажем.
4. Ігнорування потреб уразливих пасажирів: в автобусі були люди з інвалідністю та травмами, для яких подібні умови були особливо важкими.
5. Відсутність турботи про безпеку: жодної координації чи інструкцій, вся ініціатива виходила лише від пасажирів.
6. Невідповідність заявленого рівня "VIP": замість комфортного рейсу
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною.
Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP».
Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг.
Оновлення: вже пройшло 7 днів як я написала офіційну претензію на вашу пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але жодної відповіді я так і не отримала.
Ваш оператор сказав, що відповідь на лист триває 30 робочих (!) днів. У оператора немає жодної інформації, адже все "вирішує керівництво" (яке не читає вже тиждень пошту, і ніяким чином не сконтактувало зі мною).
Продублюю тут, можливо маркетинг відділ, який написав цю відповідь передасть "керівництву":
Номер білета 1: 30624596
Номер білета 2: 30624595
Номер рейса: 9000049
Також є фото і відео фіксації всіх етапів цього жахіття рівня "VIP".
Дякуємо за зворотний зв'язок та ще раз щиро перепрошуємо за незручності під час поїздки. Всі скарги та пропозиції розглядаються в порядку черги у термін до 30 робочих днів. Ми прикладемо максимум зусиль, щоб ваше звернення було розглянуто якнайшвидше.
Upd: пройшло вже 9 днів, жодної реакції з боку компанії Автолюкс: ні листа, ні дзвінка. Стратегія компанії в тому, що клієнт забуде про жахливий сервіс та невиконану послугу.
Жахливий сервіс - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
29 серпня 2025 року я їхала рейсом Київ — Одеса, заявленим як «VIP», і ця поїздка стала одним із найгірших вражень.
Спочатку автобус затримався при подачі, але це були лише "квіточки". Автобус ТРИЧІ ламався просто на трасі. У салоні було більше +35°C, кондиціонер не працював, пасажири більше півгодини сиділи в задусі без будь-якої інформації від водія чи компанії. Другу поломку ми чекали півтори години на узбіччі. Втретє автобус остаточно затих на жвавій трасі — і лише завдяки самим пасажирам вдалося уникнути трагедії, бо люди збиралися виходити просто на дорогу.
Після цього нас пересадили в інший автобус, де багато хто був змушений їхати стоячи в проході з багажем до самого кінця маршруту. Серед пасажирів були люди з інвалідністю та травмами, для яких така поїздка була особливо тяжкою.
Я написала офіційну претензію на пошту компанії [email protected] з номером білета та рейсу, але вже минуло 5 днів — жодної відповіді я так і не отримала. Це демонструє повну відсутність зворотного зв'язку та піклування про клієнтів.
Висновок: сервіс компанії «Автолюкс» абсолютно не відповідає заявленому рівню, а безпека пасажирів, зважаючи на мій досвід, нікого не цікавить. Краще їдьте поїздом.
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і приносимо вибачення за ті обставини, які Вам довелося пережити під час поїздки 29 серпня. Безпека та комфорт пасажирів є нашим головним пріоритетом, і описана Вами ситуація є абсолютно неприйнятною.
Ми дуже шкодуємо, що Вам довелося зіштовхнутися з технічними проблемами, відсутністю належного інформування та умовами, які не відповідають заявленому рівню «VIP».
Для детального розгляду Вашої скарги, будь ласка, надішліть нам номер Вашого квитка. Це допоможе нам відстежити рейс, перевірити дії персоналу та вжити відповідних заходів.
Ще раз перепрошуємо за Ваш досвід. Ми цінуємо Вашу зворотну реакцію, адже саме вона дає змогу нам виправляти недоліки та підвищувати якість послуг.
Ваш оператор сказав, що відповідь на лист триває 30 робочих (!) днів. У оператора немає жодної інформації, адже все "вирішує керівництво" (яке не читає вже тиждень пошту, і ніяким чином не сконтактувало зі мною).
Продублюю тут, можливо маркетинг відділ, який написав цю відповідь передасть "керівництву":
Номер білета 1: 30624596
Номер білета 2: 30624595
Номер рейса: 9000049
Також є фото і відео фіксації всіх етапів цього жахіття рівня "VIP".