Співчуваю Отзыв написан 16 января, 2022 год5 просмотров
Стосовно – «Доброго дня! Навіть у найскладнішій ситуації можна розібратись. І наші спеціалісти в чаті приватного кабінету будуть раді вам допомогти! звернутись до них можна за посиланням: https://my.vodafone.ua/auth» Це не до Вас особисто, просто є думка про деяких Ваших колег. А Ваше бажання просто допомогти легко перевірити. Після наступної спроби співпраці, можна буде зрозуміти, чи змінюється щось на краще. Тоді існуюча думка можливо зміниться.
Як би Ви намагалися вирішити проблему, та допомогти абоненту, Ви зробили би це у своїй довідковій службі по підтримці абонентів. Тим більш що проблеми постійно повторюються ті ж самі, що і раніше. Не треба вважати себе хитрішими за всіх, а ваших користувачів телефонії дурнішими за Вас. Взагалі дивна річ, власник Вам платить, втрачаючи джерело доходів, за те, що Ви примушуєте користувача його послугами остаточно забути про компанію власника. Тепер стосовно Вашого запрошення на сторінки Ваших соцмереж. Нічого дивного. За відвідування власник сторінки отримує бонуси, незалежно від мети відвідувань. Мабуть тому Ви, як і більшість так званих «зірок», згодні сидіти по вуха у лайні (від слова лаятись), аби тільки відвідували Вашу сторінку соцмережі. Не заради вирішення проблем, а заради відвідувань. Так, спілкування абонента у соцмережі менш токсичне для абонента ніж напряму по телефону з Вашої групою підтримки. Але все одно небезпечне. Це як старе бандитське запрошення – «пішли вийдемо поговоримо». Людина йде щоб не привертати зайвої уваги та не створювати незручностей, а там її вже чекає потужна бандитська група підтримки. Ви живете сьогоднішнім днем, розраховуючи на те, що люди живуть майбутнім, тому вони будуть терпіти незручності зараз, сподіваючись на краще майбутнє потім. Не будуть люди терпіти, а майбутнє буде кращім, коли не стане непорядних людей, як особистості, як різновиду людей. Поки вибачте, є така думка.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Вітаю «представителя Vodafone Украина» - Отзывы о Vodafone Украина
https://my.vodafone.ua/auth»
Це не до Вас особисто, просто є думка про деяких Ваших колег.
А Ваше бажання просто допомогти легко перевірити. Після наступної спроби співпраці, можна буде зрозуміти, чи змінюється щось на краще. Тоді існуюча думка можливо зміниться.
Як би Ви намагалися вирішити проблему, та допомогти абоненту, Ви зробили би це у своїй довідковій службі по підтримці абонентів. Тим більш що проблеми постійно повторюються ті ж самі, що і раніше.
Не треба вважати себе хитрішими за всіх, а ваших користувачів телефонії дурнішими за Вас. Взагалі дивна річ, власник Вам платить, втрачаючи джерело доходів, за те, що Ви примушуєте користувача його послугами остаточно забути про компанію власника.
Тепер стосовно Вашого запрошення на сторінки Ваших соцмереж. Нічого дивного. За відвідування власник сторінки отримує бонуси, незалежно від мети відвідувань. Мабуть тому Ви, як і більшість так званих «зірок», згодні сидіти по вуха у лайні (від слова лаятись), аби тільки відвідували Вашу сторінку соцмережі. Не заради вирішення проблем, а заради відвідувань. Так, спілкування абонента у соцмережі менш токсичне для абонента ніж напряму по телефону з Вашої групою підтримки. Але все одно небезпечне. Це як старе бандитське запрошення – «пішли вийдемо поговоримо». Людина йде щоб не привертати зайвої уваги та не створювати незручностей, а там її вже чекає потужна бандитська група підтримки.
Ви живете сьогоднішнім днем, розраховуючи на те, що люди живуть майбутнім, тому вони будуть терпіти незручності зараз, сподіваючись на краще майбутнє потім. Не будуть люди терпіти, а майбутнє буде кращім, коли не стане непорядних людей, як особистості, як різновиду людей.
Поки вибачте, є така думка.
отзыв
Комментарии к отзыву
Набридло, ставлю всім вашим відгукам дизлайки!
Набридло, ставлю всім вашим відгукам дизлайки!