Кофемашина Delonghi ECAM 610.74 MB - Відгуки про Touch (touch.com.ua)

Touch (touch.com.ua)
Відгук додано 18 жовтня, 2024 год 30 переглядів
Купував в данному магазині Кофемашина Delonghi ECAM 610.74 MB та гарантію на неї від магазину , Кофемашина пропрацювали 6 місяців без нарікань , після місяцу почалась збиратися вода у контерйненрі для жмиху, відправів по гарантії на ремонт. Пройшло три неділі мені прийшло смс на вайбер від сервіс центру Тouch , що кавамашина зроблено та все працює, мені її відправили, отримав на наступний день . Розпакував - вмікаю , а полику як показувало так і показує , написал та відправи відео що помилка так і не куди не ділась . Тоuch servis надав відповідь - мі все перевірили все працювало . То в мене питання - то подорозі кавомашину зломала Нова пошта чи в мене склад таких однакових Кофемашин? Щей де які детилі на кавомашині прийли дуже пошкоджені Діспенсер магнитне лого такж замінили та поклали подряпене , відправлял все буделе ціле . Дуже обуренний даним випадком , Не РЕКОМЕНДУЮ цей магазин !! Відносини до товару та кліенту не гарні ,фото пошкоджень прикладаю , хай люди бачуть ваше ставленя до кліенті
Недоліки:
  1. Не рекоендую робити і цьому магазині покупки




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Touch (touch.com.ua) 21 жовтня, 2024 год
Добрий день, Денисе. По-перше, хочемо зазначити, що ми повернули вам кавомашину в точно такому ж зовнішньому стані, в якому вона надійшла до нас. Ви можете переглянути фото, зроблені одразу після отримання пристрою. Ми завжди фіксуємо зовнішній стан техніки при прийомі від клієнтів: https://postimg.cc/gallery/RVBrW5h. Тому просимо пояснити, чому ви стверджуєте, що ми щось замінили або пошкодили? По-друге, авторизований сервісний центр провів заміну датчика присутності контейнера для жмиху. Після отримання кавомашини ми протестували її, і жодних помилок не виявили — вона працювала в штатному режимі. Якщо проблема повторюється, ми, безумовно, готові її вирішувати. Тому чекаємо на повторну відправку кавомашини до нас. Однак, просимо вас утриматися від звинувачень у пошкодженні пристрою чи недотриманні умов ремонту.
Гость 21 жовтня, 2024 год
Добрий день , так ви зараз звістно робите спробу себе відбілити бо ціна Кавомашини 40 тис гривень і вам такий коментар не довподоби , авже ви не в якому разі не в чьому не винні , але маємо що маємо! Як ви получили з помилкою кавомашину так ви мені її і прислали з помилкою ! Ви та ваш сервіс , та ваші гарні оператори тільки і можете казати що ви не в чому не винні і це все хтось но тільки не ви ! Та якщо так усім кліентам будете казати постійно то прийде час , і вам вже буде не кому козати ці слова . На вашому місті робив би спроби до зближення з кіентам , но не в якому разі не виводив би його на черговий негатив ! І то що стверджую то факт , і вам це не довподоби ко це заторкує вашу репутацію! Ті фото що ви віклали в общій доступ , вони зроблені після того як кавамашина повернулась до вас із сервісу , бо ваш менеджер Денис з сервісного центру прислав такіж фото мені у вайбер , и якщо звернуті увагу то всі можуть побачити зо краю кавомашини зверху налита вода , то в мене питання то що я її туди налив чи то купаючи кавомашини в воді ви так її тестите після сервісу ,ні коли не пиймав каву молоту , Кавомашину віключно єксплатував на зерні , на вашому фото є залешики меленой кави , з цього висново це мабудь НОВА ПОШТА по дорозі робила собі каву ) Коментар цей много людей по бучуть , та зрозуміють як ви себе поводите з кліентами
Відповідь представника Touch (touch.com.ua) 22 жовтня, 2024 год
Нам немає жодного сенсу виправдовуватися, Денисе. Ми неодноразово намагалися вирішити питання, постійно пропонуючи вам надіслати кавомашину для повторної діагностики. Якщо дефект дійсно проявиться знову — ми його обов'язково усунемо. Але ви чомусь відмовляєтесь. Під час тестування після сервісного обслуговування кавомашина працювала коректно, і в нас є відеозапис цього тестування. Також у нас є фото та відео прийому пристрою від вас, датовані 4 жовтня, і це ті самі зображення, які ми надали вище. Нагадаємо, що ви надіслали нам кавомашину 2 жовтня і у тому ж стані, як показано на фото: із зернами та меленою кавою в контейнерах, подряпаним логотипом на лицьовій панелі, чисельними забрудненнями по корпусу. До речі, у нас немає менеджера на ім’я Денис. Щодо води на фото — це залишки з внутрішніх трубок, які після зливу завжди залишаються в кавомашині. Під час горизонтального транспортування ці залишки можуть частково витекти. Ви знову ігноруєте фото та відео докази, намагаючись придумати проблему та перекласти її на нас. Якщо вам потрібен відеодоказ — ми готові надати його особисто, але не можемо публічно оприлюднити через наявність конфіденційних даних.


Touch (touch.com.ua)
Всі відгуки

4.8 5
1689 відгуків / 51695 переглядів
Touch (touch.com.ua)
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше

Адреса: Дніпро, ул. Глинки 7
Телефон: 0963730000 0663730000
touch.com.ua
Перейти на сайт
Цифрова техніка
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5799 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
ЖЖУК
ЖЖУК

Рейтинг: 1.9
1310 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
Техноскарб
Техноскарб

Рейтинг: 4.4
187 відгуків
ringoo
ringoo

Рейтинг: 1.9
73 відгука
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.8
315 відгуків
ЦифроТех
ЦифроТех

Рейтинг: 1.9
31 відгук