Я зверталась до служби підтримки стосовно неякісного товару. А саме. Я замовила куртку у продавця. В описі оголошення вказано стан «ідеальний». В особистій переписці я уточнювала чи є дефекти, чи працюють всі замки. На що продавець мене запевнила, що все в ідеалі, замки працюють. Я зробила повну оплату на карту продавця. Продавець відправила товар пізніше ніж обіцяла. Про затримку не попередила сама, прийшлось їй писати самій. Отримавши куртку виявилось, що два замки змалані, на вороті куртки є плями від фломастера. Я написала продавцю з вимогою повернути мої кошти і забрати свій «ідеальний» товар. Питала чому вона не попередила в збрехала про всі дефекти. На що вона відповіла що дефекти це дірки, а замок то не є дефектом. Потім почала писати, що це взагалі не її річ і відправляла не вона, тому вона не знала про дефекти. Звернулась в так звану службу підтримки, яка нічого не робить, повністю імпотентна «підтримка клієнта» пише відписки, ставить смайлики і сердечки, проблему вирішити не допомагає, аферистка продовжує працювати та чудово почувається продавши мені непотріб і отримавши мої гроші. Категорично не рекомендую користуватись Шафою та замовляти у продавця з ніком 09121973.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Одні мінуси: ставлення до покупця, абсолютно бездіяльна служба підтримки, яка нічого не робить, повне потакання продавцям-аферистам
пишіть на шафу ще раз, прикладайте всю переписку і ВИМАГАЙТЕ, щоб шафа заставила продавця повернути вам кошти! ще раз повторю - ВИМАГАЙТЕ! шафа отримує гроші від продавців з покупок це так, але і підтримувати шахраїв на шафі не має права! саме про це і пишіть - що це шахрайка, яка заволоділа обманом вашими грошима, ви ж навряд би платили за дефектну річ, так? от і добивайтесь свого.
на слова "шахрай", "свідомий обман" всі реагують як потрібно - очкують і все вирішують. Гуд лак!
Я сама є продавцем на шафі і скажу відразу у мене до шафи багато претензій з приводу покупців-ідіотів та інше, АЛЕ я згодна з Вами що недобросовісним продавцям не місце на шафі.
ТОМУ - ще раз звертайтесь на підтримку шафи і вимагайте повернень своїх коштів від продавця та повернення коштів за сплачену Вами пересилку. Як доказ - вкладаєте переписку з продавцем про те, що продавчиня написала Вам про блискавки, що це не нюанси та інше. З недобросовісними продавцями боротись можна тільки через покарання гривнею! Нагадайте шафі, що їх право отримувати не тільки % з продажів речей, але й дбати про те, щоб не було обману на шафі. А як не можуть це зробити - хай просто закривають сайт, як не виправдане фуфло. Продавцю залиште НЕГАТИВНИЙ відгук з продажу, вказавши, що річ була заявлена ідеальною, а прийшла не такою, та про те, що продавець відмовилась повертати кошти. Згадайте також шафу, що вона відмовилась вирішити дане питання. На майбутнє дам пораду - перш, ніж купувати товар за безцінь і вестись на нього - не полінуйтесть прочитати профіль продавця та НЕГАТИВНІ відгуки про нього. Якщо там є відгук про аналогічну ситуацію, як у Вас, навіть декілька років тому, то обходьте цього продавця стороною, не ризикуйте, краще пошукайте подібну річ в іншого продавця, можливо трохи дорожче, але щоб у покупця вже було багато продажів та позитивних відгуків. Пам'ятайте -безкоштовний сир тільки в мишоловці)
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Жахливий ресурс для покупок - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
Категорично не рекомендую користуватись Шафою та замовляти у продавця з ніком 09121973.
відгук
Коментарі до відгуку
на слова "шахрай", "свідомий обман" всі реагують як потрібно - очкують і все вирішують. Гуд лак!
ТОМУ - ще раз звертайтесь на підтримку шафи і вимагайте повернень своїх коштів від продавця та повернення коштів за сплачену Вами пересилку. Як доказ - вкладаєте переписку з продавцем про те, що продавчиня написала Вам про блискавки, що це не нюанси та інше. З недобросовісними продавцями боротись можна тільки через покарання гривнею! Нагадайте шафі, що їх право отримувати не тільки % з продажів речей, але й дбати про те, щоб не було обману на шафі. А як не можуть це зробити - хай просто закривають сайт, як не виправдане фуфло. Продавцю залиште НЕГАТИВНИЙ відгук з продажу, вказавши, що річ була заявлена ідеальною, а прийшла не такою, та про те, що продавець відмовилась повертати кошти. Згадайте також шафу, що вона відмовилась вирішити дане питання. На майбутнє дам пораду - перш, ніж купувати товар за безцінь і вестись на нього - не полінуйтесть прочитати профіль продавця та НЕГАТИВНІ відгуки про нього. Якщо там є відгук про аналогічну ситуацію, як у Вас, навіть декілька років тому, то обходьте цього продавця стороною, не ризикуйте, краще пошукайте подібну річ в іншого продавця, можливо трохи дорожче, але щоб у покупця вже було багато продажів та позитивних відгуків. Пам'ятайте -безкоштовний сир тільки в мишоловці)