Вухо.Ком - сеть современных гаджетов
Вухо.Ком - это компания, которая уже 14 лет своей ежедневной роботой обеспечивает доступ к самым свежим новинкам в мире технологий. Компания специализируется на широком выборе гаджетов, а именно:
• Смартфоны
• Аксессуары
• Наушники
• Колонки
• Умная техника для дома
• Ноутбуки
• Мелкая бытовая техника
• Электротранспорт и...
подробнее Рейтинг 2 из 5 на основании 4 отзывов
vuho.com.ua
Перейти на сайт
Цифровая техника
Несправність наушников!!!
Незадоволена
Свідомо відправили товар з дефектами
Коли планшет отримав, коробка була вкрита, захисна плівка вже знімалася, батарея повністю розряджена. Так, може відкрили для перевірки. Але як можно було повністю розрядити батарею за два дні (саме... Читать отзыв Придбав через інтернет планшет Sigma Tab Xà-stile A 104. Відправлення до Києва здійснили своєчасно. Коли замовляв, наголошував, що потрібен новий планшет, не з вітрини. Мене запевнили, що отримую запакований, новий планшет.
Коли планшет отримав, коробка була вкрита, захисна плівка вже знімалася, батарея повністю розряджена. Так, може відкрили для перевірки. Але як можно було повністю розрядити батарею за два дні (саме стільки планшет везла "Нова пошта"), якщо планшет не працював. Далі з'ясувалося, що хтось вже користувався планшетом, оскільки було видалено додаток "Галерея". Натомість, на головному екрані розміщені ярлики (які не встановлюються виробником) якихось додатків. Я звернувся до представництва компании Sigma mobile у Києві. Вони підтвердили, що додаток "Галерея" має бути, а існуючих іконки (ярлики) були встановлені не виробником. Оскільки додаток було видалено з android, планшет потрібно "переливати". Так, можливо встановити додатки з Play Маркет, але я купляв новий планшет.
Крім того були помічені дефекти поклейки точ-скріну. Скло має деформації у місцях поклейки. Екран має дефект у вигляді чорної крапки.
Я зателефонував в магазин Вухо.ком, та пояснив, що маю претензії до товару. Співробітник на ім'я Олег сказав, що має з'ясувати звідки було здійснено відвантаження товару. Обіцяв перетелефонувати. Я прочекав на його дзвінок цілий день. Зателефонував вдруге, але він знову сказав що має щось з'ясувати.
З огляду на викладене, вважаю роботу магазину вкрай незадовільною. Замість того, щоб з'ясувати, як я можу відправити товар на повернення (треба з'ясувати на яку адресу відправляти, хто буде приймати товар), я маю щось чекати.
Ціна, якість, обслуговування