Nataliia Отзыв написан 30 ноября, 2022 год55 просмотров
З початку війти підключили безлімітний пакет SuperNet Unlim. Згодом стали приходити дивні повідомленні про додаткове поповнення, якусь швидкість. Вибачте мені, ми всі розуміємо яка зараз ситуація, та про яку взагалі швидкість можна говорити. Так ось, прийшло повідомлення, що використано майже 100% пакету(ПАКЕТ БЕЗЛІМІТНИЙ), та щоб НЕ ПЕРЕПЛАЧУВАТИ, поповніть рахунок та наберіть комбінацію. Ну ми й не подумавши зробили це. Це була велика помилка. Якраз було 300 грн на рахунку. Вони вся знялись, та пакет переподключився на тиждень раніше. Оператори вирішувати нічого не хочуть, та вони і нічого не знають. Про те, що вони говорять, не має жодної інформації, яка була б на сайті! Вкрадений тиждень ніхто повертати не збирається. !!!На безлімітний пакет приходять повідомлення, що майже 100% його вичерпано!!! ЯК??? !!!Щоб НЕ ПЕРЕПЛАЧУВАТИ - наберіть комбінацію. ЗА ЩО ПЕРЕПЛАЧУВАТИ НА БЕЗЛІМІТНОМУ?? Що з нього безлімітного?? Тільки назва. Ось так водафон обманює клієнтів та краде гроші.
Доброго дня, Nataliia! В тарифах з безлімітним інтернетом справді є певні обмеження, але встановлені вони тільки на швидкість. По трафіку обмежень немає, тому тариф і називається безлімітним. Тобто після використання 50 ГБ на максимальній швидкості, інтернет буде працювати й надалі, але швидкість знижується. Це пов'язано з тим, щоб не створювати навантаження на мережу і всі наші абоненти могли користуватися комфортно мобільним інтернетом. Ми нічого не приховуємо, всі умови описані на нашому офіційному сайті: https://www.vodafone.ua/storage/image-storage/2022/06/28/216/source/politika-cesnogo-koristuvannya-unlim_1656423949.pdf
Ми не хочемо вас втрачати, тому з радістю допоможемо обрати тариф без обмежень за швидкістю після вичерпання певної квоти, а для цього прохання звернутись в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/. Чекаємо!
У повідомленні ви написали, що майже вичерпано пакет, та що згодом я буду переплачувати. Все. Більше нічого. За що переплачувати? Ви забрали в мене тиждень, за який вже було сплачено!
Ви все брешете - оператор НЕ ПРИХОВУЄ умов тарифу!
В описанні тарифу на сайті оператора https://www.vodafone.ua/rates/prepay/vodafone-supernet-unlim у розділі "Загальна інформація" написано про деякі обмеження:
Якщо вам ледачисть не дозволила прочитати ці умови, перш ніж підключати тариф, це не привід, щоб звичувати чесно працюючого оператора і обмані. Це ваша проблема, що ви не ознайомилися з доступними у відкритому доступі умовами тарифу, а не провина оператора.
Ви випадково не представник? Так швидко відповіли, та вони теж це кідають, та не чують, що я кажу.
Якщо би ви прочитали мій відгук, то побачили, що прийшло повідомлення про те, що «МАЙЖЕ ВИЧЕРПАНО ПАКЕТ», який безлімітний так також, що «ЩО Б НЕ ПЕРЕПЛАЧУВАТИ - НАБЕРІТЬ КОМБІНАЦІЮ»
У цьому повідомленні ні про що інше речі і не було, ні про інтернет, ні про швидкіть. Тільки про те, що я буду переплачувати.
Пакет підключили на тиждень раніше, то що ще там щалишалось - згоріло!
І не треба мені казати, що я щось якось неуважно дивлюсь! Про свій пакет знаю краще вас, та не потребую вашої думки та уваги взагалі. Займайтесь своїми справами.
Ви кажете, що Вам підключили пакет за тиждень раніше, але запитання - комбінацію *101*444# набирали Ви чи оператор ? Оператор до завершення дiї поточного пакета не міг достроково перепідключити його, якщо тільки абонент не зробив запит на перепідключення шляхом набору вищезгаданої комбінації.
Так а я не приховую, що набрала це я. Але як це пов’язано з тим, що мені прийшло повідомлення про те, що перепідклбчайтесь, або буде переплата?? Хто не почав би перейматись? Як це повідомлення можна ще зрозуміти? Та знімають не якусь частку, а я повну суму, як на весь місяц!
Вони відправляють такі повідомлення своїм клієнтам, щоб потім говорити, що ви самі це набрали?? Це виправдовує їх?
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
ОБМАНЮЮТЬ І КРАДУТЬ ГРОШІ!!!! - Отзывы о Vodafone Украина
Оператори вирішувати нічого не хочуть, та вони і нічого не знають.
Про те, що вони говорять, не має жодної інформації, яка була б на сайті!
Вкрадений тиждень ніхто повертати не збирається.
!!!На безлімітний пакет приходять повідомлення, що майже 100% його вичерпано!!! ЯК???
!!!Щоб НЕ ПЕРЕПЛАЧУВАТИ - наберіть комбінацію. ЗА ЩО ПЕРЕПЛАЧУВАТИ НА БЕЗЛІМІТНОМУ?? Що з нього безлімітного?? Тільки назва.
Ось так водафон обманює клієнтів та краде гроші.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми не хочемо вас втрачати, тому з радістю допоможемо обрати тариф без обмежень за швидкістю після вичерпання певної квоти, а для цього прохання звернутись в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/. Чекаємо!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
В описанні тарифу на сайті оператора https://www.vodafone.ua/rates/prepay/vodafone-supernet-unlim у розділі "Загальна інформація" написано про деякі обмеження:
Якщо вам ледачисть не дозволила прочитати ці умови, перш ніж підключати тариф, це не привід, щоб звичувати чесно працюючого оператора і обмані. Це ваша проблема, що ви не ознайомилися з доступними у відкритому доступі умовами тарифу, а не провина оператора.
Ставлю дизлайк за наклеп!
Ви випадково не представник? Так швидко відповіли, та вони теж це кідають, та не чують, що я кажу.
Якщо би ви прочитали мій відгук, то побачили, що прийшло повідомлення про те, що «МАЙЖЕ ВИЧЕРПАНО ПАКЕТ», який безлімітний так також, що «ЩО Б НЕ ПЕРЕПЛАЧУВАТИ - НАБЕРІТЬ КОМБІНАЦІЮ»
У цьому повідомленні ні про що інше речі і не було, ні про інтернет, ні про швидкіть. Тільки про те, що я буду переплачувати.
Пакет підключили на тиждень раніше, то що ще там щалишалось - згоріло!
І не треба мені казати, що я щось якось неуважно дивлюсь! Про свій пакет знаю краще вас, та не потребую вашої думки та уваги взагалі. Займайтесь своїми справами.
Вони відправляють такі повідомлення своїм клієнтам, щоб потім говорити, що ви самі це набрали?? Це виправдовує їх?
Частина моїх грошей просто пішла в нікуди!