Людмила Отзыв написан 8 июня, 2021 год37 просмотров
Будьте обережні. Не рекомендую однозначно нікому! Абсолютно не клієнтоорієнтована компанія. . Гарно обслуговують продавці, щоб продати, тепер вже вважаю «впхати», молодці, дуже наполегливо. Однак політика компанії геть не передбачає відповідальності перед покупцем. Історія така: придбала спідницю з еко-кожі, світло -сірого колтору, на сайті - графіт. Найприкріше те, що перед тим, як використовувати, зайшла на сайт, знайшла саме цю модель і прочитала правила догляду. Ось що вони рекомендують; Уход • Только ручная стирка, не тереть, не отжимать, максимальная температура 40°; • Гладить при средней температуре (до 150°); • При стирке не используйте средства содержащие отбеливатель; • Сушка при низкой температуре; • Химчистка с использованием углеводорода, хлорного этилена, монофтортрихлорметара (чистка на основе перхлорэтилена). ВСЕ! Саме про прасування я хвилювалася, тому й прочитала. Я вивернула спідницю, розстелила на дошці для прасування, зверху простелила білу ганчірочку і на низесенькій температурі попрасувала. Щаслива, що все добре, вивернула, а тут сюрприз. Прямо посередині на лицьовій стороні, спереді на спідниці з‘явилися якісь плями темного кольору. Я одразу звернулася електронним листом на сайт, що ж це може бути? Відповіді не отримала, тому завітала в магазин. Наголосила у розмові, що я не хочу повертати, я хочу з‘ясуати що це і як виправити. Мені запропонували написати заяву на повернення коштів, бо вона, ніби то, стандартна. Наступного дня зателефонували, щоб я забрала спідницю, бо по фото визначили, що то пофарбування, а значить - увага! - неправильна експлуатація! по фото! Також запропонували звернутися до хімчистки власним коштом. Взагалі - то я розраховувала, що проведуть технологи якусь експертизу, не по фото. Мабуть мають врахувати на майбутнє цей факт, щоб принаймні попереджати про таке і убезпечити майбутніх своїх клієнтів. Наївна я. А від чого ж пофарбування? Говорять від дошки. То чому ж нічого, навіть білі речі, що прасую з вологою, ніколи не фарбувалися? Говорять, що еко - шкіра при нагріванні по іншому реагує. То де ж про це написано, щоб мені давати таку відповідь про неправильну експлуатацію? Та ще зверніть увагу - в Правилах догдляду рекомендують хімчистку. А мали б - як мені продавець рекомендувала тепер - прасувати на абсолютно білій дошці. Іронія прямо. До речі, малюнок на моїй дошці зовсім не співпадає з тим, що на спідниці проявилося, і проявилося не скрізь, а лише в одному місці. Така сумна історія. Жодного разу не одягнувши, дотримуючись зазначених правил, отримала лише зіпсовану річ і жодної реальної спроби від компанії розібратися. Стверджую так впевнено, тому що спідниця на магазині в Полтаві пробула добу, і нікуди не відправлялася. А адміністратор магазину підтвердила, що причину відмови - неправильна експлуатація- встановили по фото. Серйозно? Це про бізнес в умовах жорсткої конкуренції?
VOVK интернет-магазин модной одежды украинского производства, был удостоин множества престижных премий в мире дизайна и моды. Более семи лет бренд VOVK радует покупателей стильными вещами, постоянно развивается, внедряет новые технологии и доказывает, что вещи, созданные креативными и творческими людьми, могут создавать настроение, дарить ощущение комфорта, быть качественными и доступными. Безукоризненное... подробнее
Будьте обережні! - Отзывы о VOVK интернет-магазин
Уход
• Только ручная стирка, не тереть, не отжимать, максимальная температура 40°;
• Гладить при средней температуре (до 150°);
• При стирке не используйте средства содержащие отбеливатель;
• Сушка при низкой температуре;
• Химчистка с использованием углеводорода, хлорного этилена, монофтортрихлорметара (чистка на основе перхлорэтилена).
ВСЕ!
Саме про прасування я хвилювалася, тому й прочитала. Я вивернула спідницю, розстелила на дошці для прасування, зверху простелила білу ганчірочку і на низесенькій температурі попрасувала. Щаслива, що все добре, вивернула, а тут сюрприз. Прямо посередині на лицьовій стороні, спереді на спідниці з‘явилися якісь плями темного кольору. Я одразу звернулася електронним листом на сайт, що ж це може бути? Відповіді не отримала, тому завітала в магазин. Наголосила у розмові, що я не хочу повертати, я хочу з‘ясуати що це і як виправити. Мені запропонували написати заяву на повернення коштів, бо вона, ніби то, стандартна. Наступного дня зателефонували, щоб я забрала спідницю, бо по фото визначили, що то пофарбування, а значить - увага! - неправильна експлуатація! по фото!
Також запропонували звернутися до хімчистки власним коштом. Взагалі - то я розраховувала, що проведуть технологи якусь експертизу, не по фото. Мабуть мають врахувати на майбутнє цей факт, щоб принаймні попереджати про таке і убезпечити майбутніх своїх клієнтів. Наївна я.
А від чого ж пофарбування? Говорять від дошки. То чому ж нічого, навіть білі речі, що прасую з вологою, ніколи не фарбувалися? Говорять, що еко - шкіра при нагріванні по іншому реагує. То де ж про це написано, щоб мені давати таку відповідь про неправильну експлуатацію?
Та ще зверніть увагу - в Правилах догдляду рекомендують хімчистку. А мали б - як мені продавець рекомендувала тепер - прасувати на абсолютно білій дошці. Іронія прямо.
До речі, малюнок на моїй дошці зовсім не співпадає з тим, що на спідниці проявилося, і проявилося не скрізь, а лише в одному місці. Така сумна історія. Жодного разу не одягнувши, дотримуючись зазначених правил, отримала лише зіпсовану річ і жодної реальної спроби від компанії розібратися. Стверджую так впевнено, тому що спідниця на магазині в Полтаві пробула добу, і нікуди не відправлялася. А адміністратор магазину підтвердила, що причину відмови - неправильна експлуатація- встановили по фото. Серйозно? Це про бізнес в умовах жорсткої конкуренції?
отзыв
Комментарии к отзыву