Продають несправні смартфони під видом нових! 22.01.2025 придбала новий смартфон Xiaomi. Продавець зі свого складу виніс смартфон у коробці без захисної плівки. Смартфон був повністю розряжений, але продавець запевнив, що все буде добре, зараз поставимо на заряд і зможете протестувати. Смартфон увімкнувся через 15 хвилин тільки, зарядився на пару відсотків. При перевірці наче працював, але ж хто знав про приховані "скелети". ☠️Приїхала додому та поставила смартфон на оригінальну зарядку Xiaomi, і "чудо" - 100% заряду одразу. Чи то він від сумки, чи від повітря так зарядився, без зарядки...не зрозуміло.🤔 Але через декілька хвилин він показав вже 73%, потім 21%, потім 15%, знов 21%, знов 15%, і все це стоячи на зарядці. Спробували зняти із зарядки, перевантажити - показує 100%, і через годину без зарядки - 100%, а потім 21%, 15%, 21% і все по схемі. Пробувала іншу оригінальну зарядку Xiaomi - і теж саме. В смартфон навіть в акаунти не входила, і сім-картку не вставляла, бо вже на етапі зарядки виникли проблеми. 22.01.2025 - телефонувала в підтримку - одна назва, нічого не знаю, тільки пропонують йти в магазин, навіть строків не знають і порядку виправлення.🙊 23.01.2025 звернулася до продавця магазину, він направив в сервісний центр у них. Там зробили акт прийому, перевіривши, що дійсно проблема с зарядженням є, але ні інший смартфон, ні гроші не віддали. Сказали - чекайте, потрібно перевірити, чи не розбирався товар, а там і так візуально видно, що він не розбирався, цілий, бо він далі зарядки та коробки ніде не експлуатувався, оскільки зарядити його навіть неможливо нормально. І тепер потрібно очікувати, не зрозуміло скільки, поки вони приймуть рішення після своєї експертизи, бо оцінки того, хто приймав товар зворотньо не достатньо виявилося. 😡 А ще продавці обманюють: 1) Кажуть, що без гарантії розширеного сервісу навіть повернути товар не зможете, якщо він неякісний. 2) Спитав продавець, чи потрібен пакет, а я відмовилася, але продавець його мені все одно врахував в чек. Тепер напевно ходить з моїм пакетом...Міг би просто попрохати подарувати йому той пакет, а не обманювати.
Недоліки:
- негативний настрій, бо витратив купу грошей, але ні грошей, ні товару
- втрачений час та коштів на проїзд, через вирішення проблем створених магазином
Доброго дня, Юліє! На жаль, у таких випадках повернення по місцю дійсно неможливе і смартфон має бути передано до сервісного центру для повної діагностики. Це потрібно для того, щоб точно підтвердити заводський брак. Жоден спеціаліст не підтвердить подібний заводський брак по зовнішньому вигляду. Це стандартна процедура не тільки у нас і вона повністю регульована законом "Про захист прав споживачів". Наразі ваша ситуація вже вирішена, брак підтверджено і вам було видано інший новий
смартфон. Вибачте, будь ласка, за ці незручності та дуже вам дякуємо за розуміння.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Хочете собі гарний настрій - тоді вам не в Touch (touch.com.ua)!!!?? - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
22.01.2025 придбала новий смартфон Xiaomi. Продавець зі свого складу виніс смартфон у коробці без захисної плівки. Смартфон був повністю розряжений, але продавець запевнив, що все буде добре, зараз поставимо на заряд і зможете протестувати. Смартфон увімкнувся через 15 хвилин тільки, зарядився на пару відсотків. При перевірці наче працював, але ж хто знав про приховані "скелети". ☠️Приїхала додому та поставила смартфон на оригінальну зарядку Xiaomi, і "чудо" - 100% заряду одразу. Чи то він від сумки, чи від повітря так зарядився, без зарядки...не зрозуміло.🤔 Але через декілька хвилин він показав вже 73%, потім 21%, потім 15%, знов 21%, знов 15%, і все це стоячи на зарядці. Спробували зняти із зарядки, перевантажити - показує 100%, і через годину без зарядки - 100%, а потім 21%, 15%, 21% і все по схемі. Пробувала іншу оригінальну зарядку Xiaomi - і теж саме. В смартфон навіть в акаунти не входила, і сім-картку не вставляла, бо вже на етапі зарядки виникли проблеми.
22.01.2025 - телефонувала в підтримку - одна назва, нічого не знаю, тільки пропонують йти в магазин, навіть строків не знають і порядку виправлення.🙊
23.01.2025 звернулася до продавця магазину, він направив в сервісний центр у них. Там зробили акт прийому, перевіривши, що дійсно проблема с зарядженням є, але ні інший смартфон, ні гроші не віддали. Сказали - чекайте, потрібно перевірити, чи не розбирався товар, а там і так візуально видно, що він не розбирався, цілий, бо він далі зарядки та коробки ніде не експлуатувався, оскільки зарядити його навіть неможливо нормально. І тепер потрібно очікувати, не зрозуміло скільки, поки вони приймуть рішення після своєї експертизи, бо оцінки того, хто приймав товар зворотньо не достатньо виявилося. 😡
А ще продавці обманюють:
1) Кажуть, що без гарантії розширеного сервісу навіть повернути товар не зможете, якщо він неякісний.
2) Спитав продавець, чи потрібен пакет, а я відмовилася, але продавець його мені все одно врахував в чек. Тепер напевно ходить з моїм пакетом...Міг би просто попрохати подарувати йому той пакет, а не обманювати.
відгук
Коментарі до відгуку
смартфон. Вибачте, будь ласка, за ці незручності та дуже вам дякуємо за розуміння.