Я буду публікувати тут весь перебіг подій , який коїться зі мною і членами моєї родини на Шафі . Ці дописи стануть доказом у Карний справі про переслідування моєї родини під час війни. Показник оцінювання швидкості відповіді має змінюватися після кожного оцінювання в залежності від швидкості моїх відповідей.
Цього не відбулося 4 оцінювання поспіль.
Цей показник став недостовірний після того, як сталася помилка і система позначила безпідставно, що в мене 97% листів з відповіддю , тоді як я відповіла на всі листи.
Підкреслюю, я відповідала і відповідаю на 100% листів дуже швидко.
Причина похибки нез'ясована
Замість знайти і виправити помилку, проблему усунуто механічно, штучно.
Мені направлено листа від Турботи на який я відповіла і таким чином показник відповіді через добу повернувся на реальну позначку 100%
Але показник швидкості відповіді можна було привести до ладу повернувши його на місце тільки поборовши дистанцію на яку мене відкинула симтема Глюка з дрез годин до 4 днів.
Це не чесно.
Я вважаю , що це, так спеціально проти мене зробила Турбота.
Я дуже старалась і відповідала ще швідче ніж раніше.
На протязі останнього часу мене було оцінено 4 рази, отже швидкість відповіді повинна була зменшитися, але цього не сталось.
Цей показник завмер після поломки на тому самому рівні три доби і на нього нічого не впливає. Навіть, якщо я буду відповідати у ту саму секунду, все одно показник лишається три дні.
Зробіть з ним щось. Це не чесно.
Ви дискрименуєте мене вже два місяці.
Я маю отримати відшкодування за те, що мої товари через похибку у рейтингу розміщено нижче ніж товари інших користувачів. https://vt.tiktok.com/ZSBq8sRFc/ 1 згоден 2 не згодні
Помилку системи, яка виникла 15.05.25р. Виправили зараз. Учора натрапила на відповідального менеджера, яка направила запит др тех підтримки. Увесь попередній час всі звернення закривали без відповіді. Зараз показник 1 година швидкості відповіді
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Моя Санта- Барбара на Шафі триває - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Показник оцінювання швидкості відповіді має змінюватися після кожного оцінювання в залежності від швидкості моїх відповідей.
Цього не відбулося 4 оцінювання поспіль.
Цей показник став недостовірний після того, як сталася помилка і система позначила безпідставно, що в мене 97% листів з відповіддю , тоді як я відповіла на всі листи.
Підкреслюю, я відповідала і відповідаю на 100% листів дуже швидко.
Причина похибки нез'ясована
Замість знайти і виправити помилку, проблему усунуто механічно, штучно.
Мені направлено листа від Турботи на який я відповіла і таким чином показник відповіді через добу повернувся на реальну позначку 100%
Але показник швидкості відповіді можна було привести до ладу повернувши його на місце тільки поборовши дистанцію на яку мене відкинула симтема Глюка з дрез годин до 4 днів.
Це не чесно.
Я вважаю , що це, так спеціально проти мене зробила Турбота.
Я дуже старалась і відповідала ще швідче ніж раніше.
На протязі останнього часу мене було оцінено 4 рази, отже швидкість відповіді повинна була зменшитися, але цього не сталось.
Цей показник завмер після поломки на тому самому рівні три доби і на нього нічого не впливає. Навіть, якщо я буду відповідати у ту саму секунду, все одно показник лишається три дні.
Зробіть з ним щось. Це не чесно.
Ви дискрименуєте мене вже два місяці.
Я маю отримати відшкодування за те, що мої товари через похибку у рейтингу розміщено нижче ніж товари інших користувачів. https://vt.tiktok.com/ZSBq8sRFc/
1 згоден 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку