Класичний метод розводу! Підписка річна, в грудні проплачені кошти за пакет М+. В серпні спроба зняти кошти з картки для продовження підписки! Мотивують що самостійно в квітні (коли нас і на місці не було) змінили пакет на L. Про якість нічого, а з моральної сторони жлоби нечувані з агресивним і ворожим підходом. Система відписок зведена до автоматизму, відповіді по суті-ніколи!
Недоліки:
Аферисти у фінансових питаннях. Максимальний термін підписки 3 місяці бо не буде ні грошей ні торби!
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv
Фінансові аферисти - Відгуки про sweet.tv
відгук
Коментарі до відгуку
Компанія SWEET.TV самовільно не може змінювати тариф користувача.
Щоб уникнути надалі таких спроб, радимо відключити автоподовження та, якщо бажаєте, видалити картку з кабінету.
Для цього
1. Зайдіть в свій кабінет на сайт SWEET.TV https://sweet.tv/cabinet
2. У вкладці «Оплата» оберіть «Управління» ― «Налаштування автоподовження».
3. Виконайте інструкції, щоб відключити автоподовження
4. Після цього оберіть свою картку в Кабінеті та видаліть її.
Увага! 1. Якщо Ви сплачували за сервіс через Google Play aбо App Store, автоподовження треба вимкнути в налаштуваннях цих застосунків.
2. Якщо глядач авторизується у сервісі у різний спосіб, наприклад і через Google-акаунт і через телефон, для системи він ― дві різні особи. І якщо карта прив’язана і там і там, а абонент видалив її лише в одному з акаунтів SWEET.TV, на другому автопідписка буде активна. Перевірте і цей нюанс.
Якщо у Вас виникнуть питання щодо зміни тарифу або видалення картки ― обов’язково зверніться в техпідтримку. Техпідтримка працює в телеграм @sweet_tv_techsupport_bot, вайбер viber://pa?chatURI=sweet-tv