А-БАНК -это розничное финансовое учреждение, основным направлением деятельности которого является предоставление широкого спектра услуг для физических и юридических лиц. На банковском рынке Украины находится уже более 15-ти лет. А-БАНК - команда профессионалов, готовых удовлетворить растущие потребности своих клиентов в банковском обслуживании. Подразделения А-Банка представлены во всех регионах нашей страны. Уже...
подробнее
Переслідування, надокучання, неорганізованість структури. - Отзывы об А-БАНК
Але на мій номер систематично (по декілька разів на день) із різних номерів телефонують різні менеджери, вимагають знайти особу, за яку я вперше чую.
Неоднократно пояснював, що такої людини я не знаю, просив видалити мій номер, який в мене вже багато років, із бази даних, вони відповідають: "Це неможливо" і продовжують знущатись.
Для видалення телефону із їхньої бази даних вимагають надати повну інформацію про себе та їхати у відділення писати заяву. Але оскільки я ніколи не був клієнтом цього банку - немає жодного бажання витрачати на це свій час.
Не можу користуватись номером, тому що як тільки вмикаю телефон - відразу починаються дзвінки (часто із інтервалом 15-20хв), всі із номерів із кодом 063.
Блокування номерів нічого не змінює - телефонують із інших номерів інші люди.
отзыв
Комментарии к отзыву
Банк телефонує клієнтам для вирішення питання щодо простроченої заборгованості, використовуючи для цього номери, вказані клієнтом.
У даній ситуації для можливості зафіксувати, що номер телефону належить не нашому Клієнту та для того, щоб припинити подальші дзвінки маємо для Вас дві рекомендації:
1) Звернутись особисто до будь-якого відділення А-Банку (адреси : https://a-bank.com.ua/branches ) , з паспортом, ІПН та придбаним номером телефону для зміни даних і Банк не буде надалі адресувати дзвінки.
2) Прийняти дистанційно відеодзвінок через Viber на вказаний телефон. Після дзвінку і перевірки того, що номер не належить Клієнту, дзвінки бути припинені.
Для того, щоб розібратись в даній ситуації просимо Вас написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально та допоможемо з вирішенням.
Я вам нічого не повинен.
Я не маю ніяких стосунків із вашим банком, тому проблем без вас у мене немає.
Не маю наміру надавати свої особисті дані будь яким чином стороннім особам та організаціям.
При подальшому переслідуванні та надокучанні буду звертатись в правоохоронні органи.
P.S. Проблема із переслідуванням вашим банком не тільки моя, а систематична - почитайте відгуки.
Для вирішення питання Вам необхідно виконати надані рекомендації. У разі, якщо Ви зможете прийняти відео дзвінок, просимо Вас написати нам на пошту для подачі відповідного запиту.
Ваші боржники - це проблема ваша, а не моя, я не повинен від цього отримувати жодного дискомфорту. Я вам нічого не повинен!
Єдина умова - я можу поштою надіслати номер телефону, який ви зобовязані негайно видалити із бази даних.