Оксана Отзыв написан 17 июля, 2024 год8 просмотров
Їхали з двома дітьми, підлітки, з Києва до Варшави в аеропорт, з запасом часу 13 годин, спеціально обрали рейс який йде в аеропорт. Те що в автобусі були не зручні чидв8, тому що були близько один до одного, що не було як ноги поставити, і що верхні полиці вузькі для речей, це ще не так страшно як запізнення. Приїхали до кордону і водій говорить, що будемо стояти понад 12 годин на кордоні, яких 12 годин? В людей, половина автобуса їде в аеропорт, рейси, білети, час, гроші і т д. Тому що велика черга, і наш автобус 15 в черзі... Ніяких дій, щоб вирішити проблему не було, ні зміна кордону, адже вони можуть подзвонити на інший пункт і запитати про чергу, ні допомогти пересадити пасажирів на автобуси які були ближче до початку черги, а ні повернення частини коштів, що було б справедливо! Ми самі знайшли вільні місця домовилися з водієм, який був одним з перших в на початку черги, тільки таким чином і встигли, власними силами. В підсумку, потратили грошей в три рази більше, від кордону і до Варшави таку саму вартість заплатили як за всю поїздку від Києва до аеропорту в Варшаві, і ще таксі з центрального вокзалу до аеропорту. Ніяких компетенцій з вибаченням не було, і ніхто нас до речі не попередив про такі затримки, інакше б не поїхати цим рейсом. Не рекомендую нікому такого перевізеника!
Достоинства:
Нажал плюсів не бачу!
Недостатки:
Якщо автобус не може доставити пасажирів відносно вчасно, тобто з невеликими затримками, то для чого їм графік? Щоб люди їхали і не встигали на літак?
Жахлива походка і немає повернення коштів з вини перевізника - Отзывы о Зесен Транс (Zesen Trans)
отзыв
Комментарии к отзыву