Заказывал киш-миш. Прошло два года. Вырос виноград совсем не такой "золотистый", как на картинке. Еще, и с косточками. Зря потрачено время, и вода. Неизвестно какой сорт. Там им видать вообще по барабану, что отправлять.Лишь бы деньги зараработать.
Недостатки:
Заказал, оплатил, и сам потом еще прозванивал разбирался почему не отправили.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Якщо Ви отримали товар неналежної якості або маєте пересорт, дотримуючись ЗУ «Про захист персональних даних», просимо надіслати більш детальну інформацію (номер телефону/номер замовлення) на нашу електронну пошту [email protected]
Итак, древовидный пион приехал сильно подвявший и в полностью сухом субстрате (доставка заняла сутки), гибрид персик слива умер не приходя в сознание, роза присоединилась к гибриду. Что выжило - такие себе слабенькие два гибискуса и с ними еще один древовидный пион, два винограда и колоновидная черешня. Задалбывали своими звонками с рекламой, как только... Читать отзыв Итак, древовидный пион приехал сильно подвявший и в полностью сухом субстрате (доставка заняла сутки), гибрид персик слива умер не приходя в сознание, роза присоединилась к гибриду. Что выжило - такие себе слабенькие два гибискуса и с ними еще один древовидный пион, два винограда и колоновидная черешня. Задалбывали своими звонками с рекламой, как только возник вопрос о качестве саженцев - ни ответа, ни привета. Вердикт - никогда больше и никому не советую!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
З чотирьох цитрусових що у них купував, тільки один був отриманий у задовільному стані. Три інших (кумкват, мандарин, лайм) отримано було в поганому стані (листя сухе, скручене, замість горщика грудка "пластилінового" грунту. Коту під хвіст більше трьох тисяч гривень...Переконався, що такі рослини потрібно купувати не через інтернет, а вибирати наживо самому...
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Будь ласка, зверніться на електронну пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Замовила рослини на цьому сайті, за приємною ціною. Рослини приїхали в гарному стані, гарно запаковані. Якщо б я оцінювала тільки рослини, була б тверда пʼятірка. Але є велике АЛЕ, це підхід цього сайту до своїх клієнтів. В день коли посилка прийшла відділення я отримала 4 дзвінки про те що посилка на відділенні, заберіть її, окрім дзвінків, я також отримала повідомлення... Читать отзыв Замовила рослини на цьому сайті, за приємною ціною. Рослини приїхали в гарному стані, гарно запаковані. Якщо б я оцінювала тільки рослини, була б тверда пʼятірка. Але є велике АЛЕ, це підхід цього сайту до своїх клієнтів. В день коли посилка прийшла відділення я отримала 4 дзвінки про те що посилка на відділенні, заберіть її, окрім дзвінків, я також отримала повідомлення про надходження посилки. Але також я отримала повідомлення і від курʼєрської компанії. В той же день посилку я не змогла забрати, на наступний день я отримала вже 6 дзвінків про те що посилка у відділенні. Окрім дзвінків від АгроМаркету, додались дзвінки від різних компаній, які пропонують різні послуги від юридичних до якогось виграшу. І якщо ви думаєте, що блокування номерів вам допоможе, ви помиляєтесь, тому що телефонують постійно з різний номерів. Тому після замовлення рослин на цьому сайті готуйтесь до телефонного терору.
Достоинства:
Рослини в гарному стані та гарно запаковані для траспортування
Недостатки:
Кількість телефонних дзвінків і не кільки від Агро Маркету
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Просимо вибачення за незручності. Не всі транспортні компанії повідомляють про надходження посилок одразу. Наш магазин спеціалізується на рослинах, тому нам дуже важливо, щоб замовлення було отримано вчасно. Якщо Вас не влаштовує обсяг інформаційних повідомлень, ми можемо відключити цю функцію. Ваші зауваження були передані до відповідного відділу для покращення якості обслуговування.
Я довго являюся клієнтом цього маркет- магазину. Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилали 1-2 якусь неживу рослинку. Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила їх звернути на це увагу. Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі).... Читать отзыв Я довго являюся клієнтом цього маркет- магазину. Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилали 1-2 якусь неживу рослинку. Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила їх звернути на це увагу. Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі). Я розчарована цим магазином, Вони не прислуховуються до покупців, дурять! Списують бонуси при цьому "підлажують" негідні рослини! Скільки я робила замовлень, і кожен раз приходили 1-2 неживі рослини! Сором! Направляють дзвонити потім у відділи, які не вирішують проблему, а морочать голову, витрачаючи час покупців! На цьому не розбагатіють, а от повагу і покупців втратять. Дуже розчарована!
Доброго дня! Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин. Наш магазин працює честно, та має гарантійний відділ. Якщо у Вас виникла проблема з товаром, будь ласка зверніться на електронну пошту [email protected]
Заявлені сорта не відповідають дійсності. Ну що тут ще казати.... ( Наприклад Будлея Давіда "flower power" - різнокольорова, а в мене блакитна , мабуть небо відображає...
Доброго Дня! Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією, тому що по нашим даним ми не отримали від Вас звернення до Гарантійного відділу. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли усі можливі заходи, щоб вирішити питання. Будь ласка надайте контактні данні (номер замовлення/телефону/е-мейл), або зверніться до нас, якщо так зручніше.
Замовляла різні рослини в цьому магазині. Приживається приблизно 80%, але весь плюс.... З 11 замовлених троянд 8-це пересорт. З двох замовлених півоній зацвіла пики лише 1 і та виявилась пересортом. Але я там купила ще кілька яблунь, сливу, персики, мені вже навіть сумно думати, що то за сорти будуть, бо вже великі сумніви у відповідності сорту. Так, якщо ви... Читать отзыв Замовляла різні рослини в цьому магазині. Приживається приблизно 80%, але весь плюс.... З 11 замовлених троянд 8-це пересорт. З двох замовлених півоній зацвіла пики лише 1 і та виявилась пересортом. Але я там купила ще кілька яблунь, сливу, персики, мені вже навіть сумно думати, що то за сорти будуть, бо вже великі сумніви у відповідності сорту. Так, якщо ви звернетесь на сайт, то вони вам повертають половину вартості товару, але на бонусний рахунок, щоб ви змогли у них ще щось купити. Ви б купили після такого? Як на мене це магазин, який не поважає своїх клієнтів, вам просто на щось любе наклеють гарні наліпки з гарними картинками і відправлять, сподіваючись, що більшість людей махне рукою і не звернеться до них.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам прикро, що так сталося, але ми раді що отримали від Вас зворотній зв’язок і маємо можливість у всьому розібратися. За умовами нашої гарантійної системи : Термін подачі претензій на якість рослин - 45 днів від отримання замовлення, на сортову відповідність - 180 днів від отримання (або до першого цвітіння/плодоношення, якщо це займає більше часу). На приживлюваність гарантія не розповсюджується, вона залежить від багатьох факторів. Уточніть будь ласка номер замовлення або номер телефону ,наш менеджер зателефонує Вам для вирішення питання .
167752067700 номер заказа, к нему сделала дозаказ, оператор так щебетала про самые лучшие сорта лаванды и гладиолусов. Получив посылку хорошо упакованную. Начался шок от гибискусов которые были просто без корней ,один пришлось вернуть один ели выжил. Один пропал чуть позже. Корневой системы в них просто нет, это были воткнутые палки в землю. Но дальше зацвела обещанная сортовая лаванда ,... Читать отзыв 167752067700 номер заказа, к нему сделала дозаказ, оператор так щебетала про самые лучшие сорта лаванды и гладиолусов. Получив посылку хорошо упакованную. Начался шок от гибискусов которые были просто без корней ,один пришлось вернуть один ели выжил. Один пропал чуть позже. Корневой системы в них просто нет, это были воткнутые палки в землю. Но дальше зацвела обещанная сортовая лаванда , которая должна быть розовой, белой и фиолетовый но получилась вся синяя. Потом зацвели лили тоже не того цвета что заявленный. За ними гладиолусы даже близко не соответствует действительности, из сортовых двухцветных по цени 75 за 1 клубень, можно было купить на базаре у бабушки за 10 гривен и то было бы толку больше. Вот жду когда раскроются гибискус хотя очень сомневаюсь в их сортности. Как из заказа в почти 30 единиц можно было угробить все я не понимаю. Затрачено много сил труда а по факту фуфло одно.
Достоинства:
орошая упаковка
Недостатки:
Нет контроля качества, товар не соответствует действительности
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. За рослину які Ви звертались Вам було повернення грошових коштів . Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. Показать 1 ответ
Замість троянди купленной у горщику і сформованной наземной частиной зацвіла шипшина.Виявляеться я шіпшини купила за 350 гр плюс доставка.Білиш обурливой ссітуації в мене з рослинами не було. Я дуже розчарована .
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Багато гарних відгуків. Але я на них спіткнувся. Не розумію чому але гарний маркетинг (Агресивний). Не низкі ціни, але якби якість продукції відповідала цьому Ніяких би нарікань. Але не все так я пишуть. З першого замовлення : Замовляв 3 черемхи Прижилась одна . Да кошти повернули за дві. Но я хотів ростки. Друге замовлення. Ок думаю ну з... Читать отзыв Багато гарних відгуків. Але я на них спіткнувся. Не розумію чому але гарний маркетинг (Агресивний). Не низкі ціни, але якби якість продукції відповідала цьому Ніяких би нарікань. Але не все так я пишуть. З першого замовлення : Замовляв 3 черемхи Прижилась одна . Да кошти повернули за дві. Но я хотів ростки. Друге замовлення. Ок думаю ну з ким не буває. Замовляю ще два ростки черемхи попереджаю два рази менеджера що потрібні живі. І що ? один да питань нема. Інший - сухе гілля. Також замовив дев'ять ростків малини Прижились два :( Як так можна ? не правильно посаджені? Ні. не политі теж ні. Земля розпушена добавлено укорінювач теж з маркету.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам дуже шкода, що так сталося. Приносимо вибачення за ситуацію що склалась . Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте. На приживлюваність впливає багато факторів ,на які магазин не може вплинути.
Фото скажут сами за себя. Плюс ещё не доложили один товар в упаковку. Из плюсов скажу, цена товаров приятная, и то что они ростут в принципе из 12 позиций мне приехало две юкки изоляпис, мох 3шт, розмарин, гладиолусы, все растет. Кроме пророщенных двух юкк, в которых только земля без признаков жизни. А... Читать отзыв Фото скажут сами за себя. Плюс ещё не доложили один товар в упаковку. Из плюсов скажу, цена товаров приятная, и то что они ростут в принципе из 12 позиций мне приехало две юкки изоляпис, мох 3шт, розмарин, гладиолусы, все растет. Кроме пророщенных двух юкк, в которых только земля без признаков жизни. А так заслуженная оценка плохо. Спасибо за внимание.
Достоинства:
Растут, цена, живые почти все.
Недостатки:
Нехватает товара в упаковке, время доставки и обработки заявки полтора месяца, в общем ушло времени, некоторые позиции без признаков жизни. Воскрешению не подлежат.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Приносимо свої вибачення. За наданими фото коробка була пошкоджена під час транспортування, при даній ситуації необхідно складати акт на пошті. Магазин не може контролювати роботу транспортної компанії. У нашого магазину є гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Недокладання товару може виникнути як з вини магазину, так і під час транспортування. Магазин відкритий для вирішення всіх ситуацій . Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть, що саме не так і прикріпіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Фактическая паставка совсем не соответсвует заказу.Совсем другой асортимент,работают не честно, не предупредили,что в наличии нет такого товара.Вместо шести разновидностей ерики прислали два.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання. Підкажіть номер замовлення, з Вами зв’яжеться наш співробітник з відділу Турботи Про Клієнтів. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. 🤝
Замовив 9 саджанців.У одного саджанця із трьох пагонів один зломаний,один мертвий.У другого така обрізка що бруньок взагалі немає.Ще три мертві (уже 10 днів після посадки).Шкода грошей в ще більше часу.Дозвонитись нікому не реально.Негативний відгук на сайті видалили.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці - то такі коментарі можуть бути видалені. Нам Важлива думка наших клієнтів. Дуже добре, якщо Ви з нами ділитесь добрими новинами, і складнощами, бо це дає нам можливість все виправити і стати ще краще, надати ліпший сервіс нашим улюбленим садівникам!
Менеджери спілкуються дуже грубо. Товар отримав але не повністю. Таке відчуття що вони хочуть тебе обдурити і кинути на гроші Залишив відгук на сайті і його так і не опублікували.
Дуже шкода що у Вас зявилось таке враження про наш інернет-магазин. Зі співробітником проведуть інструктаж та будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення. Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені. Також, кожна публікація має свою тему і якщо коментар буде на іншу тему, то він може бути видалений. Стосовно того, що при будь-яких проблемах із замовленням - підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Мій номер заказу 167991996373 від 27.03.2023р прошу анулювати.Я сьогодні десять разів дзвонила вам по п'яти номерам телефонів,але мені тільки відповідав робот.
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись. У нас висока сезонна завантаженість, усі звернення та замовлення обробляються у порядку черги.
Агрессивная политика компанни так званых "напоминаний" переходит все границы. Стоит вам не дай бог на день позже забрать товар и начинается шквал звонков с разных номеров и смс с ,,напоминанием" забрать товар. Ей богу похлеще коллекторов. Негативный отзыв на сайте компании смотрю как и у многих других не опубликован, что лишний раз доказывает как строится позитивные оценки об этом магазине.... Читать отзыв Агрессивная политика компанни так званых "напоминаний" переходит все границы. Стоит вам не дай бог на день позже забрать товар и начинается шквал звонков с разных номеров и смс с ,,напоминанием" забрать товар. Ей богу похлеще коллекторов. Негативный отзыв на сайте компании смотрю как и у многих других не опубликован, что лишний раз доказывает как строится позитивные оценки об этом магазине. Надеюсь другим покупателям будет полезным знать заранее с чем они могут столкнуться после покупки в этом магазине.
Прикро, що викликаємо дискомфорт. Це точно не те, чого ми хочемо. Тому цю інформацію враховуємо та підкоригуємо наші автоматичні дзвінки. Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.
Роза Фрезия не фрезия Скорее всего Дамский каприз по Вашему каталогу Роза Николо Паганини пока не пойму не показала себя Гортензия не зацвела Похоже и эти 2 гортензии когда зацветут будут не по сорту Растения у Вас не буду покупать иникому не буду советовать
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Доброго дня, Наталя Шкодуємо, що у вас склалося негативне враження про роботу нашого інтернет-магазину. Інтернет-магазин «Agro-Market.ua» завжди позитивно налаштований вирішувати виниклі питання, непорозуміння, визнавати і максимально усувати свої помилки. Зверніться будь ласка, на пошту [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку.
Виноград Киш-миш
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості або маєте пересорт, дотримуючись ЗУ «Про захист персональних даних», просимо надіслати більш детальну інформацію (номер телефону/номер замовлення) на нашу електронну пошту [email protected]
Полное разочарование
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Практично всі, виникаючі конфліктні ситуації, співробітники відділу турботи про клієнтів намагаються вирішити на користь саме клієнта. Зверніться будь ласка на електронну адресу [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Неякісний товар
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Будь ласка, зверніться на електронну пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Телефонний терор
Розчарована!
Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилали 1-2 якусь неживу рослинку.
Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила їх звернути на це увагу.
Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі).... Читать отзыв Я довго являюся клієнтом цього маркет- магазину.
Кожен раз при моєму замовлені, Вони присилали 1-2 якусь неживу рослинку.
Я вже неодноразово зазначала цей факт, просила їх звернути на це увагу.
Але останній раз, знову прислали мені гілку ожини, корні не живі (коричневі), та без жодної почки, та троянду, яка була коричнева і корінці теж (при обрізанні гілочки коричневі- неживі).
Я розчарована цим магазином, Вони не прислуховуються до покупців, дурять!
Списують бонуси при цьому "підлажують" негідні рослини!
Скільки я робила замовлень, і кожен раз приходили 1-2 неживі рослини!
Сором!
Направляють дзвонити потім у відділи, які не вирішують проблему, а морочать голову, витрачаючи час покупців!
На цьому не розбагатіють, а от повагу і покупців втратять.
Дуже розчарована!
Дуже шкода що у Вас виникло негативне враження про наш інтеренет магазин.
Наш магазин працює честно, та має гарантійний відділ. Якщо у Вас виникла проблема з товаром, будь ласка зверніться на електронну пошту [email protected]
Шахраї///////
Наприклад Будлея Давіда "flower power" - різнокольорова, а в мене блакитна , мабуть небо відображає...
Не рекомендую. Пересорт 70%
Нам прикро, що так сталося, але ми раді що отримали від Вас зворотній зв’язок і маємо можливість у всьому розібратися.
За умовами нашої гарантійної системи :
Термін подачі претензій на якість рослин - 45 днів від отримання замовлення,
на сортову відповідність - 180 днів від отримання (або до першого цвітіння/плодоношення, якщо це займає більше часу).
На приживлюваність гарантія не розповсюджується, вона залежить від багатьох факторів.
Уточніть будь ласка номер замовлення або номер телефону ,наш менеджер зателефонує Вам для вирішення питання .
Несоответствие товаров
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. За рослину які Ви звертались Вам було повернення грошових коштів .
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. Показать 1 ответ
Проблема з рослиной
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Красива обгортка але не добра цукерка.
Не низкі ціни, але якби якість продукції відповідала цьому Ніяких би нарікань.
Але не все так я пишуть.
З першого замовлення : Замовляв 3 черемхи Прижилась одна . Да кошти повернули за дві. Но я хотів ростки.
Друге замовлення. Ок думаю ну з... Читать отзыв Багато гарних відгуків. Але я на них спіткнувся. Не розумію чому але гарний маркетинг (Агресивний).
Не низкі ціни, але якби якість продукції відповідала цьому Ніяких би нарікань.
Але не все так я пишуть.
З першого замовлення : Замовляв 3 черемхи Прижилась одна . Да кошти повернули за дві. Но я хотів ростки.
Друге замовлення. Ок думаю ну з ким не буває. Замовляю ще два ростки черемхи попереджаю два рази менеджера що потрібні живі. І що ? один да питань нема. Інший - сухе гілля.
Також замовив дев'ять ростків малини Прижились два :(
Як так можна ? не правильно посаджені? Ні. не политі теж ні. Земля розпушена добавлено укорінювач теж з маркету.
Нам дуже шкода, що так сталося. Приносимо вибачення за ситуацію що склалась .
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте. На приживлюваність впливає багато факторів ,на які магазин не може вплинути.
Агро маркет
Фото скажут сами за себя. Плюс ещё не доложили один товар в упаковку.
Из плюсов скажу, цена товаров приятная, и то что они ростут в принципе из 12 позиций мне приехало две юкки изоляпис, мох 3шт, розмарин, гладиолусы, все растет. Кроме пророщенных двух юкк, в которых только земля без признаков жизни. А... Читать отзыв
Фото скажут сами за себя. Плюс ещё не доложили один товар в упаковку.
Из плюсов скажу, цена товаров приятная, и то что они ростут в принципе из 12 позиций мне приехало две юкки изоляпис, мох 3шт, розмарин, гладиолусы, все растет. Кроме пророщенных двух юкк, в которых только земля без признаков жизни. А так заслуженная оценка плохо. Спасибо за внимание.
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш магазин. Приносимо свої вибачення. За наданими фото коробка була пошкоджена під час транспортування, при даній ситуації необхідно складати акт на пошті. Магазин не може контролювати роботу транспортної компанії.
У нашого магазину є гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Недокладання товару може виникнути як з вини магазину, так і під час транспортування. Магазин відкритий для вирішення всіх ситуацій . Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть, що саме не так і прикріпіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Некоректное обслуживание.
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.
Підкажіть номер замовлення, з Вами зв’яжеться наш співробітник з відділу Турботи Про Клієнтів. Ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію. 🤝
Розчарування
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Про те, хочемо подякувати, що дали нам знати про складнощі з замовленням і можливість виправитись.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше.
Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці - то такі коментарі можуть бути видалені.
Нам Важлива думка наших клієнтів. Дуже добре, якщо Ви з нами ділитесь добрими новинами, і складнощами, бо це дає нам можливість все виправити і стати ще краще, надати ліпший сервіс нашим улюбленим садівникам!
Грубе відношення до клієнта
Залишив відгук на сайті і його так і не опублікували.
Зі співробітником проведуть інструктаж та будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення.
Щодо видалення коментарів. Коментарі проходять модерацію нашого магизина. Якщо текст коментара містить слова, які суперечать політиці то такі коментарі можуть бути видалені. Також, кожна публікація має свою тему і якщо коментар буде на іншу тему, то він може бути видалений. Стосовно того, що при будь-яких проблемах із замовленням - підкажіть номер замовлення ми обов’язково приймемо усі можливі заходи, щоб вирішити цю ситуацію.
Відмова від заказу
У нас висока сезонна завантаженість, усі звернення та замовлення обробляються у порядку черги.
Агрессивная политика "напоминаний"
Ми завжди намагаємося максимально лояльно вирішувати питання що до якості обслуговування. Це наше першочергове завдання.
Сплошной пересорт
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Сплошной пересорт
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею.Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Сплошной пересорт
Дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Сплошной пересорт
куст колючий и ягода чернная
Приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так і прикрепіть фото товарів. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Отвратный магазин
Шкодуємо, що у вас склалося негативне враження про роботу нашого інтернет-магазину.
Інтернет-магазин «Agro-Market.ua» завжди позитивно налаштований вирішувати виниклі питання, непорозуміння, визнавати і максимально усувати свої помилки.
Зверніться будь ласка, на пошту [email protected] - це наш офіційний канал зв'язку.