Сергій Отзыв написан 18 мая, 2021 год18 просмотров
1 травня перед вильотом закордон поповнив рахунок. Закордоном весь час користувався карткою іноземного оператора. 8 травня повернувся в Україну і в аеропорту виявив, що не можу скористатися інтернетом (на мою думку - це проблема оператора, але ж він завжди правий). Подумав, що мабуть оплата 1 травня не пройшла, таке з Водафоном траплялося раніше не раз, у них вічно прохання то ввести *101*444#, то рестартнути телефон, звісно, купа вибачень і прохання зрозуміти їх труднощі і т.д. (і я завжди ставився з розумінням). Отже 8 числа набрав *101*444#, оскільки 1 не набирав, а інтернету нема. За годину перевірив стан рахунку і зрозумів, що оплатив двічі - і 1 травня, і 8. Подзвонив у кол-центр з проханням відмінити останню оплату. Але це не про Водафон. Оператор відмовився, сказавши, що це я помилився і нічого вони повертати не будуть. Вони вважають, що мені справді потрібно було ще раз підключити ту ж проплачену послугу (за якою не використав жодної хвилини і жодного мегабайта). Купа слів про лояльність до клієнтів, що вони вважають, що помилковою є повторна проплата протягом 3 днів, а далі - це проблеми клієнта. На прохання надати для ознайомлення "правило 3-х днів" - відмовили в категоричній формі. Отже, для себе роблю висновок, що їх загальний рейтинг повністю відповідає стану справ. Пишу, щоб попередити інших не робити основної моєї помилки - мати справу з цим оператором. Як тільки буде можливість поміняти оператора зі збереженням номера, обов"язково це зроблю. Ну і про покриття - вже у наступних населених пунктах за Львовом не те що 4G, але і 3G - велика рідкість. Можливо це мені так везе (с. Солонка).
Достоинства:
якихось особливих нема, зрідка бувають акції (раз на кілька років)
Недостатки:
1. Клієнт ніколи не буде правий, а Водафон завжди
2. 4G покриття - багато галасу, по факту навіть на околицях Львова - проблеми
3. Зміна тарифних планів без Вашої згоди - це правило Водафона
4. Дуже не люблять критику на свою адресу
5. Ставлення до своїх рядових співробітників схоже, як до клієнтів
тут хоть возвращай не возвращай те кто тут пишет оператора оправдывает тому наверно мой трафик и уходит раз он так их защищает. Тем более он пишет что я бот пишу тут на сайте значит он пытался найти мой емайл адресс а емайл адрес нужен чтоб ему украсть его и использовать в своих целях чтоб самому не подставлятся это те люди которые оправдывают оператора так как они боятся что кормушка дуриловка людей может прекратится от моих отзывов! Я за людей чтоб не было такого безпредела и бомана людей
Доброго дня, Сергію! Прикро чути, що у вас склалось таке враження про роботу компанії. Хотіли б звернути увагу, що ми завжди готові допомогти розібратись в ситуації за номером в чаті через додаток My Vodafone, в чаті на сайті, за номером 111 та в приватніих повідомленнях будь-якої соціальної мережі. Окрім цього, активність пакету послуг ви можете перевірити за запитом *101*4# в будь-який момент. Тож, перед тим, як набирати запит для активації тієї чи іншої послуги, ви можете звернутись до нас для отримання нформації.
Доброго дня, шановний представник Водафону. Таке враження, що Ви писали свій коментар, навіть не прочитавши уважно моє повідомлення. Щоб скористатися додатком, зайти в чат на сайті, будь-яку соціальну мережу, потрібен доступ до інтернету. Я ж чітко вказав, що якраз його і не було.
Тобто мені у черзі на паспортний контроль, коли запитують про реєстрацію в "Дії", після 4-годинного перельоту, необхідно проявити чудеса винахідливості - так? тому я неправий. А Ви - запропонувавши на свіжу голову 3 абсолютно недієвих варіанти з 5 - звісно ж праві. І ще я мав би мати у моїй ситуації бездоганну пам"ять на номери запитів.
Ну і раз у нас зав"язалася така продуктивна бесіда, то поясніть, чому промахи оператора я мушу сприймати з розумінням (неодноразове непідключення послуги при наявних коштах, підключення денного тарифу замість місячного, прохання про перезавантаження мого смартфона), а оператор наш СПІЛЬНИЙ промах безальтернативно списує на мою адресу.
Отака своєрідна взаємність.
Ну і на мою думку доречно б було Вам відреагувати на перелічені недоліки.
Бажаю Вам особисто хорошого дня, зібраності, уважності при відповіді на конкретні запитання, а не потоку недієвих рекомендацій, в якому губиться 1-2 можливо і раціональних.
Зі свого боку обіцяю бути ще більш уважним до Ваших промахів і знаходити час, щоб робити їх надбанням громадськості.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Оператор завжди правий, абонент - ніколи - Отзывы о Vodafone Украина
Закордоном весь час користувався карткою іноземного оператора.
8 травня повернувся в Україну і в аеропорту виявив, що не можу скористатися інтернетом (на мою думку - це проблема оператора, але ж він завжди правий).
Подумав, що мабуть оплата 1 травня не пройшла, таке з Водафоном траплялося раніше не раз, у них вічно прохання то ввести *101*444#, то рестартнути телефон, звісно, купа вибачень і прохання зрозуміти їх труднощі і т.д. (і я завжди ставився з розумінням). Отже 8 числа набрав *101*444#, оскільки 1 не набирав, а інтернету нема.
За годину перевірив стан рахунку і зрозумів, що оплатив двічі - і 1 травня, і 8.
Подзвонив у кол-центр з проханням відмінити останню оплату. Але це не про Водафон. Оператор відмовився, сказавши, що це я помилився і нічого вони повертати не будуть. Вони вважають, що мені справді потрібно було ще раз підключити ту ж проплачену послугу (за якою не використав жодної хвилини і жодного мегабайта). Купа слів про лояльність до клієнтів, що вони вважають, що помилковою є повторна проплата протягом 3 днів, а далі - це проблеми клієнта. На прохання надати для ознайомлення "правило 3-х днів" - відмовили в категоричній формі.
Отже, для себе роблю висновок, що їх загальний рейтинг повністю відповідає стану справ. Пишу, щоб попередити інших не робити основної моєї помилки - мати справу з цим оператором.
Як тільки буде можливість поміняти оператора зі збереженням номера, обов"язково це зроблю.
Ну і про покриття - вже у наступних населених пунктах за Львовом не те що 4G, але і 3G - велика рідкість. Можливо це мені так везе (с. Солонка).
отзыв
Комментарии к отзыву
Тобто мені у черзі на паспортний контроль, коли запитують про реєстрацію в "Дії", після 4-годинного перельоту, необхідно проявити чудеса винахідливості - так? тому я неправий. А Ви - запропонувавши на свіжу голову 3 абсолютно недієвих варіанти з 5 - звісно ж праві. І ще я мав би мати у моїй ситуації бездоганну пам"ять на номери запитів.
Ну і раз у нас зав"язалася така продуктивна бесіда, то поясніть, чому промахи оператора я мушу сприймати з розумінням (неодноразове непідключення послуги при наявних коштах, підключення денного тарифу замість місячного, прохання про перезавантаження мого смартфона), а оператор наш СПІЛЬНИЙ промах безальтернативно списує на мою адресу.
Отака своєрідна взаємність.
Ну і на мою думку доречно б було Вам відреагувати на перелічені недоліки.
Бажаю Вам особисто хорошого дня, зібраності, уважності при відповіді на конкретні запитання, а не потоку недієвих рекомендацій, в якому губиться 1-2 можливо і раціональних.
Зі свого боку обіцяю бути ще більш уважним до Ваших промахів і знаходити час, щоб робити їх надбанням громадськості.
А поки-що тверда одиниця :)