Новая афера от сайта обманщика Шафа. При входе на свой аккаунт Шафы, после продажи вещи, появляется окно с требованием оплатить % именно до входа на сайт. После входа оказывается, что к % с продажи добавили еще немножко- Компенсація вартості послуги з організації перевезення відправлень логістичними партнерами-10.00 грн -106.48 грн.
Бот в Чате якобы поддержки выдал такое: Вибачте, будь ласка, та на відповідь спеціаліста доведеться чекати 2-3 доби. Ця затримка виникла через технічні складнощі на боці нашого партнера, який розробляв для нас нову систему обробки повідомлень (саме таку, що дозволить нам відповідати вам у Telegram, на сайті та робити це максимально швидко). Ми працюємо разом із партнером, щоб якомога швидше вирішити проблему та повернутися до звичного режиму. Вже зовсім скоро оновлена система дозволить нам відповідати вам набагато швидше та якісніше . Будь ласка, залишайтеся на звʼязку.
Отвечать будут 2-3 дня, а продавец посидит заблокированный, ну или заплатит эти непонятные+ 10 гр к 106 гр. Мелочь, конечно, но неприятно. И каждый год были звонки от этого недосайта с опросом, об пожеланиях в улучшении работы сайта, но так за несколько лет ничего и не улучшилось. Днище было днищем и осталось.
Переваги:
можно выставлять вещи без ограничений по количеству
Недоліки:
грабительские % с продаж
неадекватная модерация
неадекватное отношение к продавцам которые кормят недосайт
На жаль, відповіді не дочекаєтесь не через три дні, ні через тиждень. Певно, взагалі ніколи. Я після такого повідомлення від боту чекаю на відповідь вже більше тижня (
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Новая афера от сайта обманщика Шафа. - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Бот в Чате якобы поддержки выдал такое: Вибачте, будь ласка, та на відповідь спеціаліста доведеться чекати 2-3 доби. Ця затримка виникла через технічні складнощі на боці нашого партнера, який розробляв для нас нову систему обробки повідомлень (саме таку, що дозволить нам відповідати вам у Telegram, на сайті та робити це максимально швидко).
Ми працюємо разом із партнером, щоб якомога швидше вирішити проблему та повернутися до звичного режиму.
Вже зовсім скоро оновлена система дозволить нам відповідати вам набагато швидше та якісніше .
Будь ласка, залишайтеся на звʼязку.
Отвечать будут 2-3 дня, а продавец посидит заблокированный, ну или заплатит эти непонятные+ 10 гр к 106 гр. Мелочь, конечно, но неприятно.
И каждый год были звонки от этого недосайта с опросом, об пожеланиях в улучшении работы сайта, но так за несколько лет ничего и не улучшилось. Днище было днищем и осталось.
відгук
Коментарі до відгуку
«У звʼязку з цим є оновлення для продавців в роботі з замовленнями по підписці SMART.
Для всіх, в кого включена опція “Відправляю по SMART”, за кожне виконане замовлення по новій підписці з основного рахунку буде списуватись:
- 10 грн (для замовлень від 200 грн до 700 грн)
- 30 грн (для замовлень від 700 грн).
Опція “Відправляю по SMART” є обовʼязковою тільки для статуса супер-продавця.»