777: До речі було б цікаво, як би обслуговувався даний товар у разі гарантійного випадку? По якій гарантії? якщо в нього, ні бірок, ні лейб, ні гарантії, ні вказаних серійних номерів на коробці та у супровідній документації як таких нема? Виходячи із досвіду спілкування - ніяк... просто би сказали за два... 12.09.2014
777: Кошти не компенсовано у повній мірі... Вперше за 7-8 дзвінків (замовлень дзвінка фінансового відділу)та спілкування з колцентором хтось віддзвонив - псевдо працівник фінансового відділу- ознака незнання елементарних моментів повернення та розрахунків за товар... складається враження, що то той самий кол центр про усі !сервіси! :) якого я писав раніше... але... 12.09.2014
777: До попереднього повідомлення Грошові кошти не було повернено у повному розмірі. Чому я повинен відповідати своїми фінансами за те, що надсилаєте товар, який завідомо не відповідає інформації наданій у пропозиції. Зверніть Увагу на фотографії! Ви бачите різницю? І це не враховуючи комплектації із надрукованих на принтері вкладень та юсбі кабелу... 12.09.2014
777: Враження негативне – надсилають завідомо поганого товар, який надсилається в розрахунку? що його не повернуть. З огляду на цей випадок склалось виключно негативне ставлення про якість надання послуг, сервіс та якість пропонованого товару. Під час розгляду даного питання на інших форумах зустрівся з великою кількість підтверджуючих фактів та думок, що... 12.09.2014