Ivan Отзыв написан 7 декабря, 2022 год50 просмотров
https://www.youtube.com/watch?v=5-ckd3E3l9E Вітаю, всіх хто читає, закріпив відео. Заходжу я подивитися за цікавим для мене лотами, дивлюсь, шо щось пришло до особистого кабінету, вікриваю а вмене - 1 в відгуках. Як? Коли? Що, я купив, про що забув?! Відкриваю в чатах пусто. Прочитав відгук я зрозумів, що купував годдиник і продавець не виходив на зв'язок. Згідно правил, я провів розривання угоди з дозволу модератора. Тепер суть проблем: 1.Яким чином продавець залишив на мене негативний відгук? 2. Чому мене, про це не повідомили?! 3. Модератор, що зовсім без рук написати в чаті, про рішення?
Недостатки:
-Підтримка, яка є, але всім пофіг, це тобі потрібно не їм.
- чи не по блату деякі продавці уникають покарання згідно правил?!
Доброго дня, Іван. Угода була розірвання з вини продавця. Коли він з'явився у чаті, то залишив Вам негативний відгук. Кожен користувач має можливість оцінювати угоду, але оцінка має бути обґрунтованою та об'єктивною. Відгук від Вашого контрагента порушував правила тому, згідно з правилами сайту, після Вашого звернення, його відгук було видалено. Раніше у чаті модератор повідомив про те, що угода розірвана.
Поясніть чому мені не пришло ніяких оповіщень стосовно цього, чому люди повинні ламати голову, щоб зрозуміти де і як так сталося? І як ви пояснете я вважаю халатне ставлення модераторів, я майже годину сидів і чекав коли напише модератор, хоча в підпримкі написали, що чекайте модераторів вже в курсі! І тільки після того як я написав повторно в підтримку мені видали інформацію що все відгук зняли модератори. Скажіть, це по людськи? Реакція прям блискавка!
Підтримаю Вас. Сволот.. одним словом. Їх відповідь "Просимо поставитись з розумінням і вибачаємось за доставлені незручності".... сук... а скільки за таких як вони (модератори) людей кидають там же. А в них відмовка.... вибачте за незручності. Я вже мовчу про модераторів які читають листи і ніякої відповіді.
Володимир, продавець виставив необгрунтований відгук покупцю, після звернення покупця модератор цей відгук прибрав. Що саме у роботі модераторів Вас обурює у даній ситуації? Також просимо навести конкретні приклад того, яким чином через модераторів "кидають" людей?
Да , Владимир! Вы абсолютно правы , модераторы мошенники ! Особенно Bosporos , MUZZy, степнов и Анна Новак ! Аферисты аукциона Виолити , один в службе безопасности , второй модератор - барыга - продавец , третий консультант-барыга-продавец , и женщина которая ни в чем не разбирается ! Этот аукцион не стоит честных и уважающих себя людей! Он для вот тех мошенников , они под себя ( барыг ) придумали тему !
Оповіщення про нові відгуки сайтом не передбачені. Після Вашого звернення ми розглянули його необхідність, найближчим часом цей вид оповіщення буде додано. Дякуємо, що звернули на це увагу!
Служба підтримки одразу передала Ваше звернення. Модератору відводиться до 24 годин на відповідь, і хоча вони намагаються відповісти якомога раніше, та, нажаль, не завжди є така можливість. Просимо поставитись з розумінням і вибачаємось за доставлені незручності.
Самі правила пишуть, та самі їх не дотримуються - Отзывы об Аукцион Violity
Вітаю, всіх хто читає, закріпив відео. Заходжу я подивитися за цікавим для мене лотами, дивлюсь, шо щось пришло до особистого кабінету, вікриваю а вмене - 1 в відгуках. Як? Коли? Що, я купив, про що забув?! Відкриваю в чатах пусто. Прочитав відгук я зрозумів, що купував годдиник і продавець не виходив на зв'язок. Згідно правил, я провів розривання угоди з дозволу модератора. Тепер суть проблем: 1.Яким чином продавець залишив на мене негативний відгук? 2. Чому мене, про це не повідомили?! 3. Модератор, що зовсім без рук написати в чаті, про рішення?
отзыв
Комментарии к отзыву
Служба підтримки одразу передала Ваше звернення. Модератору відводиться до 24 годин на відповідь, і хоча вони намагаються відповісти якомога раніше, та, нажаль, не завжди є така можливість. Просимо поставитись з розумінням і вибачаємось за доставлені незручності.