Якось спробував перуанського кальмара в арахісовій олії - дуже сподобалося, просто ідеальний до пива. Зробив за пʼять місяців вже пʼяте замовлення на цьому сайті (за перші чотири нарікань не має), замовив 1 кг такого кальмара. Прислали кальмара просто підсоленого без жодних натяків на обсмаження в олії - смак майже ніякий. Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром... Читать отзыв Якось спробував перуанського кальмара в арахісовій олії - дуже сподобалося, просто ідеальний до пива. Зробив за пʼять місяців вже пʼяте замовлення на цьому сайті (за перші чотири нарікань не має), замовив 1 кг такого кальмара. Прислали кальмара просто підсоленого без жодних натяків на обсмаження в олії - смак майже ніякий. Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром - відповідь: нова партія, можливо кальмар «трішки інший». Почав натякати що це напівфабрикат, який не відповідає опису, що не можна його надсилати покупцям і треба розбиратися з постачальником. Сказав, що незадоволений отриманим продуктам і вимагаю заміну на товар належної якості. Менеджер одразу сказав, що з кальмаром все гаразд, що це мої особисті смакові вподобання. Сказав що поверне гроші, якщо я поверну йому товар, перевірить його кількість від якої буде залежати кількість компенсації, при чому логістику буду оплачувати я, а міняти на інший товар він не стане. Тобто замість вибачень, проведення якогось внутрішнього розслідування, висунення претензії свому постачальнику і справедливої компенсації за неякісний товар і логістичні витрати, менеджер прямо каже, що в мене щось із смаком… Після годин переписки, розжовування ситуації і обговорення своїх прав згідно до законодавства, менеджер все ж таки погодився за оплату їм логістики, а міняти товар відмовився. Мій негативний правдивий відгук на їхньому сайті вони видалили, після чого стало одразу зрозуміло чому там лише позитивні. Думай-те)
Достоинства:
Вже не можу сказати
Недостатки:
Продавець критику не сприймає, своїх помилок не визнає, готовий продавати неякісний товар і надалі.
Вирішила замовити снеки, відправка по предоплаті 200 грн. Не попередили що деяких товарів немає, і відправили по тій ціні яка була з ними. Замовлення було на поштомат тому не звіряла чи все є... Написала по нормальному що не сходиться і різниця 85 грн... сказали що повернуть на карту і тиша... вже 4 день. Подавіться цими грошима!!! Відгук реальний прикріпила фото... Читать отзыв Вирішила замовити снеки, відправка по предоплаті 200 грн. Не попередили що деяких товарів немає, і відправили по тій ціні яка була з ними. Замовлення було на поштомат тому не звіряла чи все є... Написала по нормальному що не сходиться і різниця 85 грн... сказали що повернуть на карту і тиша... вже 4 день. Подавіться цими грошима!!! Відгук реальний прикріпила фото щоб не казали що це від конкурентів.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Кидають на гроші! І рахувати не вміють!!! І слова теж не тримають
Недавно подбирала чехлы на 11 айфон. После оформления заказа связались оперативно, уточнили модель телефона (ли нет приставки "про макс"), чтобы чехол точно подошел. Более того меня ждал приятный сюрприз - при заказе двух чехлов третий шел в подарок. На следующий день уже забирала свой заказ на отделении Новой почты. Очень понравилось и качество чехлов. Компания своим сервисом вызвала у меня... Читать отзыв Недавно подбирала чехлы на 11 айфон. После оформления заказа связались оперативно, уточнили модель телефона (ли нет приставки "про макс"), чтобы чехол точно подошел. Более того меня ждал приятный сюрприз - при заказе двух чехлов третий шел в подарок. На следующий день уже забирала свой заказ на отделении Новой почты. Очень понравилось и качество чехлов. Компания своим сервисом вызвала у меня позитивные эмоции, эффект которых не сходит и до сих пор. Буду еще неоднократно возвращаться, спасибо вам!
Заказывала на подарок чехол на Самсунг S8+ в данном интернет-магазине. Сделала заказ на сайте. Через пару часов перезвонила девушка для уточнения заказа. Я раза 3 точно сделала акцент на том, что чехол нужен именно на версию "+". В итоге чехол пришел на маленькую версию телефона. Позвонила, рассказала, в магазине извинились и попросили сфотографировать. Я так и сделала и в... Читать отзыв Заказывала на подарок чехол на Самсунг S8+ в данном интернет-магазине. Сделала заказ на сайте. Через пару часов перезвонила девушка для уточнения заказа. Я раза 3 точно сделала акцент на том, что чехол нужен именно на версию "+". В итоге чехол пришел на маленькую версию телефона. Позвонила, рассказала, в магазине извинились и попросили сфотографировать. Я так и сделала и в этот же день отправила чехол обратно. Они на следующий день (как они сказали) выслали мне замену, но забрала я его только через пару дней. Следовательно, подарок в нужный день я так и не подарила. Дальше, пришла второй раз на почту, забрала. В этот раз уже нужного размера. Уже вышла с почты, распаковала и смотрю, что он порисован синей ручкой.. Скидываю фотку в вайбер представителю магазина и мне пишут: "Возвращайте". Я пишу что уже выкинула упаковку и тд. Да и я бы и так не стала возвращаться и отправлять, потому что время у меня ограничено, и стоять по 20 мин в очередях на почте я не собираюсь. Предложили они пополнить мне счет на 40 гривен. Якобы за УСЛУГИ НОВОЙ ПОЧТЫ (это человек, с которым я переписывалась психанул, видимо). Меня это не устроило. Сказали что свяжется менеджер, который так и не связался :) Дальше я думаю ладно, пусть хоть 40 гривен скинут. Они попросили номер карты, я скинула номер карты. Уже думаю скинут, НО НЕТ. Начались вопросы: "Почему вы не осмотрели?". А ПОЧЕМУ ВЫ ОТПРАВЛЯЕТЕ БРАКОВАННЫЙ ТОВАР? Я не знаю с кем я переписывалась, но по-моему с не очень уравновешенным человеком. Потому что в итоге осталась виноватой я. И меня стали игнорировать. Итог: 4 раза бегала на почту; не подарила (самое главное) вовремя чехол, ПО ИХ ВИНЕ; пришел бракованный (разукрашен ручкой).
VSMarket
VSMarket предоставляет огромный ассортимент аксессуаров и запчастей для телефонов и планшетов. Тут выгодные цены и высокое качество товаров.
Продавець не сприймає критики і не визнає своїх помилок
Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром... Читать отзыв Якось спробував перуанського кальмара в арахісовій олії - дуже сподобалося, просто ідеальний до пива. Зробив за пʼять місяців вже пʼяте замовлення на цьому сайті (за перші чотири нарікань не має), замовив 1 кг такого кальмара. Прислали кальмара просто підсоленого без жодних натяків на обсмаження в олії - смак майже ніякий.
Звернувся до менеджера з питанням що сталося з кальмаром - відповідь: нова партія, можливо кальмар «трішки інший». Почав натякати що це напівфабрикат, який не відповідає опису, що не можна його надсилати покупцям і треба розбиратися з постачальником. Сказав, що незадоволений отриманим продуктам і вимагаю заміну на товар належної якості. Менеджер одразу сказав, що з кальмаром все гаразд, що це мої особисті смакові вподобання. Сказав що поверне гроші, якщо я поверну йому товар, перевірить його кількість від якої буде залежати кількість компенсації, при чому логістику буду оплачувати я, а міняти на інший товар він не стане. Тобто замість вибачень, проведення якогось внутрішнього розслідування, висунення претензії свому постачальнику і справедливої компенсації за неякісний товар і логістичні витрати, менеджер прямо каже, що в мене щось із смаком…
Після годин переписки, розжовування ситуації і обговорення своїх прав згідно до законодавства, менеджер все ж таки погодився за оплату їм логістики, а міняти товар відмовився.
Мій негативний правдивий відгук на їхньому сайті вони видалили, після чого стало одразу зрозуміло чому там лише позитивні. Думай-те)
Кидають на гроші!!! Не рекомендую!
Лучшее место, где можно заказать чехлы
Не рекомендую
В итоге чехол пришел на маленькую версию телефона. Позвонила, рассказала, в магазине извинились и попросили сфотографировать. Я так и сделала и в... Читать отзыв Заказывала на подарок чехол на Самсунг S8+ в данном интернет-магазине. Сделала заказ на сайте. Через пару часов перезвонила девушка для уточнения заказа. Я раза 3 точно сделала акцент на том, что чехол нужен именно на версию "+".
В итоге чехол пришел на маленькую версию телефона. Позвонила, рассказала, в магазине извинились и попросили сфотографировать. Я так и сделала и в этот же день отправила чехол обратно. Они на следующий день (как они сказали) выслали мне замену, но забрала я его только через пару дней. Следовательно, подарок в нужный день я так и не подарила.
Дальше, пришла второй раз на почту, забрала. В этот раз уже нужного размера. Уже вышла с почты, распаковала и смотрю, что он порисован синей ручкой.. Скидываю фотку в вайбер представителю магазина и мне пишут: "Возвращайте". Я пишу что уже выкинула упаковку и тд. Да и я бы и так не стала возвращаться и отправлять, потому что время у меня ограничено, и стоять по 20 мин в очередях на почте я не собираюсь.
Предложили они пополнить мне счет на 40 гривен. Якобы за УСЛУГИ НОВОЙ ПОЧТЫ (это человек, с которым я переписывалась психанул, видимо). Меня это не устроило. Сказали что свяжется менеджер, который так и не связался :)
Дальше я думаю ладно, пусть хоть 40 гривен скинут. Они попросили номер карты, я скинула номер карты. Уже думаю скинут, НО НЕТ.
Начались вопросы: "Почему вы не осмотрели?". А ПОЧЕМУ ВЫ ОТПРАВЛЯЕТЕ БРАКОВАННЫЙ ТОВАР? Я не знаю с кем я переписывалась, но по-моему с не очень уравновешенным человеком. Потому что в итоге осталась виноватой я. И меня стали игнорировать.
Итог: 4 раза бегала на почту; не подарила (самое главное) вовремя чехол, ПО ИХ ВИНЕ; пришел бракованный (разукрашен ручкой).