Ювелирная компания AURUM отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей
Ювелирная компания AURUM
4.3 5
63 отзыва / 5249 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Ужасное качество и отношение к клиентам

София София четверг, 25 сентября
Прислали сережки клевер за 10000, сережки звенят из-за того что малахит внутри маленький, на вид и по звуку, как сережки за 100 грн
Отправила на обмен, начали придумывать, что таких же точно нет, нужно покупать на 0.2 грамма больше и дороже соответственно. Пришлось брать сережки с другим камнем, чтоб у меня хоть что-то осталось. И доплачивать несчастных 75 гривен,... Читать отзыв
Прислали сережки клевер за 10000, сережки звенят из-за того что малахит внутри маленький, на вид и по звуку, как сережки за 100 грн
Отправила на обмен, начали придумывать, что таких же точно нет, нужно покупать на 0.2 грамма больше и дороже соответственно. Пришлось брать сережки с другим камнем, чтоб у меня хоть что-то осталось. И доплачивать несчастных 75 гривен, на которые компания даже не может сделать скидку, за вынос мозга на протяжении нескольких дней.

Ремонт ланцюга і каблучки

Гость Гость 30 июля, 2025 год
Не якісні товари, купувала ланцюжок дитині, порвався, собі каблучку, відлетів кусочок біля каменю! Через те, що бірки не збереглися, компанія не зацікавлена щось вирішити з ремонтом
На платній основі, вони не можуть сказати ціну ремонту, тільки кажуть що 30 днів буде ремонт
Дуже розчарована цим магазином,
І компанією в цілому
Якість товару бажає бути кращою
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Не якісні товари

Жахлива якість срібла

Гость Гость 27 июля, 2025 год
Добрий день.Консультанти в магазині звісно привітні ,але якість у Аурумі жахлива.Придбала сину ланцюжок та хрестик в подарунок зі срібла, викинула не малу суму.Через місяць носіння ланцюжок почав чорніти, звернулася до магазину тож дівчата сказали що то срібло так реагує на тіло і навіть не захотіли слухати за повернення або чистку.Вже рік нашим ланцюжком любується його ж коробочка-там він ще... Читать отзыв Добрий день.Консультанти в магазині звісно привітні ,але якість у Аурумі жахлива.Придбала сину ланцюжок та хрестик в подарунок зі срібла, викинула не малу суму.Через місяць носіння ланцюжок почав чорніти, звернулася до магазину тож дівчата сказали що то срібло так реагує на тіло і навіть не захотіли слухати за повернення або чистку.Вже рік нашим ланцюжком любується його ж коробочка-там він ще дужче чорніє мабуть реакція на картон! Шановний виробник, з якого ви срібла вироби виготовляєте? Мені 5 років тому придбали в подарунок срібні сережки від "ЗОЛОТО УКРАЇНИ " так вони ідеальні! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ВИРОБНИКА АУРУМ ні за якими обставинами, якщо не хочете зіпсувати собі нерви і настрій, а тим паче втратити кошти за неякісний товар!!!
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. Якість жахлива

Втікайте від таких компаній і виробників!

Ольга Ольга 24 июля, 2025 год
Шановні клієнти,які були обмануті компанією Aurum,купили брак,вам не відшкодували,не повернули і не обміняли,з понеділка я надам Вам всі контакти,куди ви можете звернутися,щоб отримати юридичну допомогу,номери гемологів,номери держ структур,які допоможуть Вам повернути своі кошти!Вони не продають вам якісь,вони крадуть Ваші нерви і гроші
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Одні мінус

aurum жахливо!

Володимир Володимир 7 июня, 2025 год
Кипив на подарунок браслет, браслет на третій день розірвався, механічного впливу не було, магазин сказав, що ренонт місяць! і 14 днів не поширюється на товар, так він розірвався, жахливе ставлення до клієнтів, немає не лояльності, не навіть слів із вибаченнями, замовляєш в aurum, а відправляє інша компанія - це не бізнес, а обман!!!

Не рекомендую!!!!! Суцільний брак!!!!1

Гость Гость 5 июня, 2025 год
Купили сережки - Застібки браковані! Довго ремонтували. Браслет одягла 4 рази і відпала одна ланка на спайці. Відправили на ремонт, а потім повідомили, що ремонт платний( 400грн.), бо пошкодження нібито механічне. За 4 рази одягання ( щоразу він знімався з руки) механічне пошкодження???? Ось така вона "шарашкіна контора", а не фірма. Бережіть свої нерви і обходьте цю фірму десятою дорогою!
Недостатки:
  1. Суцільний брак!!!

Колечко з браком

Гость Гость 27 мая, 2025 год
Купила колечко клевер подвійне,іхала за ним з іншого міста в сусіднє місто,придбавши виявила вдома брак сам перламутр криво закріплений і виходить за края

Неприємність

Валентина Валентина 15 мая, 2025 год
Купляла сережки з англійською застібкою. ( До цього носила саме з такою застібкою більше 10 років). Не знаю, чи зараз в усіх виробах таке, чи мені так " повезло" , але вже через кілька днів помітила, що застібка погано тримається, а ще через тиждень взагалі одна сережка загубилася. Мене не стільки розчарувала саме ця ситуація, скільки відношення до неї... Читать отзыв Купляла сережки з англійською застібкою. ( До цього носила саме з такою застібкою більше 10 років). Не знаю, чи зараз в усіх виробах таке, чи мені так " повезло" , але вже через кілька днів помітила, що застібка погано тримається, а ще через тиждень взагалі одна сережка загубилася. Мене не стільки розчарувала саме ця ситуація, скільки відношення до неї співробітників мережі. По перше - відмовляють здати другу сережку на перевірку ювеліру, по друге - чомусь чеку недостатньо, обов'язково бірка потрібна.. і по третє - хочуть переконати, що це тільки моя провина, а товар високої якості. Я, можливо, і не писала б нічого, якби хоча б вибачились, і не намагались переконати, що я сама винна. Але я ще раз повторюю - більше 10 років носила інші сережки з англійською застібкою і жодного разу вони не розстібнулися.

Купила серьги в этой компании,на фото вроде немаленькие,пришли крохоту

Виктория Виктория 15 апреля, 2025 год
Купила в этой компании серьги 4 апреля этого месяца.Оплатила.сразу,пришли крохотульки,гораздо меньше,чем на фото.Но это не все сегодня 15 числа дочь уже потеряла серёжку,так как замки ужасные.Не рекомендую данную

Відмовилися ремонтувати прикрасу

Ksyvirgo@gmail.com [email protected] 12 апреля, 2025 год

Через 2 тижні після покупки випав камінчик з керамічної каблучки, звернулась до магазину, консультанти прийняли каблучку і відправили на виробництво. Але через тиждень я отримала відповідь що нажаль нічого зробити не можуть!!!! Дуже прикро що таке відношення до клієнтів і неналежна якість прикрас((

Розчарування.

Гость Гость 1 апреля, 2025 год
Розчарування,купила сережкі, застібка зроблена не міцно із тонкого золота, що при використанні гнеться. Застібки виглядають, жахливо. Не рекомендую.
Недостатки:
  1. Якість жахлива

Не якісна продукція

Гость Гость 19 марта, 2025 год
Купили в даному магазині так, як привабила ціна, але в результаті викинули гроші на вітер. Краще трохи переплатити, але мати гарну річ, аніж зекономити і не мати нічого. «Скупий платить двічі»- це про покупки в цьому магазині

Жахлива якість виробів

Гость Гость 3 марта, 2025 год
Купила золотий браслет на ногу. Ітог -через 2 тижні виріб став ,як дешева біжутерія,потемнів . Відносила їм ,вони 1,5 місяці тримали а себе ,віддали знов як новий. Через 2 тижні повторилась та сама ситуація. Вже рік пройшов ,виріб просто лежить і темніє далі. Я перший раз зіштовхнулась з таким ,щоб золото темніло. ЖАХЛИВА КОМПАНІЯ! Не рекомендую нікому!!!!
Недостатки:
  1. Жахлива продукція !

Це ж треба так вляпатися в халепу...

Тетяна Тетяна 28 февраля, 2025 год
09.02.2025 купила золоті сережки з перлами в магазині ТЦ Магелан, Київ, Теремки. В той же вечір , коли приміряла сережки- перлина випала з гнізда . По факту вона була взагалі не закріплена.10.02.2025 віддала сережки в гарантійний ремонт. Пройшло 3 неділі з того часу, інформації з гарантійного ремонту немає, з чого я роблю висновок, что бракованих виробів у команії... Читать отзыв 09.02.2025 купила золоті сережки з перлами в магазині ТЦ Магелан, Київ, Теремки. В той же вечір , коли приміряла сережки- перлина випала з гнізда . По факту вона була взагалі не закріплена.10.02.2025 віддала сережки в гарантійний ремонт. Пройшло 3 неділі з того часу, інформації з гарантійного ремонту немає, з чого я роблю висновок, что бракованих виробів у команії багато і вони не встигають їх ремонтувати, іншого пояснення я не маю.
Недостатки:
  1. Продають неякісну продукцію, гарантійний ремонт займає часу від 3 тижнів.

Дуже не якісний виріб

Гость Гость 20 февраля, 2025 год
Купила шнурок на шию зі срібним замком в магазині цієї компанії і ще навіть не стигла надіти,а шнурок вже випав із замочка.Хоча в магазині завірили,що вони все перевіряють і кріплення дуже міцне.Повернення немає,про гарантію магазин ще подумає....Вибачте!!!!Про яку якісну продукцію та обслуговування може йти мова?Сама не буду біле купляти в цьому магазині та і іншим передам

Жесть , не рекомендую взагалі

Гость Гость 17 февраля, 2025 год
Сережки купила з браком , повернули після ремонтом з іншим браком , поносила 2 тижні після покупки , а після ремонту 2 дні , сказали менеджери, що на двох сережках застібки зламала сама , а камінець вигризла
Достоинства:
  1. Одні мінуси та витрепані нерви

Не рекомендую

Гость Гость 3 января, 2025 год
Більше не буду купувати виріб у даному магазині,чоловік купив каблучку ,і на другий день випали камінчики,магазин тільки запропонував ремонт,який чекати до 4 тижнів 😠
Не рекомендую купувати прикраси в магазині
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. -

Качество товара

Елена Елена 23 декабря, 2024 год
Купувала каблучку , спочатку все було добре , через пару днів виявила подряпини звернулася до магазину щоб зробити обмін , обмін не зробили , відремонтували через тиждень ситуація повторилась також відремонтували , а на третій раз коли ситуація знову трапилась сказали що ремонт да мій рахунок. Каблучку носила дуже обережно, але всеодно не зрозуміло звідки якісь подряпини , дуже не... Читать отзыв Купувала каблучку , спочатку все було добре , через пару днів виявила подряпини звернулася до магазину щоб зробити обмін , обмін не зробили , відремонтували через тиждень ситуація повторилась також відремонтували , а на третій раз коли ситуація знову трапилась сказали що ремонт да мій рахунок. Каблучку носила дуже обережно, але всеодно не зрозуміло звідки якісь подряпини , дуже не задоволена Ювелирная компания AURUM - Качество товара
1 согласен 1 не согласен

Давайте подамо на них колективну заяву до суду!

Ольга Ольга 26 ноября, 2024 год
Це найгірша компанія в Украіні,найгірша,я не зустрічала більше ніде такого обслуговування,що в магазинах,що в онлайн,вони обманюють,іхніх працівників примушують обманювати,вони не реагують,відмовляються робити експертизи,продають браковані вироби,звинувачують та принижують,знімають всю відповідальність з себе!
Недостатки:
  1. Одні мінуси
1 согласен 2 не согласны Показать 2 ответа

ЖАХЛИВЕ ЗОЛОТО - БРАК АУРУМ

Настя Настя 20 ноября, 2024 год
Придбали обручки в Аурумі. Одразу після розпису, як ми їх одягли один одному, я вже побачила на своїй обручці ніби затертість. Протягом тижня носіння (під час миття посуди і якоїсь роботи коли ми могли завдати пошкодження каблучкам - ми їх знімали) АЛЕ навіть дотримуючись цього наші з чоловіком обручки перетворились в жахіття. Затерті, помутнівші, з глубокими царапинами. Звернулись до машазину... Читать отзыв Придбали обручки в Аурумі. Одразу після розпису, як ми їх одягли один одному, я вже побачила на своїй обручці ніби затертість. Протягом тижня носіння (під час миття посуди і якоїсь роботи коли ми могли завдати пошкодження каблучкам - ми їх знімали) АЛЕ навіть дотримуючись цього наші з чоловіком обручки перетворились в жахіття. Затерті, помутнівші, з глубокими царапинами. Звернулись до машазину з скаргою. Вимагали експертизу, обмін обручок. Дуууже довгий час це все у нас зайняло - півтори місяці. Поки вони провели псевдо експертизу , надіслали фейкову відповідь і настоювали на своєму , що обручки належної якості (ще і без нашого дозволу їх відшліфували) Ювелирная компания AURUM - ЖАХЛИВЕ ЗОЛОТО - БРАК АУРУМ Ювелирная компания AURUM - ЖАХЛИВЕ ЗОЛОТО - БРАК АУРУМ . (На гарячій ліній - БАРАНИ, які будуть робити барана з вас!)
Але ми всежтаки настоювали на своєму, як результат, виявилось - що обручки браковані, виробника так ніхто назвати і не зміг. Погодили обмін. Люди, НЕ КУПУЙТЕ в них нічого!!!!! ймовірність браку - 99,9 %. Звертайте уваги на бірки! Виробників! Чи всі дані актуальні і в повному обсязі записані на бірці!!!!!

Качество и обслуживание желает лутшего(((

Гость Гость 20 ноября, 2024 год
Купила кольцо и через 10дней поотваливались части кольца((((
На горячей линии сказали что я должна его привезти,оставить на осмотр и только тогда они решат,по моей причине оно сломалось или заводской брак(и возврату оно не подлежит).Если заводской брак,то мне его обменяют. Короче купила себе украшение,а обрела проблему из-за которой я должна выходные дни потратить на решение этой проблемы.И когда я столкнулась,узнала... Читать отзыв
Купила кольцо и через 10дней поотваливались части кольца((((
На горячей линии сказали что я должна его привезти,оставить на осмотр и только тогда они решат,по моей причине оно сломалось или заводской брак(и возврату оно не подлежит).Если заводской брак,то мне его обменяют. Короче купила себе украшение,а обрела проблему из-за которой я должна выходные дни потратить на решение этой проблемы.И когда я столкнулась,узнала от подруг что все кто там покупал,потом ремонтировали изделия.
Недостатки:
  1. У меня остались впечатления с одними минусами (

Жахливий досвід з подарунковими сертифікатими

Валерія Валерія 11 ноября, 2024 год
Мені подарували 3 подарункових сертифікати різні люди і стільки проблем, як з їх замовленням і використанням я ще ніколи не мала.
1. У подруги виникла проблема замовити 2 сертифікати на одну й ту ж суму, вона півдня витратила, щоб розібратись, в чому питання чого воно не працює. Більш того, з оплатою виникли якісь проблеми, що її просили відправити 50... Читать отзыв
Мені подарували 3 подарункових сертифікати різні люди і стільки проблем, як з їх замовленням і використанням я ще ніколи не мала.
1. У подруги виникла проблема замовити 2 сертифікати на одну й ту ж суму, вона півдня витратила, щоб розібратись, в чому питання чого воно не працює. Більш того, з оплатою виникли якісь проблеми, що її просили відправити 50 грн на картку назад.
2. В замовлення додались подарункові мішечки, які виявились БАГОМ. Мені як клієнту ВЗАГАЛІ ВСЕ ОДНО баг чи це ні, в замовлення додається товар ЗНАЧИТЬ Я МАЮ ЙОГО ОТРИМАТИ хоч це мішечок, хоч каблучку з діамантом
3. Коли я спробувала використати сертифікати з доплатою, то один сертифікат не працював. Писало, що його строк дії закінчився, хоча мені купили і подарували його в ЖОВТНІ цього року. Через цю помилку, я взагалі не могла завершити замовлення на сайті не оновивши сторінку. Я попередила в коментарі і дівчину по телефону, що є така проблема, на що вона сказала підійти до магазину, і коли буду забирати замовлення, то там мені допоможуть. Ну ок.
P.S. МІШЕЧОК ЗНОВУ ДОДАВСЯ до замовлення
4. І тут почалось найцікавіше! Коли я приїхала забирати замовлення в ТЦ Руспубліку (Київ), то жіночка почала питати про пакування, на що я відповіла, що у мене має бути мішечок. 15 хвилин зайняло вияснити, що ЦЕ БАГ СИСТЕМИ. Ок, бог з ним.
5. Я попередила пані консультанта, що у мене була проблема з одним із сертифікатів і що ані пообіцяли виправити її в магазині. Сертифікати пройшли, я доплатила 6 тисяч і… У неї сталась помилка закриття чеку. ЗАЙНЯЛО ПІВТОРИ ГОДИНИ ВИЯСНИТИ, ЩО ТО З СЕРТИФІКАТОМ ПРОБЛЕМА, ПРО ЯКУ Я ГОВОРИЛА З САМОГО ПОЧАТКУ. Я не могла забрати товар чи повернути товар. Просто чекала поки пані вияснить по телефону в чому проблема, звинувачуючи онлайн магазин, жаліючись, що “вони там щось понаклацували, а тепер вона всіх затримує і віддувається і що краще робити замовлення і купляти сертифікати в онлайн магазині”. МЕНІ ЯК КЛІЄНТУ ЗНОВУ Ж ТАКИ АБСОЛЮТНО ВСЕ ОДНО, Я ЗРОБИЛА ЗАМОВЛЕННЯ, Я ХОЧУ ШВИДКО ОТРИМАТИ СВІЙ ТОВАР. ВИ ДЛЯ МЕНЕ ОДНА КОМПАНІЯ - ОНЛАЙН І ОФЛАЙН МАГАЗИНИ, ДЕ ПАНІ ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК І ОБЛИЧЧЯ КОМПАНІЇ.
6. Як рішення мені видалили той сертифікат, віддали його в руки, я заплатила на 1000 більше. І що? ЩОБ РОЗІБРАТИСЬ З СЕРТИФІКАТОМ, Я МАЮ САМА ПОДЗВОНИТИ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ І ЩОСЬ ТАМ ЩЕ ПОЯСНЮВАТИ В СОТИЙ РАЗ. Я не маю жодного бажання більше купляти нічого в вашому магазині, але тепер мушу, бо один сертифікат, який не ясно як працює, все ще лежить.
7. Фінал історії, що я звернулась в чат, перепросили, що так сталось і активували сертифікат. Компанія не знає, що таке реабілітація клієнтів. Витрачу цей сертифікат і більше ніколи не звернусь до них.

Не советую!

Надія Надія 13 октября, 2024 год
Покупала сережки в данном магазине. Одела максимум 4 раза(даже не спала в них)
На одной сережке явный заводской брак- ушко просто оттянулось.Хрен с этим! Это явно заводской случай! Косяк магазина!
НО самое ужасное-это клиентоориентированность персонала! Полный тупизм и не знание что делать в таких случаях. Полное пренебрежение клиентом!
При обращении в 2 магазина: -недовольное лицо консультанта
-прямая речь-иди... Читать отзыв
Покупала сережки в данном магазине. Одела максимум 4 раза(даже не спала в них)
На одной сережке явный заводской брак- ушко просто оттянулось.Хрен с этим! Это явно заводской случай! Косяк магазина!
НО самое ужасное-это клиентоориентированность персонала! Полный тупизм и не знание что делать в таких случаях. Полное пренебрежение клиентом!
При обращении в 2 магазина: -недовольное лицо консультанта
-прямая речь-иди к ювелиру, потрать свои деньги и сделай себе сам!
Вроде бы большая компания а консультанты это полный ужас!
Не советую данную ювелирку- намучаетесть как и золотой век!

Аурум, вранье, обман, кидалово

Куроченко Валерий Алексеевич Куроченко Валерий Алексеевич 11 сентября, 2024 год
Аурум -обман-вранье-кидалово!!!Купил золотую цепочку на 11.76грм. С панцерным плетением.
Перед покупкой пришлось заказать в данном магазине Аурум (в торговом центре Лавина) . Так как в наличии не было, спросил в магазине и далее в переписке уточнял, что бы была не дутая, а цельная-литая, на что мне ответила продааец Анна +380507265359 - конечно)"
Цепочка использовалась не ежедневно. В итоге просто упала... Читать отзыв
Аурум -обман-вранье-кидалово!!!Купил золотую цепочку на 11.76грм. С панцерным плетением.
Перед покупкой пришлось заказать в данном магазине Аурум (в торговом центре Лавина) . Так как в наличии не было, спросил в магазине и далее в переписке уточнял, что бы была не дутая, а цельная-литая, на что мне ответила продааец Анна +380507265359 - конечно)"
Цепочка использовалась не ежедневно. В итоге просто упала с шеи на пол без какой либо на нее нагрузки (при том что она довольно массивно выглядит). Понес узнать за ремонт, к специалисту. Оказалась она пустотелая, внутри немного чем то забита, мастер сказаль дешевое турецкое золото, которое возможно не получится запаять. Обратился на официальный сайт с запросом с фото и скрином... что обещали литую с пожизненой гарантией, работники аурума вину осознают. И говорят ни чем не можем помочь потому как прошел год! Год и 2мес. Считаю что меня обокрали цена была 88200грн - скидки что то вышло под 40тыс.грн. за цепочку. Которую можно выбросить в мусор или ждать когда после ремонта опять отпадет и возможно потеряеться... Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово Ювелирная компания AURUM - Аурум, вранье, обман, кидалово
Недостатки:
  1. Обман,вранье, касество - мусор

Хрестик з Діамантами,в трьох камінцях сколи,виробник Kimberli

Ольга Ольга 13 августа, 2024 год
Друга ситуація,яка в мене склалася,і яка досі не вирішена,це Хрестик з діамантами,який був придбанив в магазині Aurum,виробник Kimberli,після ситуаціі з сережками цього виробника,я захотіла перевірити свій хрестик,вартість якого зі всіма знижками 9,5к,не пройшло і 5 хв як ювелір взяв його в руки,і сказав,що в трьох камінцях є сколи,перше питання яке я задала,си могла я при носці зробити це,але розуміючи,що алмаз(діаман)це... Читать отзыв Друга ситуація,яка в мене склалася,і яка досі не вирішена,це Хрестик з діамантами,який був придбанив в магазині Aurum,виробник Kimberli,після ситуаціі з сережками цього виробника,я захотіла перевірити свій хрестик,вартість якого зі всіма знижками 9,5к,не пройшло і 5 хв як ювелір взяв його в руки,і сказав,що в трьох камінцях є сколи,перше питання яке я задала,си могла я при носці зробити це,але розуміючи,що алмаз(діаман)це один з найміцніших мінералів,я зразу це відкинула,носячи хрестик на тілі,такого бути не може,відповідно я його таким придбала,не знаючи про це,це перше,друге,діаманти в хрестику оцінили в 1500 грн,я була шокована таким градієнтом де 1500-9500,а повна вартість біля 12500-я не хочу писати грубо,але напишу Нас просто найо…ють,ну тобто,це анріал,я принесла цей хрест,ім на огляд ювеліра,вони відправили його на виробництво,нібито відправили,але це все під питанням,і звичайно ж так як Вам всім,написали механічне пошкодження,хоча не чказала нічого,в яких саме камінцях як саме я це зробила,мій хрестик досі в них на магазині,бо я не поіду за цим документом,навіть в руки його не братиму,бо я ім прислала схему,на якій промальовано де саме сколи,вони відмовляються разом зімною іхати до ювеліра,будь якого,щоб він оглянув хрестик і була присутня я і іх керівник,тобто,я чітко розумію,що я не наносила жодних механічних пошкоджень,механічне пошкодження дрібне,яке може бути на металі,це подряпина,від того зо золото мякий метал,все інше я не прийму і не приймаю,вони блокують тебе на всіх ресурсах,Kimberli повністю знімає з себе відповідальність,бо там є нюанс,якщо ти купуєш в магазина Кімберлі,ти маєш довічне обслуговування виробів,якщо тільки в aurum то 12 місяців,також спілкувалася з менеджером по персоналу Ольгою кімберлі,розказавши цю всю історію,вона мені відповідає,я би хотіла подивитись Вам в очі?????Це шо 90-ті,щей погрози,смотри в глаза…мене мало цікавить хто вона така,ні я ні Ви не повинні купувати такі речі,нас обкрадають і знецінюють!Моє питання залишається відкритим,перевіряйте вироби,які Ви там купуєте!!!!!!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Одні мінус

Браковані вироби,сапфіри,які втрачають свій колір за декілька разів

Ольга Ольга 13 августа, 2024 год
Компанія Aurum співпрацює з багатьма виробниками ювелірних прикрас,один з яких Kimberli,це Вінниця,в мене склалася дуже неприємна ситуація,я купила сережки з колекціі кімберлі це Україна,з жовтим та блакитним сапфіром,одягала іх напевно разів 6,так як вони не дуже плотно прилягали мені до вуха,одного разу я заходжу в магазин Aurum,і розумію,що в них на вітрині такі сережки абсолютно прозорі,я починаю знімаии своі сережки,і... Читать отзыв Компанія Aurum співпрацює з багатьма виробниками ювелірних прикрас,один з яких Kimberli,це Вінниця,в мене склалася дуже неприємна ситуація,я купила сережки з колекціі кімберлі це Україна,з жовтим та блакитним сапфіром,одягала іх напевно разів 6,так як вони не дуже плотно прилягали мені до вуха,одного разу я заходжу в магазин Aurum,і розумію,що в них на вітрині такі сережки абсолютно прозорі,я починаю знімаии своі сережки,і розумію,що моі сапфіри мутні,настільки,що втратили блиск і навіть колір,продавці також дуже здивувалися,ситуація вводить мене в шок,бо це два маленьких камінця за не малі гроші,я приношу ці сережки до них на магазин,просто іх залишаю,а тоді починається справжне пекло,4 місяці я прошу замінити мені виріб або повернути кошти,продавці ігнорують всі моі запити,звинувачуючи мене,в тому що я нанесла умисно шкоду сережкам,я постійно робила перерви,бо спілкування з Тарасом і Максимом іхніми співробітниками гарячоі лініі,було невиносим,після плину часу,я звертаючя у захист прав споживачів,приходжу написати заяву,про те,щоб Компанія зробила незалежну експертну оцінку мого виробу,назначила дату і час,ким саме буде проведена експертна оцінка,ви маєте право на це,і тут починається справжнє пекло,яке вони влаштували в магазині,вони починають ховати моі сережки під полиці,іхній бухгалтер криком перебиває мене кожну 1 хв,ми просимо перестати забирати наш виріб,нам кажуть,що це не наш виріб,і що ми обманюємо,ми мали всі чеки бірки і так далі,вони знущалися над нами чотири години перш ніж перестати забирати сережки,просили залиши сережки в них на один день,пояснюю,вони хотіли нібито зробити чистку,а насправді підсунули б нам той самий виріб тільки новий,після купи дзвінків,нервів,криків,після написаноі заяви звинувачень,образ,ці хами нарешті повернули гроші,але через декілька місяців стається інша смиуація з цим самим Виробником,не купуйте нічого з цієї колекціі,бо я більш ніж впевненна,що каміння там неякісне,мало того,ви нічого не докажите,Вам скажуть,що у всьому винні Ви самі,почитайте відгуки,через один відгук люди пишуть все те саме!!!!Я не рекомендую ні компанію Aurum ні купувати там вироби,а якщо купуєте,йдіть до ювеліра і перевіряйте характеристики каменів,і чи вони натуральні чи синтезовані,в цих магазинах все під питанням,жахливий сервіс,лиш би продати(((((((
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Суцільний мінус

Неякісна каблучка

Гость Гость 8 августа, 2024 год
mad
Не рекомендую купувати тут! За місяць користування каблучкою з агатом відпав основний камінчик! Я його знайшла. Обіцяли гарантійний ремонт 1.5 міс. Камінець тримається лише на клеї. Руки мила 2 рази з ним, швидко. Тобто, якщо гроза, а у вас немає парасольки теж відпаде??? Покупка замість задоволення приносить тільки сум. Збережіть свої гроші та нерви, не купуйте в aurum!
Достоинства:
  1. Краса
Недостатки:
  1. Якість

2 місяці сережки посипалися

Микола Микола 30 июля, 2024 год
Сумно що заплатив не малі кошти в цей не легкий час,
Мало того що на фото одне приходить інше.
Сережки поламалися
За два місяці.
Напевно гарної якості
Недостатки:
  1. Шкода

НІ ЮВЕЛІРНОГО ВИРОБУ, НІ ГРОШЕЙ

Гость Гость 23 июля, 2024 год
Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не... Читать отзыв Я здійснила у інтернет- магазині ювелірної компанії Aurum замовлення прикраси, а саме чоловічого браслету. Справа в тому, що застібка даного виробу була з дефектом, у звʼязку з чим браслет постійно злітав, це було виявлено одразу в момент отримання отримувачем прикраси. З цією проблемою 23.06.2024 я звернулася до менеджерів з проханням здійснити, або обмін, або повернення коштів. Браслет жодного разу не був у використанні, чек і бірка в наявності на місці. Роботу менеджерів не хочу навіть коментувати, тому що я великий шанувальник ювелірних виробів, але з такою безвідповідальною роботу - стикнулася вперше. Один з менеджерів ( оскільки щоразу доєднувався хтось новий в діалог, очікування відповіді декілька годин, а то і днів, а потім постійні запитання від нових менеджерів , чи можете описати, що трапилося, це жахливо непрофесійно) запропонував вирішення ситуації наступним чином: здійснити курʼєрську доставку в Київ ювеліру компанії, який проведе експертизу, і у випадку виявлення браку, буде проведений обмін на аналогічну прикрасу. Відправка була здійснена 7.07.2024 Новою Поштою. Ювелір компанії відмовлявся тричі від зустрічі з курʼєром, і нарешті отримав виріб тільки 18.07.2024, і отримав не він, а один з працівників, як пізніше змогли розібратися менеджери, які також не мали жодного розуміння, що там взагалі відбувається. Після проведення експертизи їхній ювелір підтвердив брак товару, і мені було запропоновано обмін, але не на аналогічну прикрасу, а на іншу, можливо з доплатою з мого боку, оскільки аналогічного браслету більше не було в наявності. Я розглянула можливі інші варіанти прикрас, проте, коли я обрала інший ювелірний виріб, менеджер мені намагався пояснити, що обмін на прикрасу, яку я обрала можливий, але різниця в сумі ( оскільки наступна прикраса дешевше) поверненню не підлягає, я можу, або обрати іншу, або спробувати обрати на 200 грн додаткову прикрасу. Такий варіант мені не підходить, тоді я повідомила менеджера, що я не хочу більше з компанією співпрацювати, і вимагаю повне повернення коштів. Про те, що я не одноразово просила менеджерів звʼязати мене з кимось з керівництвом, щоб питання було закрите- я взагалі мовчу. Мені тільки надсилали електронну пошту, куди я можу написати, але всі ми прекрасно знаємо, як «часто» реагують на повідомлення на електронній пошті.Також був запропонований варіант, повернути різницю коштів бонусами, це також не підходить, оскільки я не хочу продовжувати користуватися послугами компанії, тому що не має гарантії, що наступний ювелірний виріб прийде без браку. Як результат, кошти я оплатила, браслету я більше не маю, і відмова в поверненні коштів.

Це все вже триває більше місяця, і потрачено дуже багато моїх сил і нервів, і ще стільки ж буде потрачено, тому що я достатньо принципова, і питання навіть не в коштах, а в ставленні до клієнта, в вседозволеність, якщо бажає отримати за власні кошти браковану прикрасу і спалити нервові клітини- тоді Вам точно потрібно спробувати в них щось придбати, в іншому випадку - оминайте цю « ювелірну компанію», або пожалієте як і я, що взагалі звʼязалися з ними.

Компания ДНО

Гость Гость 18 июля, 2024 год
Никогда в жизни не ступлю ногой в магазин с этой вывеской и в жизни никому не посоветую. Сервис - дно, изделие - дно.
Теперь по порядку. Обратилась в магазин, сдала свое старое кольцо на лом, где консультанты не нашли пробу и взяли его естественно по самому дешевому прайсу. В компетентности консультантов очень сомневаюсь.
Выбрала их изделие, естественно с доплатой.... Читать отзыв
Никогда в жизни не ступлю ногой в магазин с этой вывеской и в жизни никому не посоветую. Сервис - дно, изделие - дно.
Теперь по порядку. Обратилась в магазин, сдала свое старое кольцо на лом, где консультанты не нашли пробу и взяли его естественно по самому дешевому прайсу. В компетентности консультантов очень сомневаюсь.
Выбрала их изделие, естественно с доплатой.
В первый же день - выпал камень. Обратились на следующий день в магазин, чтобы поменяли кольцо. На что услышала
« что у них нет возврата и обмена» ВОПРОС! У вас пол дня гарантии на ваше изделие? Консультант просто глазами хлопает и не понимает что происходит. Все, что она ответила « что кольцо подвергалось механическому вмешательству, и советую вам его пойти починить где то к частному ювелиру, быстрее будет» Классный сервис? Вообщем, всеми правдами и неправдами, она забирает кольцо на ремонт, сообщая, что ремонт займет 1-4 недели! На что естественно я не была согласна, но выбора не было. На следующий день я позвонила в магазин, мне сказали, что кольцо уже отправили на офис и значит, что его будут ремонтировать. Спустя неделю - информации нет. Звоню опять, берет другой консультант телефон и начинает рассказывать абсолютно другие вещи по типу « что кольцо только пришло на офис, после этого оно идет на экспертизу, они должны убедиться, что механического вмешательства нет и только тогда оно идет на ремонт и ремонт длиться еще 4 недели»
Наверное, как сказал другой консультант и действительно было бы быстрее починить за свои деньги в ларьке)
Я не соглашаюсь на это все и требую назад мое старое кольцо и мои деньги. Они соглашаются поменять мне кольцо на новое, переместив с другого магазина. Без каких либо доплат! Прихожу за новым кольцом, и мне говорят «ДОПЛАТИТЕ ЕЩЕ 1000 ГРИВЕН»
Честно, выбора просто нет. Мое старое кольцо уже давным-давно давно переплавлено, останется просто плакать. Никакого желания носить это кольцо, радоваться ему нет. Вызывает только негативные эмоции! Спасибо аурум, ваше изделие будет пылится в тумбочке!
Ювелирная компания AURUM
AURUM— мультибрендовая торговая компания и основной репрезентант ювелирной отрасли Украины в ритейле. Мы практикуем особый подход к формированию ассортимента и команды профессионалов. Огромный перечень продукции лучших украинских производителей (более 60) — уникальная база альтернативных предложений. Равных ей нет на рынке.Наша миссия — популяризировать и поддерживать украинского производителя ювелирной продукции. Наивысшая... подробнее

Рейтинг 4.3 из 5 на основании 63 отзывов
Ювелирные изделия
Ювелирная фабрика Столичная
Ювелирная фабрика Столичная

Рейтинг: 4
474 отзыва
Ювелирный гипермаркет zlato.ua
Ювелирный гипермаркет zlato.ua

Рейтинг: 4.5
147 отзывов
​Ювелирный Магазин Love You
​Ювелирный Магазин Love You

Рейтинг: 3
16 отзывов
Ювелирный завод Золотой Век
Ювелирный завод Золотой Век

Рейтинг: 1.2
215 отзывов
Ювелирный бутик Il Cammeo
Ювелирный бутик Il Cammeo

Рейтинг: 4.4
7 отзывов
Ювелирный дом Sova
Ювелирный дом Sova

Рейтинг: 4.6
467 отзывов
Ювелирный магазин Укрзолото
Ювелирный магазин Укрзолото

Рейтинг: 1.6
27 отзывов
ТЮСО
ТЮСО

Рейтинг: 4.4
413 отзывов