РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Фейк гарантія - Отзывы об АЛЛО
Не рекомендую АЛЛО -Ще навіть не виплатив до кінця оплату частинами - доріжка почала скрипіти і «цвірінькати», відправив по гарантіі- нічого не зробили - прислали відписку - що було - «мех повреждение» та «стороннє втручання»(подивився кожен болт на доріжці- НЕ КРУЧЕНИЙ- нема ані подряпин ані ознак що було втручання, виходячи з цього- зрозуміло що її в сервісі навіть не дивились) і відмовили в обслуговуванні. Я її не розбирав і тд( та й який сенс мені туди лізти якщо є безкоштовна гарантія?) Вона як приїхала - стояла на одному місці і використовувалась 4 рази на тиждень по годині, протягом 4-5 місяців
Відгук на сайті Алло - звісно не пройшов модерацію
отзыв
Комментарии к отзыву
Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом у нашій мережі. Хочемо уточнити, що рішення що до ремонту, ухвалює сервісний центр після проведення діагностики. Фахівці уважно перевіряють пристрій, звертаючи увагу на його стан, можливі зовнішні пошкодження, сліди втручання та інші моменти, які можуть вплинути на гарантійні зобов’язання.
Ми спираємось на висновок СЦ та завжди готові допомогти вам на кожному етапі — від передачі пристрою до отримання результату перевірки.
З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.
"ухвалює сервісний центр після проведення діагностики" - якої нафіг діагностики? якщо я перевірив кожен болт на доріжці- вони НЕ КРУЧЕНІ - то як "Фахівці уважно перевіряють пристрій" - якщо його навіть не розбирали? поверхневим оглядом?
скарга була на сторонні звуки при роботі доріжки - логічно- шо іі мали розібрати в сервісі щоб зрозуміти що зламано