Валерий Гомон Отзыв написан 11 марта, 2023 год22 просмотра
Три года назад покупал саженцы плодовых деревьев, в результате из 10 прижилось два, один из них черная шелковица, в прошлом году дождался первых плодов, вместо черной крупной шелковицы собрал мелкое розовое недоумение в этом году придется перепрививать, брал саженцы винограда из 18 саженцев на второй год выжил один чахлый. В общем не компания а мошенники, пытался опубликовать отзыв на сайте агромаркета- не пропускает модератор. Моё мнение - перекупщики, причем берут самое плохое, а продают как элит. После агромаркета покупал саженцы в других компаниях из Мелитополя -100 процентная приживаемость, на второй год деревца плодоносят, полностью соблюдается чистота сорта, т.е. что заказал, то и получил. Очень сожалею, что связался с агромаркетом и потерял время.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш інтернет-магазин. За умовами нашої гарантійної системи якщо у Вас виникає проблема з товаром, необхідно звернути на електронну пошту та відправити фото товару, який Ви вважаєте нежиттєздатним. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу.
Компанія не несе відповідальності за приживання саджанців, тому що ми не можемо відповідати за правильність дій клієнта при висадці, обробці та догляді за рослинами, а також погодні умови (заморозки, дощі, град, спека) у Вашому регіоні.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] це наш офіційний канал зв'язку.
Не покупайте - Отзывы об Агро-Маркет
Моё мнение - перекупщики, причем берут самое плохое, а продают как элит. После агромаркета покупал саженцы в других компаниях из Мелитополя -100 процентная приживаемость, на второй год деревца плодоносят, полностью соблюдается чистота сорта, т.е. что заказал, то и получил.
Очень сожалею, что связался с агромаркетом и потерял время.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш інтернет-магазин. За умовами нашої гарантійної системи якщо у Вас виникає проблема з товаром, необхідно звернути на електронну пошту та відправити фото товару, який Ви вважаєте нежиттєздатним. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання якісного посадкового матеріалу.
Компанія не несе відповідальності за приживання саджанців, тому що ми не можемо відповідати за правильність дій клієнта при висадці, обробці та догляді за рослинами, а також погодні умови (заморозки, дощі, град, спека) у Вашому регіоні.
Пересорт трапляється. Ми розбираємося з кожним випадком індивідуально. Це може трапитись і в разі неуважності співробітника, або ж помилка постачальника. Ми прагнемо вирішувати усі скарги, щоб наприкінці розгляду кожен клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами.
Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] це наш офіційний канал зв'язку.
Поменяйте ваших директоров по закупкам и по складской логистике и возможно ваши проблемы прекратятся.
В течении двух недель вы принимаете претензии, прекрасно!
А как быть с тем, что пересорт может быть виден через 2-3 года?
Очень жалко потраченных денег, а ещё больше времени.
Ще раз приносимо свої вибачення. Ми вже змінили постачальників та попрацювали над якістю рослин.
Стосовно пересорта Ви можете звернутись на пошту [email protected] надавши фото саджанців, які не відповідають сорту.