Watsons – это одна из ведущих сетей магазинов косметики и здоровья. Ее точки расположены по всем крупным городам Украины. В ассортименте Watsons насчитывается до 2700 наименований, что значительно выделяет ее среди других компаний. Огромный выбор товаров придет на любой вкус и возможности, кроме того в магазине действует 10 % скидка...
детальніше
Враження від користування інтернет магазином - Відгуки про Watsons
Але мережа розвивалась... і щось пішло не так.
Спочатку дрібничка - в формі замовлення зникла опція вибору дати та тайм слоту доставки. Привіт тим, хто замовляє доставку в офіс.
Треба при замовленні змінити адресу доставки, не працює. Запостити замовлення - помилка сервера.
Кол центр на такі проблеми відповідає філософські - змініть браузер.
Нарешті ви це зробили - відправили замовлення та отримали підтвердження - все ок.
Але не поспішайте розслаблятись. Годин за 6 - 8 після отримання підтвердження вам телефонують та повідомляють, що товару немає в наявності.
Якщо ви замовили акційний товар, вірогідність відсутності зростає в рази.
Навіть не намагайтесь з'ясувати, чому товари при оформленні замовлення (навіть сплаченого) не резервуються.
Відповідь буде проста "а у нас склад великий, все не порахувати".
Звичайно, можна відмовитись від відсутньої позиції, але тоді вартість доставки перераховується відповідно до нової суми.
Ваше право відмовитись.
Якщо ви обирали пост оплату, ціна за все - розчарування та дарма витрачений час.
Якщо сплатили одразу карткою, вам гроші звичайно повернуть... за декілька банківських днів. Звичайно без процентів, що платіжна система стягає за послуги.
Окрема розмова про списані бали в разі відмови від замовлення. Про автоматичне повернення і не мрійте.
Менеджери, які телефонують щодо відсутності товару, "забувають" повідомити, що на повернення балів потрібен окремий запит.
І на додаток. Якщо є бажання залишити скаргу через оператора кол центру - welcome. Із відповіддю протягом трьох днів... Йшов вже другий тиждень...
відгук
Коментарі до відгуку
Інформація на сайті з приводу наявних позицій оновлюється поступово, саме тому, позиції ще доступні на сайті, коли фактично їх вже немає на складі. Повідомляємо, що вартість доставки залишається не змінною, якщо редагувати ваше замовлення та видалити з нього позиції, яких немає на складі.
З нашого боку кошти повертаються автоматично, так як до відвантаження вашого замовлення вони заморожені на вашій картці, але банк залишає за собою можливість розморожувати їх від 1 до 14 днів.
На жаль, бали автоматично не повертаються на ваш рахунок, відповідно менеджери телефонують лише щодо відсутньої позиції, в системі інформація щодо списаних балів у замовленні не відображається. Ми вже працюємо над покращенням даного функціоналу, але поки, дійсно, необхідно самостійно звернутись щодо списаних балів для повернення.
З приводу вашої скарги, та її розгляду, ви можете звернутись або до нашого чату на офіційному сайті www.watsons.ua або в соціальні мережі Facebook чи Instagram ми повідомимо вас, на якому етапі розгляд вашого звернення.
Ми щиро перепрошуємо за незручності, що виникли у вас під час користування нашим магазином, всі зауваження та побажання будуть прийняті в роботу, для того, щоб робота нашого магазину ставала кращою з кожним днем♥