РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Самий жахливий сервіс з яким ми стикались - Отзывы об АЛЛО
Отримав сервісний центр 2 грудня на діагностику.
Знову постійно я пишу і питаю про те як наше питання. Прошу зв'язати з юридичним відділом. Кажуть не зв'язують.
Переписка з Анною ,яка зовсім не компетентна в питаннях відповідає стандартними фразами. І тут вже кажуть не так як казали 14 днів на діагностику ,а вже 24 дні. Це тобто в перший раз швидко перевірили,а тепер потрібно 24 дні. Анна пише, що велика черга і тестування в порядку черги. Недивно зовсім,що у вас черга. То виявляється в перший раз не було черги ,просто ви його і не тестували в перший раз. А ще подобається коли Анна пише ,що можливо знадобитися якісь деталі то процесс затягнеться. Цікаво дуже які деталі потрібні для ssd накопичувача patriot на 1тб.
Остання переписка 2 дні тому. Знову стандартна фраза. Тепер строк затягнеться ще на 7-11 днів. Страшно уявити скільки тоді днів ви тестуєте техніку.
Самі не зв'язуються.
Відгук звісно на сайті не публікують. Там тільки на 5 зірочок відгуки.
Це просто жах. Ніколи не зв'яжемось більше з вами і нікому не радимо.
Але вони прислали бонус 200 балів.
Дякую залиште його собі.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів