Туроператор Танго Тревел (Tango Travel)
Туроператор Танго Тревел - близько десяти років не перестає радувати своїх клієнтів відмінними турами за доступними цінами і високим рівнем обслуговування. Компанія спеціалізується на наданні турів по європейських країнах як індивідуальних, так і корпоративних. "Танго Тревел" бере всі турботи по організації подорожі на себе - вибір готелю і маршруту подорожі,...
детальніше Туристичні компанії
Категорично НЕ рекомендую - Відгуки про Туроператор Танго Тревел (Tango Travel)
Купували тур на чотирьох "Будапешт мій найкращій вікенд" і їздили 24-27
В одному однин автобус посалили ДВІ РІЗНИХ групи з різними турами, різними програмами, тур «Будапешт» та «Ключ в Європу». Нас про це НЕ ПОПЕРЕДИЛИ!!
Нас не попередили про те, що будуть закриті заклади В ЦІ ДАТИ , ні про можливі збільшені черги на кордоні. Фірма яка організовує тури на свята і абсолютно не враховує ці моменти, не корегує і не виправляє форс-мажори підставляє туристів,і замість цікавих вражень та позитиву вони отримують квести на виживання і зіпсовані вихідні.
Керівник групи поводилася зверхньо , абсолютно не підготовлена інформаційно і зауваженя туристів ігнорувала.
Проїхавши добу в автобусі попросили заселити в готель, щоб хоч душ прийняти, знов -відмова. На всі зауваженя і скарги керівник групи реагувала з сарказмом «а чого ви брали тур на Різдво?» «А шо Ви на кутю розраховувавли?»
Ні одного протоколу за скаргами з яким можна звертатись потім з рекламацією не склала. Туроператор залишає за собою право змінювати програму туру без попередженя туристів. Як мені повідомила менеджер фірми по телефону після скарг про відсутність підтримки керівника у Будапешті на 3-й день туру -це називається «вільний час». У нас він був з 8.00 до 21.45. при тому, що в програмі туру на цей день було заплановано аж ТРИ екскурсії :«Подорож в Сінтендре», «Поїздка в аквапарк» і також «Дегустація вин та місцевої кухні» з яких ні одна не ввдбулася, бо туроператор повезла другий тур нашим автобусом у Відень . Взамін нам нічого не запрпонували.
Саме це і є головною претензвє до оператора! Чому НЕ попереджають про те, що автобус формується з двох різних турів і їде у Відень?Чому не попереджають що група яка приїхала у Будапешт на третій день туру апріорі не зможуть отримати ні одної з анонсованих у турі факультативних екскурсій????
Знання мови і вміння виходити з таких ситуацій врятувало один наш день від повного розчарування!!! МИ САМІ шукали і добиралися до всього.
По факту відношеня до нас в цьому турі -інтереси туристів в Будапешт не ставилися ні в шо. Ми просто були як гаманці на ножках без права вибору.
ТУРИЗМ це послуга розваг та задоволення а не квест на виживання в іншій країні!
По приїзду нашу рекламацію проігнорували, бо саме керівник групи в подорожі має складати АКТИ з якими потім МОЖЛИВО розглянуть скаргу. Турагент Бажовська Юлія, з якою у мене підписан контракт , і яка має представляти інтереси туриста, тобто МОЇ сказала що її обовязки закінчуються як тільки ми повернулися. А те що відбулася "заміна туру" нас не зобовязані попереджати. Телефонні дзвінки ігнорують або хамлятью В групі у фейсбуці негативні коменти блокують.
відгук
Коментарі до відгуку