Константин Відгук додано 4 липня, 2025 год27 переглядів
Покупал в магазине который в Апполо на улице Незалежності 2 раза. Оба раза неудачно. Первый раз телефон Ralme 10, в характеристиках телефона было указанно наличие NFC, по факту безконтактной оплаты не оказалось,приехал в распакованной коробке,обьяснили что проверяли комплект. Написал заявление,деньги через несколько дней вернули. Решил рискнуть ещё раз. На этот раз купил Samsung S21, на сайте смартфон позиционировался как новый, пришёл в запечатаной коробке. В тот же день показал телефон человеку профессионально ремонтирующему телефоны, тот сразу сказал что телефон востановленный,задняя крышка не родная,выступает с одной стороны за корпус,зазоры возле блока камер,какие то мелкие царапинки,которые я так и не увидел. Не поверил я мастеру, а зря. Дома проверил смартфон по IMEI, он не бьётся на территории Украины. Самое главное, на телефоне абсолютно убитая батарея, приходилось заряжать 3-4 раза в день. Написал заявление, сдал. Пришёл отказ. Нашли теже царапинки на которые мастер указал в первый день. Забил, на гарантию,отнёс знакомому мастеру, тот при мне вскрыл, крышка приклеена кое как, шлейфы залиты клеем, батарея 100 процентов под замену. И этот телефон позиционируется на сайте новым. Ну как то так. А вывоты о магазине Touch делайте сами, я уже сделал.
Доброго дня, Костянтине! Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Ми уважно перевірили всю надану вами інформацію. Коли ви звернулися до нашого сервісного центру з проханням повернути смартфон, ви вказали причину повернення як "Не потрібен". При цьому ви не згадали про підозри щодо того, що пристрій може бути відновленим. Відповідно, сервісний центр перевірив пристрій за стандартною процедурою, виявив ознаки експлуатації і, згідно з правилами, відмовив у поверненні. У цьому випадку рішення було цілком обґрунтованим.
Якби ви від самого початку озвучили іншу причину повернення, зокрема підозру на відновлений товар, ситуацію було б розглянуто інакше. Ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, тому ми обов'язково вирішили б це питання на вашу користь. На жаль, в даному випадку ми не змогли вирішити ситуацію через невірно вказану причину повернення. І про те, що у вас проблеми із смартфоном, ми дізнаємось тільки зараз, по вашому відгуку. Ми сподіваємось на ваше розуміння.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Проблемный магазин - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку
Якби ви від самого початку озвучили іншу причину повернення, зокрема підозру на відновлений товар, ситуацію було б розглянуто інакше. Ми завжди готові йти назустріч нашим клієнтам, тому ми обов'язково вирішили б це питання на вашу користь. На жаль, в даному випадку ми не змогли вирішити ситуацію через невірно вказану причину повернення. І про те, що у вас проблеми із смартфоном, ми дізнаємось тільки зараз, по вашому відгуку. Ми сподіваємось на ваше розуміння.