YS Отзыв написан 31 октября, 2024 год59 просмотров
Минулого року купили в Агромаркеті плодові дерева, в кінці цього літа побачили, що у місцях щеплень підвої і привої ледь тримаються між собою, навіть тріщини кори зявилися, особливо помітно на одній груші. Днями надіслали фото Агромаркету, спитали що це, нам відповіли, що підщепа не росте і це може бути несумісність підвою з привоєм. На наше питання чому ви продаєте такі дерева, в яких несумісність щеплень і які апріорі не виживуть, нам перестали відповідати...Ми навіть не знаємо, що тепер робити з деревами, бо із 7 куплених дерев лише у двох черешень місце щеплення виглядає більш-менш надійно, а що робити з усіма іншими гадки не маємо...на що їх щепили також невідомо. І цю проблему одразу ж не виявити! Брали ще, наприклад, кущі агрусу без шипів, виросли з шипами, купували насіння, дуже багато пересорту, от реально багато. Але це дрібниці, а от хто в пошуках дерев, не повторюйте наших помилок, час для росту дерев вам ніхто не поверне, і ще скільки сил в них було вкладено, скільки догляду...просто немає слів.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Це просто цирк, написали нам з Агромаркета листа, що, взагалі-то пройшло півтора роки, але у якості виключення, ми можемо викопати свої дерева і відправити їх їм назад, якщо знайдемо та вкладемо до посилки їх накладну, лист-заяву і опис-перелік рослин. І тільки тоді вони повернуть вартість за яку ми їх купували, але вартість за пересилку рослин ніхто не збирається повертати.
Агромаркет, ви продаєте скалічені дерева, які не виростуть до нормальних розмірів. Не смійте нам більше телефонувати чи писати!
Ми лише запропонували Вам варіант рішення, без обговорювання таких деталей саме як повернення, тому що ви на нього можете погодитись або не погодитись. Якщо Ви бачите інший кращій варіант, то давайте його обговорювати.
Я з першого ж повідомлення вам на пошту задала одне - єдине питання, потрібна була консультація, ніякі відшкодування я не просила. Ви самі сказали, що у дерева несумісне щеплення, і ви його мені продали (як і всі інші дерева) от і які тут можуть бути варіанти вирішення? Викопувати 5 дерев, дворічних, і тащити їх на собі на вантажне відділення пошти я не збираюсь. Я бачу для себе лише один найкращий варіант - більше з вами не звязуватись.
Мав також досвід купівлі в магазині Агрмаркет дерев: інжиру та хурми, цукеркової яблуні та кущів суниці.
Причому інжир та хурму брав 2 рази: 1 раз за власною волею, 2й раз - це була компенсація за "брак" першої партії.
З плюсів: пакування (я сам працював в сфері логістики, тому відверто скажу, що тару розробила тямуща в цьому людина....якщо хтось буде читати з Агромаркету - передайте цій людині, що вона профі своєї справи)
Мінуси: Перші рослини так і не розпустились (два місяці танців з бубном не дали ніякого результату). Магазин після звернення нарахував бонуси...за які я взяв інші рослини. Це можна було б віднести до плюсу магазину.....однак, час і нерви затрачені на спілкування з магазином з приводу компенсації, нівелювали цей плюс в нуль. Дозвонитись за вказаними номерами телефону - це ще той квест. Часу на "видирання бонусів" затрачено занадто багато.
Друга партія рослин прижилась наче норм, хурма зав'язала один плід (що досить дивно для однорічної рослини). Яблуня та суниця - відразу скажу, що без претензій (однак з приводу яблуні можна точно сказати після першого плодоносіння....коли точно знаєш, що вродила цукеркова яблуня а не дика кисличка:)
Який висновок зробив для себе? Що ті ж самі дерева можна придбати в місцевих розплідниках, можливо трішки дорожче.....однак очі бачать, що береш (без гри в розпаковку...) Та й нерви збережете (це я ще мовчу за дзвінки з Агромаркету, за повідомлення у месенджери про їхні неймовірні скидки та розпродажі).
Чи варто купувати у них? Якщо Ви по натурі гравець, любите ризикувати - купуйте у Агромартета. Якщо Вас цікавить кінцевий результат - купуйте по місцю, в місцевих розплідниках, рослини які адаптовані під Вашу місцевість і клімат.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Офіційний канал зв'язку - електронна пошта [email protected]
Неякісний товар - Отзывы об Агро-Маркет
Брали ще, наприклад, кущі агрусу без шипів, виросли з шипами, купували насіння, дуже багато пересорту, от реально багато. Але це дрібниці, а от хто в пошуках дерев, не повторюйте наших помилок, час для росту дерев вам ніхто не поверне, і ще скільки сил в них було вкладено, скільки догляду...просто немає слів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Агромаркет, ви продаєте скалічені дерева, які не виростуть до нормальних розмірів. Не смійте нам більше телефонувати чи писати!
Приносимо свої вибачення за очікування, нам знадобився час для вивчення всіх деталей Вашого звернення.
Вже відправили Вам лист з варіантом рішення на електронну пошту.
Причому інжир та хурму брав 2 рази: 1 раз за власною волею, 2й раз - це була компенсація за "брак" першої партії.
З плюсів: пакування (я сам працював в сфері логістики, тому відверто скажу, що тару розробила тямуща в цьому людина....якщо хтось буде читати з Агромаркету - передайте цій людині, що вона профі своєї справи)
Мінуси: Перші рослини так і не розпустились (два місяці танців з бубном не дали ніякого результату). Магазин після звернення нарахував бонуси...за які я взяв інші рослини. Це можна було б віднести до плюсу магазину.....однак, час і нерви затрачені на спілкування з магазином з приводу компенсації, нівелювали цей плюс в нуль. Дозвонитись за вказаними номерами телефону - це ще той квест. Часу на "видирання бонусів" затрачено занадто багато.
Друга партія рослин прижилась наче норм, хурма зав'язала один плід (що досить дивно для однорічної рослини). Яблуня та суниця - відразу скажу, що без претензій (однак з приводу яблуні можна точно сказати після першого плодоносіння....коли точно знаєш, що вродила цукеркова яблуня а не дика кисличка:)
Який висновок зробив для себе? Що ті ж самі дерева можна придбати в місцевих розплідниках, можливо трішки дорожче.....однак очі бачать, що береш (без гри в розпаковку...) Та й нерви збережете (це я ще мовчу за дзвінки з Агромаркету, за повідомлення у месенджери про їхні неймовірні скидки та розпродажі).
Чи варто купувати у них? Якщо Ви по натурі гравець, любите ризикувати - купуйте у Агромартета. Якщо Вас цікавить кінцевий результат - купуйте по місцю, в місцевих розплідниках, рослини які адаптовані під Вашу місцевість і клімат.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Офіційний канал зв'язку - електронна пошта [email protected]