Віталій 2807676 Отзыв написан 9 февраля, 2020 год106 просмотров
Я користувач тарифного плану "Планшет 3G" із передплаченю послугою рік без абонтплат. Строк дії закінчується 20 лютого 2020 року. Об'єм послуг передбачає 30 Гб щомісяця. Проте на початку грудня 2019 отримав SMS із попередженням про закриття мого тарифного плану та необхідності переходу в один з тарифів Device. Тарифи Device M та Device L передбачають 12 та 30 Гб на місяць. Перехід у тариф Device M означав би втрату об'єму трафіку із 30 до 12 Гб. Але ж я передплатив послугу що передбачає 30 Гб щомісяця. Мені автоматичнр був підключений тариф Device L. Це сталося за 2,5 до завершення дії мого, я підкреслюю, наперед передплаченої послуги. Зараз оператор відмовляжться підключити мені більш зручний для мене тарифний план, керуючись тим, що вибір нового тарифного плвну я повинен бути здійснмти за 2,5 місяці до закінчення діючої послуги. Спроба зарєєструвати скаргу за телефоном 111 була безуспішною, тут будь ласка УВАГА, оператор мобільного зв'язку приймає скарги лише в ПИСЬМОВОМУ виді.Така поведінка оператора, маю надію, зацікавить АМКУ та комітет із захисту прав споживачів.
«Водафон груп» («Vodafone Group») — британская компания, один из крупнейших в мире операторов сотовой связи. Штаб-квартира — в Ньюбери, графство Беркшир. Основана в 1984 году под названием Racal Telecom ltd в качестве дочерней компании Racal Electronics’ Plc, производителя электроники, в том числе военного назначения. Первый звонок в аналоговой сети был... подробнее
Зловживання оператора що підпадають під закон захисту прав споживачів та антимонопольного комітету - Отзывы о Vodafone Украина
отзыв
Комментарии к отзыву