Вухо.Ком - мережа сучасних ґаджетів
Вухо.Ком - це компанія, яка Вже 14 років своєю щоденно робот Забезпечує доступ до найсвіжішіх новинок в мире технологій. Компанія спеціалізується в широкому віборі ґаджетів, а самє:
• Смартфони
• Аксесуари
• Навушники
• Колонки
• Розумна техніка для дому
• Ноутбуки
• Дрібна побутова техніка
• електротранспорту та інші.
детальніше Рейтинг 2 з 5 на підставі 4 відгуків
vuho.com.ua
Перейти на сайт
Цифрова техніка
Несправність наушников!!!
Незадоволена
Свідомо відправили товар з дефектами
Коли планшет отримав, коробка була вкрита, захисна плівка вже знімалася, батарея повністю розряджена. Так, може відкрили для перевірки. Але як можно було повністю розрядити батарею за два дні (саме... Читати відгук Придбав через інтернет планшет Sigma Tab Xà-stile A 104. Відправлення до Києва здійснили своєчасно. Коли замовляв, наголошував, що потрібен новий планшет, не з вітрини. Мене запевнили, що отримую запакований, новий планшет.
Коли планшет отримав, коробка була вкрита, захисна плівка вже знімалася, батарея повністю розряджена. Так, може відкрили для перевірки. Але як можно було повністю розрядити батарею за два дні (саме стільки планшет везла "Нова пошта"), якщо планшет не працював. Далі з'ясувалося, що хтось вже користувався планшетом, оскільки було видалено додаток "Галерея". Натомість, на головному екрані розміщені ярлики (які не встановлюються виробником) якихось додатків. Я звернувся до представництва компании Sigma mobile у Києві. Вони підтвердили, що додаток "Галерея" має бути, а існуючих іконки (ярлики) були встановлені не виробником. Оскільки додаток було видалено з android, планшет потрібно "переливати". Так, можливо встановити додатки з Play Маркет, але я купляв новий планшет.
Крім того були помічені дефекти поклейки точ-скріну. Скло має деформації у місцях поклейки. Екран має дефект у вигляді чорної крапки.
Я зателефонував в магазин Вухо.ком, та пояснив, що маю претензії до товару. Співробітник на ім'я Олег сказав, що має з'ясувати звідки було здійснено відвантаження товару. Обіцяв перетелефонувати. Я прочекав на його дзвінок цілий день. Зателефонував вдруге, але він знову сказав що має щось з'ясувати.
З огляду на викладене, вважаю роботу магазину вкрай незадовільною. Замість того, щоб з'ясувати, як я можу відправити товар на повернення (треба з'ясувати на яку адресу відправляти, хто буде приймати товар), я маю щось чекати.
Ціна, якість, обслуговування