На сайті інтернет-магазину nimpha.ua (частина мережі магазинів “Nimpha”) придбав оперативну пам’ять для апгрейду комп’ютера. З якихось причин ком’пьютер її не побачив. Про це відразу сповістив менеджера магазину, надіслав доказове відео. Менеджер попросив вислати карту назад для обміну або повернення коштів. У переписці я попросив повернення коштів, оскільки вирішив шукати інші варіанти. Менеджер відповів, що зможуть це зробити. Мало, що утримували річ більше місяця, мовляв, на діагностиці, то й сповістили, що з картою все нормально, повертати кошти не будуть – чекайте доставку. Я вимагав повернення коштів, яке мені обіцяли, адже упаковка ціла (розірвана пломба, але мені треба було відкрити упаковку, як без цього?), плата робоча (за їх словами), але моєму ПК не підійшла (якщо робоча, як я це перевірю???). У вимозі відмовили - кошти не повернули. Плату, яка не потрібна, відправили мені… Не розумію, чому вирішили зробити саме так, адже наявність таких відгуків коштуватиме репутації компанії набагато більше, ніж вартість товару. Магазин не рекомендую. Основні характеристики відношення до клієнтів – байдужість, не дотримання обіцянок, затягування у прийнятті рішень. Оскільки не вдалось поспілкуватися з повноваженими людьми, які б могли прийняти рішення в мою користь, надіюсь вони побачать мій відгук і самі зв’яжуться. Все ж таки мережа не маленька, мають турбуватись за репутацію.
Керівник інтернет магазина Nimpha.ua 7 лютого, 2020 год
Добого дня. Нам прикро, що винекла дана ситуація. Ми вже звязались з Вами та вирішили на вашу користь дане питання. Маємо надію, що в подальшому залишитесь нашим клієнтом та зможете оцінити результат покращення нашої роботи. З повагою інтернет магазин Nimpha.ua!
Не повернули гроші за неякісний товар - Відгуки про Сеть магазинов цифровой техники "Нимфа"
Мало, що утримували річ більше місяця, мовляв, на діагностиці, то й сповістили, що з картою все нормально, повертати кошти не будуть – чекайте доставку. Я вимагав повернення коштів, яке мені обіцяли, адже упаковка ціла (розірвана пломба, але мені треба було відкрити упаковку, як без цього?), плата робоча (за їх словами), але моєму ПК не підійшла (якщо робоча, як я це перевірю???).
У вимозі відмовили - кошти не повернули. Плату, яка не потрібна, відправили мені…
Не розумію, чому вирішили зробити саме так, адже наявність таких відгуків коштуватиме репутації компанії набагато більше, ніж вартість товару.
Магазин не рекомендую. Основні характеристики відношення до клієнтів – байдужість, не дотримання обіцянок, затягування у прийнятті рішень.
Оскільки не вдалось поспілкуватися з повноваженими людьми, які б могли прийняти рішення в мою користь, надіюсь вони побачать мій відгук і самі зв’яжуться. Все ж таки мережа не маленька, мають турбуватись за репутацію.
відгук
Коментарі до відгуку