Вместо винограда крымский черный выросла обычная "Лидия", а ведь сразу и не проверишь, должно пройти время пока саженец даст плоды. Идеальное решение для кидалова. Нет нормальных слов для описания..
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас склалось негативне враження щодо нашого інтернет-магазину. Наша компанія працює чесно, з розумінням і турботою ставиться до кожного клієнта, а гарантійний відділ займається вирішенням питань. Якщо Ви отримали товар неналежної якості або маєте пересорт, дотримуючись ЗУ «Про захист персональних даних», просимо надіслати більш детальну інформацію (номер телефону/номер замовлення) на нашу електронну пошту [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми вдосконалюємо процес модерації, щоб гарантувати врахування та доступність усіх відгуків клієнтів, зокрема й критичних.
Никогда не связывайтесь с этой помойкой под названием "Агромаркет", это самые обычные телефонные террористы, стоит один раз сделать у них заказ и они будут названивать вам почти каждый день. Агро маркет, вот скажите, с какого перепугу вы решили если вы будете через день а то и каждый день мне названивать то я что-то у вас куплю? ЯЕще один ваш звонок... Читать отзыв Никогда не связывайтесь с этой помойкой под названием "Агромаркет", это самые обычные телефонные террористы, стоит один раз сделать у них заказ и они будут названивать вам почти каждый день. Агро маркет, вот скажите, с какого перепугу вы решили если вы будете через день а то и каждый день мне названивать то я что-то у вас куплю? ЯЕще один ваш звонок и я пишу заявление в правоохранительные органы на вас за телефонный терроризм.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Просимо вибачення за незручності. Якщо Вас не влаштовує обсяг інформаційних повідомлень, ми можемо відключити цю функцію.Зверніться, будь ласка, на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ваші зауваження були передані до відповідного відділу для покращення якості обслуговування.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.Зверніться, будь ласка, на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Сподіваємося, що майбутній досвід співпраці з Agro-Market.ua виправдає Ваші очікування.
Ганьба вам, (не)шановні, я часто раніше у вас замовляла, дуже співчувала, коли через приліт кцпського дрона у вас горіли склади з рослинками. та на цьому досвіді ставлю крапку. Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра... Читать отзыв Ганьба вам, (не)шановні, я часто раніше у вас замовляла, дуже співчувала, коли через приліт кцпського дрона у вас горіли склади з рослинками. та на цьому досвіді ставлю крапку. Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра гнила ниточка. Я тут же. півтори місяці тому звернулася до підтримки, в чат-боті телеграм за підказами заповнила анкету, надала фото, нуль відповіді.
Ок, я через пару днів, звертаю увагу - одразу після отримання замовлення, і тижня не минуло - дзвоню, спілкуюся по телефону з представником, який обіцяє все виправити. Ок, добре, чекаю тиждень, два, три... НУЛЬ відповіді Пишу на Фейсбук, де якийсь "унікум" каже що те що я зарталася раніше нічого не значить, і тепер ще 10 днів чекати
Ок, чекаю знову, сміюся про себе - жмотство і нуль порядності вже видно. 10 хв тому дзвонить дівчинка, навчена тільки волати по телефону, перебиваючи співрозмовника по написано по шаблону тексту і каже, що у менге пропущені гарантійні терміни, всі мої звернення раніше - не варті уваги, і що ці 80 грн. мені на бонусний рахунок будуть
Кажу - дяка, не хочу я у вас нічого більше замовляти, а вона перебиває і торочить своє далі про бонуси. Шановні , я можу ! при бажання лишити у вас бонусами, та ви маєте мені повернути кошти, якщо я цього хочу.)
Я кинула трубку і все, більше ніяких покупок у цих... паплюжників рослинного світу. І ці аж 80 грн. лишиить собі, нехай для вас це буде самий великий прибуток.
і останнє.
Оці ваші перезвони" - я сама виробник, моя компанія виготовляє одяг на замовлення і завжди з усіма клієнтами тільки текстова робота, ніяких пустопорожніх балачок, все ось - по факту.
А ви тільки бла-бла-бла і здатні, були крутим сайтом, а тепер... повна відсутність відповідальності за продаж гнилі. мабуть на цьому ви і стали такими "розкрученими" адже продавати гниль коштує дуже дешево, вкладень - нуль, одні прибутки на повітрі.
Є чудові сайти - бережнюк, райський куточок, каприфоль та купа інших зі здоровими рослинами, де купую роками і все добре, жодної гнилі, приживається миттєво і все. З Агромаркету - прижилися відсотків 70, багато рослин я вихажувала і лікувала, та в кожній посилці шось підгниле або сухе, раніше втім з рекламаціями не зверталась, бо часу немає, а тут... Побачила чого ви варті, ціна репутації та совісті - 80 грн. в даному випадку
Всього Вам ВЗАЄМНОГО, (не)шановні Агромаркетівці.
Достоинства:
на перший погляд чудовий сайт з красивими рослинами
Недостатки:
продають гнилі корінці, сухі саджанці, впереміжку зі здоровими рослинами, ніякої відповідальності за це не несуть, грубий персонал з заученими фразами які нав'язують способом грубого перебивання співрозмовника і тороченням свого, короче... дно.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ми розуміємо, що ваш досвід був не зовсім позитивним, і шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на пошту [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Також є збільшений строк гарантії до 45 днів (90 днів для LUX) - це лояльність від самої компанії (індивідуальний розгляд справи). Ми вже вживаємо заходів для вивчення ситуації та недопущення подібного в майбутньому.
Интернет магазин Agro-market. Не советую. На фото очень хорошо видно, что ожидалось и что получилось. Скидывают всякую дрнь, которую не хотят покупать. Прежде, чем покупать в этом магазине, хорошо подумайте. Есть очень негативный опыт. Дело в том, что я неоднократно покупала в этом магазине растения и если была пересортица, а она была и не раз, то проблема решалась. В... Читать отзыв Интернет магазин Agro-market. Не советую. На фото очень хорошо видно, что ожидалось и что получилось. Скидывают всякую дрнь, которую не хотят покупать. Прежде, чем покупать в этом магазине, хорошо подумайте. Есть очень негативный опыт. Дело в том, что я неоднократно покупала в этом магазине растения и если была пересортица, а она была и не раз, то проблема решалась. В один момент Agro-market решил, что можно проблемы и не решать. В одном заказе из трёх пионов не один не соответствовал сорту, в первый год цветения я не предъявляла к магазину претензий, потому, что пион не сразу показывает сортность, а потом мне написали, что все времена прошли я совершенно свободна и практически отослали... Ещё заказывала розу чайно-гибридную "Duftwolke"пришла совсем непохожая, мне вернули деньги и я в следующем заказе опять её заказала и опять не то. Написала в магазин, меня опять отослали... За луковичные цветы я не чего не говорю, я их просто не отслеживала. Два пиона пион травянистый "Диана Паркс"и пион травянистый "Georg W.Peyton" ещё даже не цвели, корневая была в очень плохом состоянии и только в этом году начала нарастать зелень, что из них получится неизвестно. Даю фото, ожидаемое и реальность. 1 фото роза чайно-гибридная "Duftwolke. 2,3 реальность 4 фото Пион травянистый "Gladys Hodson", 5 реальность 6 фото Пион Mr. Ed 7 реальность 8 фото Пион травянистый CANDY STRIPE, 9 реальность.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася з пересортом. Ми розуміємо, наскільки важливо отримати саме ті рослини, які Ви замовляли, і щиро шкодуємо, що сталась помилка. Ми вже вживаємо заходів для вирішення ситуації та недопущення подібного в майбутньому. Ми завжди йдемо на зустріч кожному клієнту та розбираємось індивідуально. З деякими з розплідників, ми більше не співпрацюємо. Дуже сподіваємось, що така ситуація більше не повториться. Показать 1 ответ
Повелась я на красивый сайт заказала по интернету много саженцев абрикосов и слив и что вы думаете за 5 лет ничего не выросло тонкие безжизненные палочки по имени недосаженцы ноль роста и плодов за столько лет, агромаркет контора аферистов давайте дружно писать жалобы в полицию на этих мошенников чтоб им не сходило с рук их воровство и обман!!!!эти саженцы надо... Читать отзыв Повелась я на красивый сайт заказала по интернету много саженцев абрикосов и слив и что вы думаете за 5 лет ничего не выросло тонкие безжизненные палочки по имени недосаженцы ноль роста и плодов за столько лет, агромаркет контора аферистов давайте дружно писать жалобы в полицию на этих мошенников чтоб им не сходило с рук их воровство и обман!!!!эти саженцы надо им в ж.опу запихнуть кто их продал мне!!!твари черти агромаркет!!!и эти паскуды деньги не возвращают!!
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте. Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
НЕ Рекомендую! За свой товар не несут никакой ответственности. 15.11.2024. Приобрел у них саженец Персика "T-5 Топ Свит" (летний сорт, поздний срок созревания) артикул 39927 заказ № КНА03671708. Посажен в этот же день. Саженец не принялся. Отговорки про гарантию в 14 дней как то странно выглядят. Он что в декабре должен был приняться? Прошло 5 месяцев после посадки... Читать отзыв НЕ Рекомендую! За свой товар не несут никакой ответственности. 15.11.2024. Приобрел у них саженец Персика "T-5 Топ Свит" (летний сорт, поздний срок созревания) артикул 39927 заказ № КНА03671708. Посажен в этот же день. Саженец не принялся. Отговорки про гарантию в 14 дней как то странно выглядят. Он что в декабре должен был приняться? Прошло 5 месяцев после посадки пришла весна и видно что этот штурпак можно вырвать и выкинуть.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у вас виникло негативне враження про наш магазин. Компанія надає гарантію на якість посадкового матеріалу та сортоність. Магазин не несе відповідальності за приживання, тому що на приживання впливає багато факторів, які ми не може проконтролювати. Показать 2 ответа
Заказываю не первый раз. И каждый раз присылают полумёртвые саженцы, или вообще засохшие. Решилась рискнуть на свою голову ещё раз сделать заказ (а вдруг повезёт в этот раз). Но в этот раз ещё лучше - заказ отменили а деньги(оплатила сразу, никогда так не делайте!!!), возвращать и не собираются. Чат боты и менеджеры морозятся как только речь заходит о деньгах, глухо... Читать отзыв Заказываю не первый раз. И каждый раз присылают полумёртвые саженцы, или вообще засохшие. Решилась рискнуть на свою голову ещё раз сделать заказ (а вдруг повезёт в этот раз). Но в этот раз ещё лучше - заказ отменили а деньги(оплатила сразу, никогда так не делайте!!!), возвращать и не собираются. Чат боты и менеджеры морозятся как только речь заходит о деньгах, глухо как в танке.
Достоинства:
Нет плюсов, одни сплошные минусы
Недостатки:
Навязчивые звонки, присылают мёртвые саженцы, или не высылают вообще и предоплату не возвращают.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Замовили в агромаркеті 7 саджанців дерев,при замовленні просив щоб дивилися на кореневу систему і зовнішній вигляд.В результаті отримали криві саджанці,а на черешні взагалі бруньок немає.Перевіряйте на пошті не повторюйте моїх помилок.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Зробила замовлення 28.02.25. 03. 03 мені подзвонили, уточнили. Виявилось, що по акції я замовила більше, чім було можна. Добре, скоректували замовлення і сказав мені менеджер, що зі мною зв'яжуться наступного дня, щоб я вибрала на сайті, що можна дозамовити, щоб сума була 250 грн+. Ок, я вибрала ще саджанець сливи угорки і почала чекати дзвінка. Чекала-чекала і написала. Відповідають вкрай... Читать отзыв Зробила замовлення 28.02.25. 03. 03 мені подзвонили, уточнили. Виявилось, що по акції я замовила більше, чім було можна. Добре, скоректували замовлення і сказав мені менеджер, що зі мною зв'яжуться наступного дня, щоб я вибрала на сайті, що можна дозамовити, щоб сума була 250 грн+. Ок, я вибрала ще саджанець сливи угорки і почала чекати дзвінка. Чекала-чекала і написала. Відповідають вкрай рідко в чаті, навіть не дивляться, чи є сповіщення, чи ні. Сьогодні знову написала вже 3 рази і повний ігнор! Не рекомендую цей магазин за неповагу до клієнтів!!! В минулому році замовляла у них 3 саджанці малинних дерев - жодне не прийнялось!!! Також кімнатні рослини, які замовляла - половина пропали в перші 2 тижні, тому що були заслабкі і вже на дорозі до раю.
Недостатки:
Неповага до клієнтів, абсолютний ігнор, неякісні саджанці та рослини.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Минулого року купили в Агромаркеті плодові дерева, в кінці цього літа побачили, що у місцях щеплень підвої і привої ледь тримаються між собою, навіть тріщини кори зявилися, особливо помітно на одній груші. Днями надіслали фото Агромаркету, спитали що це, нам відповіли, що підщепа не росте і це може бути несумісність підвою з привоєм. На наше питання чому ви продаєте... Читать отзыв Минулого року купили в Агромаркеті плодові дерева, в кінці цього літа побачили, що у місцях щеплень підвої і привої ледь тримаються між собою, навіть тріщини кори зявилися, особливо помітно на одній груші. Днями надіслали фото Агромаркету, спитали що це, нам відповіли, що підщепа не росте і це може бути несумісність підвою з привоєм. На наше питання чому ви продаєте такі дерева, в яких несумісність щеплень і які апріорі не виживуть, нам перестали відповідати...Ми навіть не знаємо, що тепер робити з деревами, бо із 7 куплених дерев лише у двох черешень місце щеплення виглядає більш-менш надійно, а що робити з усіма іншими гадки не маємо...на що їх щепили також невідомо. І цю проблему одразу ж не виявити! Брали ще, наприклад, кущі агрусу без шипів, виросли з шипами, купували насіння, дуже багато пересорту, от реально багато. Але це дрібниці, а от хто в пошуках дерев, не повторюйте наших помилок, час для росту дерев вам ніхто не поверне, і ще скільки сил в них було вкладено, скільки догляду...просто немає слів.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Показать 1 ответ
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Показать 1 ответ
Зробила замовлення, мало того, що поки зібрали замовлення дзвонили кожен день цілий місяць, і кожем менеджер який дзвонив не вносив інформацію до бази і кожному наступному доводилось все повторювати. Доставлено в відділення і за другий день в відділенні разів 10 подзвонили і ще рази 4 написали повідомлення. Страшна помилка була робити в цих свідків ієгови замовлення. Думаю, можливо, не забирати... Читать отзыв Зробила замовлення, мало того, що поки зібрали замовлення дзвонили кожен день цілий місяць, і кожем менеджер який дзвонив не вносив інформацію до бази і кожному наступному доводилось все повторювати. Доставлено в відділення і за другий день в відділенні разів 10 подзвонили і ще рази 4 написали повідомлення. Страшна помилка була робити в цих свідків ієгови замовлення. Думаю, можливо, не забирати замовлення, щоб більше не дзвонили і ненав'язували свої спецпропозиції.
Достоинства:
Не побачила
Недостатки:
Телефонний терор!!!!!!! Більших дибілів ще не бачила.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Деякі транспортні компанії не завжди вчасно повідомляють про прибуття посилок. Оскільки ми спеціалізуємося на рослинах, в нас здійснюється продзвін всіх наших клієнтів для того, щоб замовлення отримали вчасно. Ваші зауваження передані відповідному відділу для покращення якості обслуговування. Показать 1 ответ
прислали сухі трупи якихось рослинок. Хотів на пробу лише одну рослину, вмовили на дві. Майже 500гривень з доставкою на вітер. Сторонні люди не рекомендували. Не повірив. Чисто шахрайський магазин. Всім не рекомендую.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Це просто жахливий магазин який вас дістане своїми дзвінками!! 6 місяців постійного блокування їх операторів,роботів та ботів. 6 місяців суцільно спаму!!! Давайте я вам просто поверну рослину і все!! Відчепіться від мене!!!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Насамперед хочемо вибачитися за незручності. Ми продаємо рослини, і хочемо контролювати посадковий матеріал, сервіс та постачальників – здебільшого якість та сортність, але не всі якості рослини можна оцінити при отриманні, тому ми проводимо опитування через деякий час, коли рослина мала б розквітнути або почати плодоношення. Будь ласка напишіть на нашу електронну адресу [email protected] Ваш номер мобільного телефону з проханням відключити Вас від продзвонів, і ми більше не будемо Вас турбувати.
Прислали мені в горщику суху рослину цеанотус.З неї осипається листя.Я їм вислав фото в відділ гарантій, то вони стверджують що рослина нормальна, жива. Шахраї. Нікому не рекомендую цих брехунів.
Добрий день. Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Офіційний канал зв'язку гарантійного відділу - [email protected], це електронна пошта, до якої Ви звертались. Варіант рішення було запропоновано, очікуємо від Вас інформацію стосовно звернення у відповідь на лист.
зробив одне замовлення в них і вони і мені і через півроку продовжують дзвонити, я вже і номера їхні почав блокувати всеодно дзвонять... ідіоти якісь. як ви думаєте я зроблю у вас іще хоч одне замовлення? і чи буду я вас рекомендувати іншим? Ваші гнилі вибачення про те що ви мовляв все зрозуміли і більше так не будете мені не... Читать отзыв зробив одне замовлення в них і вони і мені і через півроку продовжують дзвонити, я вже і номера їхні почав блокувати всеодно дзвонять... ідіоти якісь. як ви думаєте я зроблю у вас іще хоч одне замовлення? і чи буду я вас рекомендувати іншим? Ваші гнилі вибачення про те що ви мовляв все зрозуміли і більше так не будете мені не потрібні. ви ніхто і звати вас ніяк. і у людей також можуть бути свої проблеми окрім вас.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Насамперед хочемо вибачитися за незручності. Ми продаємо рослини, і хочемо контролювати посадковий матеріал, сервіс та постачальників – здебільшого якість та сортність, але не всі якості рослини можна оцінити при отриманні, тому ми проводимо опитування через деякий час, коли рослина мала б розквітнути або почати плодоношення. Напишіть будь-ласка нам на електронну пошту [email protected] ваш номер мобільного з проханням виключити вас з цих обдзвонів і в майбутньому Ви не братимете участі у опитуваннях.
Итак, по самому заказу. Заказывала 3 кустика клубники и разные мелочи. Ждать пришлось очень долго, клубника пришла залитая, с огромным количеством мошек. Но упакована хорошо, растения не повредились. Пересадила, пока что прижилась. Ну и ладно бы, я бы ничего не писала, даже поставила бы магазину 4, не мёртвые растения и ладно, я бы может ещё даже заказы делала... Читать отзыв Итак, по самому заказу. Заказывала 3 кустика клубники и разные мелочи. Ждать пришлось очень долго, клубника пришла залитая, с огромным количеством мошек. Но упакована хорошо, растения не повредились. Пересадила, пока что прижилась. Ну и ладно бы, я бы ничего не писала, даже поставила бы магазину 4, не мёртвые растения и ладно, я бы может ещё даже заказы делала... НО! Потом началось форменное безобразие. Начали поступать РЕГУЛЯРНЫЕ звонки из магазина. Ребята, 2024 год на дворе, людям не удобно разговаривать по телефону!!! Их бесят звонки, а тем более телефонный спам! Раздражают даже смс-ки, которые некоторые магазины рассылают, но эти пошли ещё дальше и теперь вам звонит телефон посреди рабочего дня!!! Знаете, какая первая мысль у человека, который не привык, что ему кто-то звонит без предварительной списки в мессенджере с договором о звонке? Что с из близкими что-то случилось! Потому что война и тревожное расстройство у людей обострено! И, блин, я не могу не взять трубку, беру, а там "Вам агромаркет звонит". И если люди в ответ матерятся или бросают трубку, ради всего святого, удаляйте их номер из базы данных!!! Они уже и так вас ненавидят достаточно, чтобы никогда и ничего у вас не купить и каждый новый звонок только усугубляет ситуацию!
И для того человека, который придумал эти обзвоны: вы или намеренно саботируете магазин, или совершенно не на своём месте. Для рассылки рекламного мусора используйте е-мейл, к нему уже все привыкли, легко отписаться, а иногда реально что-то купить захочется.
P.S. Я искренне надеюсь, что у вас конечное количество номеров, ибо уже устала банить.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо вибачення за незручності. Ми обов'язково візьмемо до уваги Ваш відгук і виправимося. Підкажіть будь ласка Ваш номер замовлення для вирішення проблеми. З повагою Агро-Маркет. Показать 1 ответ
У квітні місяці, а саме 13.04.2024 , отримав своє замовлення: Замовлення №171257730524 Вартість товарів: 1 270грн Вартість доставки: 129грн До сплати: 1 399грн 52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн 52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн 50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн 39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по... Читать отзыв У квітні місяці, а саме 13.04.2024 , отримав своє замовлення: Замовлення №171257730524 Вартість товарів: 1 270грн Вартість доставки: 129грн До сплати: 1 399грн 52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн 52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн 50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн 39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по 119грн =119грн Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн Вартість доставки: 129грн
З усього вищеперечисленого, прижилась лише яблуня цукеркова, яка мала дуже розвинуту кореневу систему, та декілька бруньок що розпустились. Ці саджанці : 52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн 52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн 50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн по сьогоднішній день не подають жодних ознак "життя", виглядають як просто сухі незрозумілі палки, що стирчать із землі (яблуня "Цукеркова" виглядає без претензій, навіть краще за місцеві саджанці, які висаджувались приблизно у той же період). Доречі, хурма та інжир при отриманні мали сумний вигляд (нажаль, у мене відсутній досвід по цим деревам, забрав з Нової пошти по причині: " а може це норма для цих дерев і через тиждень забуяють"
Починаючи з 20.04 нам не вдалось дозвонитись на номери (хотілось поділитись відгуками з приводу сухого гіляччя, що було придбано у магазині...хотілось подати претензію з приводу гарантії), що вказані на сайті. Підключення оператора закінчується після 3-5 хвилин очікування, завжди по одній і ті й же схемі. Однак, у 20 х числах квітня ми отримали дзвінок від представника магазину, який поцікавився відгуками по замовленню. Представнику була озвучена претензія з приводу якості саджанців,та була отримана відповідь: " я передам інформацію, з Вами зв'яжуться". Нажаль, ніхто так і не зв'язався. Тому претензія була відправлена на електронну адресу магазину. Чи був зворотній зв'язок? Так, лист: " надайте фото саджанців". Фото було надано 28 травня. Чи отримав зворотню відповідь, чи отримав пропозицію по гарантійним зобов'язанням? Ні!
Обов'язково відпишусь з приводу того як закінчилась ця історія. Буде або позитивне, або негативне продовження. Чи можу порадити магазин іншим? Все залежить від закінчення цього оповідання, надіюсь не твору у декількох томах :) Додаю фото супербуперадаптованих саджанців, що були придбані у агромаркеті. ПС: Наперед знаю відповідь......маємо наслідки ракетного удару (саме тому негатив повідомлення зменшив у 10 разів), не встигаємо опрацьовувати всі звернення (тут все залежить від якості товару, якщо якісний - звернень буде мінімум). Все розумію, але....якщо вказуєте гарантійний термін - дотримуйтесь слова. Багато хто обираючи товар, обирає саме у Вас по цій причині.
ППС: справа не в коштах (я у телефонній розмові і у листуванні вказував, що хочу отримати взамін не кошти, а якісні рослини)...... справа у тому, що поки що це виглядає як шахрайська схема.
ППС: Помітив, що відгукахюа відгуки відрізняються від тих, що Ви розміщуєте у себе на сайті ("все прекрасно, якісний товар, родить тонами, раджу іншим")
Добрий день. Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ви можете переглянути товар на пошті при отриманні. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримуєте разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця. Показать 1 ответ
Замовлення № 171431578194 Передзвонили два менеджери, узгодили, що товар є в наявності. Термін для відправки озвучили 7 днів. Чекала 11 днів, зв"язалась сама. Повідомили, що моїх товарів немає в наявності. Я замовила багато рослин, відклала приїзд бригади садівників на 2 тижня! Рослини не надійшли, і нажаль ніхто не повідомив. Зіпсували плани по формуванню ділянки. Безвідповідальна компанія, яка безкарно існує і... Читать отзыв Замовлення № 171431578194 Передзвонили два менеджери, узгодили, що товар є в наявності. Термін для відправки озвучили 7 днів. Чекала 11 днів, зв"язалась сама. Повідомили, що моїх товарів немає в наявності. Я замовила багато рослин, відклала приїзд бригади садівників на 2 тижня! Рослини не надійшли, і нажаль ніхто не повідомив. Зіпсували плани по формуванню ділянки. Безвідповідальна компанія, яка безкарно існує і процвітає.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо вибачення за незручності. Компанія постраждала від прямого влучання під час ракетного обстрілу Одеси. Наразі ми працюємо над відновленням і будемо працювати.
Вирощував раніше виноград з пагонів, це легко. Вирішив восени посадити вже з коренями, щоб зекономити 1 рік, тому замовив аж за 190 грн саджанець. Але весною, коли побачив, що їхні шовковиці не розпускаються, то зрозумів, що виноград теж не жилець. Ніякої гарантії немає, про 180 днів - чистий обман. Але це нічого, людям, які по 4-5 років чекають... Читать отзыв Вирощував раніше виноград з пагонів, це легко. Вирішив восени посадити вже з коренями, щоб зекономити 1 рік, тому замовив аж за 190 грн саджанець. Але весною, коли побачив, що їхні шовковиці не розпускаються, то зрозумів, що виноград теж не жилець. Ніякої гарантії немає, про 180 днів - чистий обман. Але це нічого, людям, які по 4-5 років чекають (а потім виявляється, що їм впарили зовсім не той сорт) значно гірше.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність. На якість: 45 днів. На сортність: 180 днів. Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/ В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта. Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це.
Работал с этой площадкой некоторое время. Могу сделать выводы. Оговорюсь сразу - товар не их. Цены самые высокие в Украине. Весь ассортимент перекупается у других питомников и просто перепродается вам с большой наценкой. Есть интернет магазины с ценами ниже в несколько раз и с качеством товара даже лучше (как минимум с тех же питомников). Обслуживание в агромаркете как и... Читать отзыв Работал с этой площадкой некоторое время. Могу сделать выводы. Оговорюсь сразу - товар не их. Цены самые высокие в Украине. Весь ассортимент перекупается у других питомников и просто перепродается вам с большой наценкой. Есть интернет магазины с ценами ниже в несколько раз и с качеством товара даже лучше (как минимум с тех же питомников). Обслуживание в агромаркете как и везде по Украине. Прежде чем покупать в агромаркете, поищите товар в других интернет магазинах и почитайте отзывы людей об обслуживании. Есть куча видео, где показывается пришедший товар от агромаркета. Есть куча отзывов где сказано о хамском общении и обмане от представителей агромаркета. Из опыта - не стоит надеяться на агромаркет. Обманут или подсунут не качественный товар. У меня украли мои бонусы, на которые я расчитывал, обманным путем.
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Ми працюємо на основі Публічної оферти, згідно з пунктами: 7.1.5. Бонуси мають термін дії, встановлюваний AGROMARKET. У разі закінчення терміну дії Бонусів Покупець втрачає можливість використовувати їх. 7.1.6. Точна сума Бонусів на бонусному рахунку Покупця, термін їх дії та інша інформація щодо них відображається в особистому кабінеті Покупця на Сайті. Також додатково, наш магазин повідомляє клієнтів про те що бонуси будуть анульовуватися за допомогою розсилки та телефоних дзвінків. З повагою Агро-Маркет.
Якщо в наявності чи готовий до відправлення то вам треба почекати дня 3-4 може з'явиться, поті ще пару днів, потім ще, топ то невідомо коли. Якщо у вас є якісь бонуси то ми їх спишем перед початком наступного сезону. Якщо нарешті ви дочекаєтесь саджанців,- то вони все одно не приживуться, бо ми їх так пакуємо щоб було красиво, а не... Читать отзыв Якщо в наявності чи готовий до відправлення то вам треба почекати дня 3-4 може з'явиться, поті ще пару днів, потім ще, топ то невідомо коли. Якщо у вас є якісь бонуси то ми їх спишем перед початком наступного сезону. Якщо нарешті ви дочекаєтесь саджанців,- то вони все одно не приживуться, бо ми їх так пакуємо щоб було красиво, а не так щоб вони вижили. А якщо вам прийшов промокод на знижку, то не вам ми всім присилаєм, але ви не зможете скористуватися. Вочевидь якийсь одеський маркетінг)
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Ми працюємо на основі Публічної оферти, згідно з пунктами: 7.1.5. Бонуси мають термін дії, встановлюваний AGROMARKET. У разі закінчення терміну дії Бонусів Покупець втрачає можливість використовувати їх. 7.1.6. Точна сума Бонусів на бонусному рахунку Покупця, термін їх дії та інша інформація щодо них відображається в особистому кабінеті Покупця на Сайті.
На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність. На якість: 45 днів. На сортність: 180 днів. Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/ В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта. , https://uaotzyv.com/odesa/agro-marketua-3807 Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це. Показать 1 ответ
Замовив шланг для поливу, плюс з'єднувачі. Одразу проплатив через форму на сайті. Сума 4568.61. передзвонили, сказали що товар закінчився, хоча на сайті він був в наявності. Пообіцяли що скоро привезуть. Після того на зв'язок не виходять, трубку не беруть.пройшов тиждень. Доведеться писати заяву про шахрайство.
Доброго дня! Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин. Наш магазин працює честно, та має гарантійний відділ. Якщо у Вас виникла проблема з товаром, будь ласка зверніться на пошту [email protected]
Несколько раз преобретала у них растения через интернет-магазин. Ни одно не выжило. Погибало через время. Думала, может я не так ухаживала, но скорее всего, просто растение накачивали удобрениями, а потом после определенного срока оно погибает. Последний раз решилась купить в стационарном магазине, думала надежнее. Осталась очень не довольна. Саженец вообще оказался мертвым. Продавцы в магазине сначала уверяли, что еще "не... Читать отзыв Несколько раз преобретала у них растения через интернет-магазин. Ни одно не выжило. Погибало через время. Думала, может я не так ухаживала, но скорее всего, просто растение накачивали удобрениями, а потом после определенного срока оно погибает. Последний раз решилась купить в стационарном магазине, думала надежнее. Осталась очень не довольна. Саженец вообще оказался мертвым. Продавцы в магазине сначала уверяли, что еще "не время" подождите, проснется. А сейчас отвечают, что гарантийный срок возврата прошел. Причем в разных соцсетях заявляют разные сроки гарантии от 14 до 45 дней, но «ничего не могут предложить, сами винноваты, пропустили срок возврата». Убедили, больше не буду здесь ничего покупать.
Достоинства:
Из плюсов: широкий ассортимент, но какой в нем смысл, если это "мертвые" растения
Недостатки:
выброшеннык деньги, никакой послепродажной поддержки и ответственности
Доброго Дня! На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність. На якість: 45 днів. На сортність: 180 днів. Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/ В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта. , https://uaotzyv.com/odesa/agro-marketua-3807 Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua!🍀💚 Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією, тому що по нашим даним ми не отримали від Вас звернення до Гарантійного відділу. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, щоб вирішити питання. Будь ласка надайте контактні данні (номер замовлення/телефону/е-мейл), або зверніться до нас, якщо так зручніше.💌
Молодці, гарно надурили, пишайтесь собою. 2 шовковиці вже засохли, гарантія ніяка не діє. На сайті написано про 180 днів, але брешуть і не червоніють, немає ніякої гарантії.
Добрий День! Нам шкода що Ваші рослина не прийнялися. Проте ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантії та публічної оферти. Компанія несе відповідальність за: Якість саджанця при отриманні - 45 днів. Відповідність сорту - 180 днів. Але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, підживка, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
Минулої весни купувала різні саджанці. Приїхало все гарно запаковане- з цього приводу нарікань немає, за доставку 5+. Все саджала згідно інструкції. Зберегла етикетки та намалювала в блокноті план саду, щоб знати де, що посадила та наскільки товар відповідає тому, що замовляла. І ось тут неприємності почались вже того року. Один з саджанців винограду зацвів. Залишила квіти, щоб подивитись, що купила.... Читать отзыв Минулої весни купувала різні саджанці. Приїхало все гарно запаковане- з цього приводу нарікань немає, за доставку 5+. Все саджала згідно інструкції. Зберегла етикетки та намалювала в блокноті план саду, щоб знати де, що посадила та наскільки товар відповідає тому, що замовляла. І ось тут неприємності почались вже того року. Один з саджанців винограду зацвів. Залишила квіти, щоб подивитись, що купила. Виноград "зірки в шоці" ( фото 1) виявився звичайним " диким" виноградом ( фото 2). А скільки праці було покладено на посадку, коштів на добрива та інсектицид ! Тепер чекаю з побоюваннями плодів інших " ексклюзивних" саджанців. Проблема в тому, що ми не знаємо, що купуємо. Адже результат побачимо тільки через рік в кращому випадку. Тому магазином розчарована.
Добрий День! Нам прикро, що виникла така ситуація. Ми намагаємось перевіряти всі товари при отриманні, та при їх переміщенні до моменту відвантаження. Нажаль, інколи трапляється плутаниця і виникає пересорт. Він може виникнути як у нас, так і у постачальника. Проте, жодним чином, ми не знімаємо з себе відповідальність. Ви можете звернутись до нас, і ми вирішимо це питання швидко та якісно. Електронна пошта: [email protected]
Замовлення 161744033807 3 роки тому я придбала саджанець кумквату. Плекала його, повністю створила умови, які були вказані на сайті. Чекала цвіту та врожаю, але виявилось що у мене виріс дикий лимон. Коли я звернулась з цим, то мені відповіли, що я сама не поцікавилась про додаткові інструкції, не почитала додаткову інформацію про догляд за рослиною. Виявилось я мала слідкувати за... Читать отзыв Замовлення 161744033807 3 роки тому я придбала саджанець кумквату. Плекала його, повністю створила умови, які були вказані на сайті. Чекала цвіту та врожаю, але виявилось що у мене виріс дикий лимон. Коли я звернулась з цим, то мені відповіли, що я сама не поцікавилась про додаткові інструкції, не почитала додаткову інформацію про догляд за рослиною. Виявилось я мала слідкувати за тим, щоб зі стовбура не виліз сторонній пагін. Та хіба я знала, що це можливо? Я просто купила рослину! Коли купляєш носки, то при носці вони не стають футболкою! Сьогодні мені відповіли, що викладають на сайт лише загальну інформацію. А додатково я маю дзвонити їм і цікавитись самостійно. Вибачте, що я така необізнана до вас звернулась! Не думала, що мій улюблений магазин виявиться "не для всіх" і що "піклування про клієнтів" виявиться брехнею. А ваші 99грн бонусів за цю ситуацію - це приниження.
Добрий День! Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Ми працюємо на основі Публічної оферти. Згідно з нею: Пункт. 12.3. Продавець не несе відповідальності за: 12.3.1. стан посадкового матеріалу після здійснення Покупцем його посадки (висадки) у разі недотримання характеристик і особливостей саджанців і сортів; 12.3.5. недоліки Товару, які виникли після його передачі Покупцю, внаслідок порушення останнім умов поводження або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили; Компанія зобов'язується давати консультації щодо зберігання та правильного догляду за рослинами своїм Клієнтам, а також одержувачам при необхідності на вимогу. Оформлюючи замовлення, клієнт автоматично підтверджує, що він ознайомлений з усіма умовами магазину та Публічною офертою.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією, тому що по нашим даним ми не отримали від Вас звернення до Гарантійного відділу. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Агромаркет просто редкое фе!
Телефонные террористы.
Не якісне насіння
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію.Зверніться, будь ласка, на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Сподіваємося, що майбутній досвід співпраці з Agro-Market.ua виправдає Ваші очікування.
Продають гнилі рослинки, відповідальності ніякої, сервіс - дно
Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра... Читать отзыв Ганьба вам, (не)шановні, я часто раніше у вас замовляла, дуже співчувала, коли через приліт кцпського дрона у вас горіли склади з рослинками. та на цьому досвіді ставлю крапку.
Замовила в кінці травня на свій ризик кілька позицій, на загальну суму 3000 грн., два замовлення. Прийшло шось ідеальне, шось підтоптане, і один корінець - гнилий, ну від слова зовсім мокра гнила ниточка.
Я тут же. півтори місяці тому звернулася до підтримки, в чат-боті телеграм за підказами заповнила анкету, надала фото, нуль відповіді.
Ок, я через пару днів, звертаю увагу - одразу після отримання замовлення, і тижня не минуло - дзвоню, спілкуюся по телефону з представником, який обіцяє все виправити.
Ок, добре, чекаю тиждень, два, три...
НУЛЬ відповіді
Пишу на Фейсбук, де якийсь "унікум" каже що те що я зарталася раніше нічого не значить, і тепер ще 10 днів чекати
Ок, чекаю знову, сміюся про себе - жмотство і нуль порядності вже видно.
10 хв тому дзвонить дівчинка, навчена тільки волати по телефону, перебиваючи співрозмовника по написано по шаблону тексту і каже, що у менге пропущені гарантійні терміни, всі мої звернення раніше - не варті уваги, і що ці 80 грн. мені на бонусний рахунок будуть
Кажу - дяка, не хочу я у вас нічого більше замовляти, а вона перебиває і торочить своє далі про бонуси.
Шановні , я можу ! при бажання лишити у вас бонусами, та ви маєте мені повернути кошти, якщо я цього хочу.)
Я кинула трубку і все, більше ніяких покупок у цих... паплюжників рослинного світу. І ці аж 80 грн. лишиить собі, нехай для вас це буде самий великий прибуток.
і останнє.
Оці ваші перезвони" - я сама виробник, моя компанія виготовляє одяг на замовлення і завжди з усіма клієнтами тільки текстова робота, ніяких пустопорожніх балачок, все ось - по факту.
А ви тільки бла-бла-бла і здатні, були крутим сайтом, а тепер... повна відсутність відповідальності за продаж гнилі. мабуть на цьому ви і стали такими "розкрученими" адже продавати гниль коштує дуже дешево, вкладень - нуль, одні прибутки на повітрі.
Є чудові сайти - бережнюк, райський куточок, каприфоль та купа інших зі здоровими рослинами, де купую роками і все добре, жодної гнилі, приживається миттєво і все.
З Агромаркету - прижилися відсотків 70, багато рослин я вихажувала і лікувала, та в кожній посилці шось підгниле або сухе, раніше втім з рекламаціями не зверталась, бо часу немає, а тут...
Побачила чого ви варті, ціна репутації та совісті - 80 грн. в даному випадку
Всього Вам ВЗАЄМНОГО, (не)шановні Агромаркетівці.
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ми розуміємо, що ваш досвід був не зовсім позитивним, і шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені. Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на пошту
[email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Також є збільшений строк гарантії до 45 днів (90 днів для LUX) - це лояльність від самої компанії (індивідуальний розгляд справи). Ми вже вживаємо заходів для вивчення ситуації та недопущення подібного в майбутньому.
Очень плохо
в первый год цветения я не предъявляла к магазину претензий, потому, что пион не сразу показывает сортность, а потом мне написали, что все времена прошли я совершенно свободна и практически отослали...
Ещё заказывала розу чайно-гибридную "Duftwolke"пришла совсем непохожая, мне вернули деньги и я в следующем заказе опять её заказала и опять не то. Написала в магазин, меня опять отослали...
За луковичные цветы я не чего не говорю, я их просто не отслеживала. Два пиона пион травянистый "Диана Паркс"и
пион травянистый "Georg W.Peyton" ещё даже не цвели, корневая была в очень плохом состоянии и только в этом году начала нарастать зелень,
что из них получится неизвестно. Даю фото, ожидаемое и реальность.
1 фото роза чайно-гибридная "Duftwolke. 2,3 реальность
4 фото Пион травянистый "Gladys Hodson", 5 реальность
6 фото Пион Mr. Ed 7 реальность
8 фото Пион травянистый CANDY STRIPE, 9 реальность.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася з пересортом. Ми розуміємо, наскільки важливо отримати саме ті рослини, які Ви замовляли, і щиро шкодуємо, що сталась помилка. Ми вже вживаємо заходів для вирішення ситуації та недопущення подібного в майбутньому. Ми завжди йдемо на зустріч кожному клієнту та розбираємось індивідуально. З деякими з розплідників, ми більше не співпрацюємо. Дуже сподіваємось, що така ситуація більше не повториться. Показать 1 ответ
Самый го.внянный магазин саженцев
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
Персик "T-5 Топ Свит"
Дуже шкода, що у вас виникло негативне враження про наш магазин. Компанія надає гарантію на якість посадкового матеріалу та сортоність. Магазин не несе відповідальності за приживання, тому що на приживання впливає багато факторів, які ми не може проконтролювати. Показать 2 ответа
Не рекомендую категорически, мошенники!!!
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Дуже не рекомендую
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Оформлення та обробка замовлення
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Неякісний товар
Брали ще, наприклад, кущі агрусу без шипів, виросли з шипами, купували насіння, дуже багато пересорту, от реально багато. Але це дрібниці, а от хто в пошуках дерев, не повторюйте наших помилок, час для росту дерев вам ніхто не поверне, і ще скільки сил в них було вкладено, скільки догляду...просто немає слів.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Показать 1 ответ
мошенники. прислали не то что заказывал
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. Показать 1 ответ
Довбані терористи
малинове дерево в цьому році.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
ЗАДОВБУТЬ своїми дзвінками!!!
Будь ласка напишіть на нашу електронну адресу [email protected] Ваш номер мобільного телефону з проханням відключити Вас від продзвонів, і ми більше не будемо Вас турбувати.
Доставка рослин
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Офіційний канал зв'язку гарантійного відділу - [email protected], це електронна пошта, до якої Ви звертались. Варіант рішення було запропоновано, очікуємо від Вас інформацію стосовно звернення у відповідь на лист.
спам по телефону
Регулярные спам-звонки
Читать отзыв Итак, по самому заказу. Заказывала 3 кустика клубники и разные мелочи. Ждать пришлось очень долго, клубника пришла залитая, с огромным количеством мошек. Но упакована хорошо, растения не повредились. Пересадила, пока что прижилась. Ну и ладно бы, я бы ничего не писала, даже поставила бы магазину 4, не мёртвые растения и ладно, я бы может ещё даже заказы делала...
НО!
Потом началось форменное безобразие. Начали поступать РЕГУЛЯРНЫЕ звонки из магазина. Ребята, 2024 год на дворе, людям не удобно разговаривать по телефону!!! Их бесят звонки, а тем более телефонный спам! Раздражают даже смс-ки, которые некоторые магазины рассылают, но эти пошли ещё дальше и теперь вам звонит телефон посреди рабочего дня!!! Знаете, какая первая мысль у человека, который не привык, что ему кто-то звонит без предварительной списки в мессенджере с договором о звонке? Что с из близкими что-то случилось! Потому что война и тревожное расстройство у людей обострено! И, блин, я не могу не взять трубку, беру, а там "Вам агромаркет звонит".
И если люди в ответ матерятся или бросают трубку, ради всего святого, удаляйте их номер из базы данных!!! Они уже и так вас ненавидят достаточно, чтобы никогда и ничего у вас не купить и каждый новый звонок только усугубляет ситуацию!
И для того человека, который придумал эти обзвоны: вы или намеренно саботируете магазин, или совершенно не на своём месте. Для рассылки рекламного мусора используйте е-мейл, к нему уже все привыкли, легко отписаться, а иногда реально что-то купить захочется.
P.S. Я искренне надеюсь, что у вас конечное количество номеров, ибо уже устала банить.
Саджанці інжиру та хурми від Агромаркета
Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн
Вартість доставки: 129грн
До сплати: 1 399грн
52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн
52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн
50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн
39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по... Читать отзыв У квітні місяці, а саме 13.04.2024 , отримав своє замовлення:
Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн
Вартість доставки: 129грн
До сплати: 1 399грн
52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн
52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн
50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн
39843 Яблуня "Цукеркова" 1шт по 119грн =119грн
Замовлення №171257730524
Вартість товарів: 1 270грн
Вартість доставки: 129грн
З усього вищеперечисленого, прижилась лише яблуня цукеркова, яка мала дуже розвинуту кореневу систему, та декілька бруньок що розпустились.
Ці саджанці :
52646 Інжир темно-фіолетовий "Сан-Педро" 1шт по 356грн =356грн
52640 Інжир бурштиновий "Кадота" 1шт по 356грн =356грн
50085 Хурма на віргінській морозостійкій підщепі "Шарон" 1шт по 439грн =439грн
по сьогоднішній день не подають жодних ознак "життя", виглядають як просто сухі незрозумілі палки, що стирчать із землі (яблуня "Цукеркова" виглядає без претензій, навіть краще за місцеві саджанці, які висаджувались приблизно у той же період). Доречі, хурма та інжир при отриманні мали сумний вигляд (нажаль, у мене відсутній досвід по цим деревам, забрав з Нової пошти по причині: " а може це норма для цих дерев і через тиждень забуяють"
Починаючи з 20.04 нам не вдалось дозвонитись на номери (хотілось поділитись відгуками з приводу сухого гіляччя, що було придбано у магазині...хотілось подати претензію з приводу гарантії), що вказані на сайті. Підключення оператора закінчується після 3-5 хвилин очікування, завжди по одній і ті й же схемі.
Однак, у 20 х числах квітня ми отримали дзвінок від представника магазину, який поцікавився відгуками по замовленню. Представнику була озвучена претензія з приводу якості саджанців,та була отримана відповідь: " я передам інформацію, з Вами зв'яжуться". Нажаль, ніхто так і не зв'язався. Тому претензія була відправлена на електронну адресу магазину.
Чи був зворотній зв'язок? Так, лист: " надайте фото саджанців". Фото було надано 28 травня. Чи отримав зворотню відповідь, чи отримав пропозицію по гарантійним зобов'язанням? Ні!
Обов'язково відпишусь з приводу того як закінчилась ця історія.
Буде або позитивне, або негативне продовження.
Чи можу порадити магазин іншим? Все залежить від закінчення цього оповідання, надіюсь не твору у декількох томах :)
Додаю фото супербуперадаптованих саджанців, що були придбані у агромаркеті.
ПС: Наперед знаю відповідь......маємо наслідки ракетного удару (саме тому негатив повідомлення зменшив у 10 разів), не встигаємо опрацьовувати всі звернення (тут все залежить від якості товару, якщо якісний - звернень буде мінімум).
Все розумію, але....якщо вказуєте гарантійний термін - дотримуйтесь слова.
Багато хто обираючи товар, обирає саме у Вас по цій причині.
ППС: справа не в коштах (я у телефонній розмові і у листуванні вказував, що хочу отримати взамін не кошти, а якісні рослини)...... справа у тому, що поки що це виглядає як шахрайська схема.
ППС: Помітив, що відгукахюа відгуки відрізняються від тих, що Ви розміщуєте у себе на сайті ("все прекрасно, якісний товар, родить тонами, раджу іншим")
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Ви можете переглянути товар на пошті при отриманні. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримуєте разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину.
Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця. Показать 1 ответ
Не надіслали замовлення.
Джерело: https://agro-market.net/ua/order/make/?ORDER_ID=2930135
© Agro-Market™
Приносимо вибачення за незручності. Компанія постраждала від прямого влучання під час ракетного обстрілу Одеси. Наразі ми працюємо над відновленням і будемо працювати.
Навіть виноград не прижився
Вирощував раніше виноград з пагонів, це легко. Вирішив восени посадити вже з коренями, щоб зекономити 1 рік, тому замовив аж за 190 грн саджанець. Але весною, коли побачив, що їхні шовковиці не розпускаються, то зрозумів, що виноград теж не жилець.
Ніякої гарантії немає, про 180 днів - чистий обман. Але це нічого, людям, які по 4-5 років чекають... Читать отзыв
Вирощував раніше виноград з пагонів, це легко. Вирішив восени посадити вже з коренями, щоб зекономити 1 рік, тому замовив аж за 190 грн саджанець. Але весною, коли побачив, що їхні шовковиці не розпускаються, то зрозумів, що виноград теж не жилець.
Ніякої гарантії немає, про 180 днів - чистий обман. Але це нічого, людям, які по 4-5 років чекають (а потім виявляється, що їм впарили зовсім не той сорт) значно гірше.
На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність.
На якість: 45 днів.
На сортність: 180 днів.
Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/
В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта.
Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це.
Агромаркет обманщики
Могу сделать выводы.
Оговорюсь сразу - товар не их.
Цены самые высокие в Украине.
Весь ассортимент перекупается у других питомников и просто перепродается вам с большой наценкой.
Есть интернет магазины с ценами ниже в несколько раз и с качеством товара даже лучше (как минимум с тех же питомников).
Обслуживание в агромаркете как и... Читать отзыв Работал с этой площадкой некоторое время.
Могу сделать выводы.
Оговорюсь сразу - товар не их.
Цены самые высокие в Украине.
Весь ассортимент перекупается у других питомников и просто перепродается вам с большой наценкой.
Есть интернет магазины с ценами ниже в несколько раз и с качеством товара даже лучше (как минимум с тех же питомников).
Обслуживание в агромаркете как и везде по Украине.
Прежде чем покупать в агромаркете, поищите товар в других интернет магазинах и почитайте отзывы людей об обслуживании.
Есть куча видео, где показывается пришедший товар от агромаркета.
Есть куча отзывов где сказано о хамском общении и обмане от представителей агромаркета.
Из опыта - не стоит надеяться на агромаркет.
Обманут или подсунут не качественный товар.
У меня украли мои бонусы, на которые я расчитывал, обманным путем.
7.1.5. Бонуси мають термін дії, встановлюваний AGROMARKET. У разі закінчення терміну дії Бонусів Покупець втрачає можливість використовувати їх. 7.1.6. Точна сума Бонусів на бонусному рахунку Покупця, термін їх дії та інша інформація щодо них відображається в особистому кабінеті Покупця на Сайті.
Також додатково, наш магазин повідомляє клієнтів про те що бонуси будуть анульовуватися за допомогою розсилки та телефоних дзвінків.
З повагою Агро-Маркет.
дудий асортимент якого на справді нема
7.1.5. Бонуси мають термін дії, встановлюваний AGROMARKET. У разі закінчення терміну дії Бонусів Покупець втрачає можливість використовувати їх.
7.1.6. Точна сума Бонусів на бонусному рахунку Покупця, термін їх дії та інша інформація щодо них відображається в особистому кабінеті Покупця на Сайті.
На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність.
На якість: 45 днів.
На сортність: 180 днів.
Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/
В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта. , https://uaotzyv.com/odesa/agro-marketua-3807
Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це. Показать 1 ответ
Не рекомендую.
Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин.
Наш магазин працює честно, та має гарантійний відділ. Якщо у Вас виникла проблема з товаром, будь ласка зверніться на пошту [email protected]
продажа "мертвецов"
На кожну рослину діє гарантія на якість і сортність.
На якість: 45 днів.
На сортність: 180 днів.
Більш детальніше можна переглянути на нашому сайті: https://agro-market.net/ua/guarantee/
В онлайн-магазині працює відділ ''Турботи про Клієнтів'', до якого можна звернутисьв разі виникнення сумнівів або наявності проблем з посадковим матеріалом. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, для вирішення питання на користь клієнта. , https://uaotzyv.com/odesa/agro-marketua-3807
Гарантій на приживлюваність посадкового матеріалу ми не надаємо, тому що на це впливає багато факторів: погодні умови, температура при посадці, якість грунту та інше. Нажаль ми немаємо змоги повпливати на це.
Возмущение
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією, тому що по нашим даним ми не отримали від Вас звернення до Гарантійного відділу. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, щоб вирішити питання. Будь ласка надайте контактні данні (номер замовлення/телефону/е-мейл), або зверніться до нас, якщо так зручніше.💌
На шахрайстві далеко не заїдеш
Молодці, гарно надурили, пишайтесь собою.
2 шовковиці вже засохли, гарантія ніяка не діє. На сайті написано про 180 днів, але брешуть і не червоніють, немає ніякої гарантії.
Компанія несе відповідальність за:
Якість саджанця при отриманні - 45 днів.
Відповідність сорту - 180 днів.
Але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, підживка, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Мене фігурально назвали дурепою
3 роки тому я придбала саджанець кумквату. Плекала його, повністю створила умови, які були вказані на сайті. Чекала цвіту та врожаю, але виявилось що у мене виріс дикий лимон. Коли я звернулась з цим, то мені відповіли, що я сама не поцікавилась про додаткові інструкції, не почитала додаткову інформацію про догляд за рослиною. Виявилось я мала слідкувати за... Читать отзыв Замовлення 161744033807
3 роки тому я придбала саджанець кумквату. Плекала його, повністю створила умови, які були вказані на сайті. Чекала цвіту та врожаю, але виявилось що у мене виріс дикий лимон. Коли я звернулась з цим, то мені відповіли, що я сама не поцікавилась про додаткові інструкції, не почитала додаткову інформацію про догляд за рослиною. Виявилось я мала слідкувати за тим, щоб зі стовбура не виліз сторонній пагін. Та хіба я знала, що це можливо? Я просто купила рослину! Коли купляєш носки, то при носці вони не стають футболкою! Сьогодні мені відповіли, що викладають на сайт лише загальну інформацію. А додатково я маю дзвонити їм і цікавитись самостійно. Вибачте, що я така необізнана до вас звернулась! Не думала, що мій улюблений магазин виявиться "не для всіх" і що "піклування про клієнтів" виявиться брехнею.
А ваші 99грн бонусів за цю ситуацію - це приниження.
Ми працюємо на основі Публічної оферти. Згідно з нею:
Пункт. 12.3. Продавець не несе відповідальності за:
12.3.1. стан посадкового матеріалу після здійснення Покупцем його посадки (висадки) у разі недотримання характеристик і особливостей саджанців і сортів;
12.3.5. недоліки Товару, які виникли після його передачі Покупцю, внаслідок порушення останнім умов поводження або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили;
Компанія зобов'язується давати консультації щодо зберігання та правильного догляду за рослинами своїм Клієнтам, а також одержувачам при необхідності на вимогу.
Оформлюючи замовлення, клієнт автоматично підтверджує, що він ознайомлений з усіма умовами магазину та Публічною офертою.
НЕРЕКОМЕНДУЮ !!!
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією, тому що по нашим даним ми не отримали від Вас звернення до Гарантійного відділу. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, щоб вирішити питання.