Компьютерный магазин AGABIT
Компьютерный магазин AGABIT - это индивидуальный подход к каждому клиенту!
Здесь вы найдете компьютеры на любой вкус и цвет, под любые задачи и потребности, на подарок или для себя, для игр или для работы.
Если вдруг так случилось, что вы не нашли желаемый компьютер, то можно собрать под заказ - под...
подробнее Интернет-магазины
Ужасная контора, не выполняют условия гарантии - Отзывы о Компьютерный магазин AGABIT
Очень разочарован что связался с ними, человек отвечающий за ремонт грубый и вечно перебивает, когда слышит за поломки вздыхает и максимально показывает своё недовольство, хотя работая с такими не качественными деталями должен быть готов к таким ситуациям
отзыв
Комментарии к отзыву
У нас є обґрунтоване припущення, що комп’ютер пошкоджується з боку клієнта свідомо або несвідомо.
Ми двічі замінювали відеокарту в короткі терміни, і на третє звернення повністю замінили всі комплектуючі комп’ютера, включно з відеокартою. І проблема знову повторилась майже одразу після отримання.
Ми ретельно дослідили цю нетипову ситуацію в нашому сервісному центрі.
В результаті діагностики відеокарти Sapphire RX580 8GB (s/n A17100002859) було виявлено пошкодження графічного процесора (GPU) по лінії HDMI.
Подібне можливо лише внаслідок зовнішніх факторів - наприклад:
використання несправного HDMI-кабелю чи монітора,
відсутність заземлення в мережі 220В,
або підключення до монітора декількох пристроїв, особливо якщо вони живляться від різних фаз.
HDMI йде напряму з гр
Ми також отримали уточнення від сервісного центру: у клієнта монітор одночасно підключений до комп’ютера, приставки та ноутбука. Якщо хоча б один із цих пристроїв живиться від іншої фази - це може спричинити фізичне пошкодження відеокарти через HDMI.
Інакше кажучи - від самого початку це не був гарантійний випадок, але встановити це ми змогли лише на третій спаленій відеокарті.
Важливий момент - кожен наш комп’ютер проходить багатоетапне тестування, кожна комплектуюча окремо, і вся система в цілому. У нас вкрай низький відсоток браку, і ситуація з цим клієнтом - аномальна. Тепер зрозуміло чому.
Сумно, що ця історія відбулася як з боку клієнта, так і з нашого. Ми втратили півтори вартості комп’ютера, і при цьому не змогли допомогти клієнту, бо проблема зовнішня.
P.S. Ми кожного разу реагували максимально швидко, кожна гарантійна заміна виконувалась за 1-3 дні. Комп’ютер ремонтувався, віддавався - і знову виходив з ладу. Зараз ми чітко бачимо, що проблема не в комп’ютері, а в зовнішніх умовах експлуатації.