Елена Відгук додано 10 вересня, 2023 год5 переглядів
1. У маршрутному листі немає жодної інформації про пересадку на інший автобус у Тернополі. повідомили про це за годину до пересадки. В Тернополі ми чекали на повне заповнення, автобуса більше 2 годин. 2. Номери телефонів, зазначені в квитку, не зареєстровані в мессенджерах, зв'язатисись важко. 3. Автобус запізнився на півтори години, ніхто не повідомив про це. зв'язувалися через київ, щоб дізнатися, де він. 4. У автобусах немає зарядки для телефону. 5. Вай фай відключають коли їм заманеться, зі словами "лафа закінчена". 6. Втратили багато часу, зробивши 2 останки на узбіччі по 40 хвилин, напевно щось ремонтували, перший автобус був у поганому стані 6. На будь-яке питання, водії хомять і закінчують фразою, не подобається виходьте. 7. У квитку вказівно що можна брати валізу та ручну поклажу, але водій вимагає за неї доплати. 8. У квитку вказано що висадити нас повинні були у Києві на залізничному вокзалі, Кирпи 3, біля пузатої хати, де нас чекали люди, що зустрічають, але нас висадили на автовокзалі, без попередження, і як у них прийнято, відповіддю на запитання було "яка різниця що там написано, щось не подобається йдіть на..."
Інформація про те, що буде пересадка повинна бути в маршрутному листі, щоб люди могли самі вибрати, хочуть вони їхати прямим рейсом або з пригодами за тi ж самi грошi. Про будь яку змiну маршруту водiй повинен повiдомляти та навчитись ввiчливо розмовляти. Порівняти з іншими перевізниками не можливо.
Переваги:
Менеджер із Києва відповідала на всі запитання та намагалася врегулювати всі моменти
Недоліки:
1.Маршрут відповідає маршрутному листу.
2. Довга та несподівана пересадка у Тернополі
3. Водії самі вирішують як і куди поїдуть.
4. Водії не мають жодної поваги до пасажирів та спілкуються нецензурною лексикою.
Стецик Т.В. Рейс Катовице - Київ - Відгуки про Стецик Т.В. пасажирські перевезення
2. Номери телефонів, зазначені в квитку, не зареєстровані в мессенджерах, зв'язатисись важко.
3. Автобус запізнився на півтори години, ніхто не повідомив про це. зв'язувалися через київ, щоб дізнатися, де він.
4. У автобусах немає зарядки для телефону.
5. Вай фай відключають коли їм заманеться, зі словами "лафа закінчена".
6. Втратили багато часу, зробивши 2 останки на узбіччі по 40 хвилин, напевно щось ремонтували, перший автобус був у поганому стані
6. На будь-яке питання, водії хомять і закінчують фразою, не подобається виходьте.
7. У квитку вказівно що можна брати валізу та ручну поклажу, але водій вимагає за неї доплати.
8. У квитку вказано що висадити нас повинні були у Києві на залізничному вокзалі, Кирпи 3, біля пузатої хати, де нас чекали люди, що зустрічають, але нас висадили на автовокзалі, без попередження, і як у них прийнято, відповіддю на запитання було "яка різниця що там написано, щось не подобається йдіть на..."
Інформація про те, що буде пересадка повинна бути в маршрутному листі, щоб люди могли самі вибрати, хочуть вони їхати прямим рейсом або з пригодами за тi ж самi грошi. Про будь яку змiну маршруту водiй повинен повiдомляти та навчитись ввiчливо розмовляти. Порівняти з іншими перевізниками не можливо.
відгук
Коментарі до відгуку