РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Негативний досвід спілкування з консультантом - Отзывы об АЛЛО
Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не відповідала стандартам обслуговування клієнтів.
Замість ввічливого пояснення він почав сперечатись, та заявив, що забороняє вмикати пилосос. Оскільки тон та спілкування було грубим, жінка спросила чому відсутній попереджувальний напис щодо заборони вмикати товар. Консультант відповів, що він особисто забороняє. На просте логічне питання – навіщо тоді виставляти распакований і заряджений прилад у залі на демонстраційних стендах (як то телефону і іншу техніку) – відповідав зневажливо, що “пилосос заб’ється” і “як він потім його продаватиме”, якщо його тестуватимуть.
Дуже прикро, що в такій великій мережі магазинів, де техніка представлена для ознайомлення, персонал дозволяє собі подібну манеру спілкування. Служба підтримки повідомила, що розгляне скаргу та надасть відповідь протягом 30 (тридцяти) днів. Сподіваюся, керівництво зверне увагу на якість обслуговування і проведе роботу з працівниками.
Поки що – розчарування і бажання звертатися до “Алло” найближчим часом немає.
отзыв
Комментарии к отзыву
Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом купівлі товарів у нашій мережі. Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію. Працюємо над покращенням нашого обслуговування.
З повагою, Олекандр, Департамент Турботи про Клієнтів