А-БАНК
А-БАНК -это розничное финансовое учреждение, основным направлением деятельности которого является предоставление широкого спектра услуг для физических и юридических лиц. На банковском рынке Украины находится уже более 15-ти лет. А-БАНК - команда профессионалов, готовых удовлетворить растущие потребности своих клиентов в банковском обслуживании. Подразделения А-Банка представлены во всех регионах нашей страны. Уже...
подробнее Рейтинг 1.5 из 5 на основании 123 отзывов
Банки
Что вы творите вообще???
Супер Банк❤️
Дивні речі відбуваються у шахраїв
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Важливо зазначити, що поповнити кредит ви можете безпосередньо на ваш IBAN рахунок, не використовуючи заблоковану картку.
Ми рекомендуємо вам звернутися до нас на електронну пошту [email protected], вказавши в темі листа "Перший незалежний". Ми уважно розглянемо вашу ситуацію і надамо необхідну допомогу.
Цей банк - прикрадає у користувачів та прикриває таку інформацію
Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман.
Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а... Читать отзыв Політика банку - прикрасти ваші кошти. Бачу попередній відгук - співробітнику банку не виплатили бонуси при звільненні (що тільки підтверджує що це є "політика банку" по-тихому нажитися на людях коли є змога).
Банк по-тихому вкрав кошти з ПОВЕРНЕННЯ у долларі, собі в карман.
Купівля в закордонному магазині і потім повернення коштів - гривнева картка. Купівля відбувається за курсом ПРОДАЖУ, а повернення банк зараховує так, ніби я ПРОДАВ (?) банку долар який мені повернувся. Різниця на курсі купив-продав 70 гривень - собі в карман. Інформація прикрита в додатку - ви НАВМИСНО НЕ бачите по якому курсу відбулось зарахування. Ви також НЕ бачите цього у виписці банку - там НАВМИСНО не значиться нічого окрім грівневої суми повернення (ніякого курсу долару або доларового еквіваленту, ЯК ЦЕ МАЄ БУТИ). В монобанку ТАКОЇ ФІГНІ НЕМАЄ - там не прикрадають, повертається ВСЯ сума в гривні бо це - ПОВЕРНЕННЯ.
Я ніякий долар банку НЕ продавав, це операція ПОВЕРНЕННЯ і має повернутися ВСЯ сума в ГРИВНІ, а не те, що робить ОЦЕ (ОЦЕ - це я маю на увазі "недо-банк" з маленьої літери) повертаючи так, ніби я купив долар у банку а потім ПРОДАВ долар банку коли магазин зробив ПОВЕРНЕННЯ.
Це ганьба. Цю хирту схему банк НАВМИСНО ПРИКРИВАЄ - у додатку навмисно НЕ показується ні курс повернення, ні що це валюта.
Повернення на доларову картку при купівлі з доларової картки - це ЄДИНИЙ можливий варіант, щоб ВАС БАНК НЕ ОБІКРАВ.
В монобанку такого нема, там прозоро, і сума валюти вказується і курс.
Друге - будь-яке (не лише це, що на скріншоті, а будь-яке повернення) повернення коштів банк зараховує МАКСИМАЛЬНО ПІЗНО - тобто 23:59:59, щоб користувач НЕ мав можливості розпоряджатися цими коштами а банк - мав. Тобто, банк НАВМИСНО притримує кошти клієнта щоб знову, мати на цьому вигоду собі, пускати їх в обіг і мати дохід.
В монобанку такого немає - зарахування відбувається миттєво, як і має бути.
Це не реклами іншого банку а порівняння, де можна чітко побачити РІЗНИЦЮ у відношенні до людей.
Не користуйтесь, бо обкрадує.
Нами було проведено детальну перевірку інформації. Зауважимо, що дана операція є скасуванням, що зараховується на Вашу гривневу картку в нашому банку. В такій ситуації відповідно до Умов та правил сума коштів нараховується на картку за курсом купівлі на момент повернення. Для уникнення схожих ситуацій прохання здійснювати такі операції з валютної картки.
Дякуємо за Ваше звернення та сигнал. Ми беремо в огляд Ваші зауваження. Це допомагає покращувати наш сервіс. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
Відгук про роботу в Абанку
Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору.
У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили.
Порада майбутнім... Читать отзыв Працювала в Абанку 7 років. Хотіла спочатку залишити гарний відгук але вирішила трошки зачекати і недарма.
Під час звільнення керівництво повідомило, що бонуси виплачені не будуть, посилаючись на пункт у трудовому договорі. Під час прийому на роботу працівники не очікують підступу та не перечитують кожен пункт договору.
У результаті неприємний сюрприз і відчуття, що твою працю недооцінили.
Порада майбутнім співробітникам: уважно читайте договір і не покладайтеся на усні обіцянки. Якщо компанія спочатку замовчує важливі умови, задумайтеся, чи варто пов’язувати з нею свою кар’єру.
Ми цінуємо внесок кожного співробітника і завжди прагнемо забезпечити прозорість у всіх аспектах роботи.
Щодо виплати бонусів, ми хочемо зазначити, що умови, прописані в трудовому договорі, є важливою частиною політики банку. Співробітники ознайомлюються з цими умовами під час прийому на роботу, і ми намагаємося забезпечити зрозумілість всіх аспектів.
Ми щиро сподіваємось, що ваш подальший професійний шлях буде успішним, і ви знайдете компанію, яка відповідатиме вашим очікуванням.
Шахрайство, зловживання повноваженнями та довірою своїх клієнтів.
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою... Читать отзыв 29.05.2025 року мною було отримано переказ на карту «А-Банк» на суму 5737,23 грн.
Через тиждень, 06.06.2025 року, після надходження заробітної плати на мій рахунок, банк заблокував суму 5737,23 грн, посилаючись на нібито скаргу та запит на повернення коштів від відправника.
При цьому сам відправник підтвердив, що жодних скарг не надсилав і повернення не запитував.
Банк пояснює блокування «підозрою в шахрайстві» та посилається на пункти 3.3.18 і 5.6 власних Умов та Правил обслуговування. Проте жодних документальних підтверджень (скарга, заява, ініціатор) мені не надано.
Усі письмові запити ігноруються або замінюються усними дзвінками, які не мають юридичної сили та не фіксують відповідальність банку.
Фактичні підстави для блокування не розкриті, а доступ до дистанційного обслуговування частково обмежено без чіткого правового пояснення.
Банк запропонував «врегулювати питання» телефоном із виплатою комісії до 30%, що прямо вказує на ознаки зловживання довірою та можливого вимагання.
Фактично банк:
- Самовільно утримує кошти, не дозволяючи ними розпоряджатися;
- Не надає доказів підозр;
- Схиляє до «добровільного повернення» з вирахуванням частини суми;
- Порушує права клієнта, гарантовані, Цивільним кодексом, законами про банки, фінансовий моніторинг та захист прав споживачів.
Усі телефонні розмови з представниками банку записано, діалоги з підтримкою (у чатах, месенджерах додатку) збережено та будуть додані до мого звернення до Національного банку України, фінансового омбудсмена, поліції та суду.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. За результатами розгляду скарги, від вас було отримано підтвердження про повернення коштів. Сума була успішно повернена, і банк прийняв рішення припинити з вами ділові відносини. Показать 1 ответ
Категорично не раджу
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
ЖАХЛИВО НЕ РАДЖУ!
НІКОЛИ НІКОМУ НЕ РАДЖУ! Закриваю рахунок НАЗАВЖДИ!
Робота касиром-операціоністом
Гарний колектив, з/п на достойному рівні, гарні умови праці, забезпечення брендованим одягом. Дуже подобалася технологічність усіх процесів, зведення бюрократії до мінімуму. Як би не вимушений переїзд, працювала ще б багато років!
Працевлаштування в А-банку
Прошу вернуть наши деньги
Я, не говорю за то, что у знакомых карты поблочили, без причины.
Хотелось узнать, это европейский банк, или банк Сомали?
В Сомали, я думаю, отношение к клиенту, получше будет.
Не рекомендую.
На жаль, ситуації коли кошти банкоматом фактично не видані, проте списані з рахунку іноді трапляються. В таких випадках банк, якому належить картка має зробити звернення до Міжнародної платіжної системи задля перевірки факту видачі суми. Очікування відповіді може зайняти деякий час.
З питання обмеження картки(-ок), зауважимо, що банком не застосовуються блокування безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
А банк шахраї
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Відгук про саперів доповнення
Кормлять обіцянками і не дають гроші забрати з банку, які виділені були для бійців
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Незрозумілі ліміти не прозорі без пояснення
Пише - Операцію в цій торговій точці заборонено банком в цілях безпеки. Виконайте операцію в іншій торговій точці.
РЕКОМЕНДАЦІЯ ?
Мобільний додаток – інтуїтивно зрозумілий, зручний та швидкий. Виконання операцій займає лічені секунди: поповнення мобільного, переказ коштів, оплата комунальних послуг – усе працює без затримок. Додатковий плюс – безкоштовні платежі між картками А-Банку.
Обслуговування клієнтів –... Читать отзыв А-Банк – це один із найкращих банків, з яким мені доводилося мати справу. Його основна перевага – це простота, зручність та доступність банківських послуг.
Мобільний додаток – інтуїтивно зрозумілий, зручний та швидкий. Виконання операцій займає лічені секунди: поповнення мобільного, переказ коштів, оплата комунальних послуг – усе працює без затримок. Додатковий плюс – безкоштовні платежі між картками А-Банку.
Обслуговування клієнтів – на висоті. Гаряча лінія працює цілодобово, оператори відповідають швидко, ввічливі та компетентні. Вирішують питання без зайвої бюрократії.
Банківські картки та тарифи – дуже вигідні. Відсутність прихованих комісій, можливість безкоштовного зняття готівки в банкоматах-партнерах, кешбек на різні категорії покупок – усе це робить користування картками А-Банку зручним та вигідним.
Відділення – хоча їх не так багато, але вони працюють якісно. Співробітники привітні, завжди готові допомогти.
Загалом, А-Банк – це ідеальний варіант для тих, хто цінує комфорт та сучасні банківські послуги. Рекомендую! 🤝
Всё вроде хорошо, но...
И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки.
Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было
Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет.
Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и... Читать отзыв Всё вроде хорошо, но есть нюансы.
И кеш бек есть, и с атб сотрудничают, но есть недоработки.
Реально, просто интересно. Вот уже не в первый раз, списывают деньги, хотя банкомат их не выдал, и у знакомых, тоже такое было
Казалось бы, банк должен был взять эти ошибки во внимание, но нет.
Это хорошо, что вы заметили, что деньги списали, и вам каким-то чудом, получилось это доказать оператору, и возможно он даже примет заявку на возврат денег, что не гарантируется.
Но, а вот куда девается тот безнал, что люди не заметили, и не обратились за возвратом?
Ситуації, коли клієнт проводить зняття готівки в банкоматі, але кошти не видаються банкоматом дійсно зустрічаються. Проте, складність в таких випадках відбувається на стороні банкомату. Під час проведення операції банк, якому належить банкомат відправляє до нашого банку запит та підтвердження зняття коштів, через що наш банк проводить списання з картки, після чого (в разі складнощів) кошти банкоматом не видаються, проте до нашого банку не надходить інформація про помилку. В такому випадку наш банк має створити запит через міжнародну платіжну систему для перевірки факту видачі коштів та в разі отримання відповіді про збій прийняти рішення про повернення коштів на Ваш рахунок.
Проте, Вами в тексті відгуку також наведено інформацію, про складність з формуванням такої заявки. Для можливості детально перевірити інформацію просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний"
Просто жесть какая то
В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день.
Но это не тот случай.
Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты.
Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял.
Это... Читать отзыв Сколько пользовался, услугами других банков, никогда такого не было, даже у менее известных.
В другой стране, нормальный банк уже извинился бы перед клиентом, и вернул деньги в тот же день.
Но это не тот случай.
Уже второй раз, в год, деньги банкомат не выдал, но и на экране высветилось, что деньги не сняты.
Но, чудесный абанк, денюжки сразу снял.
Это хорошо, что через прилогу просмотрели, что транзакции не прошли, но деньги сняли.
Если бы бабуля какая-то была, и не догадалась бы.
При звонке на горячую линию, полная некомпетентность оператора.
Скажите мол, время, номер банкомата, ничего мол не понятно.
Хотя все операции у них отображаются.
Хотя чеки мы с женой никогда не берём, а номер банкомата только в чеке.
В ПРОШЛЫЙ РАЗ, КОГДА ТОЖЕ ИСЧЕЗЛИ ДЕНЬГИ, ПРИШЛОСЬ ЛЕЗТЬ В МУСОРКУ РЯДОМ С БАНКОМАТОМ, ЧТОБЫ СКАЗАТЬ ЧУДО ОПЕРАТОРУ НОМЕР БАНКОМАТА!!!!
С горем пополам, оператор пообещал рассмотреть заявку на возврат в течении 55 дней!!!??
55 дней????? Вы там норм?
И то не факт, что деньги вернут.
Совет, у кого зарплатная карта, снимайте все деньги под ноль на кассе, так безопаснее.
Да, и банкоматов их, по городу нигде нет, в Запорожье точно.
Ми також зацікавлені у швидкому вирішенні питання та поверненні коштів, але маємо очікувати інформацію щодо результатів перевірки від Міжнародної платіжної системи. За результатами розгляду звернення щодо повернення коштів банк обов'язково Вас проінформує.
Шахраї, повна некомпетентність працівників. А ще вони стараються по дибільному виправдовуватись.
И снова обобрали
Запорожье, варус, северо кольцевая, примерно 19.45
Спасибо ща гуано сервис.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли контролювати процес повернення та надати вам необхідну допомогу.
Шахраї а не банк
Доходи їм мої треба довідку
Ви ган. И.
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Шахраї з а банку
Требуют донат
Розуміємо Вашу позицію. Наш банк справді підтримує важливі ініціативи та надає клієнтам можливість долучитися до зборів за бажанням. При цьому всі внески – виключно добровільні, а повідомлення носять інформаційний характер.
Дякуємо за Вашу думку!
Шарашкіна контора
Поставили кредитний ліміт 53 тис грн.
Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро.
Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився.
Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день.
Ні одної смс не... Читать отзыв Шарашкіна контора.дурять людей.
Поставили кредитний ліміт 53 тис грн.
Потім самі задонатили 1 тис грн.з тих кредитних.а через 22 дні вислали на нову пошту кофту з довгим рукавом .подарунок.я відмовився.вона поїхала назад в дніпро.
Чернз тиждень знову ту ж кофту прислали я знову відмовився.
Потім почали названювати погасить кредит який я небрав.по 10 звінків в день.
Ні одної смс не присилали.
Не раджу самий кончаний бан дурять людей.аферисти.
Хочемо запевнити, що донат може бути здійснений виключно самостійно клієнтом через застосунок. Якщо він був проведений за рахунок кредитних коштів, на нього поширюються стандартні умови, зокрема комісія за користування.
Ми завжди готові піти назустріч у таких питаннях. Наразі повернення платежу перебуває в опрацюванні, і щойно буде результат – обов’язково повідомимо.
Ужасное обслуживание
Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.
Досвід роботи в А-Банку
Свою кар'єру в А-банку я розпочала з посади касира. Це був час інтенсивного навчання та знайомства з банківською справою зсередини. Я... Читать отзыв Мене звати Марина, і я хочу поділитися своїм досвідом роботи в А-банку, якому я присвятила майже 9 років свого життя. Змушена звільнитися з посади у зв'язку з переїздом в інше місто, де, на жаль, немає відділення цього банку.
Свою кар'єру в А-банку я розпочала з посади касира. Це був час інтенсивного навчання та знайомства з банківською справою зсередини. Я вдячна керівництву та колегам за підтримку і можливість професійно зростати. Згодом мені запропонували посаду Спеціаліста з обслуговування клієнтів, а потім - фінансового консультанта, що стало для мене новим викликом і водночас можливістю розширити свої знання та навички.
Робота консультантом дозволила мені безпосередньо спілкуватися з клієнтами, допомагати їм у вирішенні фінансових питань, пропонувати оптимальні продукти та послуги. Я завжди прагнула надавати якісний сервіс і будувати довірчі відносини з кожним клієнтом.
Загалом, я можу з упевненістю сказати, що А-банк – це місце, де цінують співробітників, створюють умови для розвитку та кар'єрного зростання. Тут я отримала цінний досвід, знайшла друзів серед колег і завжди відчувала себе частиною великої та дружньої команди.
Мені щиро шкода залишати А-банк, але я з вдячністю згадуватиму роки, проведені тут. Рекомендую А-банк як надійного роботодавця та місце, де можна побудувати успішну кар'єру.
Ужасное качество
Згідно з умовами договору перший платіж по сервісу "Плати частинами" списується в день оформлення. Списання може бути за рахунок кредитного ліміту або за рахунок власних коштів. Якщо списання було за рахунок кредитних коштів даний платіж необхідно внести на картку. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли детально все перевірити.
Картка Атб
бо А банк видає карту атб і карту свою з кредитним лімітом.
Картка АТБ є кредитною. На неї може бути встановлений кредитний ліміт за рішенням банку, але Ви можете самостійно змінити його в застосунку Абанк24 у налаштуваннях картки. Якщо Ви не користуєтесь кредитним лімітом, жодних відсотків Ви не сплачуєте.
Наші співробітники завжди надають повну консультацію щодо умов оформлення картки. Водночас нам важливо розібратися у Вашій ситуації, тому напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", щоб ми могли детально все перевірити.
Воры и мошенники
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально. Показать 1 ответ
Быстрый способ лишиться денег
Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Для можливості розібратися у вашому питанні просимо написати нам на пошту [email protected] в темі листа вкажіть "Перший незалежний", ми розглянемо описану ситуацію, більш детально.