Sapiens Отзыв написан 8 декабря, 2023 год15 просмотров
1.Приблизно тиждень, як престав отримувати підписку з деяких категорій. Написав листа, - повний ігнор. Сьогодні позвонив по тел. Автовідповідач запевнив, що ВСІ ОПЕРАТОРИ ЗАЙНЯТІ і як тільки звільняться, зразу ж зателефонують. Через декілька годин подзвонив знову, - те ж саме. На протязі всього дня оператори ТАК ЗАЙНЯТІ, що так і не подзвонили. 2. В особистому кабінеті пройшли якісь зміни і знову спробувати відновити підписку неможливо. , 3.Для того, щоб ввійти у свій кабінет, іноді потрібно декілька раз повторбвати вхід (одного разу, ввійти зміг тільки через декілька годин. Якщо телефон більше не актуальний, то можна передати цю інформацію через автовідповідач. Взагалі складається враження, що адміністрації глибоко байдуже, як до неї відносяться користувачі, або..., цей аукціон просто доживає останні дні і тому з кожним днем все гірше і гірше... Тому моя порада користувачам: БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ, є\ великий шанс втратити свої гроші!
Достоинства:
Вже не бачу
Недостатки:
Настільки багато, що всі перелічити не вистачить сторінки.
Добрий день! Приносимо вибачення за доставлені незручності. Обов'язково з'ясуємо та усунемо причини, з яких Ви не отримали відповідь від служби підтримки. Окрім зазначених у Вашому відгуку способів зв'язку, на сайті працює чат, через який користувачі отримують швидкі відповіді від служби підтримки в режимі онлайн з 10:00 до 22:00. Скористатись ним Ви можете за посиланням https://my.violity.com/support
Передали Ваш нік до служби підтримки. Наскільки нам відомо, спеціаліст служби підтримки вже зв'язався з Вами.
Так зв'язався..., але: 1) Тільки після того, як я написав скаргу (на протязі ВСЬОГО ДНЯ не зміг, - був настільки зайнятий, або як вона сказала, - не було сигналу!!! Двічі залишив на телефоні!!!); 2)Текстові розмови, - це звичайно добре, але я повинен писати оповідання чи романи, щоб донести свою проблему? Ваш сайт повинен працюватидля клієнте, а не навпаки! Займатися бескінечним листуванням, пояснюючи абеткові істини, - витрачати час марно. Що з того, що у свій час я писав про ДУЖЕ НЕВДАЛИЙ алгоритм роботи сайту, - що змінилось? Ніхто і пальцем не поворухне, або ваших програмістів треба гнати у три шиї, або такий порядок чимось вигідний адміністрації (повчіься у тих же eBay, Amazon...Між іншим, коли на eBay впровадили систему безперервннго показу лотів, а не за допомогою сторінок, - після мого ОДНОКРАТНОГО звернення, на протязі одного дня!!!, вони повернули все назад...). 3)Якщо ви позиціонуєте себе, як не тільки всеукраїнський, а й міжнароднгий сайт колекціонерів, у вас повинні бути легкі й зрозумілі зв'язки і втекстовому режимі, і в соц. мережах, і телефонні номери, і ВІДКРИТА юридична адреса... А писати про ваші недоліки (у всіх вони є, але у когось є бажання їх виправити, а інші йдуть з ринку!), - це на багато сторінок, та й який сенс, якщо вам "по барабану"? Щодо порад консультанта..., - вони недієві...
Ну, що... Пройшло вже декілька днів, підписка, як не працювала, так і не працює! Консультант запевняла, що на мою поштову скриньку буде відправлено повідомлення..., - НІХТО НІЧОГО не відправив. НІХТО не поцікавився, чи змінилось щось чи ні... Це зайвий раз підкреслює, що адміністрації сайта АБСОЛЮТНО БАЙДУЖЕ задоволені клієнти чи ні, а ті хто не згоден з моїми зауваженнями або ще не стикались з недоліками (не хвилюйтесь, - все ще попереду!), або отримує "плюшки" від тої ж адміністрації Подивіться на загальний рейтинг сайту! 2,1!!! І що небудь міняється? Адміністрація, навіть, не дуже обтяжує. себе виправденнями та вибаченнями, тобто "як з гуся вода"......
Повна безвідповідальність - Отзывы об Аукцион Violity
В особистому кабінеті пройшли якісь зміни і знову спробувати відновити підписку неможливо. ,
3.Для того, щоб ввійти у свій кабінет, іноді потрібно декілька раз повторбвати вхід (одного разу, ввійти зміг тільки через декілька годин.
Якщо телефон більше не актуальний, то можна передати цю інформацію через автовідповідач. Взагалі складається враження, що адміністрації глибоко байдуже, як до неї відносяться користувачі, або..., цей аукціон просто доживає останні дні і тому з кожним днем все гірше і гірше... Тому моя порада користувачам: БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ, є\ великий шанс втратити свої гроші!
отзыв
Комментарии к отзыву
Передали Ваш нік до служби підтримки. Наскільки нам відомо, спеціаліст служби підтримки вже зв'язався з Вами.