Купував в данному магазині Кофемашина Delonghi ECAM 610.74 MB та гарантію на неї від магазину , Кофемашина пропрацювали 6 місяців без нарікань , після місяцу почалась збиратися вода у контерйненрі для жмиху, відправів по гарантії на ремонт. Пройшло три неділі мені прийшло смс на вайбер від сервіс центру Тouch , що кавамашина зроблено та все працює, мені її відправили, отримав на наступний день . Розпакував - вмікаю , а полику як показувало так і показує , написал та відправи відео що помилка так і не куди не ділась . Тоuch servis надав відповідь - мі все перевірили все працювало . То в мене питання - то подорозі кавомашину зломала Нова пошта чи в мене склад таких однакових Кофемашин? Щей де які детилі на кавомашині прийли дуже пошкоджені Діспенсер магнитне лого такж замінили та поклали подряпене , відправлял все буделе ціле . Дуже обуренний даним випадком , Не РЕКОМЕНДУЮ цей магазин !! Відносини до товару та кліенту не гарні ,фото пошкоджень прикладаю , хай люди бачуть ваше ставленя до кліенті
Добрий день, Денисе. По-перше, хочемо зазначити, що ми повернули вам кавомашину в точно такому ж зовнішньому стані, в якому вона надійшла до нас. Ви можете переглянути фото, зроблені одразу після отримання пристрою. Ми завжди фіксуємо зовнішній стан техніки при прийомі від клієнтів: https://postimg.cc/gallery/RVBrW5h. Тому просимо пояснити, чому ви стверджуєте, що ми щось замінили або пошкодили? По-друге, авторизований сервісний центр провів заміну датчика присутності контейнера для жмиху. Після отримання кавомашини ми протестували її, і жодних помилок не виявили — вона працювала в штатному режимі. Якщо проблема повторюється, ми, безумовно, готові її вирішувати. Тому чекаємо на повторну відправку кавомашини до нас. Однак, просимо вас утриматися від звинувачень у пошкодженні пристрою чи недотриманні умов ремонту.
Добрий день , так ви зараз звістно робите спробу себе відбілити бо ціна Кавомашини 40 тис гривень і вам такий коментар не довподоби , авже ви не в якому разі не в чьому не винні , але маємо що маємо! Як ви получили з помилкою кавомашину так ви мені її і прислали з помилкою ! Ви та ваш сервіс , та ваші гарні оператори тільки і можете казати що ви не в чому не винні і це все хтось но тільки не ви ! Та якщо так усім кліентам будете казати постійно то прийде час , і вам вже буде не кому козати ці слова . На вашому місті робив би спроби до зближення з кіентам , но не в якому разі не виводив би його на черговий негатив ! І то що стверджую то факт , і вам це не довподоби ко це заторкує вашу репутацію! Ті фото що ви віклали в общій доступ , вони зроблені після того як кавамашина повернулась до вас із сервісу , бо ваш менеджер Денис з сервісного центру прислав такіж фото мені у вайбер , и якщо звернуті увагу то всі можуть побачити зо краю кавомашини зверху налита вода , то в мене питання то що я її туди налив чи то купаючи кавомашини в воді ви так її тестите після сервісу ,ні коли не пиймав каву молоту , Кавомашину віключно єксплатував на зерні , на вашому фото є залешики меленой кави , з цього висново це мабудь НОВА ПОШТА по дорозі робила собі каву ) Коментар цей много людей по бучуть , та зрозуміють як ви себе поводите з кліентами
Нам немає жодного сенсу виправдовуватися, Денисе. Ми неодноразово намагалися вирішити питання, постійно пропонуючи вам надіслати кавомашину для повторної діагностики. Якщо дефект дійсно проявиться знову — ми його обов'язково усунемо. Але ви чомусь відмовляєтесь. Під час тестування після сервісного обслуговування кавомашина працювала коректно, і в нас є відеозапис цього тестування. Також у нас є фото та відео прийому пристрою від вас, датовані 4 жовтня, і це ті самі зображення, які ми надали вище. Нагадаємо, що ви надіслали нам кавомашину 2 жовтня і у тому ж стані, як показано на фото: із зернами та меленою кавою в контейнерах, подряпаним логотипом на лицьовій панелі, чисельними забрудненнями по корпусу. До речі, у нас немає менеджера на ім’я Денис. Щодо води на фото — це залишки з внутрішніх трубок, які після зливу завжди залишаються в кавомашині. Під час горизонтального транспортування ці залишки можуть частково витекти. Ви знову ігноруєте фото та відео докази, намагаючись придумати проблему та перекласти її на нас. Якщо вам потрібен відеодоказ — ми готові надати його особисто, але не можемо публічно оприлюднити через наявність конфіденційних даних.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Кофемашина Delonghi ECAM 610.74 MB - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку