Звертаюсь цим відкритим листом до Шафи, вже другий місяць я заблоклвана без моєї провини. За цей час від Турботи надійшла едина відповідь від адміна Оксани, яка хутко зникла з діадогу, продовження якого не відбудося. Едининим скоєним мною порушенням на Шафі було використання права на розголос того, що зі мною скоїла Шафа. За те, що я обурилась тому, що через відмову від БО я втратила напрацьований тяжкою працею статус Супер продавця і вважала це несправедливим, керівник відділу турботи Марія разом із адміном Владою почала знімати мої товари з продажу без пояснення чим саме вони не відповідають правилам сайту. Це тривало тижнями. Потім Марія без жодного порушення обмежила для мене функцію продажів у моєму профілі взагалі, начебто через мої скарги на інші товари. Скарги я надіслала до Турботи для прикладу того, що мої зняті з продаду товари у значно більшій мірі відповідають попвилам сайту, ніж у іншіх. І оскільки, я не припиняла казати про все, що зі мною роблять адміни Шафи на Шафі роблячі розголос у Тік-Ток, то Марія застосувала до мене безпідставно пункт образа Адміна і видалила авторизацію для мого облікового запису на Шафі. Я жодним чином не ображала жодного співробітника Шафи за особистими відмінностями. Правила Шафи застосований Марією для підґрунтя блокування стосуються виключно меж Шафи. У правилах не міститься жодного пункту , що блокування користувача можливо, якщо Шафі не подобається , як користувач висвітлює своє бачення подій на Шафі на іншіх ресурсах. Ненормативну лексику я не вживала, жодним чином нікого не обізвала. Марії було замало просто так взяти і видалили мій профіль. Марія дуже хотіла попередньо ще плюнути мені у обличчя. Тому на Шафі без прохання автора відгуку поновили вже видалений, як невідповідний відгук річної давнини залишений мені , як продавцю. Покупця, на час поновлення відгуку не було у мережі більше 30 діб, як свідчать про це скріни відкритого діалогу, того діалогу, що і спричинив відгук, за яким я мерщій зробила фіксацію. Зафіксовано час повідомлення, що цей покупець 5 (!) разів залишив мені відгук по одному діалогу (!) І теж самий час свідчить за цим діалогом, що покупець був відсутній у мережі більше 30 діб, отже він жодним чином не міг власноруч просити Турботу відновити видалений відгук і відредагувати його. Але і цього Марії було недостатньо. Оскільки я мала від неї повідомлення не про те, що доля мого профілю знаходиться на розгляді і все ще можна переглянути, як це є насправді, а мені надіслали відомості, що мій профіль неживий, то я не маючи іншого профілю на Шафі створила новий де бажала мирно працювати далі. Але Марія хутко знайшла мене і там. Спочатку вона без пояснення причин вже не посилаючись на жодні образи зняла мої товари з продажу, ті товари які я розміщувала у новому профілі тиждень , а потім взагалі скасувала мені авторизацію і в новому профілі без жодних виправдань власним діям. Повідомивши лише, що у користувача на Шафі має бути один профіль. Так я вважала, що попереднього профілю вже немає і це мій єдиний. Наразі відомо, що мій попередній профіль, якій налічує 9 років і має взірцеву репутацію ще живий , находиться на розгляді і підлягає відновленню. Я прошу Шафу відновити мені доступ до нього. За 9 років я мала виключно схвальні відгуки, до мене покупці зверталися повторно постійно. Я жодним чином не порушила правила Шафи і не маю наміру робити це в наступному. Прошу дати мені можливість торгувати на Шафі. Так до Турботи я вже написала 333 листи. https://shafa.ua/uk/member/malinkakalinka
Переваги:
Навіть для Шафи не бачу плюсів у такому ганебному знущання над людиною
Недоліки:
Мінус гроші, які я могла зарабити для Шафи за весь цей час
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Відкритий лист на Шафу - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Едининим скоєним мною порушенням на Шафі було використання права на розголос того, що зі мною скоїла Шафа.
За те, що я обурилась тому, що через відмову від БО я втратила напрацьований тяжкою працею статус Супер продавця і вважала це несправедливим, керівник відділу турботи Марія разом із адміном Владою почала знімати мої товари з продажу без пояснення чим саме вони не відповідають правилам сайту. Це тривало тижнями. Потім Марія без жодного порушення обмежила для мене функцію продажів у моєму профілі взагалі, начебто через мої скарги на інші товари. Скарги я надіслала до Турботи для прикладу того, що мої зняті з продаду товари у значно більшій мірі відповідають попвилам сайту, ніж у іншіх. І оскільки, я не припиняла казати про все, що зі мною роблять адміни Шафи на Шафі роблячі розголос у Тік-Ток, то Марія застосувала до мене безпідставно пункт образа Адміна і видалила авторизацію для мого облікового запису на Шафі. Я жодним чином не ображала жодного співробітника Шафи за особистими відмінностями. Правила Шафи застосований Марією для підґрунтя блокування стосуються виключно меж Шафи. У правилах не міститься жодного пункту , що блокування користувача можливо, якщо Шафі не подобається , як користувач висвітлює своє бачення подій на Шафі на іншіх ресурсах. Ненормативну лексику я не вживала, жодним чином нікого не обізвала. Марії було замало просто так взяти і видалили мій профіль. Марія дуже хотіла попередньо ще плюнути мені у обличчя. Тому на Шафі без прохання автора відгуку поновили вже видалений, як невідповідний відгук річної давнини залишений мені , як продавцю. Покупця, на час поновлення відгуку не було у мережі більше 30 діб, як свідчать про це скріни відкритого діалогу, того діалогу, що і спричинив відгук, за яким я мерщій зробила фіксацію. Зафіксовано час повідомлення, що цей покупець 5 (!) разів залишив мені відгук по одному діалогу (!) І теж самий час свідчить за цим діалогом, що покупець був відсутній у мережі більше 30 діб, отже він жодним чином не міг власноруч просити Турботу відновити видалений відгук і відредагувати його.
Але і цього Марії було недостатньо. Оскільки я мала від неї повідомлення не про те, що доля мого профілю знаходиться на розгляді і все ще можна переглянути, як це є насправді, а мені надіслали відомості, що мій профіль неживий, то я не маючи іншого профілю на Шафі створила новий де бажала мирно працювати далі. Але Марія хутко знайшла мене і там. Спочатку вона без пояснення причин вже не посилаючись на жодні образи зняла мої товари з продажу, ті товари які я розміщувала у новому профілі тиждень , а потім взагалі скасувала мені авторизацію і в новому профілі без жодних виправдань власним діям. Повідомивши лише, що у користувача на Шафі має бути один профіль. Так я вважала, що попереднього профілю вже немає і це мій єдиний. Наразі відомо, що мій попередній профіль, якій налічує 9 років і має взірцеву репутацію ще живий , находиться на розгляді і підлягає відновленню.
Я прошу Шафу відновити мені доступ до нього. За 9 років я мала виключно схвальні відгуки, до мене покупці зверталися повторно постійно. Я жодним чином не порушила правила Шафи і не маю наміру робити це в наступному. Прошу дати мені можливість торгувати на Шафі. Так до Турботи я вже написала 333 листи.
https://shafa.ua/uk/member/malinkakalinka
відгук
Коментарі до відгуку