Сергій Отзыв написан 26 сентября, 2025 год8 просмотров
Якось спробував перуанського кальмара в арахісовій олії - дуже сподобалося, просто ідеальний до пива. Зробив за пʼять місяців вже пʼяте замовлення на цьому сайті (за перші чотири нарікань не має), замовив 1 кг такого кальмара. Прислали кальмара просто підсоленого без жодних натяків на обсмаження в олії - смак майже ніякий. Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром - відповідь: нова партія, можливо кальмар «трішки інший». Почав натякати що це напівфабрикат, який не відповідає опису, що не можна його надсилати покупцям і треба розбиратися з постачальником. Сказав, що незадоволений отриманим продуктам і вимагаю заміну на товар належної якості. Менеджер одразу сказав, що з кальмаром все гаразд, що це мої особисті смакові вподобання. Сказав що поверне гроші, якщо я поверну йому товар, перевірить його кількість від якої буде залежати кількість компенсації, при чому логістику буду оплачувати я, а міняти на інший товар він не стане. Тобто замість вибачень, проведення якогось внутрішнього розслідування, висунення претензії свому постачальнику і справедливої компенсації за неякісний товар і логістичні витрати, менеджер прямо каже, що в мене щось із смаком… Після годин переписки, розжовування ситуації і обговорення своїх прав згідно до законодавства, менеджер все ж таки погодився за оплату їм логістики, а міняти товар відмовився. Мій негативний правдивий відгук на їхньому сайті вони видалили, після чого стало одразу зрозуміло чому там лише позитивні. Думай-те)
Достоинства:
Вже не можу сказати
Недостатки:
Продавець критику не сприймає, своїх помилок не визнає, готовий продавати неякісний товар і надалі.
Продавець не сприймає критики і не визнає своїх помилок - Отзывы о VSMarket
Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром - відповідь: нова партія, можливо кальмар «трішки інший». Почав натякати що це напівфабрикат, який не відповідає опису, що не можна його надсилати покупцям і треба розбиратися з постачальником. Сказав, що незадоволений отриманим продуктам і вимагаю заміну на товар належної якості. Менеджер одразу сказав, що з кальмаром все гаразд, що це мої особисті смакові вподобання. Сказав що поверне гроші, якщо я поверну йому товар, перевірить його кількість від якої буде залежати кількість компенсації, при чому логістику буду оплачувати я, а міняти на інший товар він не стане. Тобто замість вибачень, проведення якогось внутрішнього розслідування, висунення претензії свому постачальнику і справедливої компенсації за неякісний товар і логістичні витрати, менеджер прямо каже, що в мене щось із смаком…
Після годин переписки, розжовування ситуації і обговорення своїх прав згідно до законодавства, менеджер все ж таки погодився за оплату їм логістики, а міняти товар відмовився.
Мій негативний правдивий відгук на їхньому сайті вони видалили, після чого стало одразу зрозуміло чому там лише позитивні. Думай-те)
отзыв
Комментарии к отзыву