Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Купив в даному магазині телефон(вище сказаний),телефон гарний не пошкрябаний, не потертий, тільки трішки довго.
Добрий день, Антон. Дякуємо за теплий відгук! Ми завжди працюємо над вдосконаленням, візьмемо до уваги ваше зауваження. З повагою Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Девайс(павербанк) в інтернет магазині Алло в оплату частинами від Абанку, доставка мала відбутися в магазин Алло. не мав змоги отримати товар особисто, зателефонував на підтримку з проханням змінити отримувача в відповідь отримав жахливу консультацію, і ще й цікаво що оператор БЕЗ МОЇ ЗГОДИ скасував замовлення. Яке оператор мав право скасовувати замовлення без згоди клієнта, до того ж ще... Читать отзыв Девайс(павербанк) в інтернет магазині Алло в оплату частинами від Абанку, доставка мала відбутися в магазин Алло. не мав змоги отримати товар особисто, зателефонував на підтримку з проханням змінити отримувача в відповідь отримав жахливу консультацію, і ще й цікаво що оператор БЕЗ МОЇ ЗГОДИ скасував замовлення. Яке оператор мав право скасовувати замовлення без згоди клієнта, до того ж ще й замовлення на яке було оформлено кредит? Хто мені компенсує відсотки по кредиту??
Раніше про магазин були тільки позитивні враження!!!
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], Ваш контактний номер телефону, та номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою компанія Алло
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Мною 21.06.23 було зроблене замовлення*3G модем Huawei e5576*, на сайті allo.ua. Замовлення №107277921. Товар був замовлений по накладному платіжу, отримавши товар, відкривши упаковку, там був роутер aitel 4g hotspor, коробка була відкрита, пломби зірвані , із оригінального тільки кришка і батерея. Вони навіть були запаковані окремо від пристрою. Товар не відповідав дійсності. Розмовлявши з гарячою лінією Алло. Сказали... Читать отзыв Мною 21.06.23 було зроблене замовлення*3G модем Huawei e5576*, на сайті allo.ua. Замовлення №107277921. Товар був замовлений по накладному платіжу, отримавши товар, відкривши упаковку, там був роутер aitel 4g hotspor, коробка була відкрита, пломби зірвані , із оригінального тільки кришка і батерея. Вони навіть були запаковані окремо від пристрою. Товар не відповідав дійсності. Розмовлявши з гарячою лінією Алло. Сказали відправити товар продавцеві назад. На прохання повернути кошти за замовлення №107277921, мені було відмовлено. Ваш партнер зателефонував мені, запропонував надіслали схожий роутер, але не оригінальний, і не той що я замовляла на сайті. Відмовившись , продавець без моєї згоди на те, все ж таки надіслав мені якийсь роутер. Такий товар мені не потрібен. Звернулися на гарячу лінію Алло , оператор порадив його не забирати . Ситуація наступна, уже більше 2 тижнів оператори гарячої лінії.не надають ніякої інформацію по моєю зверненню, обіцяють що вирішиться очікуйте 3 години.до понеділок і т.д. Роутер замовлявся, для хлопців на передову, за власні кошти.В терміновому порядку потрібно було відправити. Очікувати повернення, чи замінити не було часу, прийшлося на місці шукати щось інше. І залишитися без коштів, тому що якби повернути кошти , то можна було купити, а так і купили зовсім інший. І відправили цей, нам ніхто кошти не повернув. Компанія Алло на своїй площадці так і продає товар від цього продавця. Кождний день, ми звонимо по дуже багато ра, виясняємо не зрозуміло що. Якщо результату ніякого Просто в наш час, коли війна ,люди обманюють, і займаються шахрайством. Це просто жах
Добрий день Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи. З повагою компанія Алло
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Доброго дня. Купив телефон на в Алло на 600 річчя. Все наче добре зразу, поклеїли скло, але продавець поки його клеїв я обійшов весь магазин і роздивився товар який мене навіть не цікавив. І от третій день як я користуюсь телефоном у мене знизу поклеєного скла вже починає попадати повітря, а я не готовий кожен місяць міняти скло. Якось раніше... Читать отзыв Доброго дня. Купив телефон на в Алло на 600 річчя. Все наче добре зразу, поклеїли скло, але продавець поки його клеїв я обійшов весь магазин і роздивився товар який мене навіть не цікавив. І от третій день як я користуюсь телефоном у мене знизу поклеєного скла вже починає попадати повітря, а я не готовий кожен місяць міняти скло. Якось раніше купував телефони не в цих магазинах то вистачало на довго одного скла
Добрий день, Олександр. Приносимо вибачення за доставлені незручності. Якщо у Вас виникають складнощі зі склом, рекомендуємо звернутись в магазин Алло і наші співробітники допоможуть у вирішенні цього питання.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Добрий день! Підкажіть будь ласка? Протягом якого часу у вас можна поміняти придбаний телефон? Телефон з шаленою швидкістю розряджається, не дуже рада своїй покупці і не за маленькі гроші 16 тис. грн? Перед цим у мене був Xiaomi 5 Plus. Небо и земля в порівнянні з Xiaomi 10 T Pro. На телефоні не має ніяких подряпин і пошкоджень. Телефон... Читать отзыв Добрий день! Підкажіть будь ласка? Протягом якого часу у вас можна поміняти придбаний телефон? Телефон з шаленою швидкістю розряджається, не дуже рада своїй покупці і не за маленькі гроші 16 тис. грн? Перед цим у мене був Xiaomi 5 Plus. Небо и земля в порівнянні з Xiaomi 10 T Pro. На телефоні не має ніяких подряпин і пошкоджень. Телефон був придбаний 03. 03.2021 р.Я десь почула що можна поміняти придбаний телефон протягом 2 тижнів?
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому смартфоні виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару відсутня можливість протягом 14 днів згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на наго гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі Ви можете передати товар на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого буде прийнято рішення про ремонт або повну заміну пристрою.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Сьогодні купили телефон в магазині на 600-річчя. Дівчата впарили захисне скло за 350грн, типу воно краще, а іншого нема. Прийшли додому. Буквально за пару годин замітили, що уголок скла кришиться і з'явилась тріщинка. Що це за робота магазину і за що платилось 350грн???
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Доброго дня, відвідую час від часу магазин ЦИТРУС!!!! у м.Вінниця (SkayPark), натрапив на гарну пропозицію по Акустика Harman Kardon GO+PLAY Mini (Black) її ціна була 21.04.2019 7499. вирішив придбати сину на день народження, але був в той момент саме з ним, тому попросив консультанта відкласти товар до 22.04.2019. Прийшов з дружиною за колоночкою і був здивований тим. що ціна вже... Читать отзыв Доброго дня, відвідую час від часу магазин ЦИТРУС!!!! у м.Вінниця (SkayPark), натрапив на гарну пропозицію по Акустика Harman Kardon GO+PLAY Mini (Black) її ціна була 21.04.2019 7499. вирішив придбати сину на день народження, але був в той момент саме з ним, тому попросив консультанта відкласти товар до 22.04.2019. Прийшов з дружиною за колоночкою і був здивований тим. що ціна вже 8999. Почався діалог з адмінстрацією, і почув у відповідь що навіть на той товар .що я відклав також відбулась переоцінка. Я розумію, що товар пробивається по фіскалу і відповідно має відповідати ціні забитій по переоцінці. АЛЕ!!! Я Відклав товар, пропонував проплатити повністтю або лишити задаток, почув у відповідь що не переживайте все буде добре...!!! в результаті придбав акустику в Магазині АЛЛО того ж 22.04.2019 !!!!! Працівників Цитрус прошу лояльніше ставитись до ваших клієнтів. Якщо відбувається переоцінка то можна хоча б передзвонити або повідомити про дану штуку.. Сам магазин дуже хороший, є де погуляти і є що подивитись, нажаль обслуговування і сервіс бажають кращого, Алло на багато лояльніші до відвідувачів, і завжди переконливо доводять інформаціють про можливі недоліки або переваги, та можливі ризики!!!! по данному інцеденту мають фоту ціника де ціна 7499. нажаль рекомендувати магазин можна тільки для прогулянки)...
Достоинства:
все дуже професійно і доступно
Недостатки:
трохи ціна засмучує, але то все відносно, !!!немає))
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Доброго дня всім покупцям. Розказую ситуацію яка виникла в мене після покупки телефону в даному магазині (не 1-ий куплений в них телефон). Прикупив я Iphone 7 black 128gb, хочеться зауважити, що я не багатенький хлопчик, тому дана покупка була для мене досить виваженою, докупив страховку тому, що телефон дорогий і не хотілось ризикувати та й консультанти обіцяли всі "блага цивілізації"... Читать отзыв Доброго дня всім покупцям. Розказую ситуацію яка виникла в мене після покупки телефону в даному магазині (не 1-ий куплений в них телефон). Прикупив я Iphone 7 black 128gb, хочеться зауважити, що я не багатенький хлопчик, тому дана покупка була для мене досить виваженою, докупив страховку тому, що телефон дорогий і не хотілось ризикувати та й консультанти обіцяли всі "блага цивілізації" по сервісу. Пів року працювало все відмінно, претензій не було. Після пів року звернув увагу, що частенько до мене не можуть додзвонитись коли мережа є, і перестав працювати paypass так, як повинен. Тому 14 лютого звернувся до магазину з проханням полагодити. Приймала телефон дівчина, яка гарно посміхалася і стверджувально кивала головою коли я описував свої претензії. Після того, як я розказав, запитала чи вимкнена в мене ф-я "Знайти Iphone", вона була вимкнена ще давно, що я їй і сказав, потім попросила мене скинути налаштування, після скидання "Знайти Iphone" ввімкнулось, але "продавець" знала не більше мене(це 1 айфон, тому всіх тонкощів не знаю) тому нічого не перевіривши забрала телефон. В акті до СЦ "Робим Гуд" вона написала не працює "тайпас", я звернув її увагу на це, але вона відмахнулась і сказала, що в СЦ розберуться. Далі було довге очікування. 18.02 прийшла СМС з СЦ, що телефон в них. Десь 25-26.03 я перевірив статус ремонту на сайті СЦ https://robimgood.com.ua, де було вказано, що телефон готовий до видачі. Я звернувся в онлайн чаті СЦ, щоб запитати що там було, на що отримав відповідь "відмовлено в сервісному обслуговуванні. Включена ф-я "Знайти Iphone" ", телефон відправлено на магазин. Я радісно біжу в магазин вияснити, як так вийшло, на що отримую відповідь аля "ми не знаємо, якось так". Поговорили з "консультантами", відключили ч-з icloud "Знайти Iphone". Телефон мав приїхати в 1 числах березня, якраз в цей час мені потрібно було поїхати на пару тижнів з міста, мене завірили, що як тільки він приїде мене наберуть і відправлять назад в СЦ. Проходить пару днів, сам телефоную 4 березня в магазин запитати чи відправили. Розказали, що він ще 3 приїхав, але чому мене не набрали, для мене загадка, відправляємо по моїй згоді знову на СЦ. Знову очікування. 7 березня СМС с СЦ що телефон у них. 15 березня СМС с СЦ, що телефон відправлено на магазин, в той самий день телефонують з магазину, щоб я прийшов забрав. О 7-мій годині вечора приходжу в магазин з надією нарешті забрати свій телефон. Віддають мені коробку з телефоном, захисне скло зняте (прислали з телефоном зняте скло, куди мені його приліпити не ясно), мені зразу купу бумажок, що я задоволений ремонтом тп. Читаю висновок від СЦ : Висновок: Істотних недоліків не виявлено. На момент знаходження в СЦ пристрій технічно справний, знаходиться в працездатному стані. Виконані роботи: - тестування пристрою; - оновлення ПЗ; Ну думаю перший айфон туди сюди. Включаю, підв'язую карту до wallet'a, пробиваю в них по касі пакетик за 1 грн, і вуаля нічого не помінялось. Вставляю сімку, телефоную зі старого телефону на іфон: 1 раз є виклик, 2 раз є виклик, 3 раз - вуаля, "абонент поза зоною доступу". Короче кажучи не зробили абсолютно нічого. Показую це все "продавцям", знову киваємо головою, але "нічим не можемо допомогти, тільки відправити знову на СЦ". Подзвонив на гарячу лінію магазину, нічого крім "бла-бла-бла вибачте, що так вийшло, бла-бла-бла ми будем намагатись, щоб таке більше не повторювалось, бла-бла-бла". Але факто того, що телефон за який заплачено гроші, понад місяць десь катається ніхто не відмінив. Написав ще скаргу на сайті магазину з проханням дати якусь відповідь на дану ситуацію, поки тихо.
Висновок з цього всього такий я виніс для себе. - магазин не відповідає за втяті на себе зобов'язання. - продавці, в більшості випадків не компетентні. Якщо ти не розбираєшся в товарі то для чого ти приймаєш його, позви компетентну людину. - будуть обіцяти все, що можливо аби ти купив в них телефон і вони отримали свій прибуток. - вірити на слово, типу "ми вас зразу наберемо як приїде" немає сенсу, потрібно самому все перевіряти. - куплена страховка за 3 тис. грн, абсолютний шлак, який просто впарюють, адже все одно "ми не знаємо, це в СЦ дивляться". - купувати, будь то батарейка чи телефон я більше не буду. - радити цей магазин, нікому не буду ні за які гроші.
Добрий день, Дмитро. Нам шкода, що Ваш смартфон не був відремонтований в сервісному центрі. Приносимо свої вибачення за доставлені незручності. Ми обов'язково опрацюємо якість консультації співробітниками магазина для виключення подібних ситуацій в майбутньому. З Вами обов'язково зв'яжеться керівництво магазину для інформування щодо вирішення Вашого питання. Також зі свого боку обов'язково передамо дані виробнику про якість виконання гарантійного обслуговування в сервісному центрі.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Доброго дня. Здавав телефон на гарантію Xiaomi (телефон вмикається і відразу вимикається, часто немає з'єднання з камерою). Користувалась мама, дуже бережливо. Надав повний комплект (навіть з наклейкою на телефоні), на телефоні немає жодного сколу, подряпини, потертості (носили в захисному чехлі, наклеєне захисне скло на дисплеї). Прийняли, без ніяких нюансів по корпусу і т.д. і відправили в сервіс РОБИМ ГУД. Повернули... Читать отзыв Доброго дня. Здавав телефон на гарантію Xiaomi (телефон вмикається і відразу вимикається, часто немає з'єднання з камерою). Користувалась мама, дуже бережливо. Надав повний комплект (навіть з наклейкою на телефоні), на телефоні немає жодного сколу, подряпини, потертості (носили в захисному чехлі, наклеєне захисне скло на дисплеї). Прийняли, без ніяких нюансів по корпусу і т.д. і відправили в сервіс РОБИМ ГУД. Повернули на магазин, з відмовою в гарантійному обслуговуванні. "В ході діагностики виявлене стороннє втручання, не комплектна АКБ, пошкодженна пломба". Сам телефон ніколи не розбирався, і повторюю ніяких дефектів корпусу немає, АКБ саме та, яка йшла в комплекті (написано на ній Xiaomi), іншої ніколи й не було від даної марки. Іншими словами, з'являється думка, що ви продали телефон з не оригінальним АКБ (хоча на ній пише Xiaomi), щоб був привід відмовити в гарантійному обслуговувані, або просто не маєте бажання відремонтувати його чи замінити. А звідки в телефоні зірвана пломба, який був лише в руках жінки і відразу передався в їх магазин невідомо. Вкрай не рекомендую магазин ALLO.ua
Доброго дня. Андрій, приносимо Вам вибачення за незручності. Наскільки ми знаємо, то Вашим питанням вже займається відповідальний співробітник і воно передано на дирекцію магазину для більш детального розгляду. Також, ця ситуація буде знаходиться під контролем вищого керівництва.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Очень не понравилось, что магазин занимается мошенничеством. Купил в их телефоне телефон ZTE blade A6 цена которого составляет 4275 гривен, в магазине телефон стоял с ценой 4504 гривны, мне сказали про подарки к этому телефону 2 стартовых пакета (водафон и лайф) и пленку. В итоге же мне их продали, совсем не оповестив меня что я их купил. Никому не советую... Читать отзыв Очень не понравилось, что магазин занимается мошенничеством. Купил в их телефоне телефон ZTE blade A6 цена которого составляет 4275 гривен, в магазине телефон стоял с ценой 4504 гривны, мне сказали про подарки к этому телефону 2 стартовых пакета (водафон и лайф) и пленку. В итоге же мне их продали, совсем не оповестив меня что я их купил. Никому не советую данную сеть магазинов, которая пытается обмануть своих покупателей любой ценой, тем более я у них покупал до этого 3 телефона и в итоге получил вот такое отношение к себе!
Добрый день. Александр, сожалеем что такой момент имел место быть и думаем, что это скорее всего ошибка, которую мы готовы устранить. Пожалуйста, перешлите на электронный адрес [email protected] Ваш отзыв с указанием номера заказа и Вашими контактными данными. Показать 1 ответ
Алла Вольская (Украина, Вінниця)16 января, 2017 год
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Люблю Алло за обилие скидок. Купила мужу на праздники смартфон Sony Xperia XA F3112 Dual Black, по отличной цене 4999. Доставка оперативная и что приятно бесплатная) Сервис как всегда на высоте. Спасибо!
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Благодарю Интерент магазин Алло за оперативную доставку планшет. Покупала ребенку ко дню рождения. Цена устроила 1300 гривен - то что нужно для умной игрушки. Консультант помог подобрать самый простой для обучения. Чтобы не было очень жалко, если сломает ненароком. Рекомендую магазин. Приятно, что сотрудники подсказывают то, что нужно клиенту, а не то, что им выгоднее продать.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Я так же отправлял по экстразамене телефон,вернули обратно и еще и поцарапали ,надеюсь не специально.Хотите купить телефон,только не в сети алло.На олх лучше,также не гарантируют не меняют ,только дешевле.Экстразамена впустую выброшенные деньги
Добрый день. Анатолий, приносим Вам извинения за неудобства. Можем подсказать, что устройство подлежит замене, по истечении 14 дней с момента покупки, в случае, если обнаружен заводской брак в течении гарантийного срока и есть подтверждение из сервисного центра. Иначе, возможность замены отсутствует. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам еще.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Люди не приобретайте сертификат экстразамена,магазин алло не выполняет условия договора.При очевидной поломке телефона ссылаясь на так званый сервисный центр,телефон не заменили.деньги потраченные на сертификат не вернули.не рекомендую покупать товары в магазинах алло.Найдут много отговорок что бы не выполнить свои обязательства по договору,сравниваю их с торговлей на базаре.Выбирайте любую другую торговую сеть.
Добрый день. Денис, приносим Вам извинения за неудобства. Сожалеем, что у Вас сложилось такое мнение о нашей компании. Мы всегда стараемся решить вопрос максимально эффективно для клиента и действуем на основании законодательства Украины. Также, обращаем Ваше внимание, что согласно закона «О защите прав потребителей» ст.9 «Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, если он не использовался и если сохранен его товарный вид.» а так же ст. 8 «Товар подлежит возврату/обмену в случае выявления в течение установленного гарантийного срока существенных недостатков, возникших по вине производителя товара подтвержденных заключением экспертизы». Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам еще.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Новый магазин г Винница пр Коцюбинского1 , людям в наглую впаривают настройки к смартфонам , настройки стоят 600-800гр если отказываетесь то не дают гарантии на телефон , делают с Вас дураков на месте, будьте бдительны и подготовлены не переплачивайте за то, что есть уже в тел и что вы сами можете установить, отношения как к лохам, выучили пару модных слов... Читать отзыв Новый магазин г Винница пр Коцюбинского1 , людям в наглую впаривают настройки к смартфонам , настройки стоят 600-800гр если отказываетесь то не дают гарантии на телефон , делают с Вас дураков на месте, будьте бдительны и подготовлены не переплачивайте за то, что есть уже в тел и что вы сами можете установить, отношения как к лохам, выучили пару модных слов и пудрят мозги
Добрый день. Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Для того что бы разобраться в сложившейся ситуации подскажите, пожалуйста, номер Вашего контактного телефона. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 Купил в АЛЛО 05.03.15 телефон Мicrosoft Lumia 535 в подарок жене. Подарок получился не удачным - 31.03.15 перестал работать экран. Позвонил в магазин, уточнил, что делать. Сказали, что необходимо сдать телефон в сервисный центр, либо в магазин, но лучше все таки на сервис - быстрее будет. 01.04.2015 телефон передан в сервисный центр г. Винница). 02.04.2015 г. в телефонном разговоре сотрудники... Читать отзыв Купил в АЛЛО 05.03.15 телефон Мicrosoft Lumia 535 в подарок жене. Подарок получился не удачным - 31.03.15 перестал работать экран. Позвонил в магазин, уточнил, что делать. Сказали, что необходимо сдать телефон в сервисный центр, либо в магазин, но лучше все таки на сервис - быстрее будет. 01.04.2015 телефон передан в сервисный центр г. Винница). 02.04.2015 г. в телефонном разговоре сотрудники СЦ сообщили, что выявлена проблема с экраном устройства и аппарат отправлен на сервисный центр в г. Киев для осуществления замены неисправной запчасти, при этом озвучен ориентировочный срок устранения неисправности и возврата товара - две недели. Через две недели осуществлен повторный звонок в ЧП "Инек-В", сотрудники сообщили, что необходимо подождать еще две недели, так как необходимая запчасть еще не поступила от производителя. В дальнейшем звонил еще раз пять в СЦ Винницы и Киева, ответ - "ждите...". Обратился к юристам, написали письмо 23.04.15. Ответ пришел 07.05.15, а именно справка от СЦ г. Киева об отсутсвии запчасти. Сотрудники СЦ сообщили, что с данной справкой можно обратиться в магазин и либо забрать деньги, либо заменить товар на новый. 08.05.15 обратился в магазине сообщили, что аппарат для замены отсутствует и оформили документы на возврат денег. Документами оказались Заявление на проведение диагностики и Акт приема товара для оценки качества. На мой вопрос о целесообразности оформления таких документов сотрудник ответила, что такова процедура и ни чего не поделаешь. При этом заверила, что можно не волноваться - деньги будут возвращены в течении двух недель. На вопрос "Почему так долго?" последовал еще один ответ "Такова процедура...". Пока ждали возврата денег 11.05.15 купили жене аналогичный телефон, правда в другом месте, не выдержали - жена 1 мес. и 10 дней без телефона. С 20.05.15 я ежедневно связывался с магазином и два дня мне обещали уточнить информацию и перезвонить. 22.05.15 пришлось прийти в магазин, сотрудники сообщили, что мой телефон находится на согласовании возврата денег и надо подождать еще максимум 5 дней. Но уже 23.05.15 мне перезвонил сотрудник магазина и сообщил, что телефон принят на ремонт!!! У меня нет слов, просто нет слов!!! Ирония - купил жене за 3 тыс. грн. полтора месяца без телефона (это пока). Теперь зато будет с двумя, возможно, ну то есть как у АЛЛО процедура сложиться. Вот теперь думаю куда дальше - юристы, защита потребителя... Спасибо АЛЛО! Потрачены деньги, время и нервы в большем количестве. Подумайте люди перед тем как покупать что либо в этом магазине!
Добрый день. Иван, приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Для того, что бы разобраться в сложившейся ситуации подскажите, пожалуйста, точный адрес магазина и Ваши контактные данные. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё.
Отзыв об АЛЛО по адресу Вінниця, ул.600-Летия, 17 23февраля заказан телефон на сайте компании по акционной цене 2300 Samsung Galaxy Core2 Duos G355H Black на горячей линии каждый день говорят что телефон в магазине Винница Мегамолл - можете забирать. Магазин каждый день находит причину то база не работает то на складе его физически нет то он пришел но отправили обратно т.к. он бракованый то сотрудник сотруднику забыл передать... Читать отзыв 23февраля заказан телефон на сайте компании по акционной цене 2300 Samsung Galaxy Core2 Duos G355H Black на горячей линии каждый день говорят что телефон в магазине Винница Мегамолл - можете забирать. Магазин каждый день находит причину то база не работает то на складе его физически нет то он пришел но отправили обратно т.к. он бракованый то сотрудник сотруднику забыл передать чтоб перезвонил и придумал новую причину. !!!!!!!!!ЕСТЬ СОВЕСТЬ??? На горячей линии оставляли 3 раза жалобу. СКОЛЬКО МОЖНО ЕЕ РАССМАТРИВАТЬ?? телефон на сайте есть в наличии только уж по 2900!!!!
Добрый день. Владимир, приносим свои извинения за доставленные неудобства. Подскажите, пожалуйста, контактный номер телефона, для того чтобы мы могли связаться с Вами и помочь в решении Вашего вопроса. Просим продублировать Ваше обращение с указанием контактных данных на адрес электронной почты [email protected]. Надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше отношение к компании в целом. Спасибо Вам за отзыв. Всего доброго. Обращайтесь к нам ещё. Показать 1 ответ
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком" Основана в 1998 году. Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий. "АЛЛО-телеком"- это: наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов; насчитывает более 480 салонов связи; представлена в 137 городах; внедряет... подробнее
Дуже хороший телефон Samsung A05
Жахливе відношення до клієнтів!Скасували замовлення без моєї згоди!!!
Раніше про магазин були тільки позитивні враження!!!
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], Ваш контактний номер телефону, та номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою компанія Алло
Замовлення роутера
Замовлення №107277921.
Товар був замовлений по накладному платіжу, отримавши товар, відкривши упаковку, там був роутер aitel 4g hotspor, коробка була відкрита, пломби зірвані , із оригінального тільки кришка і батерея. Вони навіть були запаковані окремо від пристрою.
Товар не відповідав дійсності. Розмовлявши з гарячою лінією Алло. Сказали... Читать отзыв Мною 21.06.23 було зроблене замовлення*3G модем Huawei e5576*, на сайті allo.ua.
Замовлення №107277921.
Товар був замовлений по накладному платіжу, отримавши товар, відкривши упаковку, там був роутер aitel 4g hotspor, коробка була відкрита, пломби зірвані , із оригінального тільки кришка і батерея. Вони навіть були запаковані окремо від пристрою.
Товар не відповідав дійсності. Розмовлявши з гарячою лінією Алло. Сказали відправити товар продавцеві назад.
На прохання повернути кошти за замовлення №107277921, мені було відмовлено. Ваш партнер зателефонував мені, запропонував надіслали схожий роутер, але не оригінальний, і не той що я замовляла на сайті. Відмовившись , продавець без моєї згоди на те, все ж таки надіслав мені якийсь роутер. Такий товар мені не потрібен. Звернулися на гарячу лінію Алло , оператор порадив його не забирати .
Ситуація наступна, уже більше 2 тижнів оператори гарячої лінії.не надають ніякої інформацію по моєю зверненню, обіцяють що вирішиться очікуйте 3 години.до понеділок і т.д.
Роутер замовлявся, для хлопців на передову, за власні кошти.В терміновому порядку потрібно було відправити. Очікувати повернення, чи замінити не було часу, прийшлося на місці шукати щось інше.
І залишитися без коштів, тому що якби повернути кошти , то можна було купити, а так і купили зовсім інший.
І відправили цей, нам ніхто кошти не повернув.
Компанія Алло на своїй площадці так і продає товар від цього продавця.
Кождний день, ми звонимо по дуже багато ра, виясняємо не зрозуміло що. Якщо результату ніякого
Просто в наш час, коли війна ,люди обманюють, і займаються шахрайством. Це просто жах
Приносимо вибачення за незручності. Інформація, описана Вами у відгуку, передана нашим фахівцям для детального розгляду та вжиття відповідних заходів щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
На третій день під скло пішло повітря
Поміняти телефон
Тріснуло скло!!!
Люди ви молодці (відгук просто інфо і подяка)
по данному інцеденту мають фоту ціника де ціна 7499.
нажаль рекомендувати магазин можна тільки для прогулянки)...
Cервіс. Знати не знаю і чути не чув
Розказую ситуацію яка виникла в мене після покупки телефону в даному магазині (не 1-ий куплений в них телефон).
Прикупив я Iphone 7 black 128gb, хочеться зауважити, що я не багатенький хлопчик, тому дана покупка була для мене досить виваженою, докупив страховку тому, що телефон дорогий і не хотілось ризикувати та й консультанти обіцяли всі "блага цивілізації"... Читать отзыв Доброго дня всім покупцям.
Розказую ситуацію яка виникла в мене після покупки телефону в даному магазині (не 1-ий куплений в них телефон).
Прикупив я Iphone 7 black 128gb, хочеться зауважити, що я не багатенький хлопчик, тому дана покупка була для мене досить виваженою, докупив страховку тому, що телефон дорогий і не хотілось ризикувати та й консультанти обіцяли всі "блага цивілізації" по сервісу. Пів року працювало все відмінно, претензій не було. Після пів року звернув увагу, що частенько до мене не можуть додзвонитись коли мережа є, і перестав працювати paypass так, як повинен. Тому 14 лютого звернувся до магазину з проханням полагодити.
Приймала телефон дівчина, яка гарно посміхалася і стверджувально кивала головою коли я описував свої претензії. Після того, як я розказав, запитала чи вимкнена в мене ф-я "Знайти Iphone", вона була вимкнена ще давно, що я їй і сказав, потім попросила мене скинути налаштування, після скидання "Знайти Iphone" ввімкнулось, але "продавець" знала не більше мене(це 1 айфон, тому всіх тонкощів не знаю) тому нічого не перевіривши забрала телефон. В акті до СЦ "Робим Гуд" вона написала не працює "тайпас", я звернув її увагу на це, але вона відмахнулась і сказала, що в СЦ розберуться.
Далі було довге очікування. 18.02 прийшла СМС з СЦ, що телефон в них. Десь 25-26.03 я перевірив статус ремонту на сайті СЦ https://robimgood.com.ua, де було вказано, що телефон готовий до видачі. Я звернувся в онлайн чаті СЦ, щоб запитати що там було, на що отримав відповідь "відмовлено в сервісному обслуговуванні. Включена ф-я "Знайти Iphone" ", телефон відправлено на магазин. Я радісно біжу в магазин вияснити, як так вийшло, на що отримую відповідь аля "ми не знаємо, якось так". Поговорили з "консультантами", відключили ч-з icloud "Знайти Iphone". Телефон мав приїхати в 1 числах березня, якраз в цей час мені потрібно було поїхати на пару тижнів з міста, мене завірили, що як тільки він приїде мене наберуть і відправлять назад в СЦ.
Проходить пару днів, сам телефоную 4 березня в магазин запитати чи відправили. Розказали, що він ще 3 приїхав, але чому мене не набрали, для мене загадка, відправляємо по моїй згоді знову на СЦ.
Знову очікування. 7 березня СМС с СЦ що телефон у них. 15 березня СМС с СЦ, що телефон відправлено на магазин, в той самий день телефонують з магазину, щоб я прийшов забрав. О 7-мій годині вечора приходжу в магазин з надією нарешті забрати свій телефон. Віддають мені коробку з телефоном, захисне скло зняте (прислали з телефоном зняте скло, куди мені його приліпити не ясно), мені зразу купу бумажок, що я задоволений ремонтом тп. Читаю висновок від СЦ :
Висновок: Істотних недоліків не виявлено. На момент знаходження в СЦ пристрій технічно справний, знаходиться в працездатному стані.
Виконані роботи:
- тестування пристрою;
- оновлення ПЗ;
Ну думаю перший айфон туди сюди. Включаю, підв'язую карту до wallet'a, пробиваю в них по касі пакетик за 1 грн, і вуаля нічого не помінялось. Вставляю сімку, телефоную зі старого телефону на іфон: 1 раз є виклик, 2 раз є виклик, 3 раз - вуаля, "абонент поза зоною доступу". Короче кажучи не зробили абсолютно нічого. Показую це все "продавцям", знову киваємо головою, але "нічим не можемо допомогти, тільки відправити знову на СЦ".
Подзвонив на гарячу лінію магазину, нічого крім "бла-бла-бла вибачте, що так вийшло, бла-бла-бла ми будем намагатись, щоб таке більше не повторювалось, бла-бла-бла".
Але факто того, що телефон за який заплачено гроші, понад місяць десь катається ніхто не відмінив.
Написав ще скаргу на сайті магазину з проханням дати якусь відповідь на дану ситуацію, поки тихо.
Висновок з цього всього такий я виніс для себе.
- магазин не відповідає за втяті на себе зобов'язання.
- продавці, в більшості випадків не компетентні. Якщо ти не розбираєшся в товарі то для чого ти приймаєш його, позви компетентну людину.
- будуть обіцяти все, що можливо аби ти купив в них телефон і вони отримали свій прибуток.
- вірити на слово, типу "ми вас зразу наберемо як приїде" немає сенсу, потрібно самому все перевіряти.
- куплена страховка за 3 тис. грн, абсолютний шлак, який просто впарюють, адже все одно "ми не знаємо, це в СЦ дивляться".
- купувати, будь то батарейка чи телефон я більше не буду.
- радити цей магазин, нікому не буду ні за які гроші.
Цікава ситуація
Мошенничество в магазинах Алло!
Отличное соотношение "цена/качество"
Хороший магазин
Экстразамена
Программа экстразамена
ЛОХОТРОН ОТ АЛЛО
Телефон
ОБМАН ПОКУПАТЕЛЕЙ!!! Две недели парят мозги
на горячей линии каждый день говорят что телефон в магазине Винница Мегамолл - можете забирать. Магазин каждый день находит причину то база не работает то на складе его физически нет то он пришел но отправили обратно т.к. он бракованый то сотрудник сотруднику забыл передать... Читать отзыв 23февраля заказан телефон на сайте компании по акционной цене 2300 Samsung Galaxy Core2 Duos G355H Black
на горячей линии каждый день говорят что телефон в магазине Винница Мегамолл - можете забирать. Магазин каждый день находит причину то база не работает то на складе его физически нет то он пришел но отправили обратно т.к. он бракованый то сотрудник сотруднику забыл передать чтоб перезвонил и придумал новую причину. !!!!!!!!!ЕСТЬ СОВЕСТЬ??? На горячей линии оставляли 3 раза жалобу. СКОЛЬКО МОЖНО ЕЕ РАССМАТРИВАТЬ?? телефон на сайте есть в наличии только уж по 2900!!!!