Замовив порізку дсп на шафу, проект розробляв їх конструктор.Що вийшло у результаті, отвори на двох деталях для присадки петель не правильні координати,потім замовлення було виконано аж через місяць, а все за того що менеджер Надія на черкаськом філіалі постійно морозилась, вирішить проблему вдалось тільки черех їх керівника.На виробництві не було кромки, і ніхто навіть не перезвонив, чому не відвантажуєтся замовлення,... Читати відгук Замовив порізку дсп на шафу, проект розробляв їх конструктор.Що вийшло у результаті, отвори на двох деталях для присадки петель не правильні координати,потім замовлення було виконано аж через місяць, а все за того що менеджер Надія на черкаськом філіалі постійно морозилась, вирішить проблему вдалось тільки черех їх керівника.На виробництві не було кромки, і ніхто навіть не перезвонив, чому не відвантажуєтся замовлення, а діло було на 5 хвилин просто змінити крайку.Короче бабло беруть швидко, замовлення виконують не вчасно, і повний ігнор клієнтів
Доброго дня, Олександр! Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Будь ласка, надішліть свій відгук на електронну адресу [email protected] , вказавши ваші контакти, номер замовлення. Будемо вдячні за зворотний зв'язок — це допоможе нам розібратися в ситуації та покращити сервіс.
Хочу подякувати бухгалтерії Віяру Івано Франківська яка працює злагоджено й професійно, забезпечуючи точність обліку. Окрема подяка працівникам на касі за ввічливість, уважність та високий рівень обслуговування."
Добрий день, Ірино! Дякуємо вам за щирий і теплий відгук! Нам дуже приємно, що ви відзначили злагоджену та професійну роботу бухгалтерії. Особливо вдячні за добрі слова на адресу працівників каси — увага до клієнтів та якісне обслуговування завжди є для нас пріоритетом. Щиро вдячні за вашу довіру та позитивну оцінку нашої роботи!
Хочу подякувати за професійність дівчат, Івано-Франківського відділення, бухгалтерії і касового обслуговування, завжди привітні , позитивні готові допомогти і підтримати. Дякую за їхню роботу і доброзичливість.
Щиро дякуємо вам за теплі слова та високу оцінку роботи нашої команди в Івано-Франківському відділенні! Нам надзвичайно приємно чути, що ви відчули підтримку, професійність і доброзичливість з боку наших колег з бухгалтерії та касового обслуговування. Ваші слова — найкраща мотивація для нас і підтвердження, що ми рухаємося в правильному напрямку. Дякуємо за довіру!
Замовляла кухонний гарнітур у компанії "ВиЯр". Процес від обговорення дизайну до встановлення пройшов гладко. Меблі виготовлені якісно, матеріали відповідають заявленому. Доставка здійснена вчасно, монтажники працювали акуратно та професійно.
Щиро дякуємо вам за такий детальний та позитивний відгук 😊 Раді чути, що весь процес — від проєктування до встановлення — пройшов для вас комфортно, а результат відповідає очікуванням. Ваша довіра — найкраща оцінка нашої роботи!
Замовляв кухонний гарнітур у компанії "ВиЯр". Виготовлення зайняло трохи більше часу, ніж обіцяли, але результат виправдав очікування. Меблі якісні та добре вписались в інтер’єр. Обслуговування на високому рівні.
Щиро дякуємо вам за довіру та приємний відгук 🌟 Нам дуже приємно знати, що результат вам сподобався і меблі гармонійно доповнили інтер’єр. Дякуємо, що відзначили якість виробів та рівень обслуговування. Це мотивує нас ставати ще кращими!
Заказал 9 месяцев назад мебель у их агента, которого они называют "виробником меблів", и у меня ни денег ни мебели. Кинули более чем на 4 тыс долларов. Данный агент по реестру ЕГРПОУ не имеет ни движимого ни недвижимого имущества, ни цехов, складов - НИЧЕГО. Но Вияр считает его производителем мебели. Против его учредителей - Татаренко Анатолий и Татаренко Юлия -... Читати відгук Заказал 9 месяцев назад мебель у их агента, которого они называют "виробником меблів", и у меня ни денег ни мебели. Кинули более чем на 4 тыс долларов. Данный агент по реестру ЕГРПОУ не имеет ни движимого ни недвижимого имущества, ни цехов, складов - НИЧЕГО. Но Вияр считает его производителем мебели. Против его учредителей - Татаренко Анатолий и Татаренко Юлия - возбуждено уголовное дело по факту мошенничества. Интересные такие "производители мебели", с которыми Вияр работает. Вияр это бандитская контора, которая полностью отградилась от конечных покупателей, окружила себя мошенниками и агентами, которые ей несут бабло. А на конечного потреителя им вообще плевать. В Украине все как обычно - ОБОКРАСТЬ И ОБОСРАТЬ - ЭТО ДЕВИЗ ЭТОЙ СТРАНЫ. И самое главное Вияр покрывает мошенников и не блокирует их, то есть люди и дальше будут попадать на деньги, а Вияру плевать. Это очень нечистоплотная компания. И самое главное они с этой мошеннической конторой и лично директором Татаренко Анатолием - работают уже больше 10 лет. Нормальная компания обеспечила бы систему взаимодействия с прямыми покупателями, наняла бы конструкторов, монтажников - и подписывала бы договора напрямую. Но это не про компанию ВИЯР. Это алчная контора, которая с покупателем работать не хочет, но хочет с него иметь деньги, а в ответ облевать его.
Добрий день! Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наша компанія спеціалізується на продажу меблевих комплектуючих та наданні виробничих послуг як для бізнесу, так і для приватних замовників. Проте звертаємо увагу, що ми не займаємося виготовленням меблів на замовлення. Також хочемо підкреслити, що не є учасниками домовленостей між меблевими виробниками та їхніми клієнтами. Ми завжди підтримуємо прозору й добросовісну співпрацю та рішуче засуджуємо будь-які шахрайські дії.
Сделала заказ на сайте Вияр, перезвонила менеджер Диана Левшина - не советую к ней обращаться!! сориентировала по срокам готовности опор для стола на 5 июня, оплатила 12 мая. 5 июня никто не звонит. Звоню сама 6 июня, спрашиваю где опоры, мне отвечают что мой менеджер Диана сегодня выходная и завтра выходная, никто кроме нее не может позвонить и сообщить,... Читати відгук Сделала заказ на сайте Вияр, перезвонила менеджер Диана Левшина - не советую к ней обращаться!! сориентировала по срокам готовности опор для стола на 5 июня, оплатила 12 мая. 5 июня никто не звонит. Звоню сама 6 июня, спрашиваю где опоры, мне отвечают что мой менеджер Диана сегодня выходная и завтра выходная, никто кроме нее не может позвонить и сообщить, что при покраске выявили брак и нужно еще ждать, когда все исправят. Звоню снова сама, от Дианы только ой еще нужно подождать, на вопрос чего не предупредили, ой у меня выходной был, менеджеру совершенно все равно, заказ оформила , а довести продажу до конца не научили. То ли проблема в человеке то ли же в компании Вияр. Хотя не все такие как Диана ( к сожалению, она там не одна такая «профессионал», общалась с еще пару таких сотрудников, получить нужную информацию прям проблема ), есть хорошие и знающие сотрудники Вияр, спасибо им за работу и помощь!
Переваги:
На порезке мастер дал больше информации, чем менеджер по телефону, который неправильно сориентировал, из-за этого потеряли много времени!
Недоліки:
Менеджеры не владеют информацией, либо их не обучили, либо они не обучаемы.
Дякуємо вам за розгорнутий відгук. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з таким досвідом при оформленні та супроводі вашого замовлення. Ми розуміємо ваше розчарування через відсутність зворотного зв'язку у визначений термін і затримку в повідомленні про виявлений брак. Такі ситуації не відповідають стандартам сервісу, якого ми прагнемо. Ваш відгук важливий для нас, оскільки допомагає нам вдосконалювати сервіс. Ми вже працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювались. Якщо у вас залишились відкриті питання або ми можемо якось покращити ваше враження від компанії — будь ласка, звертайтесь.
Оплатил через их контрагента 23.09.2024 мебель после ремонта квартиры - по состоянию на сегодня ни денег ни мебели. Эта компания полностью отстранилась от конечных покупателей, окружила себя мошенническими агентами, которые берут с людей деньги и ничего не делают. Решить вопрос через Вияр на 99% невозможно - одна и та же песня - вы не наш клиент, вы у нас ничего... Читати відгук Оплатил через их контрагента 23.09.2024 мебель после ремонта квартиры - по состоянию на сегодня ни денег ни мебели. Эта компания полностью отстранилась от конечных покупателей, окружила себя мошенническими агентами, которые берут с людей деньги и ничего не делают. Решить вопрос через Вияр на 99% невозможно - одна и та же песня - вы не наш клиент, вы у нас ничего не заказывали, идите решайте вопрос с мебельщиком, обращайтесь в полицию. Полиция говорит - у вас гражданско-правовые отношения, ничем помочь не можем + полиция возвратом денег не занимается. Учредителями этой афера-компании ООО Голд Лайн Стайл (www.https://goldlinestyle.com/) является Татаренко Анатолий и Татаренко Юлия, которые берут на свое пустое ООО, в котором нет ни денег на счетах, ни имущества и уставной капитал 5000 грн - деньги клиентов. Потом они эти деньги обналичивают и говорят клиентам - идете в суд, в полицию и куда угодно. Вияр посылают туда же. То есть чисто мошенническая схема, в которой Вияр принимает участие и не предлагает конечному клиенту никаких решений выхода из этой ситуации. Они не блокируют своего Агента и ждут когда он снова возьмет деньги с какого то клиента и принесет их на Вияр. В конечном итоге вы как клиент остаетесь у разбитого корыта - на вас заработали и их контрагент-мошенник и сам Вияр. А вы остались без денег и без мебели. Ситуация почти по всем их контрагентам такая, так как их контрагенты это пустышки и барыги, с которых как правило взять нечего, а Вияр говорит - мы тут не при чем, у вас с ними договор - идите с ними решайте вопрос. Вот вам мебельная компания, которая построила целый схематоз в своей деятельности вокруг себя. У меня 9 месяцев вопрос с мебелью не решен и не известно когда будет решен. 90-е года вообще отдыхают по сравнению с тем что сейчас происходит. Берегите себя, свои деньги и не связывайтесь.
Доброго дня! Дуже прикро, що у вас виникла така ситуація. Ми — компанія, яка займається продажем меблевих комплектуючих та надає виробничі послуги для всіх охочих — як для компаній, так і для приватних клієнтів. Але важливо зазначити, що ми не виготовляємо меблі на замовлення. Також хочемо звернути вашу увагу, що ми не є стороною в домовленостях між виробниками меблів і їхніми клієнтами. Ми щиро підтримуємо чесний підхід у роботі й категорично проти будь-яких шахрайських дій. Дякуємо за розуміння та довіру! Показати 1 відповідь
Я два раза просил выписать направляющие 450 мм. И даже не думал что девочка может выписать на 350 мм. И это уже второй раз она уделывает клиента на деньги. Промолчал когда она продала односторонний мдф с пур поклейкой вместо двухстороннего. Минус 4000 грн.
Добрий день! Щиро дякуємо за ваш зворотний зв’язок. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про нашу компанію. Ми вже зареєстрували ваше звернення та передали відповідальним фахівцям для детального розгляду. Ваш відгук є важливим для покращення якості нашої роботи та запобігання подібним ситуаціям у майбутньому.
Доброго дня, хотіла б подякувати хлопцям вантажникам та Олексію (зі складу в Рясне)за допомогу у проблемі, яка у мене виникла при завантаженні замовлення у мій транспорт. Хлопці оперативно відреагували та професійно допомогли все вирішити.
Доброго дня, Наталія! Щиро дякуємо за теплі слова та вдячність! Дуже приємно чути, що наші співробітники змогли оперативно і професійно допомогти вирішити вашу проблему. Завжди раді підтримати та допомогти у таких ситуаціях. Будемо раді подальшій співпраці!
Важко звичайній людині розібратися в матеріалах "Віяра" при замовлені меблів.Були неоднарозові поїздки в шоу- рум, спілкування з менеджерами у салоні, але тільки сьогдні на моє прохання допомогти відгукнулась професіонал своєї справи, золота людина ДАР’Я БАЗИЛЕВІЧ!!!Вона одна із всіх детально розповіла о характеристиках фасадів різних виробників, допомогла підібрати робочу поверхню і фартух, дала пораду по фурнітурі та дизайну.... Читати відгук Важко звичайній людині розібратися в матеріалах "Віяра" при замовлені меблів.Були неоднарозові поїздки в шоу- рум, спілкування з менеджерами у салоні, але тільки сьогдні на моє прохання допомогти відгукнулась професіонал своєї справи, золота людина ДАР’Я БАЗИЛЕВІЧ!!!Вона одна із всіх детально розповіла о характеристиках фасадів різних виробників, допомогла підібрати робочу поверхню і фартух, дала пораду по фурнітурі та дизайну. Дарʼя - професійний спеціаліст, чуйна людина. Такі робітники - це гордість підприемства!!! Я бажаю їй усіх благ у житті, професійного зростання і велика подяка за допомогу.!!!
Добрий день! Ми дуже раді, що ви залишилися задоволені співпрацею з Дар'єю. Професіоналізм і уважне ставлення до клієнтів – це справжня гордість нашої команди! Сподіваємось, що ви також будете задоволені співпрацею з нашою компанією і надалі!
Замовивив скляний фасад, приїхав з браком. Відмовились повертати кошти або виготовити новий, вказали, що то наша вина і ми пошкодили при транспортуванні, хоча характер пошкодження вказує на брак при виробництві, адже сам скол скла знаходився під металевою рамою.
Добрий день! Нам прикро, що у вас залишились подібні враження. Будь ласка, надішліть відгук на нашу електронну адресу [email protected]. , також вкажіть ваші контакти, номер замовлення та фото/відео. Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Працюють з мошениками. Були жалоби в компанію на гарячу лінію в зв'язку з тим, що вони працюють з мошеником Хіноцьким Андрієм Володимировичем (067) 714-57-24. Бере гроші і не виконує замовлення. Постійно недоступний. Можна чекати місяць, два, пять. Але, ВіЯр все так же працює з ним. Можливо в долі?
Добрий день, Владислав! Нам прикро, що у вас залишився такий досвід. Меблярі можуть замовляти товари та послуги у нас, але не є працівниками компанії. При реєстрації на сервісі ВіЯр Базар вони проходять перевірку. Якщо виникають спроби шахрайства, ви можете звертатись до правоохоронних органів, адже це важливий крок до справедливості.Сподіваємось на вирішення вашої ситуації. Показати 2 відповіді
Добрий день! Нам прикро, що у вас залишились подібні враження. Будь ласка, надішліть відгук на нашу електронну адресу [email protected]. , також вкажіть ваші контакти, номер замовлення. Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Навіщо постити вакансії якщо не знає що в них написано та питає дурні питання? Якщо вакансія не віддалено і розміщена в певному місці, навіщо перепитувати в якому місті ви будете працювати, запрошувати на телефонний дзвінок і потім зникнути і не писати? Яку зарплату чи бонуси за співробітника можна отримати за таку роботу? За те на фото всі HR з бровами... Читати відгук Навіщо постити вакансії якщо не знає що в них написано та питає дурні питання? Якщо вакансія не віддалено і розміщена в певному місці, навіщо перепитувати в якому місті ви будете працювати, запрошувати на телефонний дзвінок і потім зникнути і не писати? Яку зарплату чи бонуси за співробітника можна отримати за таку роботу? За те на фото всі HR з бровами і губами.
Добрий день. ... Читати відгук Добрий день. Дуже Жахливо працює відділ рекламації. Привіз 01.02.25го в відділ рекламації на Віскозній бракований профільний фасад зі склом. Суть проблеми була в тім, що розмір фасада по ширині в верхній точці та в нижній був однаковий а в центральній частині рамка була ширша на 3 мм в результаті чого затирала рамку сусіднього фасаду. На мій погляд профіль рамки не поставили на місце і зафіксували по кутах в результаті чого центральну частину профіля вигнуло. Коли я віддав фасад в відділ сервісу на Віскозній , мені побіцяли що через 3-4ри дні дефект буде усунений.Через 2 дні менізателефонували з відділу рекламації сказали, що потрібно замінювати скло бо в нього немає геометріїї, (дивно що в верхній та нижній точці геометрія є а в середині немає)) обіцяли готовність на 07.02 але 7-го фасад не був готовий, пообіцяли готовність на 9-те число. Цікаво що 8го прийшло повідомлення що мою рекламацію запустили в виробництво та прикріпили номер рекламації. Питання, що ж ви робил з1го по 8ме число)?? 9-го я звернувся черговий раз на гарячу лінію щоб надали інформацію по готовності рекламації після чого мені зателефонували з відділу рекламації та сказали що мій фасад вже готовий але Віскозну10го в продовж дня. Цікаво яка інформація буде 10того?)))
Щоб оплатити налічними грошима в касі потрібно мати картку віяру або QR-код, але і сам менеджер не знає де ту карту взяти. Простояла 20хв поки вирішували питання, щоб можно було сплатити без карти віяр та в касі прийняли налічку. Перед цим чоловік одну годину чекав поки зроблять карту віяр, але в менеджера так і не вийшло її зробити))) це жах,... Читати відгук Щоб оплатити налічними грошима в касі потрібно мати картку віяру або QR-код, але і сам менеджер не знає де ту карту взяти. Простояла 20хв поки вирішували питання, щоб можно було сплатити без карти віяр та в касі прийняли налічку. Перед цим чоловік одну годину чекав поки зроблять карту віяр, але в менеджера так і не вийшло її зробити))) це жах, щоб купити товар за нал треба чекати 30-60хв , скрізь бігати, просити, щоб в тебе прийняли кошти.....От приїзжаєш в інші подібні магазини - там за 5хвилин все виписали, оформили, скидку автоматично зробили, без всяких незрозумілих карток і в касі відразу сплачуєш. Я вперше була в вашому магазині, в шоці від такого обслуговування.
Добрий день, Дар'я! Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією, і ми приносимо вибачення за незручності, які виникли під час оформлення покупки. Ми працюємо над удосконаленням процесу і забезпеченням комфортного обслуговування для наших клієнтів.
Дякуємо за те, що поділилися вашим досвідом! Сподіваємося, що в майбутньому ваші враження від співпраці будуть тільки позитивними. Якщо є якісь додаткові питання або пропозиції, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] і ми обов’язково звернемо на них увагу.
Працювати менеджером не йдіть ні в якому разі, бо, по-перше, ви матеріально відповідальні і можете попасти на будь-яку суму, в тому числі і на овер 100 000 грн. При ставці менеджера у 19 000 грн, ви будете просто у рабстві компанії, оплачуючи як свої помилки (яких ви не уникнете 100%), так і за помилки клієнтів. Не вірте про те, що... Читати відгук Працювати менеджером не йдіть ні в якому разі, бо, по-перше, ви матеріально відповідальні і можете попасти на будь-яку суму, в тому числі і на овер 100 000 грн. При ставці менеджера у 19 000 грн, ви будете просто у рабстві компанії, оплачуючи як свої помилки (яких ви не уникнете 100%), так і за помилки клієнтів. Не вірте про те, що ви будете отримувати неймовірні відсотки від продажу. Нехай навіть ви вийдете на дохід у 30 000 з урахуванням всіх бонусів, це все одно мало будучи матеріально відповідальним на будь-яку суму. По-друге, йти працювати на ставку 19 000 з такими умовами - це просто не повага до себе. Приклад: моя колега має досвід роботи менеджером близько 2 років, та й вона допустила помилку й попала на чи то 40 000 тисяч, чи то 30 000, але сума в цьому діапазоні точно
Із плюсів - колектив лише не поганий, і подобалось їздити у відрядження + всякі корпоративи та навчання. Але ж ми на роботу ходемо за зарплатою, бо ми маємо мрії, бажання, обовязки, на які потрібні гроші. І бути матеріальновідповідальним з такою низькою зп - це нонсенс
Добрий день! Ми розуміємо ваші занепокоєння, і дійсно, матеріальна відповідальність — це важливий аспект роботи, який потрібно враховувати. Ми завжди намагаємося покращити умови праці для наших співробітників і взяти до уваги всі відгуки.
Щоб розібратися в ситуації детальніше, попросимо надіслати всі конкретні деталі та ситуацію на нашу електронну пошту: [email protected] Ми обов’язково розглянемо вашу ситуацію та застосуємо необхідні заходи для вирішення питання.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і сподіваємося, що зможемо вирішити всі питання на користь наших співробітників.
Шахрай Хіноцький Андрій прикриваючись імʼям компанії обманює людей разом із компаніє шефа майстер. Входить в дом як складальник меблів пропонує свої послуги прикриваючись відомими компаніями Бере гроші і не виконує замовлення. Працюємо з правоохоронними органами
Добрий день! На жаль, чути про такі ситуації дуже прикро. Шахрайство завжди залишає негативний слід і завдає шкоди багатьом людям. Добре, що ви вже співпрацюєте з правоохоронними органами – це важливий крок до справедливості. Сподіваємось на вирішення Вашої ситуації. Показати 1 відповідь
приїзжаєш на склад готової продукції у дощ вивозять твій заказ під дощ і грузи як хочеш нехай мокне накриття маленьке кругом калюжі неприбраний сніг а найголовне мокне твоє ДСП та МДФ а віяру пофіг грощі взяли а остальне побарабану
Дмитро, дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо покращити умови для наших клієнтів і враховуємо кожне зауваження. Будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] номер вашого замовлення, детальний відгук та ваші контакти для зворотного зв'язку. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Дуже дякую що є фірма у якої мож заказати якісну продукцію із якісними послугами а головне що є файні спеціалісти які можуть підказати,порадити і прийняти заказ
Добрий день, Степан! Дякуємо вам за зворотний зв`язок, нам приємно отримувати такі повідомлення! Ми дуже раді, що ви залишилися задоволені. До нових зустрічей!!
24.06.2024 замовила на кухню кутову стільницю із Кварциту BELTERNO. 20.08.2024 переїхали до квартири і буквально на другий день експлуатації на стільниці почали виявлятися моторошні білі плями. 2 величезних та багато різних дрібних. Одну пляму намагалися відмити та відчистити. Марно. Різниці з іншими, які не чіпали, немає ніякої. Написала одразу у відділ рекламації, 22.08.2024. Доклала фото. Спочатку комунікація була чудова. Надіслали... Читати відгук 24.06.2024 замовила на кухню кутову стільницю із Кварциту BELTERNO. 20.08.2024 переїхали до квартири і буквально на другий день експлуатації на стільниці почали виявлятися моторошні білі плями. 2 величезних та багато різних дрібних. Одну пляму намагалися відмити та відчистити. Марно. Різниці з іншими, які не чіпали, немає ніякої. Написала одразу у відділ рекламації, 22.08.2024. Доклала фото. Спочатку комунікація була чудова. Надіслали співробітника Віяр, який зафіксував плями і сказав, що це швидше за все шлюб каменю всередині і вони зв'яжуться з виробником і змінюватимуть нам стільницю. І взагалі боже-боже, «у нас таке вперше сталося». На цьому пауза та тиша. Через два тижні, після десятка моїх повідомлень ніякої відповіді немає. Крім футболу: «Керівництво відповіді не дало», «потрібно більше часу на досліди з різними миючими засобами 🤯». І це якісь досліди? Стільниця коштує дуже дорого. На сайті компанії ясно сказано, що термін експлуатації стільниці із цього каменю 50 років. Щодо камінь є «зносостійким, термостійким і хімічностійким». При цьому взагалі не зрозуміло з чого стільниця втратила свій вигляд на 2-й день. Компанія замість того, щоб швидко та якісно виправити ситуацію з клієнтом, займається відморожуванням, чим псує свою репутацію. З керівництвом не зустрінеться ні зв'язатися неможливо. Все замкнуте на менеджерах, які не можуть ні дати відповіді, ні ухвалити рішення. Єдине, що залишається мені, виводити все у публічну площину та відповідні органи захисту прав споживачів. Тобто компанія, не тільки продає неякісний товар і вводить в оману споживачів інформацією про цей товар у себе на сайті, але і не бажає швидко вирішити проблему зі споживачем.
Добрий день, Юлія! Нам прикро, що у вас склалась така ситуація. Надішліть, будь ласка, відгук на нашу електронну адресу [email protected] , також вкажіть ваші контакти та номер вашого замовлення, щоб ми могли детальніше розібратись у вашій ситуації. Будемо щиро вдячні за зворотний зв'язок!
Ніколи більше туди не піду, доставляли за мій кошт 3 рази, доставка бидло одне, деревяні плити з пошкодженнями не обшиті. Нікому не рекомендую туди звертатися
Добрий день! Нам шкода, що у вас склалося таке враження про нашу компанію. Якщо у вас будуть побажання щодо поліпшення якості обслуговування в нашій компанії, адресуйте, будь ласка, на нашу електронну адресу: [email protected]. Показати 1 відповідь
Срисовали чертеж с покупного шкафа и посчитали стоимость в Вияр. Оказалось, что сделать самому в 1.5 раза дороже, чем купить готовый! Должно же быть наоборот, нет? Смысл в существовании подобной конторы?
Вітаємо! Нам прикро, що у вас залишились подібні враження, проте ми можемо гарантувати високу якість обслуговування та високу якість виробничих послуг. Ми будемо раді, якщо ви станете нашим замовником та залюбки надамо вам відповіді на всі ваші запитання.
Дорогие шпонированные фасады кухни с пддержанием рисунка от верха до низа по всем деталям, сначала испортили 2 фасада скруглив углы и поцарапав нождачкой, после покрыли бейцем . Переделали, но кромку подобрали не подходящую к шпону на лицевой части по текстуре и цвету, плюс сучки закрашены, создают вид пятен. Образец сделала и одобрила , При этом на... Читати відгук Дорогие шпонированные фасады кухни с пддержанием рисунка от верха до низа по всем деталям, сначала испортили 2 фасада скруглив углы и поцарапав нождачкой, после покрыли бейцем . Переделали, но кромку подобрали не подходящую к шпону на лицевой части по текстуре и цвету, плюс сучки закрашены, создают вид пятен. Образец сделала и одобрила , При этом на производстве мне сказали, что в наличии, то и клеим🤯 фасады стоят, как колесо от самолёта(( Не уверена, что с 3 попытки что-то сложится. Работают не профессионалы, шарашкина контора((
Добрий день! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Ваш коментар потребує додаткових уточнень. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] даний відгук, вкажіть номер замовлення, фото деталей та ваші контактні дані, адже для вас важливий ваш зворотний зв'язок.
Сегодня хотела заказать тумбочку. На ресепшене сотрудница сказала, что я сама должна сделать детализированный чертеж, сама выбрать материал, сама фурнитуру, сама отметить где какие кромки, что куда клеить. Я из тех заказчиков у кого все тумбочки сделаны из дерева и отличаются только по цвету. Хочу по этому поводу сказать - ребята, прийдете ко мне заказывать платье, то приходите со своими... Читати відгук Сегодня хотела заказать тумбочку. На ресепшене сотрудница сказала, что я сама должна сделать детализированный чертеж, сама выбрать материал, сама фурнитуру, сама отметить где какие кромки, что куда клеить. Я из тех заказчиков у кого все тумбочки сделаны из дерева и отличаются только по цвету. Хочу по этому поводу сказать - ребята, прийдете ко мне заказывать платье, то приходите со своими выкройкам, иглами и нитками )
Добрий день, Вікторія! Дякуємо за ваш коментар. У нас ви можете придбати будь-які матеріали та фурнітуру для меблів, замовити порізку й інші виробничі послуги. Фасади, стільниці, побутова техніка – маємо все, щоб створити затишок в оселі. Ми працюємо лише за вашим деталюванням. Це означає, що вам необхідно самостійно або з допомогою мебляра розрахувати всі деталі для ваших меблів та надати нам розміри кожної деталі в міліметрах, із зазначенням сторін крайкування та необхідних отворів. Всі наші працівники залюбки вам все підкажуть та зорієнтують у тому, як ми працюємо та як ви можете оформити замовлення. Показати 1 відповідь
Вітаю. Мала змогу познайомитися з менеджером по персоналу Оленою, тож хочу поділитися з вами враженнями. В понеділок 11 березня була співбесіда, все було ок, але на мої запитання вона відповідала не повноцінно і іноді навіть помилялася, і вже після того як перевіряла інфу в компі вже відповідала. Каже два роки працює…Але не в цьому справа… на наступний день вона подзвонила... Читати відгук Вітаю. Мала змогу познайомитися з менеджером по персоналу Оленою, тож хочу поділитися з вами враженнями. В понеділок 11 березня була співбесіда, все було ок, але на мої запитання вона відповідала не повноцінно і іноді навіть помилялася, і вже після того як перевіряла інфу в компі вже відповідала. Каже два роки працює…Але не в цьому справа… на наступний день вона подзвонила і ми домовились про співбесіду з керівником Інною на наступний день, також сказала, що зараз надішле номер керівника …все по стандарту. Але номер телефону керівника вона так і не скинула. Наступного дня я приїхала в зазначений час і пишу їй про це у вайбер. Вона в мережі, але не відповідає. Дзвоню на мобільний - не відповідає. Знов пишу, дзвоню в вайбер, і знов отримую ігнор. Просиділа в машині в режимі очікування чуда 40 хвилин і поїхала далі шукати роботу. Гарного дня! Сподіваюсь, що ви зацікавлені в адекватних та відповідальних співробітниках та вживете відповідних заходів. P. S: одна людина просто зруйнувала моє відношення до компанії вцілому своєю безвідповідальністю.
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності, з якими вам довелось зіткнутись. Дякуємо, що проінформували. Ми зареєстрували ваше звернення для поліпшення якості роботи в компанії та недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Доброго дня! На рахунок компанії. Прийшов на початку року у Васильків на посаду «Комплектувальник меблів». На рахунок +: -Є розвозка із Києва, Фастові і БЦ -В основному працюєш в великих просторах -коли збираєш меблі є майстри, які завжди допоможуть На рахунок -: -Беруть всіх, тому контингент різний, від нормальних хлопців до хамів і тупих -Роботи було дуже мало і кожну... Читати відгук Доброго дня! На рахунок компанії. Прийшов на початку року у Васильків на посаду «Комплектувальник меблів». На рахунок +: -Є розвозка із Києва, Фастові і БЦ -В основному працюєш в великих просторах -коли збираєш меблі є майстри, які завжди допоможуть На рахунок -: -Беруть всіх, тому контингент різний, від нормальних хлопців до хамів і тупих -Роботи було дуже мало і кожну неділю начальник обіцяв, що ви будете нормально працювати(бувало 3 дні нема роботи, а потім приїжджає ДСП яке треба було зібрати вчора) -Начальник кожен раз казав «робіть вигляд роботи» і після цього вчись 8 годин прибирати -Дсп яке приїзджало із Навела, для збирання було дуже поганого нарізані і не було майже ніколи, щоб ті проєбатися, а ти із цих Дров повинен зробити гарно -Найоб на ЗП. На сайті обіцяли 25к, а потім 30к із процентом, на ділі виходить 20к період стажування(яке не йде місяц, а як вирішить начальник), а потім після стажування 25к із процентом(хоча думаю там процента нема) Мене нагребои на зп: мене звільнили із констатацією, що «я не підходу цій роботі», ну ладно, але нагребои на 3к, ну це вже негарно. -Якщо ви клієнті замовили дуже дорогий комод із зборкою не в себе дома, то бистріше всього його будуть збирати люди, які тільки місяць-два як взяли шуруповерт, тому може бути зібрано дуже неякісно -В фірми дуже серйозна політика по алкоголю, якщо в тебе 0.2 проміля, тебе можуть вигнати без зп, але якщо в тебе є там родич, який хоч якийсь трохи начальник, хоч кожен день ходи п’яний, тебе не звільнять Констатація: ті хто робив тут із самого початку, тим нормально, бо їх вже нереально звільнити, але якщо ви новенький не рекомендую, нічого робити і ви якщо хочете чогось новому навчитися, то тим паче, бо будете робити дешеві збірки, які дуже неякісно зроблено.
Добрий день! Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з подібною ситуацією та у вас залишились такі враження. Будь ласка, надішліть нам на пошту [email protected] даний відгук та залиште ваші контакти. Ми передамо ваше звернення та з вами зв'яжуться. Ми цінуємо кожного нашого працівника та намагаємось робити співпрацю комфортною для всіх.
Замовив кухню на Віскозній 3. Вирішив збирати сам, оскільки послуги мебляра запропонованого від компанії коштували майже 37000 грн. В процесі зборки мені довелось обзавестись найрізноманітнішими інструментами столяра, оскільки помилок при виготовлені самої кухні було чимало. Більшість вдалось виправити( в основному не рівно і дзеркально висвердлені отвори під комформати, а також відсутні отвори під петлі на на 2-х фасадах), але деякі... Читати відгук Замовив кухню на Віскозній 3. Вирішив збирати сам, оскільки послуги мебляра запропонованого від компанії коштували майже 37000 грн. В процесі зборки мені довелось обзавестись найрізноманітнішими інструментами столяра, оскільки помилок при виготовлені самої кухні було чимало. Більшість вдалось виправити( в основному не рівно і дзеркально висвердлені отвори під комформати, а також відсутні отвори під петлі на на 2-х фасадах), але деякі залишились на пам'ять про співпрацю з такою "прекрасною" канторою ВІЯР.
Добрий день, Сергій! Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Ваш коментар потребує додаткових уточнень. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] даний відгук, вкажіть номер замовлення та ваші контактні дані, адже для вас важливий ваш зворотний зв'язок.
Вкрай не зручна система оплати послуг. Надається лише QR код для ізіпей і жодної альтернативи. Цілий день система видає помилку з'єднання і оплату здійснити іншим шляхом не можливо. Відповідно, замовлення висить, час іде.... Чому не можна надати клієнту р/р хоча б у вайбер, якщо вже не можна його надрукувати в накладній?
Добрий день! Нам прикро, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] даний відгук, вкажіть номер замовлення, нам важливо розібрати у вашій ситуації. Також, зауважу, що перед оформлення замовлення, Ви можете обирати спосіб оплати. Це може бути оплата за реквізитами чи оплата через особистий кабінет.[:smile:]
Компанія "ВіЯр" є одним із лідерів на українському ринку меблевої фурнітури та комплектуючих. Вона не лише співпрацює зі світовими брендами, а й має власний виробничий цех та надає супутні послуги. Підприємство було засноване 2002 року, динамічно розвивалося і сьогодні представлене філіями в чотирьох містах - Києві, Харкові, Дніпрі та Мінську. детальніше
Компания повне дно
, вказавши ваші контакти, номер замовлення. Будемо вдячні за зворотний зв'язок — це допоможе нам розібратися в ситуації та покращити сервіс.
Ввічливе відношення
Івано-франківськ
Якісні меблі та сервіс
Раді чути, що весь процес — від проєктування до встановлення — пройшов для вас комфортно, а результат відповідає очікуванням.
Ваша довіра — найкраща оцінка нашої роботи!
Якісні меблі від ВиЯр
Нам дуже приємно знати, що результат вам сподобався і меблі гармонійно доповнили інтер’єр.
Дякуємо, що відзначили якість виробів та рівень обслуговування. Це мотивує нас ставати ще кращими!
ТОВ Голд Лайн Стайл И ВИЯР
Також хочемо підкреслити, що не є учасниками домовленостей між меблевими виробниками та їхніми клієнтами. Ми завжди підтримуємо прозору й добросовісну співпрацю та рішуче засуджуємо будь-які шахрайські дії.
Потеря времени и нервов из-за некомпетентных менеджеров
Ми розуміємо ваше розчарування через відсутність зворотного зв'язку у визначений термін і затримку в повідомленні про виявлений брак. Такі ситуації не відповідають стандартам сервісу, якого ми прагнемо.
Ваш відгук важливий для нас, оскільки допомагає нам вдосконалювати сервіс.
Ми вже працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювались. Якщо у вас залишились відкриті питання або ми можемо якось покращити ваше враження від компанії — будь ласка, звертайтесь.
Вияр и ТОВ ГОЛД ЛАЙН СТАЙЛ (МОШЕННИЧЕСТВО)
Дуже прикро, що у вас виникла така ситуація. Ми — компанія, яка займається продажем меблевих комплектуючих та надає виробничі послуги для всіх охочих — як для компаній, так і для приватних клієнтів. Але важливо зазначити, що ми не виготовляємо меблі на замовлення.
Також хочемо звернути вашу увагу, що ми не є стороною в домовленостях між виробниками меблів і їхніми клієнтами. Ми щиро підтримуємо чесний підхід у роботі й категорично проти будь-яких шахрайських дій.
Дякуємо за розуміння та довіру! Показати 1 відповідь
Тугоухая приёмщица заказа.
Я два раза просил выписать направляющие 450 мм. И даже не думал что девочка может выписать на 350 мм. И это уже второй раз она уделывает клиента на деньги.
Промолчал когда она продала односторонний мдф с пур поклейкой вместо двухстороннего. Минус 4000 грн.
Дуже сподобалась якість обслуговування
Подяка Дар’Ї Базилевич
Замовивив скляний фасад, приїхав з браком
Працюють з мошенниками
Були жалоби в компанію на гарячу лінію в зв'язку з тим, що вони працюють з мошеником Хіноцьким Андрієм Володимировичем (067) 714-57-24.
Бере гроші і не виконує замовлення. Постійно недоступний. Можна чекати місяць, два, пять.
Але, ВіЯр все так же працює з ним. Можливо в долі?
Не коректно зроблена робота
Некомпетентність HR
Робота сервісного відділу.
де взяти карту віяр, щоб касир прийняв налічку?
Дякуємо за те, що поділилися вашим досвідом! Сподіваємося, що в майбутньому ваші враження від співпраці будуть тільки позитивними. Якщо є якісь додаткові питання або пропозиції, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] і ми обов’язково звернемо на них увагу.
Робота менеджером з продажу
Із плюсів - колектив лише не поганий, і подобалось їздити у відрядження + всякі корпоративи та навчання. Але ж ми на роботу ходемо за зарплатою, бо ми маємо мрії, бажання, обовязки, на які потрібні гроші. І бути матеріальновідповідальним з такою низькою зп - це нонсенс
Щоб розібратися в ситуації детальніше, попросимо надіслати всі конкретні деталі та ситуацію на нашу електронну пошту: [email protected] Ми обов’язково розглянемо вашу ситуацію та застосуємо необхідні заходи для вирішення питання.
Ще раз дякуємо за ваш відгук і сподіваємося, що зможемо вирішити всі питання на користь наших співробітників.
Компанія працює з шахраями
жахливі умови на складі готової продукції Житомир
Дуже радий співпрацювати з вами, дуже радий персоналу ...
Жахлива якість та відношення до клієнтів
20.08.2024 переїхали до квартири і буквально на другий день експлуатації на стільниці почали виявлятися моторошні білі плями. 2 величезних та багато різних дрібних. Одну пляму намагалися відмити та відчистити. Марно. Різниці з іншими, які не чіпали, немає ніякої. Написала одразу у відділ рекламації, 22.08.2024. Доклала фото. Спочатку комунікація була чудова. Надіслали... Читати відгук 24.06.2024 замовила на кухню кутову стільницю із Кварциту BELTERNO.
20.08.2024 переїхали до квартири і буквально на другий день експлуатації на стільниці почали виявлятися моторошні білі плями. 2 величезних та багато різних дрібних. Одну пляму намагалися відмити та відчистити. Марно. Різниці з іншими, які не чіпали, немає ніякої. Написала одразу у відділ рекламації, 22.08.2024. Доклала фото. Спочатку комунікація була чудова. Надіслали співробітника Віяр, який зафіксував плями і сказав, що це швидше за все шлюб каменю всередині і вони зв'яжуться з виробником і змінюватимуть нам стільницю. І взагалі боже-боже, «у нас таке вперше сталося». На цьому пауза та тиша. Через два тижні, після десятка моїх повідомлень ніякої відповіді немає. Крім футболу: «Керівництво відповіді не дало», «потрібно більше часу на досліди з різними миючими засобами 🤯».
І це якісь досліди? Стільниця коштує дуже дорого. На сайті компанії ясно сказано, що термін експлуатації стільниці із цього каменю 50 років. Щодо камінь є «зносостійким, термостійким і хімічностійким». При цьому взагалі не зрозуміло з чого стільниця втратила свій вигляд на 2-й день.
Компанія замість того, щоб швидко та якісно виправити ситуацію з клієнтом, займається відморожуванням, чим псує свою репутацію. З керівництвом не зустрінеться ні зв'язатися неможливо. Все замкнуте на менеджерах, які не можуть ні дати відповіді, ні ухвалити рішення. Єдине, що залишається мені, виводити все у публічну площину та відповідні органи захисту прав споживачів.
Тобто компанія, не тільки продає неякісний товар і вводить в оману споживачів інформацією про цей товар у себе на сайті, але і не бажає швидко вирішити проблему зі споживачем.
Вияр це жах
Не дешевле, а дороже!
Шпонированные фасады
При этом на... Читати відгук Дорогие шпонированные фасады кухни с пддержанием рисунка от верха до низа по всем деталям, сначала испортили 2 фасада скруглив углы и поцарапав нождачкой, после покрыли бейцем . Переделали, но кромку подобрали не подходящую к шпону на лицевой части по текстуре и цвету, плюс сучки закрашены, создают вид пятен. Образец сделала и одобрила ,
При этом на производстве мне сказали, что в наличии, то и клеим🤯 фасады стоят, как колесо от самолёта(( Не уверена, что с 3 попытки что-то сложится. Работают не профессионалы, шарашкина контора((
Очень удивлена
Дякуємо за ваш коментар. У нас ви можете придбати будь-які матеріали та фурнітуру для меблів, замовити порізку й інші виробничі послуги. Фасади, стільниці, побутова техніка – маємо все, щоб створити затишок в оселі. Ми працюємо лише за вашим деталюванням. Це означає, що вам необхідно самостійно або з допомогою мебляра розрахувати всі деталі для ваших меблів та надати нам розміри кожної деталі в міліметрах, із зазначенням сторін крайкування та необхідних отворів.
Всі наші працівники залюбки вам все підкажуть та зорієнтують у тому, як ми працюємо та як ви можете оформити замовлення. Показати 1 відповідь
Відгук про hr Олену і мій досвід
Мала змогу познайомитися з менеджером по персоналу Оленою, тож хочу поділитися з вами враженнями.
В понеділок 11 березня була співбесіда, все було ок, але на мої запитання вона відповідала не повноцінно і іноді навіть помилялася, і вже після того як перевіряла інфу в компі вже відповідала. Каже два роки працює…Але не в цьому справа… на наступний день вона подзвонила... Читати відгук Вітаю.
Мала змогу познайомитися з менеджером по персоналу Оленою, тож хочу поділитися з вами враженнями.
В понеділок 11 березня була співбесіда, все було ок, але на мої запитання вона відповідала не повноцінно і іноді навіть помилялася, і вже після того як перевіряла інфу в компі вже відповідала. Каже два роки працює…Але не в цьому справа… на наступний день вона подзвонила і ми домовились про співбесіду з керівником Інною на наступний день, також сказала, що зараз надішле номер керівника …все по стандарту.
Але номер телефону керівника вона так і не скинула. Наступного дня я приїхала в зазначений час і пишу їй про це у вайбер. Вона в мережі, але не відповідає. Дзвоню на мобільний - не відповідає. Знов пишу, дзвоню в вайбер, і знов отримую ігнор. Просиділа в машині в режимі очікування чуда 40 хвилин і поїхала далі шукати роботу.
Гарного дня! Сподіваюсь, що ви зацікавлені в адекватних та відповідальних співробітниках та вживете відповідних заходів.
P. S: одна людина просто зруйнувала моє відношення до компанії вцілому своєю безвідповідальністю.
Робота на Василькові
Дуже дорого і неякісно.
Оплата послуг.
Чому не можна надати клієнту р/р хоча б у вайбер, якщо вже не можна його надрукувати в накладній?