Замовляла електронну книгу Amazon Kindle 12, приїхала до магазину, перевірила товар, все супер, забрала. Приїхала додому і почала активовувати, нічких проблем поки не добавила яскравості і не побачила невелику білу цятку на дисплеї збоку, яка світиться білим на чорному і білім на білому. Схоже на брак. Через годину після покупки вже повернулася в магазин для обміну. Сказали що обміняти можна та через сервісний центр, протягом 14 днів. Заявку прийняли, та читаю відгуки і розумію, що швидко питання навряд чи вирішиться. Не розумію чому я не можу обміняти товар без сервіса, тим паче, що при огляді співробітник без проблем прийняв книгу, так як немає ніяких слідів експлуатації, пакування відкривав продавець, тож упаковка не пошкоджена. На питання, чому така політика обміну пояснили, що без сервісу можливий обмін якщо я не встигла вийти з магазину, а якщо вже вийшла то тільки через сервіс. Тепер я залишилась без коштів і без книги, і не зрозуміло скільки часу отримаю свою книгу назад.
Вітаємо! Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою при покупці електронної книги. На жаль, у подібних випадках обмін або повернення на місці дійсно неможливі, оскільки товар має бути переданий до сервісного центру для детальної діагностики. Це необхідно, щоб підтвердити наявність заводського браку та виключити можливість виникнення дефекту внаслідок неправильного використання чи механічного пошкодження. Така процедура є стандартною та регулюється законом "Про захист прав споживачів". Просимо вибачення за можливі незручності та щиро дякуємо вам за розуміння!
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Обмін не здійснили - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку