Купувала річ у категорії «ідеальний стан» за немалу суму. В описі додатково було вказано, що нюансів немає. Річ отримала з численними дефектами. Написала продавцеві, що хочу повернути, адже за правилами сайту речі, які не відповідають описові, підлягають поверненню. Продавець зверхньо відповів, що повернення немає, може компенсувати 50 грн (що просто смішно, зважаючи на те, що річ недешева). Написала в службу підтримки, адже мені не потрібна вбита річ на 50 грн дешевше, я не купую речі з дефектами взагалі. І тут продавець мені надсилає скрін їхнього діалогу зі службою підтримки, яка відписала продавцеві «запропонуйте покупцеві компенсацію». Прекрасно. Продавець, посилаючись на відповідь служби підтримки, знову продовжив своє: повернення не буде, компенсую 50 грн. А як же правила сайту?
Привіт, Гость! Наша команда бере участь у покращенні сервісу роботи компанії SHAFA. Ми хочемо поспілкуватися з людьми, які користувалися Shafa.ua. Якщо це Ви, будь ласка, заповніть коротку анкету. https://forms.gle/Qvv59s1hhSCAovMq7 Ваша думка може вплинути на майбутній розвиток продукту! ......
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Заохочують шахрайство - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
відгук
Коментарі до відгуку