РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Відмова в обміні коштів та заміні телефона - Отзывы об АЛЛО
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що у Вашому смартфоні виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього
гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі Ви можете передати товар на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого приймається рішення про ремонт або повну заміну пристрою.
А как можно определить заводской брак не пользовавшись телефоном? Гадать на кофейной гуще? Вы че там уже вообще ебпнулись?
Протягом 14 днів ви можете обміняти товар, яким ви НЕ користувалися.
Тобто, фактично, цей товар стає потім на продаж і він має бути невживаним.
Якщо при користуванні у вас проявився недолік ви маєте право на безоплатний ремонт і право на обмін по 14 дням ви тут не можете застосовувати, тому що в магазині не можуть визначити характер поломки - чи то ви зламали, чи то виробник винен.
колись зтикався з подібною ситуацією, мені пояснили не буквою закону, а так би мовити "на пальцях", людською мовою як це відбувається і чому товар з дефектом не можуть отак взяти і обміняти.
Товар виробники не списують, а ремонтують. І ніхто потім не повинен продавати це іншим людям.
Покупка техніки - це завжди діло удачі, на жаль.