Доставками з США користуюсь багато і довгий час. В середньому до 50 доставок в місяць.Маю купа друзів і знайомих у яких бізнес побудований на доставках і досвід у деяких 10 років. Одразу скажу, вигідно користуватись вектором коли сума більше 160$ і як у всіх доставках, добре якщо, товар легкий і не габаритний. Менше цієї суми маєте Мeest, там на 2$ менше але і доставка завжди була довшою по часі. Заповнювати накладні легко, товар приїздить на Нову пошту.
По тарифах (якщо наприклад, телефон який ви відправляєте коштує 500$ і коробка маленька а доставка на склад безплатна, то 500$+50$-це 10% + приблизно~12$ доставка =562$
Були різні ситуації, але менеджери досить комунікабельні і як таких проблем не було. Останнім часом доставка стала трохи довшою, можу виділити це як мінус. Тиждень відправлення просто стоїть на складі в Америці, напевно чекає літака який збирає всі пакунки раз в тиждень. Хотілось би програму лояльності, знижки для постійних клієнтів, або хоча б зменшити тариф якщо товар менше 1кг і 150$. (Комісія за оплату окрема тема, всюди нема а тут є і це вагомий мінус) У кабінеті на сайті, коли товар вже на складі, в 90% вказана неправильна інформація про габарити, а фото дуже криві. Багато було разів просто фото стрічки конвеєру без пакунку. Ще статус на англійській мові і максимально не інформативний. Зробіть шкалу, розбийте її на пункти щоб візуально було видно на якому етапі відправлення.
В цілому добре, але є куди рости - Відгуки про vector-usa.biz
По тарифах (якщо наприклад, телефон який ви відправляєте коштує 500$ і коробка маленька а доставка на склад безплатна, то 500$+50$-це 10% + приблизно~12$ доставка =562$
Були різні ситуації, але менеджери досить комунікабельні і як таких проблем не було. Останнім часом доставка стала трохи довшою, можу виділити це як мінус. Тиждень відправлення просто стоїть на складі в Америці, напевно чекає літака який збирає всі пакунки раз в тиждень. Хотілось би програму лояльності, знижки для постійних клієнтів, або хоча б зменшити тариф якщо товар менше 1кг і 150$. (Комісія за оплату окрема тема, всюди нема а тут є і це вагомий мінус)
У кабінеті на сайті, коли товар вже на складі, в 90% вказана неправильна інформація про габарити, а фото дуже криві. Багато було разів просто фото стрічки конвеєру без пакунку. Ще статус на англійській мові і максимально не інформативний. Зробіть шкалу, розбийте її на пункти щоб візуально було видно на якому етапі відправлення.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякую, за зворотний зв'язок! Нам важливо, коли клієнти лишаються задоволені від нашого сервісу і пропонують варіанти покращення!
Гарного дня, бережіть себе❤️