В мене сталася наступна ситуація: купила начеб-то нові босоніжки, товар прийшов "конкретний секонд з нереально їдким запахом". Я написала продавцю - ігнор, повернула їх - вона їх забрала і знову ігнор. Я звернулася в підтримку: все, що більше 5-ти днів, вони НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬ❗️❗️❗️❗️❗️❗️ Порадили мені написать відгук. Я написала відгук з описом ситуації - вони його НАВІТЬ НЕ ОПУБЛІКУВАЛИ❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️Без повідомлень. Я просто в ШОЦІ! Більше цією платформою користуватися НЕ БУДУ, де продають один секонд під виглядом нових речей, а адміни їх "покривають", адже отримують за це відсотки 1 згоден 2 не згодні
Бачу в нас продавці не розуміють, що вони просто так НЕ МАЮТЬ ПРАВА НЕ ПОВЕРТАТИ ТОВАР, якщо цей товар належить до переліку товарів, що не підлягають обміну (наприклад, ліки, косметика, продовольчі товари), або якщо товар має ознаки використання, втратив товарний вигляд, пошкоджено пакування чи відсутні пломби та ярлики.
Не нормально, якщо:
- ви написали продавцю і був ІГНОР, це і є по суті "відповіддю".
- якщо був неописаний дефект - сильний запах, то продавець в цій ситуації точно не права і зобов'язана була повернути бо це відвертий ОБМАН!
- і що це за правило "про не більше 5 днів" - це ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, на повернення дається 14 днів, в отже і платформа має розглядати стільки часу запити!!!!
- а продавець і отримала товар і кошти, це для платформи теж норма, толерувати таку ГРАБІЖНИЦЬКУ ПОВЕДІНКУ!!!
Те, що Шафа нічим конкретно не допомогла і ви надалі не користуватиметесь платформою це є теж правильне рішення!!! Також, за бажанням, можете звернутись у Держпродспоживслужбу і поскаржитись у Податкову, якщо продаж був без чеку.
Добре, що я нічого не купую на платформі, краще навчусь на чужому негативному досвіді!
Марта, це питання не стосується питання до моєї особистості.
Все просто. Саме покупець знехтував своїми обов'язками оглянути товар на пошті і або відмовитись не забрати товар до дому, або там на пошті полінився скласти відповідний акт , щоб мати право вимагати від продавця відшкодування втрат на доставку через доведену і зазначену у акті причину.
На шановній Шафі неможна робити примусове повернення з посиланням на те, що продавець не зазначив дефекти у оголошенні без фото доказів браку з непідтверджених бодай якимось чином (фото зараху я гадаю відсутне) доказів наявності цих недоліків. Просто сказати на будь-що: "ці речі воняють" недостатньо.
І хто є я , Ви чи продавець з покупцем на це не впливає аж ніяк))
Накльопками чи закльопками))))) буду займатися, Марта, я це соьі дозволяю.
Той , хто замовив Безпечною оплатою, отримав невозвратний товар без огляду і звернувся з вимогою щодо повернення через 5 днів з причин, які неможливо довести на відстані через монітор , той викликає значно меншу довіру ніж продавець, який, як сказано морозиться, тобто на людській мові не дав згоду на повернення товару. Що це означає? Що покупець сама розпорядитися своєю власністю. Захотіла комусь відправила, захотіла на сміття викинула. За її дії і збереження її речей після отримання продавець не відповідає і не чого їй не винен. Фершиейн?))))))
Марто, Ви не відповіли, чому це продавці помиляються, коли вважають що за законом в якому наявний перелік невозвратного товару, вони мають всупереч закону робити повернення на цю невозвратну группу товару спираючись виключно на слова покупця? Тобто без пред'явлення факту і без складення акту браку на пошті? Взагалі, як це приймати повернення по браку з дому, а не з пошти? Як знати у якому стані прийшов товар? Вдома він вже підвідплвідальністю покупця , а не продавця. Після отримання, як довести, що товар містив ці недоліки до відправки і вони не утворилися вдома у покупця згодом після отримання у милого і чесного покупця його стараннями?
У цьому випадку запах- як недолік не показан у скарзі покупця, отже є бездоказовим і спірним твердженням. Чому це все , що говорить покупець має автоматично бути правдою і прийматися, як акт довіри безперечно.
Продавець має такий саму рівень довіри і його слово " не воняє " повність рівноцінне з словом "має запах" з трердження покупця. Немоде бути повернуте все, на що покупці за відсутністю іншиз недоліків кадуть "є запах"!
Чому неможна вважати за факт, що недоліки не описані у оголошенні, тому що їх і не було, а створив їх хтось у дорозі чи продавця обріхує не чим не підтвердивши твердження покупець, чи покупець сам вдома не склавши акт огляду товару на пошті для негайного легкого повернення зіпсував навмистно чи випадково речі вдома? Марта, агов?)))
Причини повернення товару поділяються на два основних типи:
товар належної якості та товар неналежної якості.
1. Повернення товару належної якості (якщо він не підійшов):
• зміна рішення покупця - СПОЖИВАЧ ПРОСТО ПЕРЕДУМАВ КУПУВАТИ ТОВАР;
• невикористання товару - товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та упаковка;
• невідповідність характеристикам - товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром або фасоном.
2. Повернення товару неналежної якості (із дефектами):
• невідповідність товару опису - товар не відповідає заявленим характеристикам, кольору, розміру або комплектації;
• виявлені дефекти - після покупки у товарі виявлені технічні несправності, пошкодження фурнітури, швів, затяжки, плями або інші дефекти, що роблять його непридатним для використання;
• непридатність до використання - товар не відповідає призначенню.
шановна, можливість повернення стосується ВИКЛЮЧНО новий речей із біркою та ярликом, все інше, без виявленого браку, просто так, НЕ підлягає поверненню. Запам'ятайте це раз і назавжди і не розписуйте тут нісенітниці.
А те, що ви не являєтесь покупцем на шафі тільки говорить про те, що ви переплачуєте за товар в іншому місці. можете і далі ходити з гордо піднятою головою)
Якщо це взуття в оголошенні мало стан НОВИЙ, але в описі до оголошення були описані нюанси тоді воно підпадає під вимогу цього закону. Хоча це порушення правил платформи коли стан не відповідає опису, але я зауважила що деякі продавці так досі роблять.
Якщо стан був ІНШИЙ НІЖ НОВИЙ, тоді, звичайно, не підпадає.
І це видно по самих оголошеннях, що залежно від стану товару вимоги до повернення відрізняються.
Ну і ствердження, що я в іншому місці переплачую...
по закону- товар може повертатись тільки новий, тобто з бірками та ярликами і КРАПКА. те, що продавець вказала, що він новий, але відправила його без бірок (бо в описі вказала, що взувала його)- автоматично робить його НЕ новим.
ну а те, що ви пишете, що покупець має право повернути новий товар тільки тому, що він просто передумав (тобто через дурість) привело до того, що інтернет -магазини прибрали безкоштовну доставку, бо невигідно працювати з ідіотами. я рада, що такі, як ви не купують на шафі, ви за 5 копійок винесете мозок людині. так ідіть в магазин і там соромтеь, хай всі вас бачать.
Марта, а чому Ви уникайте факту, що товар був відправлений безпечною оплатою, тобто покупець, якби виконав належно свої обов'язки і оглянув і занюхав товар на пошті, то у разі відмови миттево отримав би гроші на свою картку і зробив повернення автоматом?
Доречі додам, що БО зараз працює вже миттево. Мені повернення відбулося коштів через 5 хвилин !
Нагадаю, ще раз, що , так, невозвратний товар на Шафі підлягає поверненню у термін 2 доби, але тільки у разі, якщо він зберіг свій попередній до відправки стан. Тобто, якщо продавець відправив без запаху (або без плям чи без дірок) то і назад має отримати на повернення без запаху , без плям, і без дірок. Може покупець чимось оббрискала ті чуні для повернення! Отже виходить , що відправляв продавець без запаху і не має приймати вонюче назад.
У чому суть? Товар , якій отримуєшь треба оглядати на недоліки безпосередньо на Пошті. Тільки так і тільки з пошти можно стверджувати, що саме таке отримав покупець, і це не зроблено покупцем вдома заради повернення умистно чи випадково. Шафа чітко прописує, що повернення неможливо , якщо товар погіршив свої якості. Дірка чи запах - це є зіпсованє. Не описані і не наявні недоліки на фото в оголошенні? Так це доказ того, що цих недоліків і не було первинно до відправки! Але вони виявлені покупцем? Якщо на Пошті - чітко повернення. Все доведено, товар прийшов з недоліками. Вдома? Через 2- 5 днів? Гуляй, Вася))
алина, думаєте будете займатись наклепами на користувача Hellenа, а я ваші наклепи буду спростовувати?
Яка БО?, продавець просила скинути гроші на карту (можна було вже тоді щось неладне запідозрити), що покупець, на жаль, зробила((( Очевидно, це було зроблене, щоб позбутись взуття зі смородом, отримати гроші а потім успішно ігнорити повідомлення покупця!!! Таких "продавців смороду" треба блокувати платформі чим вона НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ!!!
Наголошую ПО ЗАКОНУ УКРАЇНИ НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДАЄТЬСЯ 14 ДНІВ, тільки якщо цей товар НЕ належить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
Шановна Марта, я дійсно не розумію Вашої першої фрази " продавці не мають права відмовляти у поверненні товару, який іде за списком товарів, які не підлягають обміну і поверненню?)))
Як це? Якщо товар у списку невозвратних, то як це продавець помилятися вважаючи, що може відмовитися у поверненні?))
Товар у списку невозвратних значить , що повернення виключено за визначенням статусу товару.
За правилами Шафи повернення такого товару може бути тільки , якщо продавець скрив і не описав недолік. Але, покупець:
1. Має показати цей недолік. Шафа не може вірити на слово. Сказав, що, наприклад дірки, плями, подошва відійшла, але не предьявив фото, то де докази? А продавець каже відправляв ціле, то чому це слово і чесність покупці має без фото брати гору над словом продавця?
Далі,
2. ці всі дірки і плями не мали з'явитися вдома, як знати, що для повернення покупець умистно не зіпсував невозвратний товар вдома умистно і продавець не зазначив у описі ці нідоліки, тому, що їх там і не було? Це працює виключно, якщо покупець відкрив товар на пошті і склав акт і фото зробив на пошті (не здрму черезь5 днів) і повернення зробив на пошті в той самий момент а не через 5 днів. Розумієте? Покупцю також потрібно довести, що це не він пошкодив товар. Бо за правилами Шафи возврат приймається тільки якщо товар відправлений назад у тому вигляді , в якому прийшов. Продавець стверджує , що відправляв ціле, а покупець повернув подерте, то якщо дірка виявлена на пошті, то так і прийшло, а якщо вдома, то вже невідомо чиїх рук справа.
3. Якщо продавець не зазначив, що товар не воняє, тому, що він не воняє, то , як покупець доведе протележне? Тобто я кажу не за той, припустимо випадок, коли продавець чув запах і замовчав, а про випадок, коли покупець не знайшов іншої причини вимагати повернення невозвратного за списком товару і вигадав запах.
Яким чином покупець це доведе наявність зараху? Чи Ви ставите чесність покупця вище за слово продавця? Ви вважаєте що покупцю достатньо просто сказати воняє і йому мають вірити, а продавцю, що не воняє ні? Вони рівні! Кожне звинувачення має бути доведено саме обвинувачення. Як покупець доведе свої слова про запах? Інакше воняє можна сказати на будьщо від шахів і тенісної ракетки до майки , шуби і кросівки, якщо на вид немає недоліків, то будь-хто таким чином може пославшись на неіснуючий запах повернути товпр. Так вийде що всі товари стають возвратними, а Закон цього не передбачає. Товари невозвратні тому і не підлягають возврату, що вони невозвратні. Запах не дірка на фото не покажешь. Так , що не так розуміють продавці?
"Як це? Якщо товар у списку невозвратних, то як це продавець помилятися вважаючи, що може відмовитися у поверненні?))"
алина, перш ніж ставити питання українською мовою, будь ласка, вивчіть хоч трохи цю мову! Чи як варіант, просто скористайтесь перекладачем з російської на українську, якщо ви російськомовна, гугл все зробить за вас)))
Тобто п'ять діб носили і вирішили повернути? Купили нові, носили, і думаєте, прокатить так? Запах був їдкий? А на пошті, що ви цього не помітили? От отаких брехливих покупців, як Hellena, треба пожиттєво банити на шафі.
Я вас не принижувала. Чому ви, не знаючи ситуації, так висловлюєтеся?
Взуття було в пакеті і в двох коробках. Я їх відкрила вдома, тому що продавець попросила наперед оплату на карту. Я за 5 роківна Шафі ЖОДНОГО РАЗУ ні з ким не конфліктувала. Щойно я відкрила коробки - я ледь не задихнулася. Я так же їх запакувала і винесла на балкон, тому що в дитини почалася сильна алергія. Я в той же час написала продавцю, але вона була не в мережі. Вона 5 днів була не в мережі - тому й я зразу не звернулася в Підтримку. Був період відпусток і це зрозуміло, що людина могла поїхати відпочивати. А, коли вона з'явилася в мережі і не відповідала на мої повідомлення, лише тоді я зрозуміла, що це її позиція.
Я більше не буду відповідати на такі агресивні коменти. Якщо в вас стільки енергії - киньте її в корисне русло.
Де ви там побачили агресивність? Давайте по чесному, лагідною з продавцем ви також не були, а тут з себе культурну ліпите. Вам Аліна Аліна все розклала по полицям! Дуже мудро! Перечитайте її і не лукавьте! Шафа-не подарунок, там є недоліки, їх чимало так, але як вас почитати -то капець. От такі як ви і ходять по сторінках та голову морочать продавцям.
Хлена пише, що в неї немає а ні грошей, а ні відгуку. Хелено, а продавець давав Вам згоду на повернення товару? Коли Ви забрали його з пошти, гроші знялися з картки і у той час відбувся перехід власності. Ваші гроші стали грошима продавця, а взуття Вашим. Ви могли відправити товар назад тільки за умови отримання на це попередньої згоди продавця. Можете тепер вимагати від нього тільки повернути Вашім коштом босоніжки Вам назад. Запах Ви мали відчути на пошті розпакувавши клробку. У тісному просторі запах посилаюється. Але 400грн це ціна Конфіскату у роспродаж. Зараз шкіряні із знижкою коштують 900грн .
Так не 100))) за 100 шукайте собі самі . Вам краще робити покупки особисто. Запах не може бути причиною повернення, тому, що його наявність неможна довести. А Ваше слово не перевищує, а рівне з твердженням продавця, що запаху немає. Для повернення треба фото недоліків, у Вас немає аргументів для повернення. Босоніжки, вже власні придбані Ваші Ви відправили без домовленості куди захотіли, приймаюча сторона не давала Вам на це згоди і не обіцяла зворотнього обміну на гроші)) Чи забрані вони з пошти чи ні, це було Ваше односторонне рішення відправити своє взуття кудись. Якщо речі не забираються з пошти Вони утілізуються, тому раджу попросити Вам повернути Ваше взуття, носить їх із провітрбюванням. Гарного дня.
Шафа у Вашому випадку вчинила мудро і чесно. Запах не можна нічим підтвердити. Це, як виходить, що будь-хто, коли має потребу не маючи реальної причини повернути речі, які не мають жодних дефектів, повністю збігаються з розміром і описом і не підлягають поверненню у 14 денний термін, то ось такі покупці можуть просто послатися на вигаданий запах і мати для себе повернення у будь-якому випадку?
Прочитала недавно відгук, як ось така при БО вимагала окрім повернутих Шафою грошей від продавця компенсації 35 грн за те, що дослівно текст покупця: мене змусили заплатити 35грн за перегляд. . .
Незрозуміло Ви за 5 днів написали, через які Вам Шановна Турбота у сприянні чого відмовила? Друку відгуку чи стягнені грошей з продавця? Згадуються 5 днів, через які Ви розпочали звернення, то на Пошті Ви не унюхали сморід? Ви 5 днів носили взуття, а потім розчули запах, коли літо скінчилося? Тобто я питаю , чи носили Ви їх, чи тільки нюхали 5 днів, ні? Це важливо, бо повернути Ви мали для здійснення повернення коштів не в погіршеному стані, тобто без слідів на підошвах. Якщо сліди з'явитися і після Вас взуття втратило зовнішній вигляд, погіршилося , то неякі гроші Вам за правилами Шафи ніхто повертати не мусить. Брати речі, нові на вигляд, а повертати ношене не за правилами Шафи. То носили чи ні?)) Повернув продавець кошти чи ні?)) У чому ігнор? Не було ламбади на Вашу честь?
У чому "ігнор" від продавця полягав поясніть? Товар забрала і ? Гроші повернула, чи чим Вона мала Вас ще розважити? Нащо продавцю робити повернення, як би відгук було розміщено? Тут або відгук, або Гроші назад. Обо грошам, або відгуку радієте))) два за одно не буває)) чи Ви за зарах, якій через монітор довести і оскаржити неможна закатувати продавця вирішили?
1.якби ви знали, як шафа довбе і напрягає продавців, то ви б таке не писали. якщо продавчиня вам НЕ повернула гроші і шафа мовчить, то я НЕ повірю в це. Бо якщо ти продаєш на шафі, то отримати блокування профілю за один непродаж сенсу немає. Якщо продавець повернула вам гроші за товар, то шафа вважає це питання вирішеним.
2. Не всі речі з їдким запахом називаються секондом, тільки ношені. якщо вони нові, але з запахом, то це називається сток. буває сток і без запаху, звісно, про це продавці, як правило вказують.
3. я підозрюю, що ціна за "смердючі" босоніжки була нижче ринкової? тоді "што же ви хотєлі за такіє дєньгі"
4. буде вам урок на майбутнє - перед покупкою читайте опис товару, почитайте відгуки про продавця, і тільки після цього пишіть і купуйте. Економія нервів та грошей - КОЛОСАЛЬНА! це я кажу, як продавець і покупець на шафі.
2. В об'яві стояло: стан ідеальний, взуті 1 раз в рксторан. Плюс я ще перепитала в переписці.
3. Це ваше право вірити, чи ні - в мене є всі скрини. І, якщо ви працівник Шафи, можу їх вам надати.
4. Бажаю, щоб ви не оаинилися в такій сииуації....
5. Мені після всіх цих відгуків написала Шафа і поаросила ще раз описати ситцацію, так що негативні віднуки працюють: попередження для клієнтіа і дзвіночок для адмінів!
Вперше повністю згодна з Вами)) підпишусь під кожним Вашим словом, та додам, що Шафа перевіряє відгуки перед друком за наданими фото. Мені не відомі технології передачі запаху на відстані, отже неперевірена інформація вважається не підтвердженою і не публікується)
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
❗️НЕ РЕКОМЕНДУЮ❗️ - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Порадили мені написать відгук. Я написала відгук з описом ситуації - вони його НАВІТЬ НЕ ОПУБЛІКУВАЛИ❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️Без повідомлень. Я просто в ШОЦІ! Більше цією платформою користуватися НЕ БУДУ, де продають один секонд під виглядом нових речей, а адміни їх "покривають", адже отримують за це відсотки
1 згоден 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Не нормально, якщо:
- ви написали продавцю і був ІГНОР, це і є по суті "відповіддю".
- якщо був неописаний дефект - сильний запах, то продавець в цій ситуації точно не права і зобов'язана була повернути бо це відвертий ОБМАН!
- і що це за правило "про не більше 5 днів" - це ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА, на повернення дається 14 днів, в отже і платформа має розглядати стільки часу запити!!!!
- а продавець і отримала товар і кошти, це для платформи теж норма, толерувати таку ГРАБІЖНИЦЬКУ ПОВЕДІНКУ!!!
Те, що Шафа нічим конкретно не допомогла і ви надалі не користуватиметесь платформою це є теж правильне рішення!!! Також, за бажанням, можете звернутись у Держпродспоживслужбу і поскаржитись у Податкову, якщо продаж був без чеку.
Добре, що я нічого не купую на платформі, краще навчусь на чужому негативному досвіді!
Все просто. Саме покупець знехтував своїми обов'язками оглянути товар на пошті і або відмовитись не забрати товар до дому, або там на пошті полінився скласти відповідний акт , щоб мати право вимагати від продавця відшкодування втрат на доставку через доведену і зазначену у акті причину.
На шановній Шафі неможна робити примусове повернення з посиланням на те, що продавець не зазначив дефекти у оголошенні без фото доказів браку з непідтверджених бодай якимось чином (фото зараху я гадаю відсутне) доказів наявності цих недоліків. Просто сказати на будь-що: "ці речі воняють" недостатньо.
І хто є я , Ви чи продавець з покупцем на це не впливає аж ніяк))
Той , хто замовив Безпечною оплатою, отримав невозвратний товар без огляду і звернувся з вимогою щодо повернення через 5 днів з причин, які неможливо довести на відстані через монітор , той викликає значно меншу довіру ніж продавець, який, як сказано морозиться, тобто на людській мові не дав згоду на повернення товару. Що це означає? Що покупець сама розпорядитися своєю власністю. Захотіла комусь відправила, захотіла на сміття викинула. За її дії і збереження її речей після отримання продавець не відповідає і не чого їй не винен. Фершиейн?))))))
Марто, Ви не відповіли, чому це продавці помиляються, коли вважають що за законом в якому наявний перелік невозвратного товару, вони мають всупереч закону робити повернення на цю невозвратну группу товару спираючись виключно на слова покупця? Тобто без пред'явлення факту і без складення акту браку на пошті? Взагалі, як це приймати повернення по браку з дому, а не з пошти? Як знати у якому стані прийшов товар? Вдома він вже підвідплвідальністю покупця , а не продавця. Після отримання, як довести, що товар містив ці недоліки до відправки і вони не утворилися вдома у покупця згодом після отримання у милого і чесного покупця його стараннями?
У цьому випадку запах- як недолік не показан у скарзі покупця, отже є бездоказовим і спірним твердженням. Чому це все , що говорить покупець має автоматично бути правдою і прийматися, як акт довіри безперечно.
Продавець має такий саму рівень довіри і його слово " не воняє " повність рівноцінне з словом "має запах" з трердження покупця. Немоде бути повернуте все, на що покупці за відсутністю іншиз недоліків кадуть "є запах"!
Чому неможна вважати за факт, що недоліки не описані у оголошенні, тому що їх і не було, а створив їх хтось у дорозі чи продавця обріхує не чим не підтвердивши твердження покупець, чи покупець сам вдома не склавши акт огляду товару на пошті для негайного легкого повернення зіпсував навмистно чи випадково речі вдома? Марта, агов?)))
Дозволяйте СОЬІ і надалі, хто ж забороняє)))
товар належної якості та товар неналежної якості.
1. Повернення товару належної якості (якщо він не підійшов):
• зміна рішення покупця - СПОЖИВАЧ ПРОСТО ПЕРЕДУМАВ КУПУВАТИ ТОВАР;
• невикористання товару - товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та упаковка;
• невідповідність характеристикам - товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром або фасоном.
2. Повернення товару неналежної якості (із дефектами):
• невідповідність товару опису - товар не відповідає заявленим характеристикам, кольору, розміру або комплектації;
• виявлені дефекти - після покупки у товарі виявлені технічні несправності, пошкодження фурнітури, швів, затяжки, плями або інші дефекти, що роблять його непридатним для використання;
• непридатність до використання - товар не відповідає призначенню.
А те, що ви не являєтесь покупцем на шафі тільки говорить про те, що ви переплачуєте за товар в іншому місці. можете і далі ходити з гордо піднятою головою)
Якщо стан був ІНШИЙ НІЖ НОВИЙ, тоді, звичайно, не підпадає.
І це видно по самих оголошеннях, що залежно від стану товару вимоги до повернення відрізняються.
Ну і ствердження, що я в іншому місці переплачую...
ну а те, що ви пишете, що покупець має право повернути новий товар тільки тому, що він просто передумав (тобто через дурість) привело до того, що інтернет -магазини прибрали безкоштовну доставку, бо невигідно працювати з ідіотами. я рада, що такі, як ви не купують на шафі, ви за 5 копійок винесете мозок людині. так ідіть в магазин і там соромтеь, хай всі вас бачать.
Доречі додам, що БО зараз працює вже миттево. Мені повернення відбулося коштів через 5 хвилин !
Нагадаю, ще раз, що , так, невозвратний товар на Шафі підлягає поверненню у термін 2 доби, але тільки у разі, якщо він зберіг свій попередній до відправки стан. Тобто, якщо продавець відправив без запаху (або без плям чи без дірок) то і назад має отримати на повернення без запаху , без плям, і без дірок. Може покупець чимось оббрискала ті чуні для повернення! Отже виходить , що відправляв продавець без запаху і не має приймати вонюче назад.
У чому суть? Товар , якій отримуєшь треба оглядати на недоліки безпосередньо на Пошті. Тільки так і тільки з пошти можно стверджувати, що саме таке отримав покупець, і це не зроблено покупцем вдома заради повернення умистно чи випадково. Шафа чітко прописує, що повернення неможливо , якщо товар погіршив свої якості. Дірка чи запах - це є зіпсованє. Не описані і не наявні недоліки на фото в оголошенні? Так це доказ того, що цих недоліків і не було первинно до відправки! Але вони виявлені покупцем? Якщо на Пошті - чітко повернення. Все доведено, товар прийшов з недоліками. Вдома? Через 2- 5 днів? Гуляй, Вася))
І це на фоні того, що РЕГУЛЯРНО на цьому форумі люди досі пишуть, що місяцями не отримують зарахувань коштів по цій самій БО???
Тобто продавці залишаються без грошей і товару і це для вас норм???
Видно, ваш акаунт відновили, свої шкурні інтереси зберегли тепер і Шафа вже не така погана!
НУ І НАПИСАНЕ ПРО БУЧУ ТЕЖ МОЖНА ЗАБУТИ, ЧИ НЕ ТАК?
Яка БО?, продавець просила скинути гроші на карту (можна було вже тоді щось неладне запідозрити), що покупець, на жаль, зробила((( Очевидно, це було зроблене, щоб позбутись взуття зі смородом, отримати гроші а потім успішно ігнорити повідомлення покупця!!! Таких "продавців смороду" треба блокувати платформі чим вона НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ!!!
Наголошую ПО ЗАКОНУ УКРАЇНИ НА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ДАЄТЬСЯ 14 ДНІВ, тільки якщо цей товар НЕ належить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
Є закон і гуляй, Вася)))
Як це? Якщо товар у списку невозвратних, то як це продавець помилятися вважаючи, що може відмовитися у поверненні?))
Товар у списку невозвратних значить , що повернення виключено за визначенням статусу товару.
За правилами Шафи повернення такого товару може бути тільки , якщо продавець скрив і не описав недолік. Але, покупець:
1. Має показати цей недолік. Шафа не може вірити на слово. Сказав, що, наприклад дірки, плями, подошва відійшла, але не предьявив фото, то де докази? А продавець каже відправляв ціле, то чому це слово і чесність покупці має без фото брати гору над словом продавця?
Далі,
2. ці всі дірки і плями не мали з'явитися вдома, як знати, що для повернення покупець умистно не зіпсував невозвратний товар вдома умистно і продавець не зазначив у описі ці нідоліки, тому, що їх там і не було? Це працює виключно, якщо покупець відкрив товар на пошті і склав акт і фото зробив на пошті (не здрму черезь5 днів) і повернення зробив на пошті в той самий момент а не через 5 днів. Розумієте? Покупцю також потрібно довести, що це не він пошкодив товар. Бо за правилами Шафи возврат приймається тільки якщо товар відправлений назад у тому вигляді , в якому прийшов. Продавець стверджує , що відправляв ціле, а покупець повернув подерте, то якщо дірка виявлена на пошті, то так і прийшло, а якщо вдома, то вже невідомо чиїх рук справа.
3. Якщо продавець не зазначив, що товар не воняє, тому, що він не воняє, то , як покупець доведе протележне? Тобто я кажу не за той, припустимо випадок, коли продавець чув запах і замовчав, а про випадок, коли покупець не знайшов іншої причини вимагати повернення невозвратного за списком товару і вигадав запах.
Яким чином покупець це доведе наявність зараху? Чи Ви ставите чесність покупця вище за слово продавця? Ви вважаєте що покупцю достатньо просто сказати воняє і йому мають вірити, а продавцю, що не воняє ні? Вони рівні! Кожне звинувачення має бути доведено саме обвинувачення. Як покупець доведе свої слова про запах? Інакше воняє можна сказати на будьщо від шахів і тенісної ракетки до майки , шуби і кросівки, якщо на вид немає недоліків, то будь-хто таким чином може пославшись на неіснуючий запах повернути товпр. Так вийде що всі товари стають возвратними, а Закон цього не передбачає. Товари невозвратні тому і не підлягають возврату, що вони невозвратні. Запах не дірка на фото не покажешь. Так , що не так розуміють продавці?
алина, перш ніж ставити питання українською мовою, будь ласка, вивчіть хоч трохи цю мову! Чи як варіант, просто скористайтесь перекладачем з російської на українську, якщо ви російськомовна, гугл все зробить за вас)))
Взуття було в пакеті і в двох коробках. Я їх відкрила вдома, тому що продавець попросила наперед оплату на карту. Я за 5 роківна Шафі ЖОДНОГО РАЗУ ні з ким не конфліктувала. Щойно я відкрила коробки - я ледь не задихнулася. Я так же їх запакувала і винесла на балкон, тому що в дитини почалася сильна алергія. Я в той же час написала продавцю, але вона була не в мережі. Вона 5 днів була не в мережі - тому й я зразу не звернулася в Підтримку. Був період відпусток і це зрозуміло, що людина могла поїхати відпочивати. А, коли вона з'явилася в мережі і не відповідала на мої повідомлення, лише тоді я зрозуміла, що це її позиція.
Я більше не буду відповідати на такі агресивні коменти. Якщо в вас стільки енергії - киньте її в корисне русло.
Всього найкращого...
Так не 100))) за 100 шукайте собі самі . Вам краще робити покупки особисто. Запах не може бути причиною повернення, тому, що його наявність неможна довести. А Ваше слово не перевищує, а рівне з твердженням продавця, що запаху немає. Для повернення треба фото недоліків, у Вас немає аргументів для повернення. Босоніжки, вже власні придбані Ваші Ви відправили без домовленості куди захотіли, приймаюча сторона не давала Вам на це згоди і не обіцяла зворотнього обміну на гроші)) Чи забрані вони з пошти чи ні, це було Ваше односторонне рішення відправити своє взуття кудись. Якщо речі не забираються з пошти Вони утілізуються, тому раджу попросити Вам повернути Ваше взуття, носить їх із провітрбюванням. Гарного дня.
Прочитала недавно відгук, як ось така при БО вимагала окрім повернутих Шафою грошей від продавця компенсації 35 грн за те, що дослівно текст покупця: мене змусили заплатити 35грн за перегляд. . .
Дуже цікаве відношення до людей....
Але ШАНОВНА Турбота Шафи - все зрозуміло)
Вдалого дня)
Почитайте тлумачення слова "ігнор" в словнику)
Вдалого дня)
1.якби ви знали, як шафа довбе і напрягає продавців, то ви б таке не писали. якщо продавчиня вам НЕ повернула гроші і шафа мовчить, то я НЕ повірю в це. Бо якщо ти продаєш на шафі, то отримати блокування профілю за один непродаж сенсу немає. Якщо продавець повернула вам гроші за товар, то шафа вважає це питання вирішеним.
2. Не всі речі з їдким запахом називаються секондом, тільки ношені. якщо вони нові, але з запахом, то це називається сток. буває сток і без запаху, звісно, про це продавці, як правило вказують.
3. я підозрюю, що ціна за "смердючі" босоніжки була нижче ринкової? тоді "што же ви хотєлі за такіє дєньгі"
4. буде вам урок на майбутнє - перед покупкою читайте опис товару, почитайте відгуки про продавця, і тільки після цього пишіть і купуйте. Економія нервів та грошей - КОЛОСАЛЬНА! це я кажу, як продавець і покупець на шафі.
2. В об'яві стояло: стан ідеальний, взуті 1 раз в рксторан. Плюс я ще перепитала в переписці.
3. Це ваше право вірити, чи ні - в мене є всі скрини. І, якщо ви працівник Шафи, можу їх вам надати.
4. Бажаю, щоб ви не оаинилися в такій сииуації....
5. Мені після всіх цих відгуків написала Шафа і поаросила ще раз описати ситцацію, так що негативні віднуки працюють: попередження для клієнтіа і дзвіночок для адмінів!
Всім ДЯКУЮ!
3. я не співробітник шафи, але можете скинути скріни сюди, щоб всі переконались.
і так, що там з грошима? продавець повернувала вам їх чи ні.