Придбав телефон у мережі водафон. Дали 500 бонусних грн на 3 місяці.Через 3 тижні прислали смс що можна перейти на тарифн план з нижчою вартістю! Перейшов! Бонусні 400 грн забрали. На запитання чому,відповіли що потрібно було зайти на сайт і ознайомитись з умовами переходу. Люди ви що думаєте що нам немає чим займатися, як клікати ваш сайт. Висновок дають бонуси як замануху а потім забирають. Доречі сімку вже викинув. Нехай щастить!
Дякуємо, що звертаєте увагу на такі ситуації. І приємно, що намагаєтесь зробити наш сервіс ще кращим.
Насправді, немає таких випадків, з яких не можна було би знайти вихід. Нам завжди приємно піти на зустріч клієнтам, якщо в тому є можливість.
Буде чудово, якщо напишите про свою ситуацію, з посиланням на відгук, вказавши свій номер телефону, в особисті повідомлення офіційної спільноти в Facebook, для детальнішого аналізу.
Да, ваш оператор вже допоміг. На прохання розяснити для чого мені надсилати смс про зміну тар плану якщо я його змінив як 3 тижні. Відповідь була, якщо одним словом НЕНАЮ. На прохання повернути 400 бонусних грн - це неможливо. Ложив я на вашу спільноту у ФБ.
Це такі маркетингові дії, тільки підключаєш якусь акцію, зразу приходить інша пропозиція, на яку людина погоджується. Далі, всі попередні бонуси, кошти та послуги анулюються. Якщо поритися, можна знайти на сайті інформування про це. Натомість, ви праві, не кожний має можливість усе перевірити.
Хотілося б, щоб консультанти були честнішими і більш уважними до абонентів, і попереджали через СМС про такі умови.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Трохи зажали бонусних 500 гривень - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що звертаєте увагу на такі ситуації. І приємно, що намагаєтесь зробити наш сервіс ще кращим.
Насправді, немає таких випадків, з яких не можна було би знайти вихід. Нам завжди приємно піти на зустріч клієнтам, якщо в тому є можливість.
Буде чудово, якщо напишите про свою ситуацію, з посиланням на відгук, вказавши свій номер телефону, в особисті повідомлення офіційної спільноти в Facebook, для детальнішого аналізу.
https://www.facebook.com/VFUkraine/
Обов'язково допоможемо розібратись з усім!
Хотілося б, щоб консультанти були честнішими і більш уважними до абонентів, і попереджали через СМС про такі умови.