Співчуваю: Радісна новина. Зроблені перші кроки по відновленню співпраці. Поки що нічого поганого не сталося. Можливо, дякуючи не компетенції та небажанню допомогти деяких співробітників Vodafone Украина, сталося диво, було самостійно виявлено джерело проблеми на цьому етапі та вирішено її. Можливо, якийсь час проблем не буде, як що не вигадають щось нове.... 18.01.2022
Співчуваю: З приводу – «Нам дуже сумно читати такі відгуки …» Це не відгук, це інформація-претензія. Я пропоную залишити формат спілкування, поки що на цьому рівні, як є. Дружня співпраця може відновитися дуже просто. Після оплати пакету, після отримання результатів послуги, буде зрозуміло, що не тільки Ви, а й ті інші,... 18.01.2022
Співчуваю: Стосовно – «Доброго дня! Навіть у найскладнішій ситуації можна розібратись. І наші спеціалісти в чаті приватного кабінету будуть раді вам допомогти! звернутись до них можна за посиланням: https://my.vodafone.ua/auth» Це не до Вас особисто, просто є думка про деяких Ваших колег. А Ваше бажання просто допомогти легко перевірити. Після наступної спроби... 16.01.2022
Співчуваю: З приводу – «Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.» Все є. Звертаюсь. Але мені отак зручніше звернутися до Вас, як що Ви не проти? Звертаюсь з приводу – «Охххххх, який сумний відгук ви написали А що трапилось?... 16.01.2022
Співчуваю: Це не спроба принизити або очорнити сумлінних співробітників Водафона. Це просто спостереження з моменту виникнення проблеми у стосунках з окремими робітниками Водафона. Мабуть мені треба буде встановити на паузу користування послугами Водафона до моменту ,поки наступні більш професійні фахівці із достатніми нормами поваги до користувачів змінять існуючих попередників. 14.01.2022
Співчуваю: Шановний Олег OK, можливо, від Вас щось приховують. Було витрачено півтори години, щоб додзвонитися по 111, потім була спроба по інших довідкових телефонах, вже як експеримент. Результат – додзвонитися не вдалося. А ще ці крохобори слямзили трошки грошей, просто тому, що багато урвати у них не вийшло. Ну, це таке. 14.01.2022
Співчуваю: Як що не важко, пояснить будь ласка, як цим користуватися. «Вопрос не решен? Позвоните нам: 111 — бесплатно с мобильного Vodafone Украина в Украине; Звоните круглосуточно бесплатно c мобильного Vodafone в Украине: 111» Або куди ще можна телефонувати, як що оператор не бере слухавку. А інші номери тупо беруть... 14.01.2022
Співчуваю: Кто небудь может объяснить пометки " Согласен" : 1. Выражаю свое согласие с постом, исходя из собственного опыта? 2. Спасибо за предупреждение, которое поможет избежать возможных проблем? 3. Услугами не пользуюсь, но что-то подобное об этом слышал и слава Богу, что не вляпался. "Не согласен": 1. Автор поста врёт... 11.01.2022
Співчуваю: Дякую за увагу. Але мабуть інформація раніше була не достатньо зрозумілою. Тому зміст проблеми уточнюю. 1. Грошей на пакет телефонії було достатньо, перераховані були заздалегідь щоб активувати пакет телефонії. 2. В першу чергу були зняті кошти на послугу. Чому? 3. Тому грошей на оплату пакету телефонії стало недостатньо. 4. ... 10.01.2022
Співчуваю: Висловлюю Мою пошану благословенній компанії Vodafone Ukraine, її благочестивій адміністрації, сумлінним співробітникам, а також користувачам її послугами та просто читаючим. Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття. Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча... 08.01.2022